نوشته شده توسط : ایران ماداس

به طور تصادفی رنگ پس زمینه را در وردپرس تغییر دهید

حال ، آیا شما به دنبال راهی برای تغییر تصادفی رنگ پس زمینه در وردپرس هستید؟

شما می توانید یک اثر تغییر رنگ پس زمینه صاف به انتقال خودکار بین رنگ های مختلف پس زمینه اضافه کنید. این اثر از طریق چندین رنگ عبور می کند تا زمانی که به رنگ نهایی برسد.

برای افزودن جلوه ، باید کدی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. ما در مراحل زیر شما را راهنمایی خواهیم کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلاس CSS منطقه ای را که می خواهید افکت تغییر رنگ پس زمینه را اضافه کنید ، پیدا کنید.

این کار را می توانید با استفاده از ابزار Inspect در مرورگر خود انجام دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ماوس خود را به منطقه ای که می خواهید رنگ را تغییر دهید ببرید و کلیک راست کنید تا ابزار Inspect انتخاب شود.

Find CSS class

پس از آن ، باید کلاس CSS را که می خواهید هدف قرار دهید ، یادداشت کنید. به عنوان مثال ، در تصویر بالا ، ما می خواهیم منطقه را با یک کلاس CSS "page-header" هدف قرار دهیم.

در مرحله بعدی ، باید یک ویرایشگر متن ساده را مانند یک دفترچه یادداشت در رایانه خود باز کنید و یک پرونده جدید ایجاد کنید. شما باید پرونده را به عنوان "wpb-background-tutorial.js" در دسک تاپ خود ذخیره کنید.

پس از انجام این کار ، می توانید کد زیر را به پرونده JS که ایجاد کرده اید اضافه کنید:

jQuery(function($){
        $('.page-header').each(function(){
            var $this = $(this),
            colors = ['#ec008c', '#00bcc3', '#5fb26a', '#fc7331'];
  
            setInterval(function(){
                var color = colors.shift();
                colors.push(color);
                $this.animate({backgroundColor: color}, 2000);
            },4000);
        });
        }); 

اگر کد را مطالعه کنید ، متوجه خواهید شد که ما از کلاس CSS "page-header" به عنوان منطقه ای که می خواهیم در وب سایت خود هدف قرار دهیم استفاده کردیم.

همچنین خواهید دید که ما با استفاده از کد رنگ hex از چهار رنگ استفاده کرده ایم. شما می توانید به همان اندازه که می خواهید رنگ برای پس زمینه خود اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کدهای رنگ را در قطعه وارد کرده و مانند سایر رنگ ها با استفاده از کاما و نقل قول های منفرد آنها را جدا کنید.

اکنون که پرونده JS شما آماده است ، باید آن را با استفاده از سرویس پروتکل انتقال فایل (FTP) در پوشه JS قالب وردپرس خود بارگذاری کنید.

برای این آموزش ، ما از FileZilla استفاده می کنیم. این یک سرویس گیرنده FTP رایگان برای ویندوز ، مک و لینوکس است و استفاده از آن بسیار آسان است.

برای شروع ، باید وارد سرور FTP وب سایت خود شوید. اطلاعات ورود به سیستم را می توانید از طریق ایمیل از طرف ارائه دهنده میزبان یا داشبورد cPanel حساب میزبانی خود پیدا کنید.

پس از ورود به سیستم ، لیست پوشه ها و پرونده های وب سایت خود را در زیر ستون "سایت از راه دور" مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و به پوشه JS در طرح زمینه سایت خود بروید.

Upload JS file using a FTP service

اگر موضوع شما پوشه js ندارد ، می توانید یک پوشه ایجاد کنید. بر روی پوشه طرح زمینه خود در کلاینت FTP کلیک راست کرده و گزینه "Create directory" را کلیک کنید.

Create a directory and name it

در مرحله بعدی ، باید محل فایل JS خود را در زیر ستون "سایت محلی" باز کنید. سپس روی پرونده کلیک راست کرده و گزینه load Upload ’را کلیک کنید تا پرونده به موضوع شما اضافه شود.

