نوشته شده توسط : ایران ماداس

انتخاب یخچال یا فریزر آزمایشگاهی مناسب یکی از جنبه های ضروری مدیریت آزمایشگاه مدرن است. به منظور تامین طیف متنوع آزمایشگاه های امروزی با نیازهای مختلف ذخیره سازی آنها، در حال حاضر طیف گسترده ای از محصولات در بازار وجود د...


 

معرفی


انتخاب یخچال یا فریزر آزمایشگاهی مناسب یکی از جنبه های ضروری مدیریت آزمایشگاه مدرن است. به منظور تامین طیف متنوع آزمایشگاه های امروزی با نیازهای مختلف ذخیره سازی آنها، در حال حاضر طیف گسترده ای از محصولات در بازار وجود دارد.

در مواجهه با چنین انتخابی، یافتن راه حل مناسب می تواند زمان بر باشد. راهنمای ما در زیر برای کمک به شما در تعیین بهترین یخچال یا فریزر برای آزمایشگاه خود گردآوری شده است.

با شروع با نمونه‌ها و لوازمی که قصد دارید ذخیره کنید، و به سمت اندازه، پیکربندی و ویژگی‌های خاص حرکت می‌کنیم، ما شما را با ملاحظات اصلی آشنا می‌کنیم تا بهترین واحد را برای نیازهای خود پیدا کنید.

1. چه چیزی را ذخیره می کنید؟


نمونه های بیولوژیکی
نمونه ها و نمونه های بیولوژیکی برای حفظ یکپارچگی خود در طول زمان نیاز به نگهداری در محیط های سرد دارند. (تبرید، انجماد با دمای کم یا فوق العاده پایین).

جهت مشاهده و خرید انواع یخچال آزمایشگاهی کلیک کنید

اجزاء و فرآورده های خون باید در محدوده دمایی مشخص نگهداری شوند تا از تخریب جلوگیری شود، به شرح زیر:

  • خون کامل و گلبول های قرمز (دمای 1-6 درجه سانتی گراد ذخیره سازی 1-10 درجه سانتی گراد انتقال)
  • پلاکت ها، آفرزیس 20-24 درجه سانتی گراد برای نگهداری و حمل و نقل
  • پلاسما 18- درجه سانتیگراد برای نگهداری، در حالت یخ زده برای حمل و نقل باقی بماند.

ملاحظات اندازه اضافی
زمان ذخیره سازی پیشنهادی - ذخیره سازی طولانی مدت ممکن است به تنظیمات دما نیاز داشته باشد.
برای نگهداری برخی از نمونه‌ها و نمونه‌ها، کنترل‌های دمایی قابل تنظیم، که انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه می‌دهند، مورد نیاز است.

2. چه اندازه ای نیاز دارید؟


هنگام ارزیابی الزامات اندازه یخچال یا فریزر باید معیارهای زیر در نظر گرفته شود:

ظرفیت
نیازهای ظرفیت واحد معمولاً به اندازه آزمایشگاه و مقیاس عملیات مرتبط است. بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها یا مراکز تحقیقاتی بزرگ‌تر ممکن است به واحدهای بزرگ‌تر یا چندین واحد کوچک‌تر برای برآوردن نیازهای ذخیره‌سازی خود نیاز داشته باشند.

ثبت نام فضا
اندازه واحد همچنین ممکن است توسط طرح آزمایشگاه دیکته شود. واحدهای بلند می‌توانند فضای ذخیره‌سازی موجود را به حداکثر برسانند، در حالی که واحدهای کوچک‌تر می‌توانند راه‌حلی برای آزمایشگاه‌هایی که به فضای بیش از حد یا کمتر از آن محدود شده‌اند، ارائه دهند.

پیکربندی
تنوع زیادی از گزینه های پیکربندی در هر محدوده محصول وجود دارد که بر اندازه کلی واحد تأثیر می گذارد. در جایی که قرار است چندین محصول در یک واحد قرار گیرند، ممکن است محفظه های اضافی با کنترل های دما مستقل مورد نیاز باشد.

ملاحظات اندازه اضافی
اندازه و پیکربندی یخچال یا فریزر باید امکان بازیابی آسان اقلام را فراهم کند.
هر یخچال و فریزر به تهویه مناسب نیاز دارد (باید به گرمای خروجی هر واحد توجه شود).

اندازه های استاندارد (لیتر)
واحدهای قابل حمل - 26، 41، 65
واحدهای کوچک - 100، 140، 170، 200، 250، 280
واحدهای متوسط - 400، 500، 600، 700، 800
واحدهای بزرگ - 1000، 1500

3. نمایش و تنظیمات


تمامی مدل های یخچال و فریزر با ترموستات ECT-F یا با کنترلر ECT-TOUCH در دسترس هستند.

کنترلر لمسی ECT-F دارای یک گرافیک دمای واقعی قابل تنظیم است که همیشه از صفحه اصلی قابل مشاهده است.

4. امنیت و ویژگی های خاص


مجموعه ای از ویژگی های اضافی برای واحدهای یخچال و فریزر برای کمک به امنیت، نگهداری سوابق، سفارشی سازی و مانور پذیری در دسترس است.

ثبت داده ها و رویدادها
ضبط رویداد در همه مدل ها به مدت 10 سال در کارت SD و سال گذشته در حافظه فلش در دسترس است.

امنیت / موارد اضطراری

زنگ خطر. هشدار: آلارم های صوتی و بصری برای انحرافات و خرابی های دما در دسترس هستند. برخی از مدل ها همچنین قطعی برق و خطاها را با ضبط خودکار پوشش می دهند حتی زمانی که برق خاموش است.

قفل کلید دیجیتال: ایجاد امنیت بیشتر و اجازه دسترسی محدود به نمونه ها و نمونه ها

سفارشی سازی
گزینه های سفارشی سازی در انواع مدل های یخچال و فریزر، از قفسه ها گرفته تا کشوها و تقسیم کننده ها، موجود است. این به آزمایشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا پیکربندی واحد، انواع نمونه‌ها و نمونه‌های مختلف را تغییر دهند.

برخی از مدل‌ها کنترل‌های دمایی جداگانه را برای محفظه‌های متعدد ارائه می‌کنند که امکان ذخیره‌سازی انواع نمونه‌ها را در یک واحد واحد فراهم می‌کند.

قابلیت مانور
برخی از واحدها با چرخ و ترمز در دسترس هستند تا امکان جابجایی آسان به مناطق مختلف آزمایشگاه را فراهم کنند.

5. خروجی انرژی و ملاحظات زیست محیطی


بهره وری انرژی اغلب برای مدیران آزمایشگاه در هنگام انتخاب واحدهای تبرید و فریزر مورد توجه قرار می گیرد. آزمایشگاه های Lorne طیف وسیعی از واحدهای کارآمد انرژی را ارائه می دهند:

Emoteca دارای چراغ های LED است که باعث صرفه جویی 70 درصدی در مصرف برق و همچنین عمر طولانی تر محصول می شود. مصرف انرژی کمتر بدون به خطر انداختن عملکرد به دست می آید. از گازهای مبرد سازگار با محیط زیست استفاده می کند و با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست به معنی تأثیر کم بر محیط زیست قابل بازیافت است.
SuperArctic ساختار مستحکم و ضخامت عایق بالا را با استفاده از فوم با چگالی بالا ترکیب می کند که در عین صرفه جویی در مصرف انرژی، دمای پایین ثابت را تضمین می کند.
یخچال پرتابل دارای خواص عایق بالایی است که محصولی با کیفیت با مصرف برق کم ارائه می دهد.