Click the Upload option

برای جزئیات بیشتر ، می توانید آموزش ما را در مورد نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری پرونده در وردپرس دنبال کنید.

در مرحله بعدی ، باید کد زیر را در پرونده funtions.php طرح زمینه خود وارد کنید. این کد به درستی فایل JavaScript و اسکریپت وابسته jQuery را که برای کار با این کد نیاز دارید بارگیری می کند.

function wpb_bg_color_scripts() {    
wp_enqueue_script( 'wpb-background-tutorial',  get_stylesheet_directory_uri() . '/js/wpb-background-tutorial.js', array( 'jquery-color' ), '1.0.0', true ); 
 } 
add_action( 'wp_enqueue_scripts', 'wpb_bg_color_scripts' ); 

توصیه می کنیم از افزونه Code Snippets استفاده کنید تا با خیال راحت کد را به سایت خود اضافه کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چسباندن قطعه ها از وب در وردپرس مراجعه کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا در منطقه ای که هدف قرار داده اید به طور تصادفی در حال تغییر رنگ هستند

Color change effect animation



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

با افزودن CSS سفارشی ، رنگ پس زمینه را تغییر دهید

روش دیگری که می توانید رنگ پس زمینه وب سایت وردپرس خود را تغییر دهید افزودن CSS سفارشی در سفارشی سازی ووردپرس است.

برای شروع ، به بخش Appearance »Customize بروید و سپس به برگه« Additional CSS »بروید.

Add custom CSS in WordPress Theme Customizer

در مرحله بعدی ، می توانید کد زیر را وارد کنید:

body {
 background-color: #FFFFFF;
}

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد رنگ پس زمینه را با کد رنگی که می خواهید در وب سایت خود استفاده کنید جایگزین کنید. بعد ، پیش بروید و کد را در برگه CSS اضافی وارد کنید.

Enter background color custom CSS

پس از پایان کار ، فراموش نکنید که روی دکمه "انتشار" کلیک کنید. اکنون می توانید برای مشاهده رنگ زمینه جدید به وب سایت خود مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

تغییر رنگ زمینه با استفاده از سفارشی سازی پوسته ووردپرس

بسته به موضوع خود ، ممکن است بتوانید رنگ پس زمینه را با استفاده از سفارشی سازی پوسته ووردپرسی تغییر دهید. به شما امکان می دهد ظاهر سایت خود را به صورت واقعی و بدون نیاز به ویرایش کد ویرایش کنید.

برای دسترسی به سفارشی سازی پوسته ووردپرسی ، می توانید وارد وب سایت خود شوید و سپس به Appearance »Customize بروید.

با این کار سفارشی سازی پوسته باز می شود ، جایی که چندین گزینه برای تغییر طرح زمینه پیدا خواهید کرد. این شامل منوها ، رنگ ها ، صفحه اصلی ، ابزارک ها ، تصویر پس زمینه و موارد دیگر است.

گزینه های خاص موجود به این بستگی دارد که سایت شما از وردپرس استفاده می کند. برای این آموزش ، ما از موضوع پیش فرض بیست و بیست و یک استفاده می کنیم.

برای تغییر رنگ پس زمینه وب سایت خود ، پیش بروید و از منوی سمت چپ خود بر روی برگه تنظیمات "Colors & Dark Mode" کلیک کنید.

Go to Colors and Dark Mode settings

در مرحله بعدی ، باید روی گزینه "Background color" کلیک کنید و برای وب سایت خود رنگی انتخاب کنید. می توانید از ابزار انتخاب رنگ استفاده کنید یا کد رنگ Hex را برای پس زمینه خود وارد کنید.

Choose a background color

پس از اتمام تغییرات ، فراموش نکنید که روی دکمه "انتشار" کلیک کنید. اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا رنگ پس زمینه جدید را در عمل مشاهده کنید.

New background color example

ممکن است در طرح زمینه شما این گزینه در Theme Customizer موجود نباشد. در این صورت می توانید یکی از روش های زیر را امتحان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

چرا باید رنگ پس زمینه را در وردپرس تغییر دهیم؟

یک تم وردپرس دارای رنگ زمینه پیش فرض است. تغییر رنگ پس زمینه می تواند به شخصی سازی طراحی وب سایت شما کمک کند و خوانایی آن را بهبود بخشد.