راه حل ها بر اساس بخش


راه حل های بانک خون

Emoteca


ذخیره سازی خون و فرآورده های مرتبط با خون
بانک خون و نوع فریزر پلاسما
9 نسخه ظرفیت از 100 تا 1500
دمای یخچال = +4 درجه
درهای شیشه ای یا جامد
1 تا 14 کشو

راه حل های بیمارستانی و کلینیک

مدیکا


برای بیمارستان ها / کلینیک ها / داروخانه ها توسعه یافته است.
ذخیره سازی بهینه برای محصولات پزشکی حساس به دما
10 نسخه ظرفیت از 100 تا 1500.
دمای یخچال = 2+ تا 15+ درجه.
درب های شیشه ای
2 تا 16 قفسه در هر محفظه.
3 تا 28 کشو در هر محفظه.
درب های جامد را می توان تهیه کرد.

داروسازی و راه حل های دارویی

مدیکا
برای بیمارستان ها / کلینیک ها / داروخانه ها توسعه یافته است.
ذخیره سازی بهینه برای محصولات پزشکی حساس به دما
10 نسخه ظرفیت از 100 تا 1500.
دمای یخچال = 2+ تا 15+ درجه.
درب های شیشه ای
2 تا 16 قفسه در هر محفظه.
3 تا 28 کشو در هر محفظه.

مدیکا 2T
داروخانه ها / بخش داروسازی.
نسخه 2 محفظه مدیکا.
7 نسخه ظرفیت از 280 تا 1500.
دمای یخچال = 2+ تا 15+ درجه.
درب های شیشه ای
6 تا 16 قفسه
10 تا 28 کشو.

راه حل های قابل حمل و نقل

قابل حمل
حمل و نقل داروها / واکسن ها / محصولات کنترل شده دما.
3 نسخه ظرفیت; C26، C41 و C65.
محدوده دما = +10 تا -10 درجه برای C26 و C41. +10 تا -20 درجه برای C65.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

یکی از هیجان انگیزترین نقاط عطف برای والدین اولین قدم های فرزندشان است. آن‌ها از آن فیلم می‌گیرند، آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و به همه دوستانشان درباره آن روز هیجان‌انگیز می‌گویند. بنابراین جای تعجب نیست...


گیتگیت ترینرگیت ترینر چیستگیت ترینر چیست ؟گیت ترینر چیست ؟ معرفیگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاهگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشیگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیتگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیت ترینرگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیت ترینر (gaitگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیت ترینر (gait trainer)گیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیت ترینر (gait trainer) کاربردگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیت ترینر (gait trainer) کاربرد گیتگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیت ترینر (gait trainer) کاربرد گیت ترینرگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیت ترینر (gait trainer) کاربرد گیت ترینر هاگیت ترینر چیست ؟ معرفی دستگاه توانبخشی گیت ترینر (gait trainer) کاربرد گیت ترینر ها چیست؟

 

یکی از هیجان انگیزترین نقاط عطف برای والدین اولین قدم های فرزندشان است. آن‌ها از آن فیلم می‌گیرند، آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و به همه دوستانشان درباره آن روز هیجان‌انگیز می‌گویند. بنابراین جای تعجب نیست که به عنوان یک فیزیوتراپ برای کودکان با نیازهای ویژه، اغلب از من می پرسند: "آیا فرزندم راه می رود؟" یا "فرزند من کی راه می رود؟" پاسخ به این سوالات آسان نیست زیرا من همیشه نمی توانم پیش بینی کنم که چه زمانی اتفاق می افتد. اما چیزی که می توانم به آنها اطمینان دهم این است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به فرزندشان نوعی تحرک مستقل بدهیم، و خوشبختانه انواع مختلفی از تجهیزات وجود دارد که به این هدف می رسند. گیت ترینر ها یکی از آنهاست.

گیت ترینر چیست؟

گیت ترینر ها ابزارهای کمکی مشابه واکرها  هستند، اما از پشتیبانی کافی برای کمک به کودکانی که ممکن است نتوانند بدون کمک بایستند یا راه بروند، کمک می‌کنند. این به کودکان اجازه می دهد تا به پیاده روی مستقل دست یابند تا بتوانند محیط خود را بدون وابستگی به شخص دیگری کاوش کنند.

گیت ترینر های متنوع کم و بیش برای بچه‌هایی با سطوح بالا یا پایین یا سطوح مختلف ناتوانی مفید میتوانند مفید باشند. بسیاری از گیت ترینر ها را می توان تغییر داد تا با پیشرفت کودک در راه رفتن، حمایت کمتری ارائه کنند.

چرا پیاده روی اینقدر مهم است؟

«اگر نمی‌توانید پرواز کنید، بدوید، اگر نمی‌توانید بدوید، راه بروید، اگر نمی‌توانید راه بروید، خزید، اما هر کاری که می‌کنید باید به جلو حرکت کنید.» من عاشق این جمله مارتین لوتر کینگ هستم. منظور او به معنای مجازی است، من آن را به معنای واقعی تر می دانم. این بسیار ضروری است که همه ما برای سلامتی و رفاه خود به حرکت ادامه دهیم.

قابل درک است که پیاده روی برای والدین بسیار مهم است. این یک مناسک توسعه ای است. تحرک عمودی یک رویداد رشدی چشمگیر است و ارتباط بین کودک و والدین را تغییر می دهد. پیاده روی می تواند به کودکان کمک کند که علاقه بیشتری به کاوش در محیط خود داشته باشند و به آنها احساس استقلال جدیدی بدهد.

تحرک مستقل و راه رفتن نیز برای موارد زیر مهم است:

عملکرد کاسه و مثانه
پیشگیری از انقباضات، وضعیت کوتاه و سفت شدن ماهیچه‌ها، تاندون‌ها یا سایر بافت‌ها که اغلب منجر به تغییر شکل و سفتی مفاصل می‌شود.
بهبود تراکم استخوان و مواد معدنی
استحکام - قدرت
عملکرد ریه
رشد روانی و شناختی
بهبود آگاهی بصری

انتخاب گیت ترینر

انتخاب گیت ترینر را نباید آسان گرفت و باید با کمک یک فیزیوتراپ با تجربه انجام شود. مهم است که چندین گیت ترینر را قبل از انتخاب بهترین آنها برای کودک خود امتحان کنید. تأیید گیت ترینر از طریق بیمه دشوار است و انتظار قبل از تأیید این است که چندین گیت ترینر در چندین جلسه فیزیوتراپی آزمایش شوند.

هنگامی که گیت ترینر مناسب انتخاب شد، فرزند شما این فرصت را خواهد داشت که حرکت کند و کاوش کند و در عین حال از مزایای فعال بودن بهره مند شود.



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

بسیاری از مشتریان تعجب می کنند که تفاوت بین واکر و گیت ترینر چیست؟ گاهی اوقات این اصطلاحات تقریباً قابل تعویض استفاده می شوند. در مواقع دیگر برای تشخیص یک دستگاه از دستگاه دیگر استفاده می شود. وقتی صحبت از وسایل حرکتی کمک�...


 

بسیاری از مشتریان تعجب می کنند که تفاوت بین واکر و گیت ترینر چیست؟ گاهی اوقات این اصطلاحات تقریباً قابل تعویض استفاده می شوند. در مواقع دیگر برای تشخیص یک دستگاه از دستگاه دیگر استفاده می شود.

مقدمه ای بر واکرها

وقتی صحبت از وسایل حرکتی کمکی برای بیماری هایی مانند فلج مغزی می شود، معمولاً به واکرهای کودکان اشاره می کنیم. این واکر ها نسبتاً ساده و جمع و جور هستند که هم ثبات و هم پشتیبانی را برای کاربران در فعالیت‌های روزانه‌شان فراهم می‌کنند.
به طور معمول، این کاربران به دلیل عدم کنترل و قدرت در عضلات مورد نیاز قادر به راه رفتن بدون کمک راه رفتن نیستند. علاوه بر درمان، واکرها در فعالیت‌های داخل و خارج از خانه استفاده می‌شوند و کاربر را قادر می‌سازد تا به طور مستقل حرکت کند.