به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از رنگ زمینه متفاوت ، بخش خاصی از صفحه را برجسته کنید.

شما می توانید از رنگ های مختلف پس زمینه برای ارسال های مختلف در وبلاگ وردپرس خود بر اساس نویسندگان ، نظرات یا دسته ها استفاده کنید. این امر به تفکیک مقالات از سایر مطالب وب سایت شما کمک می کند.

همچنین راهی برای افزودن پس زمینه ویدیوها وجود دارد تا بلافاصله توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده و تعامل را افزایش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

جاوا یک زبان ساده است: یادگیری جاوا آسان است و نحو آن واضح و مختصر است. جاوا بر اساس C ++ است (بنابراین برای برنامه نویسان که ++ C را می دانند راحت تر است). جاوا بسیاری از ویژگی های گیج کننده و کم استفاده را حذف کرده است ، به عنوان مثال. اشاره گرهای صریح ، اضافه بار اپراتور و غیره Java همچنین از مدیریت حافظه مراقبت می کند و همچنین یک جمع کننده زباله به صورت خودکار فراهم می کند. با این کار اشیا استفاده نشده به صورت خودکار جمع می شوند.
جاوا یک زبان مستقل از بسترهای نرم افزاری است: برنامه های نوشته شده به زبان جاوا ، پس از تدوین ، به یک زبان سطح متوسط ​​به نام bytecode تبدیل می شوند که بخشی از بستر جاوا است بدون توجه به دستگاهی که برنامه ها روی آن اجرا می شوند. این جاوا را بسیار قابل حمل می کند زیرا کدهای بایت آن توسط مفسری به نام Java Virtual Machine (JVM) بر روی هر دستگاهی قابل اجرا است و بنابراین java "استفاده مجدد از کد" را فراهم می کند.
جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است: OOP با تقسیم آن به تعدادی از اشیا the ، برنامه را ساده تر می کند. از اشیا می توان به عنوان پل استفاده کرد تا جریان داده ها از یک عملکرد به عملکرد دیگر باشد. ما به راحتی می توانیم داده ها و عملکردها را طبق نیازهای برنامه تغییر دهیم.
جاوا یک زبان قوی است: برنامه های جاوا باید قابل اعتماد باشند زیرا از آنها در هر دو برنامه مصرف کننده و مهم استفاده می شود ، از پخش کننده های Blu-ray گرفته تا سیستم های ناوبری.
جاوا یک زبان چند رشته ای است: جاوا می تواند با تعریف چندین رشته چندین کار را همزمان انجام دهد. به عنوان مثال ، برنامه ای که هنگام انتظار برای ورود از اتصال شبکه ، یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) را مدیریت می کند ، به جای استفاده از موضوع پیش فرض GUI برای هر دو وظیفه ، از موضوع دیگری برای انجام و wait استفاده می کند. این رابط کاربری گرافیکی را پاسخگو نگه می دارد.
برنامه های جاوا می توانند اپلت ایجاد کنند: Applelet برنامه هایی هستند که در مرورگرهای وب اجرا می شوند. اما پشتیبانی برنامه ها در نسخه جاوا 9 منسوخ شده و به دلیل هشدار پشتیبانی از مرورگر برای افزونه جاوا ، در نسخه جاوا 11 حذف شده است.
جاوا به پیش پردازنده نیازی ندارد: برای ایجاد یک برنامه جاوا نیازی به درج پرونده های هدر نیست.
بنابراین ، جاوا زبان بسیار موفقی است و روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

کاربردهای زبان کاتلین:

برای ساخت برنامه اندروید می توانید از کوتلین استفاده کنید.
کوتلین همچنین می تواند در جاوا اسکریپت کامپایل کند و آن را برای پیش فرض در دسترس قرار دهد.
همچنین به خوبی برای توسعه وب و توسعه سمت سرور طراحی شده است.