مقدمه ای بر گیت ترینر ها

از سوی دیگر، گیت ترینر کودکان عمدتاً در درمان و تنظیمات بالینی با بسیاری از ویژگی‌های بسیار قابل تنظیم استفاده می‌شود. این ویژگی‌ها سطوح مختلفی را در شرایط اختلال حرکتی کاربر ارائه می‌کنند. این باعث می شود که دستگاه به طور کلی یک تجهیزات بزرگتر، سنگین تر، فنی تر و پرهزینه تر از آنچه که واکر در نظر گرفته می شود.
بنابراین یک گیت ترینر کودک همیشه برای فعالیت های روزمره مناسب نیست و چنین محصولاتی خارج از محیط بالینی و درمانی استفاده نمی شود. آنها اغلب در مراحل اولیه و بحرانی فیزیوتراپی برای به دست آوردن عملکرد حرکتی و مهارت ها ضروری هستند. پس از آن، کاربران شروع به پیشرفت به سمت راه رفتن مستقل با یا بدون کمک می کنند.

تفاوت در اصطلاح

این تفاوت اصطلاحی و فنی در تجهیزات تطبیقی ​​مورد استفاده برای اختلالات حرکتی ممکن است شکاف بین عملکرد بالینی و زندگی روزمره را برای کاربران آسیب دیده تقویت کند.
آیا استفاده از یک نوع دستگاه در درمان و از نوع دیگر خارج از آن بهینه است؟ آیا راه حلی وجود دارد که به عملکرد هر دو دستگاه بپردازد؟

شاید زمان آن رسیده است که رویکرد ترکیبی و یکپارچه تر برای چنین فناوری ها و دستگاه های کمکی داشته باشیم. پیشرفت مراجعین در جلسات درمانی باید به طور یکپارچه به حرکات و عملکرد حرکتی بهبود یافته در وظایف و فعالیت های روزانه گسترش یابد.
قدرتی که به‌تدریج از طریق بهبود تحرک و فعالیت‌های روزمره به دست می‌آید، باید پیشرفت‌های بیشتر در درمان را امکان‌پذیر کند. انرژی ذهنی به دست آمده از طریق یک سبک زندگی متحرک تر با استقلال بیشتر به عنوان "سوخت" و انگیزه ای عمل می کند که به نوبه خود باعث حفظ سطح بالاتری از تلاش ها و دستاوردهای درمانی می شود.

 

 تحرک ما واقعاً با ورزشکاران قابل مقایسه هستند. تمرین و تمرین روزانه به آنها اجازه می دهد تا عملکرد بهتری داشته باشند. تداوم و تکرار تمرین کلید موفقیت است. آنها به بهترین مواد ممکن برای آن نیاز دارند. وسایل تطبیقی ​​که برای آنها و با آنها کار می کنند به سادگی قابل تعویض نیستند.
در حال حاضر، کاربران هنگام جابجایی بین خانه، اوقات فراغت، مدرسه و درمان، بین دستگاه‌های خود تعویض می‌کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند که ترجیح دهند با یک دستگاه شخصی کار کنند، که به شدت مطابق با نیازهای فردی آنها تنظیم و بهینه‌سازی شده است. این دستگاه نیز باید با آنها تکامل یابد. این بخشی از زندگی آنهاست، نه فقط ابزاری که بر اساس موقعیتی که در دست دارند، به سرعت با ابزار دیگری عوض می شود.

یک وسیله بسیار شخصی که کاربر به طور غریزی می شناسد و به آن اعتماد دارد، مانند یک ورزشکار که با وسایل خود هماهنگ است یا یک نوازنده با ساز خود. باید پیچیده باشد و باید از رویکرد صرفاً افزودنی به ویژگی ها اجتناب کند. چنین گیت ترینر باید به‌ویژه استفاده از آن را در فعالیت‌های اوقات فراغت، که برای توسعه، لذت و انگیزه بسیار ارزشمند هستند، ترویج دهد.

تفسیر تفاوت گیت ترینر و واکرها

اگر دستگاه‌های پرهزینه عمدتاً در زمان محدود درمان استفاده شوند، ارزش آن‌ها به‌طور مؤثری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. استفاده از چنین منابعی در دوره های طولانی تر استفاده یا آموزش با ادغام عمیق تر آنها در فعالیت های عمومی و تحرک مؤثرتر خواهد بود.
بنابراین، واکرهای کودک و/یا گیت ترینر کودک باید دارای انواع ویژگی های پشتیبانی قابل تنظیم باشند، اما این ویژگی ها باید به گونه ای نوآورانه طراحی شوند که دستگاه فشرده، سبک و بسیار مناسب برای فعالیت های روزمره باشد.

طراحی یک دستگاه کاربر محور

دستگاه باید به اندازه نیازهای فیزیکی در درمان، با نیازهای زندگی روزمره و حرکت همخوانی داشته باشد. ترویج یادگیری حرکتی ارزشمند و دستاوردهای قدرتی. قابل تنظیم بودن برای کاربران فردی بدون آویزان شدن وسایل مکانیکی گسترده از آن و برخورد به مبلمان هنگام استفاده در خانه بسیار مهم است.
با این حال، در زمین های بیرونی نیز باید "مناسب جاده" و ناهموار باشد. علاوه بر این، به جای اینکه بزرگ و ترسناک باشد، باید براق باشد. طراحی باید آن را قادر سازد تا با کاربران مطابق با قابلیت‌ها و نیازهای متغیر آنها تکامل یابد. تا زمانی که امکان پذیر باشد باید با آنها رشد فیزیکی داشته باشد.

کاربران باید بتوانند از نظر احساسی و زیبایی با طراحی شناسایی شوند، همانطور که معمولاً در مورد محصولات تحرک مصرف کننده، مثلاً دوچرخه کوهستان، صادق است. این جنبه به ندرت در تجهیزات تطبیقی ​​در نظر گرفته می شود. این باید مشارکت فعال عملکردی و احساسی کاربر را در تنظیمات مختلف ارتقا دهد.



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

پارالل بارهای که برای توانبخشی و فیزیوتراپی استفاده می‌شوند، تجهیزات پزشکی مهمی هستند که بیماران را در تلاش برای بهبود توانایی‌های فیزیکی آسیب‌دیده، از جمله ایستادن، راه رفتن، تعادل، هماهنگی، قدرت و دامنه حرکت پشتیب...


انتخابانتخاب پاراللانتخاب پارالل بارانتخاب پارالل بار هایانتخاب پارالل بار های کهانتخاب پارالل بار های که باانتخاب پارالل بار های که با موفقیتانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهایانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمارانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار راانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار را برآوردهانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار را برآورده میانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار را برآورده می کند

 

پارالل بارهای که برای توانبخشی و فیزیوتراپی استفاده می‌شوند، تجهیزات پزشکی مهمی هستند که بیماران را در تلاش برای بهبود توانایی‌های فیزیکی آسیب‌دیده، از جمله ایستادن، راه رفتن، تعادل، هماهنگی، قدرت و دامنه حرکت پشتیبانی می‌کنند. طرح‌ها، ویژگی‌ها و مشخصات متعددی برای شناخت نیازهای مختلف پزشکان و بیمارانشان وجود دارد.

انتخاب مدل ایده آل

پارالل بارهای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پشتیبانی ایمن را که بیماران با قد، وزن و شرایط پزشکی مختلف به هنگام انجام تمرینات پزشکی نیاز دارند، فراهم کنند. این تجهیزات در مراکز توانبخشی، خانه های سالمندان، بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی، کلینیک های کاهش وزن و امکانات کاردرمانی استفاده می شود.

 

برخی از عواملی که هنگام خرید میلگردهای موازی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

قابلیت اسکان بیماران روی ویلچر
توانایی پذیرش بیماران چاقی
امکان پذیرایی از کودکان کوچک و خردسال
مقدار فضای درمانی موجود
بودجه
الزامات کارکنان برای استفاده از تجهیزات
 

هر مرکز درک خوبی از نیازهای بیمار خود دارد. بیماران روی صندلی چرخدار به فضای وسیع تری بین میله ها و سکوی با انتهای مخروطی برای سهولت دسترسی نیاز دارند. برای اطمینان از ایمنی و راحتی بیماران چاقی، یک واحد با فضای وسیع‌تر بین میله‌ها و توانایی تحمل بیش از 400 پوند وزن بدن از ویژگی‌های مهم است. واحدهای ویژه ای وجود دارد که توسط شرکت ها فروخته می شود که برای کودکان خردسال با نیازهای ویژه که نیاز به تجهیزات تطبیقی ​​دارند استفاده می شود.

 

فاکتور نیاز کارکنان به دلیل وجود سبک های دستی و موتوری ذکر شده است. اگر ارتفاع میله به تنظیمات مکرر نیاز داشته باشد، نسخه موتوردار ورزشکار پزشکی ممکن است کاربردی تر از تجهیزاتی باشد که به تنظیمات دستی نیاز دارند.

 

فضا یکی دیگر از نکات مهم است. اگر تجهیزات باید در یک فضای کوچک قرار بگیرند، یک سکوی 7 فوتی بهتر از یک سکوی 15 فوتی قرار می گیرد. برخی از امکانات نیاز به ذخیره میله های موازی زمانی دارند که استفاده نمی شوند یا به طور مرتب استفاده نمی شوند. در این صورت، خرید یک واحد تاشو باید در نظر گرفته شود.

درک ویژگی ها

پارالل بارها با تعدادی ویژگی و عملکرد ساخته شده اند. یک واحد ایده آل برای هر مرکز پزشکی وجود دارد، بنابراین درک انتخاب ها برای تصمیم گیری خوب مهم است. ویژگی هایی که هنگام مرور انتخاب تجهیزات باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

پلت فرم - واحدهایی با و بدون سکو وجود دارد. سکوهای مسطح، با و بدون انتهای مخروطی وجود دارد، و اکثر آنها دارای آج های ضد سفر هستند. پلتفرم های پله های نردبانی دارای پله هایی هستند که برای آموزش راه رفتن استفاده می شوند.
تاشو برای ذخیره سازی - ریل ها به هم تا می شوند تا فضای مورد نیاز کاهش یابد. ریل های MSEC در صورت تا شدن 10 اینچ عرض دارند. واحد نصب دیواری تاشو تنها به 14 اینچ فضای کف نیاز دارد که تا نزدیک شود.
نرده های قابل تنظیم ارتفاع – قابلیت تنظیم نرده ها به افراد حرفه ای این امکان را می دهد تا افراد با قد های مختلف را در خود جای دهند. این به ارائه دهنده خدمات بهداشتی امکان می دهد نرده ها را بالا و پایین تنظیم کند و هر ریل را در ارتفاع متفاوتی تنظیم کند.
سبک نصب - واحدهای ایستاده روی سکو وجود دارد. واحدهای دیواری؛ و واحدهای روی زمین
بودجه - قیمت میله های موازی به نوع واحد انتخاب شده بستگی دارد. هر چه دستگاه بزرگتر و امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت آن بیشتر می شود. قیمت ها از حدود 600 دلار تا بیش از 10000 دلار در هر واحد متغیر است.

مشخصات فنی

پارالل بارها در اندازه‌ها، شکل‌ها، مواد و قابلیت‌های مختلف وجود دارند. آنها عبارتند از:

دائمی یا قابل حمل - برخی از سکوها به زمین یا دیوار متصل می شوند، در حالی که برخی دیگر متصل نیستند و می توان آنها را جابجا کرد.
طول - طول استاندارد شامل 7 فوت، 9 فوت، 10 فوت و 12 فوت است.
عرض - عرض ها از 15 فوت تا 28 فوت متغیر است. تجهیزات ممکن است دارای عرض ثابت باشند یا عرض آن با نرده های موتوری قابل تنظیم باشد.
ارتفاع - واحدهای با ارتفاع نرده قابل تنظیم 10 موقعیت ارتفاع را ارائه می دهند که از 27 تا 42 اینچ متغیر است. نرده ها بر روی پایه های تلسکوپی با افزایش 1 و نیم اینچ بلند می شوند. مکانیسم های قفل ایمن برای ایمنی اضافه شده است. واحدها دارای تنظیمات ارتفاع موتوری با بازگرداندن دستی میل لنگ یا فقط دستی هستند.
فاصله بین پایه ها - فاصله استاندارد بین پایه ها 30 اینچ است.
عرض پلت فرم - عرض پلت فرم استاندارد 38 اینچ است.
پست ها (غیر موتوری) - قطر پست ها 1 ½ اینچ است. 4 یا 6 پایه برای حمایت از نرده ها وجود دارد.
نرده ها - واحدها دارای نرده های یک تکه از جنس استنلس استیل با قطر 1½ اینچ یا 1¨ اینچ هستند.
مواد - مواد شامل فولاد پوشش داده شده با گیج سنگین است که در پایه ها و اتصالات استفاده می شود. سکوها از چوب سخت یا پوشیده از استایرن خاکستری بافت هستند. برخی از فروشندگان سکوهایی را ارائه می دهند که با فرش پوشانده شده اند.
ضمانت نامه ها - ضمانت ها برای 3-5 سال پوشش در دسترس هستند.
ظرفیت وزنی - اگرچه برخی از واحدها تا 350 پوند را پشتیبانی می کنند، پشتیبانی وزن استاندارد 400 پوند است. واحدهایی برای بیماران چاقی طراحی شده اند که تا 600 پوند را پشتیبانی می کنند.

ارائه راه حل ها

تجهیزات پزشکی وینکل طیف گسترده ای از پارالل بارها را برای پاسخگویی به اکثر نیازهای متخصصان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد که خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی را ارائه می دهند. ما تجهیزاتی با کیفیت بالا ارائه می دهیم که برای استفاده قابل اعتماد، ایمن و طولانی مدت طراحی شده اند. کارکنان ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات یا ارائه کمک هستند.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

یخچال های آزمایشگاهی به طور خاص برای نگهداری نمونه ها، واکسن ها و داروها در محدوده دمایی بسیار خاص طراحی شده اند. یک یخچال آزمایشگاهی توسط مراکز بهداشتی و حرفه ای برای نگهداری نمونه ها و همچنین واکسن ها و داروها در دمایی �...


 

یخچال های آزمایشگاهی به طور خاص برای نگهداری نمونه ها، واکسن ها و داروها در محدوده دمایی بسیار خاص طراحی شده اند.

یک یخچال آزمایشگاهی توسط مراکز بهداشتی و حرفه ای برای نگهداری نمونه ها و همچنین واکسن ها و داروها در دمایی خاص استفاده می شود تا از خراب نشدن آنها اطمینان حاصل شود.

یخچال‌های آزمایشگاهی دارای طیف، اندازه و مشخصات هستند، اما هدف آنها یکسان است - اطمینان از نگهداری اقلام در دمای مناسب.

آنها با یخچال‌های خانگی که در خانه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌ها یافت می‌شوند متفاوت هستند، زیرا این محدوده دمایی بسیار خاص را به طور مداوم و بدون نقص حفظ می‌کنند.