یک راهنمای کامل برای یادگیری Kotlin برای توسعه برنامه Android،مقدمه ای بر کاتلین (kotlin)



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

مزایای زبان کاتلین:

آسان برای یادگیری - مقدماتی تقریبا شبیه به جاوا است. اگر کسی در جاوا کار می کند ، پس از آن به راحتی درک کنید.
Kotlin چند پلتفرمی است - Kotlin توسط تمام IDE های جاوا پشتیبانی می شود بنابراین می توانید برنامه خود را بنویسید و آنها را بر روی هر دستگاهی که از JVM پشتیبانی می کند اجرا کنید.
بسیار ایمن تر از جاوا است.
این اجازه می دهد تا با استفاده از چارچوب های جاوا و کتابخانه ها در پروژه های جدید کوتلین خود با استفاده از چارچوب های پیشرفته بدون نیاز به تغییر کل پروژه در جاوا.
زبان برنامه نویسی کوتلین ، شامل کامپایلر ، کتابخانه ها و همه ابزارها کاملا رایگان و متن باز است و در github موجود است. این لینک برای Github https://github.com/JetBrains/kotlin است.

 



:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

ویژگی های اصلی کاتلین:

Typing Static - تایپ Static یک مشخصه زبان برنامه نویسی است که به معنی نوع هر متغیر و عبارت در زمان کامپایل شناخته شده است. اگرچه این زبان به صورت تایپ شده است ، اما نیازی به مشخص کردن صریح نوع متغیرهایی که اعلام می کنید ، ندارد.
کلاسهای داده - در کوتلین ، کلاسهای داده وجود دارد که منجر به تولید خودکار دیگهای بخار مانند موارد برابر ، hashCode ، toString ، گیرنده ها / تنظیم کننده ها و موارد دیگر می شود.

مختصر - کد اضافی نوشته شده در سایر زبانهای برنامه نویسی شی گرا را به شدت کاهش می دهد.
ایمن - با حمایت از قابلیت انعطاف پذیری به عنوان بخشی از سیستم خود ، ایمنی را از اکثر موارد آزار دهنده و تحریک کننده NullPointerEx فراهم می کند.
هر متغیری در کوتلین به طور پیش فرض غیر پوستی است.

قابلیت همکاری با جاوا - کوتلین با ماشین مجازی جاوا (JVM) کار می کند بنابراین با جاوا کاملاً قابل همکاری است. ما می توانیم به راحتی از کد java از kotlin و کد kotlin از java استفاده کنیم.
قابلیت های عملکردی و شی گرا - کوتلین مجموعه ای غنی از بسیاری از روش های مفید را شامل می شود که شامل توابع مرتبه بالاتر ، عبارات lambda ، اضافه بار اپراتور ، ارزیابی تنبل ، اضافه بار اپراتور و موارد دیگر است.
تابع مرتبه بالاتر تابعی است که عملکرد را به عنوان یک پارامتر می پذیرد یا یک تابع را برمی گرداند یا می تواند هر دو را انجام دهد.

Cast Cast - به طور واضح مقادیر تغییر ناپذیر را تایپ می کند و مقدار را به طور خودکار در قالب امن خود وارد می کند.
اگر بخواهیم به یک نوع غیر قابل انعطاف رشته (String؟ = "BYE") بدون بازیگر ایمن دسترسی پیدا کنیم ، خطای کامپایل ایجاد می کند.

زمان تدوین - دارای عملکرد بالاتر و زمان تدوین سریع است.
سازگار با ابزار - از پشتیبانی ابزاری بسیار خوبی برخوردار است. از IDE های جاوا - IntelliJ IDEA ، Eclipse و Android Studio می توان برای کوتلین استفاده کرد. همچنین می توانیم برنامه Kotlin را از خط فرمان اجرا کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع دمبل 1 کیلوگرمی

دمبل 1 کیلوگرمی مدل رکورد کد 2 بسته 2 عددی

این وزنه مناسب خانمها برای استفاده در باشگاه و منزل میباشد و برای تناسب اندام و ورزشهای ایروبیک و پیلاتس است.از جنس چدن خاکستری میباشد.دارای ساختار شش ضلعی است.روکش پی وی سی نرم دارد. ادامه مطلب