محدوده دما، که به عنوان زنجیره سرد نیز شناخته می‌شود، بین +2Oc و +8oc است و یخچال‌های استاندارد برای رسیدن به این هدف به اندازه کافی قدرتمند یا دقیق نیستند.

یخچال‌های آزمایشگاهی دارای ویژگی‌های خاصی از جمله دماسنج‌های پیشرفته و آلارم‌هایی هستند که در صورت افزایش یا کاهش دما از محدوده مورد نیاز به صدا در می‌آیند.

در زیر نگاهی دقیق تر به یخچال های آزمایشگاهی و ویژگی های آنها می اندازیم.

آنها در طیف وسیعی از اندازه ها هستند:

آزمایشگاه های مختلف بسته به نیازهای ذخیره سازی و فضای موجود برای نصب یخچال به یخچال های آزمایشگاهی با اندازه های متفاوت نیاز دارند.

به این ترتیب، یخچال های آزمایشگاهی در اندازه های مختلف از جمله کوچک و متوسط ​​وجود دارند.

یخچال های کوچک را می توان بر روی میز یا زیر میز نصب کرد، در حالی که یخچال های متوسط ​​تقریباً به اندازه و شکل یک ماشین ظرفشویی خانگی هستند.

آنها مجهز به دماسنج و زنگ هشدار هستند:

همه یخچال های آزمایشگاهی به صورت استاندارد دارای دماسنج و زنگ هشدار هستند که در صورت خارج شدن دما از محدوده به صدا در می آید.

دماسنج ها بسیار دقیق هستند و هم دمای هوای داخل یخچال و هم یک پروب گلیسین دوم را که دمای داروهای ذخیره شده در یخچال را تکرار می کند، کنترل می کند و اندازه گیری دمای دقیق تری از داروها را ارائه می دهد.

قفل های ایمن برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز:

یخچال های آزمایشگاهی به طور استاندارد دارای قفل امنیتی برای جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز به واحد هستند. این به چند دلیل مهم است از جمله:

• از دزدیده شدن داروها و واکسن ها جلوگیری می کند
• دسترسی شخصی به نمونه های بالقوه خطرناک را متوقف می کند

یخچال یا فریزر:

یخچال های آزمایشگاهی نیز به عنوان فریزر در دسترس هستند و می توان از آنها برای نگهداری نمونه ها، واکسن ها و داروهایی که نیاز به انجماد دارند استفاده کرد.

آنها دارای همان ویژگی های یخچال آزمایشگاهی هستند، از جمله دماسنج، زنگ هشدار و قفل، اما به جای خنک کردن، اقلام را به دقت منجمد می کنند.

درست مانند یخچال های آزمایشگاهی، فریزرهای اختصاصی آزمایشگاهی باید توسط مراکز بهداشتی و درمانی و پزشکان استفاده شود تا استانداردهای لازم برای نگهداری و بهداشت تحمیل شده بر آنها را رعایت کنند.

در بیشتر موارد، یک آزمایشگاه هم به یخچال آزمایشگاهی و هم فریزر آزمایشگاهی نیاز دارد.

هنگام خرید یخچال آزمایشگاهی به چه نکاتی توجه کنیم:

اگر نیاز به خرید یخچال یا فریزر آزمایشگاهی دارید، باید شرایط ذخیره سازی خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید اندازه مناسب را خریداری می کنید.

همچنین به این فکر کنید که آیا باید روی یک دماسنج سرمایه گذاری کنید که دمای واکسن و نه فقط دمای داخل یخچال را کنترل کند.

اکثر تولیدکنندگان یخچال آزمایشگاهی گزینه گارانتی تمدید شده را نیز ارائه می دهند - یخچال ما پنج سال به صورت استاندارد ارائه می شود - و همچنین یک برنامه خدمات.

طرح‌های خدماتی همیشه ارزش استفاده از یخچال‌های آزمایشگاهی را دارند، زیرا یخچال‌های آزمایشگاهی سرمایه‌گذاری قابل توجهی هستند و شما باید بخواهید یخچال‌های خود را در بهترین حالت ممکن نگهداری کنید.

این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که یخچال/فریزر آزمایشگاهی همانطور که باید کار می کند و از هرگونه خرابی یا خرابی جلوگیری می کند. همچنین به به حداکثر رساندن طول عمر دستگاه کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

منشا یخچال و فریزر آزمایشگاهی و نگاه به آینده برای پیشرفت های آینده. اکثر آزمایشگاه ها برای نگهداری نمونه ها، معرف ها و آنالیت ها به نوعی از سردخانه نیاز دارند. یخچال های آزمایشگاهی اختصاصی معمولاً برای این منظور مورد نی�...


 

منشا یخچال و فریزر آزمایشگاهی و نگاه به آینده برای پیشرفت های آینده.

اکثر آزمایشگاه ها برای نگهداری نمونه ها، معرف ها و آنالیت ها به نوعی از سردخانه نیاز دارند. یخچال های آزمایشگاهی اختصاصی معمولاً برای این منظور مورد نیاز هستند، زیرا واحدهای خانگی معمولاً دمای پایدار و قابل پیش بینی لازم را ارائه نمی دهند و ممکن است محافظت کافی در برابر حوادث یا انفجار ارائه نکنند. اکثر یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی مجهز به آلارم برای هشدار نسبت به انحراف قابل توجه دما و همچنین سیستم های نظارتی برای ثبت هرگونه تغییر دما هستند.

یخچال‌های آزمایشگاهی در اندازه‌های مختلف، از مدل‌های رومیزی برای راحتی، تا مدل‌های عمودی برای ذخیره‌سازی مقادیر بیشتری از معرف‌ها و محصولات منجمد شده وجود دارند.

قرن 11

در قرن یازدهم، سیم پیچ سرد که قادر به متراکم کردن بخارات معطر بود، توسط دانشمند ایرانی ابن سینا (ابعلی سینا) اختراع شد. او برای تقطیر اسانس ها از لوله های یخچالی استفاده کرد.

1748

تبرید مصنوعی برای اولین بار توسط ویلیام کالن از دانشگاه گلاسکو، انگلستان به نمایش گذاشته شد.

1805

اولین ماشین تبرید بر پایه بخار به جای مایع توسط الیور ایوانز اختراع شد.

1820

مایکل فارادی، دانشمند و مخترع مشهور، اولین کسی بود که نشان داد مایع شدن آمونیاک باعث خنک شدن می شود.

1851

اولین دستگاه یخ ساز توسط جان گوری اختراع شد.

1856

جیمز هریسون، استرالیایی، توسط یک کارخانه آبجوسازی مأمور ساخت دستگاهی شد که بتواند آبجو خنک کند. او با موفقیت تبرید فشرده سازی بخار را توسعه داد که تقریباً بلافاصله توسط صنعت آبجوسازی مورد استفاده قرار گرفت و همچنین به طور گسترده توسط کارخانه های بسته بندی گوشت مورد استفاده قرار گرفت.

1859

طرح اولیه هریسون توسط فردیناند کاره فرانسوی اصلاح شد. دستگاه Carré از آمونیاک با انبساط سریع به عنوان خنک کننده به جای هوا استفاده می کرد.

1876

کارل فون لینده، مهندس آلمانی، فرآیند مداوم مایع سازی حجم زیادی از گاز را ابداع کرد. این امر راه را برای توسعه صنعت تبرید مدرن هموار کرد. در سال 1878، کارل فون لینده شرکت Lindes Eismaschinen AG (انجمن ماشین‌های یخ Lindes) را تأسیس کرد که اکنون به عنوان Linde Group فعالیت می‌کند.

1881

آرنولد گراس و ادموند کوپلند شرکت یخچال سازی لئونارد (که بعداً به عنوان شرکت تبرید الکترو اتوماتیک شناخته شد) را تأسیس کردند.