مشخصات کلی

  • ابعاد 15*5 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل 1 کیلوگرم
  • نوع دسته روکش‌دار
  • مناسب برای خانم‌ها , باشگاه , خانه , ورزش هوازی , تناسب اندام
  • قطر میله 3 میلی‌متر
  • شکل وزنه شش‌ضلعی
  • قابلیت اضافه کردن وزنه ندارد
  • پایه ندارد

دمبل 1 کیلوگرمی بادی اسکلاپچر مدل BW-121E بسته 2 عددی

 

مشخصات کلی

  • ابعاد 15*4*6 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل 1 کیلوگرم
  • مناسب برای خانم‌ها , آقایان , باشگاه , خانه , ورزش هوازی , تناسب اندام
  • شکل وزنه دایره
  • قابلیت اضافه کردن وزنه ندارد
  • سایر توضیحات ارائه شده به صورت جفت
  • رنگ:مشکی نارنجی

دمبل 1 کیلوگرمی مدل Sports بسته 2 عددی

 

مشخصات کلی

  • ابعاد 23*6 سانتی‌متر
  • وزن هر دمبل 1 کیلوگرم
  • نوع دسته روکش‌دار
  • مناسب برای خانم‌ها , آقایان , باشگاه , خانه , ورزش هوازی , تناسب اندام
  • قطر میله 40 میلی‌متر
  • قابلیت اضافه کردن وزنه ندارد
  • سایر توضیحات شامل دو عدد دمبل
  • دارای برجستگی های متعدد بر روی دسته برای لیز نخوردن از دست
  • کیفیت ساخت بالا
  • روکش مقاوم

کاور طرح 12 کواد کوپتر سیما خوشبو کننده ایکیا مجسمه آزادی شیانچی مانیتورینگ شارژر USB شال دست دوز ماگ گالری شروین کاور طرح 13 چراغ فانوسی مدلLED/3W برس کاسه ای پارچه لباسی نیاتکس خاک انداز اورانوس ست اصلاح پاور بارکد خوان سینو شلنگ فنری هیوندای جاروبرقی پاکشوما مدل شارژر خورشیدی واگان تل مو آرامیس کاور طرح 15 کاور طرح 16 ظرف سرو دیامانتینا دستبند چرم مشهد نگهدارنده کابل توتو سبد آشپز خانهAufbewahrungskorb کاور طرح 17 اتو بخار آنو کاور طرح 18 چای شهرزاد با چای کلکته هندوستان کاور طرح 19 چای کله مورچه چای شهرزاد مدل کاور طرح 20 کرم صورت آبرسان تراز لیزری سه تابه ایکیا مدل کاور طرح 21 چکش تخریب بوش سبد ونکو مدل کاور طرح 22 ظرف برنج هوشمند جامدادی مدل مینی الیپتیکال توربو فیتنس آبپاش همه کاره چوب لباسی ونکو ارگانایزر کوه شاپ کاور طرح 23 کتری برقی هوم کیف پول دستدوز کمک عقب چپ سویشرت ورزشی مردانه پد شیردهی زیکلاس انبر دست صامو دمبل شنی 0.45 انبر قفلی صامو سویشرت زنانه سی اینورتر جوشکاری 180 تونر پوست مدل لیوان مادام کوکو سویشرت مردانه سی گلدان نقطه کوب آچار فرانسه صامو بند طرح اسپورت قابلمه مسی توت اژدهای دریایی مصنوعی