1895

کارل فون لینده پس از علاقه مستمر به توسعه سیستم‌های دمای پایین‌تر، حق ثبت اختراع مایع شدن هوا را دریافت کرد.

1901

ثبت اختراع برای "یخچال" (جعبه یخ)، همانطور که توسط هنری تروست اختراع شد، صادر شد.

1914

اولین جایگزین برای جعبه یخ، DOMELRE (یخچال برقی DOMEStic) عرضه شد. این یک واحد تک محفظه ای بود که دارای یک قسمت فریزر داخلی بود.

1915

شرکت Guardian Frigerato توسط آلفرد ملووز تاسیس شد و شروع به ساخت یخچال های مستقل برای مصارف خانگی کرد. این شرکت بعداً توسط جنرال موتورز خریداری شد و به Frigidaire تغییر نام داد.

1922

دانشجویان سوئدی بالتزار فون پلاتن و کارل مونترز یخچال جذبی را اختراع کردند و این طرح را به عنوان بخشی از تحصیلات خود ارائه کردند. منبع گرمایی که این فرآیند را آغاز کرده است می تواند با برق، گاز یا نفت سفید سوخت شود و سیستم را بسیار انعطاف پذیر می کند. پتانسیل تجاری یخچال جذبی توسط الکترولوکس شناسایی شد که این اختراع را تجاری کرد و از موفقیت جهانی آن لذت برد.

1923

شرکت Frigidaire یک یخچال مستقل عرضه کرد که برای اولین بار اجازه می داد تمام اجزای دستگاه (از جمله کندانسور، موتور و کمپرسور) در یک واحد قرار بگیرند.

1925

الکترولوکس اولین یخچال خود را با نام D-model عرضه کرد. این دستگاه دارای حجم 91 لیتر بود، با یک واحد خنک کننده و اتصالات الکتریکی تعبیه شده در یک قوز.

1927

جنرال الکتریک (GE) یخچال «Monitor-Top» را معرفی کرد که موفق ترین یخچال زمان خود و اولین مورد استفاده گسترده بود. بیش از 1,000,000 دستگاه تولید شد و نمونه های کارکردی بسیاری هنوز وجود دارد. گرمای زیادی از مجموعه کمپرسور این مدل که در بالای کابینت خنک کننده قرار داشت منتشر می شد. این یخچال ها از مواد شیمیایی خطرناک (متیل فرمت دی اکسید گوگرد) به عنوان محیط خنک کننده استفاده می کردند.

1930

اولین یخچال داخلی، مدل M3، توسط Electrolux معرفی شد. مدل های قبلی همه مستقل بودند. در همان سال، Frigidaire Hydrator را با یک شکاف قابل تنظیم برای تنظیم میزان هوای مجاز وارد کرد.

1931

اولین یخچال هوا خنک مدل L1 توسط الکترولوکس تولید شد. این یک پیشرفت فنی در نظر گرفته شد. برخلاف مدل قبلی یخچال D، که برای کار کردن به منبع برق و آب جاری نیاز داشت، L1 از هوا برای خنک کردن آمونیاک استفاده می‌کرد و آن را مستقل از منبع آب می‌کرد. این به یخچال اجازه داد تا برای اولین بار به یک واحد "مستقل" تبدیل شود و انعطاف پذیری بسیار بیشتری در استفاده از آن ایجاد کند.

DuPont شروع به تولید مقادیر تجاری خنک کننده کلروفلوئوروکربن، فریون، به عنوان جایگزینی برای عوامل خطرناکی مانند دی اکسید گوگرد که قبلاً استفاده می شد، کرد. این پیشرفت باعث شد تا بازار یخچال با سرعت بیشتری گسترش یابد.

1933

اولین یخچالی که دارای قفسه هایی در قسمت داخلی در بود توسط کراسلی راه اندازی شد.

1938

جنرال الکتریک یخچالی با کنترل حرارت اختصاصی معرفی کرد که به کاربران اجازه می داد دمای داخلی یخچال را تنظیم کنند. با این حال، از آنجایی که این دستگاه الکتریکی به زمین متصل نبود، بسیاری از مشتریان از دریافت شوک الکتریکی ناخوشایند خبر دادند.

دهه 1940

در طول دهه 1940، فریزرهای جداگانه به بازار عرضه شدند، اگرچه تا پس از جنگ جهانی دوم برای مصارف خانگی تولید انبوه نشدند. قبل از این زمان، فریزرها فقط به عنوان محفظه مکعب یخ در واحد یخچال در دسترس بودند. در سال‌های جنگ، پیشرفت‌ها در یخچال‌ها و فریزرها متوقف شد، زیرا بسیاری از شرکت‌ها برای تلاش‌های جنگی به سمت ماشین‌آلات تولیدی منحرف شدند.

1947

جنرال الکتریک اولین واحد ترکیبی یخچال فریزر را با درب های خارجی مجزا برای هر دو محفظه معرفی کرد.

دهه 1950 و 1960

در طول دهه‌های 1950 و 1960، پیشرفت‌های بسیاری در لوازم آرایشی و بهداشتی در یخچال‌های مورد استفاده در خانه انجام شد، از جمله ساخت دستگاه‌های نوشیدنی و یخ‌ساز، قفسه‌های گردان و رنگ‌های هماهنگ. با این حال، پیشرفت های کمی در زمینه فناوری اساسی انجام شد و یخچال آزمایشگاهی تا حد زیادی در این مدت بدون تغییر باقی ماند.

1958

Frigidaire اولین یخچال بدون یخ را راه اندازی کرد و برای اولین بار نیاز به یخ زدایی مکرر را از بین برد.

1968

ScienTemp شروع به تولید فریزرهای آزمایشگاهی کرد.

دهه 1970

در اوایل دهه 1970، NuAire قراردادی برای طراحی و ساخت اولین کابینت ایمنی بیولوژیکی مدرن برای مطابقت با مشخصات مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده منعقد شد. این واحد به عنوان "کابینت ایمنی بیولوژیکی جریان آرام" شناخته می شد.

1976

سیرز در پاسخ به نگرانی‌های زیست‌محیطی و بحران انرژی، Coldspot Power Miser را راه‌اندازی کرد که ادعا می‌کرد 40 درصد کمتر از رقبای خود برق مصرف می‌کند.

1987

SANYO اولین فریزر با دمای بسیار پایین (ULT) خود را با نام MDF-2135 توسعه داد که قادر به دستیابی به دمای -135 درجه سانتیگراد است.

1991

SANYO پایین‌ترین یخچال فریزر جهان، MDF-1155 را ساخت که دمای آن به -152 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

1993

در پاسخ به نگرانی فزاینده در مورد اثرات زیست محیطی CFCها، استفاده از فریون در یخچال ها متوقف شد. فریون با گاز غیر تخریب کننده ازن، تترافلورواتان جایگزین شد.

1997

SANYO اولین فریزر عایق خلاء جهان را به نام فریزر ULT MDFU70V معرفی کرد که در دمای -86 درجه سانتیگراد کار می کرد. پانل های خلاء فضای داخلی بیشتری را بدون تأثیر بر ابعاد خارجی ارائه می دهند.

2001

نیوبرانزویک ساینتیفیک (NBS)، Innova® Model U101 با صرفه جویی در فضا را معرفی کرد، اولین فریزر ULT با اندازه شخصی و ایستاده در جهان که روی یا زیر نیمکت قرار می گیرد و به دانشمندان این امکان را می دهد که امنیت و راحتی بتوانند نمونه های خود را مستقیماً در آن نگه دارند. آزمایشگاه آنها U101 از فناوری پنل عایق خلاء برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی داخلی بدون تأثیر بر ابعاد خارجی استفاده کرد.