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع دماغ‌گیر

گوش‌گیر و دماغ‌گیر Jou Shyang

دماغ‌گیر و گوش‌گیر Jou Shyang به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی ساخته شده است تا در ورزش‌های آبی که از پرطرفدارترین و مهیج‌ترین ‌ورزش‌ها به‌شمار می‌روند، استفاده کنند.  یکی از ابتدایی‌ترین نمودهای ادعایی که در شعار فینا به آن اشاره شده، آب‌ بازی در دوران کودکی است که همه‌ی ما آن را تجربه کرده‌ایم. به جرات می‌توان گفت شنا قدمتی به اندازه‌ی تاریخ بشریت دارد. عبور انسان‌های اولیه از رودها، رودخانه‌ها، برکه‌ها، دریاچه‌ها و تمامی موانع آبی که پیرامون محل زندگی‌شان وجود داشت‌، نیازمند مهارتی اکتسابی به نام شنا بود. براساس یافته‌های‌ «هیروگلیف» (حروف تصویری مصریان باستان) و اسناد به‌دست آمده از یونان، روم باستان و بین‌النهرین قدمت شنا به 2500 سال پیش از میلاد مسیح ‌باز می‌گردد. شنا از جمله آموزه‌هایی بوده که اکثر تمدن‌ها در برنامه‌های آموزش نظامی خود از آن استفاده می‌کردند. ورزش‌های آبی از قرن نوزده‌ام میلادی به‌طور چشم‌گیری رشد کردند. اولین مدرسه‌ی شنا در سال 1810 میلادی در آلمان آغاز به‌کار کرد. در این مدرسه با کمک طناب، کمربند و قلاب آموزش به داوطلبان مبتدی‌ شنا آموزش داده می‌شد. در سال 1858 میلادی نخستین رقابت جهانی شنا در استرالیا برگزار شد. شنا با حضور در المپیک 1896 جای خود را در بین ورزش‌ها تثبیت کرد و به این ترتیب شکل اجرای مسابقات شنا در کشورهای مختلف توسعه یافت. با گشترش شنا نیاز به ‌لباس‌‌های مخصوص مورد توجه قرار گرفت. ‌لباس‌هایی که بسته به رشته‌ی رقابت، آب و مواد محلول در آن و حتی فیزیک بدنی شناگر متفاوت بودند؛ پوشش‌هایی که خطرات اندک ورزش‌های آبی را به حداقل می‌رساندند. از جمله خطراتی که می‌توان آن‌ها ‌را وابسته به نوع ‌لباس دانست می‌توان به التهاب گوش میانی و داخلی، رشد استخوان در کانال گوش به سبب داخل شدن طولانی مدت آب ‌به داخل گوش، سوزش چشم یا پوست به علت بالا بودن میزان PH آب که ناشی از وجود گندزدای (کلر) آب استخر است، تخریب ساختار و تغییر رنگ مو به سبب قرار گرفتن طولانی مدت در برابر کلر آب استخر و در مورد استخرهای رو باز آفتاب سوختگی شدید (یکی از عمده دلایل سرطان پوست) ‌می‌توان اشاره کرد. دماغ‌گیر و گوش‌گیر Jou Shyang به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی ساخته شده است. این گوش‌گیر و دماغ‌گیر دارای یک محفظه شفاف برای نگه‌داری بهداشتی است. ادامه مطلب