2007

NBS یکی از اولین کسانی بود که یک خط "فریزر سبز" سازگار با محیط زیست و صرفه جویی در هزینه ارائه کرد که در آن مبردهای HFC مضر با مبردهای مبتنی بر هیدروکربن جایگزین شدند. طراحی جدید به طور قابل توجهی مصرف انرژی و هزینه های عملیاتی را کاهش داد. این فریزرها در ایالات متحده در دسترس نیستند، جایی که استفاده از یخچال های هیدروکربنی ممنوع است.

LABREPCO یخچال ذخیره سازی رسانه ای "Futura" را برای ذخیره سازی کشت های سلولی که 45 درصد انرژی کمتری نسبت به یخچال های آزمایشگاهی استاندارد نیاز دارد، راه اندازی کرد.

2008

مارول ساینتیفیک سری جدیدی از یخچال‌های آزمایشگاهی عمومی را با فناوری پیشرفته ریزپردازنده و مانیتور تبرید علمی MicroSentry™ خود برای دقت درجه حرارت، کنترل و نظارت بر محتویات حیاتی معرفی کرد.

2010

NBS خط جدیدی از فریزرهای با راندمان بالا (HEF™) را راه اندازی کرد که تعدادی از نوآوری ها را ارائه می کرد. ترکیب فناوری پانل های عایق خلاء، سیستم های گردش و کمپرسور جدید و بهبود یافته و در مدل های 50 هرتز استفاده از مبردهای مبتنی بر هیدروکربن به این فریزرها اجازه می دهد تا 65 درصد برق کمتری نسبت به واحدهای رقابتی مصرف کنند.

SANYO ایمن ترین فریزر ULT جهان را با فناوری -86 Dual°Cool™ راه اندازی کرد. این فریزر با استفاده از دو سیستم خنک‌کننده کاملاً مستقل تک کمپرسور، که هرکدام قادر به حفظ دمای بسیار پایین هستند، از فناوری تبرید معمولی آبشاری اجتناب کرد.

آینده یخچال و فریزر آزمایشگاهی

نوآوری های آینده در فناوری فریزر احتمالاً بر توسعه مبردهای جایگزین ایمن و مؤثر متمرکز خواهد بود. مبردها در حال حاضر باید پتانسیل تخریب لایه ازن (ODP) صفر داشته باشند تا در ماشین آلات تبرید معمولی موثر باشند، غیر سمی، غیر قابل اشتعال باشند و پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) پایینی داشته باشند. برآوردن همه این الزامات بسیار دشوار است. مبردهای هیدروکربنی که بسیاری از این معیارها را برآورده می کنند و به طور گسترده در اروپا استفاده می شوند، در حال حاضر در ایالات متحده به دلیل نگرانی در مورد اشتعال پذیری ممنوع هستند.

مبرد جایگزینی که ممکن است در آینده مورد استفاده قرار گیرد دی اکسید کربن است که در روزهای اولیه تبرید استفاده می شد، اما در دهه 1950 با معرفی مبردهای هالوکربنی کارآمد از کار افتاد. کارشناسان پیش بینی می کنند که دی اکسید کربن به طور فزاینده ای به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله در کمپرسورهای دی اکسید کربن با فشار بالا برای تبرید و به عنوان یک خنک کننده ثانویه فرار.



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

فریم ایستاده (همچنین به عنوان پایه، ایستاده، فناوری ایستاده، کمک ایستاده، دستگاه ایست آسان (ایزی استند easy stand)، تخت ایستا ، میز شیب‌دار نیز شناخته می‌شود) یک فناوری کمکی در زمینه توانبخشی است که می‌تواند توسط فردی که بر�...


انواعانواع دستگاهانواع دستگاه (قابانواع دستگاه (قاب یاانواع دستگاه (قاب یا فریم)انواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادنانواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادن برایانواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادن برای توانبخشیانواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادن برای توانبخشی |انواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادن برای توانبخشی | ایستانواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادن برای توانبخشی | ایست آسانانواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادن برای توانبخشی | ایست آسان |انواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادن برای توانبخشی | ایست آسان | تختانواع دستگاه (قاب یا فریم) ایستادن برای توانبخشی | ایست آسان | تخت ایستا

 

فریم ایستاده (همچنین به عنوان پایه، ایستاده، فناوری ایستاده، کمک ایستاده، دستگاه ایست آسان (ایزی استند easy stand)، تخت ایستا ، میز شیب‌دار نیز شناخته می‌شود) یک فناوری کمکی در زمینه توانبخشی است که می‌تواند توسط فردی که برای تحرک به ویلچر تکیه می‌کند استفاده کند. یک قاب ایستاده با حمایت از فرد در حالت ایستاده، موقعیت جایگزینی را برای نشستن روی ویلچر فراهم می کند.

انواع متداول ایستاده ها عبارتند از: نشستن به حالت ایستاده، دراز کشیده، دراز کشیده، ایستاده، ایستاده چند حالته، و ویلچر ایستاده. بریس های ساق بلند نیز یک وسیله ایستاده هستند اما امروزه اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرند.

دسته بندی ایستاده ها
با تحرک
ایستاده غیرفعال (ایستا): یک ایستاده غیرفعال در یک مکان باقی می ماند. آنها گاهی کاستور دارند، اما نمی توانند خود رانده شوند.
پایه متحرک (پویا): اگر کاربر قدرت فشار دادن ویلچر دستی را داشته باشد، می تواند یک پایه متحرک را به صورت خود به حرکت درآورد. برخی از پایه‌ها با قابلیت حرکت برقی نیز در دسترس هستند.
ایستاده فعال: ایستاده فعال حرکت متقابل پاهای بازو را در حالت ایستاده ایجاد می کند.
بر حسب نوع
مستعد: ایستاده های مستعد وزن بدن را به جلوی فرد تقسیم می کنند و معمولاً یک سینی در جلوی خود دارند. این آنها را برای کاربرانی که فعالانه در تلاش برای انجام برخی کارها هستند خوب می کند.
خوابیده به پشت: ایستاده‌های به پشت، وزن بدن را به پشت تقسیم می‌کنند و برای مواردی که کاربر تحرک محدودتری دارد یا در حال بهبودی از آسیب است، مناسب است.
نشستن به ایستادن: وسایل نشستن به ایستادن برای این که افراد روی ویلچر را قادر می‌سازد بدون نیاز به بلند کردن افراد دیگر بایستند استفاده می‌شود. بزرگسالان معمولاً از این روش استفاده می‌کنند زیرا کودکان معمولاً به اندازه کافی سبک هستند تا یک نفر آن را بلند کند.

تشخیص ها و کاربران


استندرها توسط افراد دارای ناتوانی های خفیف تا شدید مانند آسیب نخاعی، آسیب مغزی تروماتیک، فلج مغزی، اسپینا بیفیدا، دیستروفی عضلانی، مولتیپل اسکلروزیس، سکته مغزی، سندرم رت و سندرم پس از فلج اطفال استفاده می شود.

آسیب نخاعی:

پایه‌ها توسط افراد مبتلا به پاراپلژی و چهار پلژی استفاده می‌شود، زیرا گزینه‌های پشتیبانی متنوعی برای سازگاری با ناتوانی‌های خفیف تا شدید در دسترس است. داگ بترز و مایک اوتلی هر دو بازیکنان سابق فوتبال NFL هستند که به دلیل آسیب نخاعی چهار پلژیک هستند. هر دو با استفاده از ایستاده های فعال ایستاده اند.