دماغ‌گیر و گوش‌گیر Jou Shyang به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی ساخته شده است تا در ورزش‌های آبی که از پرطرفدارترین و مهیج‌ترین ‌ورزش‌ها به‌شمار می‌روند، استفاده کنند.  یکی از ابتدایی‌ترین نمودهای ادعایی که در شعار فینا به آن اشاره شده، آب‌ بازی در دوران کودکی است که همه‌ی ما آن را تجربه کرده‌ایم. به جرات می‌توان گفت شنا قدمتی به اندازه‌ی تاریخ بشریت دارد. عبور انسان‌های اولیه از رودها، رودخانه‌ها، برکه‌ها، دریاچه‌ها و تمامی موانع آبی که پیرامون محل زندگی‌شان وجود داشت‌، نیازمند مهارتی اکتسابی به نام شنا بود. براساس یافته‌های‌ «هیروگلیف» (حروف تصویری مصریان باستان) و اسناد به‌دست آمده از یونان، روم باستان و بین‌النهرین قدمت شنا به 2500 سال پیش از میلاد مسیح ‌باز می‌گردد. شنا از جمله آموزه‌هایی بوده که اکثر تمدن‌ها در برنامه‌های آموزش نظامی خود از آن استفاده می‌کردند. ورزش‌های آبی از قرن نوزده‌ام میلادی به‌طور چشم‌گیری رشد کردند. اولین مدرسه‌ی شنا در سال 1810 میلادی در آلمان آغاز به‌کار کرد. در این مدرسه با کمک طناب، کمربند و قلاب آموزش به داوطلبان مبتدی‌ شنا آموزش داده می‌شد. در سال 1858 میلادی نخستین رقابت جهانی شنا در استرالیا برگزار شد. شنا با حضور در المپیک 1896 جای خود را در بین ورزش‌ها تثبیت کرد و به این ترتیب شکل اجرای مسابقات شنا در کشورهای مختلف توسعه یافت. با گشترش شنا نیاز به ‌لباس‌‌های مخصوص مورد توجه قرار گرفت. ‌لباس‌هایی که بسته به رشته‌ی رقابت، آب و مواد محلول در آن و حتی فیزیک بدنی شناگر متفاوت بودند؛ پوشش‌هایی که خطرات اندک ورزش‌های آبی را به حداقل می‌رساندند. از جمله خطراتی که می‌توان آن‌ها ‌را وابسته به نوع ‌لباس دانست می‌توان به التهاب گوش میانی و داخلی، رشد استخوان در کانال گوش به سبب داخل شدن طولانی مدت آب ‌به داخل گوش، سوزش چشم یا پوست به علت بالا بودن میزان PH آب که ناشی از وجود گندزدای (کلر) آب استخر است، تخریب ساختار و تغییر رنگ مو به سبب قرار گرفتن طولانی مدت در برابر کلر آب استخر و در مورد استخرهای رو باز آفتاب سوختگی شدید (یکی از عمده دلایل سرطان پوست) ‌می‌توان اشاره کرد. دماغ‌گیر و گوش‌گیر Jou Shyang به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی ساخته شده است. این گوش‌گیر و دماغ‌گیر دارای یک محفظه شفاف برای نگه‌داری بهداشتی است.

  • کیفیت ساخت۴
  • طراحی و زیبایی۴
  • سهولت کار با محصول۴
  • ارزش خرید۴

مشخصات کلی

  • ابعاد 85 × 140 میلی‌متر
  • وزن 19 گرم
  • سایر توضیحات به همراه یک عدد بینی گیر به رنگ پوست با نخ نگهدارنده با طراحی مناسب برای افراد بزرگسال و گوش گیر برای جلوگیری از ورود آب به داخل گوش ها
  • دارای قاب پلاستیکی شفاف برای نگهداری از بینی گیر و گوش گیر

گوش‌گیر و دماغ‌گیر یانگ با

گوش‌گیر و دماغ‌گیر Yongba از وسایل ضروری ورزش‌های آبی به‌شمار می‌روند. به جرات می‌توان گفت شنا قدمتی به اندازه‌ی تاریخ بشریت دارد. عبور انسان‌های اولیه از رودها، رودخانه‌ها، برکه‌ها، دریاچه‌ها و تمامی موانع آبی که پیرامون محل زندگی‌شان وجود داشت‌، نیازمند مهارتی اکتسابی به نام شنا بود. براساس یافته‌های‌ «هیروگلیف» (حروف تصویری مصریان باستان) و اسناد به‌دست آمده از یونان، روم باستان و بین‌النهرین قدمت شنا به 2500 سال پیش از میلاد مسیح ‌باز می‌گردد. شنا از جمله آموزه‌هایی بوده که اکثر تمدن‌ها در برنامه‌های آموزش نظامی خود از آن استفاده می‌کردند. ورزش‌های آبی از قرن نوزده‌ام میلادی به‌طور چشم‌گیری رشد کردند. اولین مدرسه‌ی شنا در سال 1810 میلادی در آلمان آغاز به‌کار کرد. در این مدرسه با کمک طناب، کمربند و قلاب آموزش به داوطلبان مبتدی‌ شنا آموزش داده می‌شد. در سال 1858 میلادی نخستین رقابت جهانی شنا در استرالیا برگزار شد. شنا با حضور در المپیک 1896 جای خود را در بین ورزش‌ها تثبیت کرد و به این ترتیب شکل اجرای مسابقات شنا در کشورهای مختلف توسعه یافت. گوش‌گیر و دماغ‌گیر Yongba دارای یک جفت گوش گیر سلیکونی و یک عدد دماغ‌گیر سلیکونی است که استفاده از آن را راحتتر کرده و فشاری بر اندام شما وارد نواهد کرد همچنین از نفوذ آب و کلر به مجاری بینی و گوش  شما جلوگیری خواهد کرد. ادامه مطلب