از دست دادن مواد معدنی استخوان و پوکی استخوان عواقب رایج پس از آسیب نخاعی است. ایستادن درمانی، یک مداخله تحمل وزن که می تواند با استفاده از یک قاب ایستاده اعمال شود، به طور سنتی در برنامه های توانبخشی برای افراد مبتلا به آسیب نخاعی مزمن به منظور جلوگیری از پوکی استخوان گنجانده شده است. مروری سیستماتیک از ادبیات انجام شده توسط Biering-Sorenson و همکاران. (2009) نشان می دهد که ایستادن درمانی در مرحله مزمن آسیب، که به عنوان یک سال پس از آسیب تعریف می شود، هیچ تاثیری بر حفظ تراکم استخوان ندارد. نتایج در مورد اثربخشی ایستادن درمانی در طول سال اول آسیب متناقض است و نشان می‌دهد که مداخله کوتاه‌تر و کمتر تهاجمی مؤثرتر است. اگر قرار است وضعیت درمانی در درمان گنجانده شود، اگر امید به دستیابی به هر گونه تأثیر مفیدی بر تراکم مواد معدنی استخوان باشد، باید تهاجمی‌تر باشد و در مراحل اولیه آسیب شروع شود.

تنظیمات و برنامه های رایج
دستگاه های ایستاده در تنظیمات مختلفی استفاده می شوند از جمله:

در خانه و محل کار،
مراکز مداخله اولیه،
مدارس (کلاس های آموزش ویژه یا کلاس درس فراگیر)، کلاس های تربیت بدنی مناسب،
بیمارستان های کودکان و مراکز درمانی،
امکانات توانبخشی و بیمارستان ها،
واحدهای مراقبت گسترده، خانه های سالمندان، مراکز زندگی کمکی و خانه های گروهی، و بیمارستان های جانبازان.
به دست آوردن قاب ایستاده
تأمین مالی (بودجه دولتی یا بیمه درمانی) برای تجهیزات ایستاده در اکثر کشورهای توسعه یافته امکان پذیر است، اما معمولاً نیاز به توجیه پزشکی و یک نامه ضروری پزشکی (نسخه پزشکی دقیق) دارد که توسط فیزیوتراپ یا متخصص پزشکی نوشته شده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

فلج مغزی اختلالی است که در آن مغز قادر به کنترل و هماهنگی صحیح حرکات بدن نیست. سی پی (CP) معمولاً در اثر آسیب به مغز در هنگام زایمان ایجاد می شود. فلج مغزی شایع ترین ناتوانی حرکتی دوران کودکی در ایالات متحده است. هر کودک مبتلا...


 

فلج مغزی اختلالی است که در آن مغز قادر به کنترل و هماهنگی صحیح حرکات بدن نیست. سی پی (CP) معمولاً در اثر آسیب به مغز در هنگام زایمان ایجاد می شود. فلج مغزی شایع ترین ناتوانی حرکتی دوران کودکی در ایالات متحده است.

هر کودک مبتلا به سی پی نیازی به ویلچر ندارد. در واقع، تقریباً 60 درصد از همه کودکان مبتلا به فلج مغزی می توانند به طور مستقل و بدون هیچ وسیله ای راه بروند. بسیاری از این کودکان زمانی روی ویلچر بودند اما بعداً توانستند با این صندلی حرکت کنند. برای آن دسته از کودکان مبتلا به فلج مغزی که نمی توانند به طور مستقل راه بروند، برخی از وسایل حرکتی دستی استفاده می کنند و برخی دیگر به ویلچر نیاز دارند.

انواع مختلفی از ویلچرها وجود دارد که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای حرکتی ویژه کودکان مبتلا به انواع فلج مغزی طراحی شده اند.

 

ویلچرهای دستی
ویلچرهای سنتی یا دستی ارزان قیمت و حمل و نقل آنان آسان است. آنها معمولاً دارای 2 چرخ کوچک در جلو با 2 چرخ بزرگ در پشت با رینگ هایی برای هل دادن هستند. ویلچرهای دستی می توانند سفت یا تاشو باشند و انواع مختلفی از ویژگی های قابل تنظیم را ارائه می دهند. مزیت ویلچر دستی این است که کاربر هنگام حرکت و نیرو دادن به صندلی ورزش می کند.

برخی از کودکان مبتلا به فلج مغزی قدرت یا کنترل بازوی محدودی دارند. بنابراین ممکن است نتوانند به تنهایی روی این نوع صندلی ها حرکت کنند. این باعث می شود ویلچرهای سنتی به عنوان یک وسیله حرکتی برای کودکان مبتلا به CP کمتر کارآمد باشند.

ویلچر برقی
ویلچرهای برقی بیشترین امکانات را برای کودکان فلج مغزی دارند. صندلی‌های چرخدار برقی گزینه‌های کنترلی مختلفی را ارائه می‌کنند که تقریباً به هر کودک مبتلا به فلج مغزی می‌تواند به طور مستقل حرکت کند.

اکثر ویلچرهای برقی برای CP دارای یک نوع کنترل جوی استیک هستند که کاربر را قادر می سازد تا صندلی را به هر جهتی به سادگی با حرکت دادن اهرم کنترل حرکت دهد. برای کاربرانی که قادر به استفاده از کنترل جوی استیک نیستند، سیستم‌عامل‌های پیشرفته‌تری از جمله کنترل‌های پد لمسی و حتی کنترل‌های نگاه چشم در دسترس هستند.

ویلچرهای برقی را می توان به مجموعه ای از ویژگی های اضافی و پیشرفت های عملیاتی مجهز کرد که می تواند به ویژه برای کودکان فلج مغزی مفید باشد. در ادامه به بسیاری از این ویژگی ها پرداخته شده است.

کالسکه سی پی CP

مسائل مربوط به تحرک بیشتر از این است که کودکان با نیازهای ویژه را از بیرون رفتن به دنیا باز دارد. تحرک محدود همچنین می تواند رشد فیزیکی، شناختی و حسی را محدود کند. افزایش تحرک کودک باعث افزایش سلامت کلی، رفاه و کیفیت زندگی می شود.

از آنجایی که ویلچرها طوری طراحی شده اند که از یک مکان به مکان دیگر بر روی سطوح صاف بروند، تجربه کاربر را محدود می کنند. کالسکه های سی پی (cp) به گونه ای طراحی شده اند که قابل حمل، بادوام و بسیار قابل مانور باشند، بنابراین کودکانی که نمی توانند راه بروند همچنان می توانند از تجربیات خارج از مسیر هموار لذت ببرند.

برای مراقبان، کالسکه های با نیازهای ویژه آزادی بیشتری را برای رفت و آمد در مکان های بیشتر فراهم می کند. این دستگاه‌های مفید مانند کالسکه‌های معمولی به نظر می‌رسند، اما می‌توانند با خیال راحت کودکانی را که سن و وزن آنها با کالسکه‌های استاندارد تطبیق داده شده است را نگه دارند. آنها همچنین می‌توانند فناوری‌هایی مانند اکسیژن قابل حمل، ونتیلاتورها، پالس اکسی‌مترها و سایر تجهیزات پزشکی را در خود جای دهند.

صندلی سی پی CP

هنگامی که از یک کودک - یا یک فرد بزرگتر - مبتلا به فلج مغزی مراقبت می کنید، راحت نگه داشتن آنها می تواند یک چالش روزانه باشد. Premiere Healthcare طیف کاملی از محصولات را برای ارائه پشتیبانی مناسب ارائه می دهد. صندلی‌های چرخدار، تخت‌خواب‌ها و صندلی‌های فلج مغزی تخصصی ما را با ویژگی‌های اصلاح وضعیت بدن مانند صندلی‌های قالب‌گیری شده، تکیه‌گاه‌های جانبی کاملاً قابل تنظیم، پایه‌های پا و تکیه‌گاه‌های سر مرور کنید. بودجه و نیاز شما هر چه باشد، تیم دوستانه ما آماده کمک هستند، بنابراین برای رزرو دوره آزمایشی رایگان یا بحث در مورد برنامه‌های اجاره/خرید با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()