گوش‌گیر و دماغ‌گیر Yongba از وسایل ضروری ورزش‌های آبی به‌شمار می‌روند. به جرات می‌توان گفت شنا قدمتی به اندازه‌ی تاریخ بشریت دارد. عبور انسان‌های اولیه از رودها، رودخانه‌ها، برکه‌ها، دریاچه‌ها و تمامی موانع آبی که پیرامون محل زندگی‌شان وجود داشت‌، نیازمند مهارتی اکتسابی به نام شنا بود. براساس یافته‌های‌ «هیروگلیف» (حروف تصویری مصریان باستان) و اسناد به‌دست آمده از یونان، روم باستان و بین‌النهرین قدمت شنا به 2500 سال پیش از میلاد مسیح ‌باز می‌گردد. شنا از جمله آموزه‌هایی بوده که اکثر تمدن‌ها در برنامه‌های آموزش نظامی خود از آن استفاده می‌کردند. ورزش‌های آبی از قرن نوزده‌ام میلادی به‌طور چشم‌گیری رشد کردند. اولین مدرسه‌ی شنا در سال 1810 میلادی در آلمان آغاز به‌کار کرد. در این مدرسه با کمک طناب، کمربند و قلاب آموزش به داوطلبان مبتدی‌ شنا آموزش داده می‌شد. در سال 1858 میلادی نخستین رقابت جهانی شنا در استرالیا برگزار شد. شنا با حضور در المپیک 1896 جای خود را در بین ورزش‌ها تثبیت کرد و به این ترتیب شکل اجرای مسابقات شنا در کشورهای مختلف توسعه یافت. گوش‌گیر و دماغ‌گیر Yongba دارای یک جفت گوش گیر سلیکونی و یک عدد دماغ‌گیر سلیکونی است که استفاده از آن را راحتتر کرده و فشاری بر اندام شما وارد نواهد کرد همچنین از نفوذ آب و کلر به مجاری بینی و گوش  شما جلوگیری خواهد کرد.

  • کیفیت ساخت۴
  • طراحی و زیبایی۵
  • سهولت کار با محصول۵
  • ارزش خرید۵

مشخصات کلی

  • ابعاد 40 × 60 میلی‌متر
  • وزن 10 گرم
  • سایر توضیحات - به‌همراه یک جفت گوش‌گیر

گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 1

«گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 1» ابعاد و اندازه کوچکی دارد و به راحتی قابل حمل است. گوش‌گیر و دماغ‌گیرها مناسب برای استخر یا قابل استفاده برای شنا هستند. گاهی در هنگام شنا کردن یا پریدن در آب نیاز به وسیله‌ای دارید تا مانع ورود آب به بینی یا گوش شما شود. این مجموعه دارای دو عدد گوش‌گیر و یک عدد دماغ‌گیر است. گوش‌گیر و دماغ‌گیر نرم است و شما احساس راحتی  زیادی با آن خواهید کرد در عین حال که دماغ‌گیر آن سفت و محکم روی بینی قرار می‌گیرد. گوش‌گیرها هم از لوازم ضروری شنا هستند. استفاده آن‌ها در استخر یا ورزش‌های آبی راحت‌تر است و فشار را بر روی شما کم خواهد کرد همچنین از نفوذ آب یا آبی که به همراه کلر است در بینی یا گوش شما جلوگیری می‌کند. «گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 1» انتخاب مناسبی خواهد بود زیرا با جنس و وزن مناسب می‌تواند همیشه در هنگام ورزش در آب یا شنا همراه شما باشد. ادامه مطلب

«گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 1» ابعاد و اندازه کوچکی دارد و به راحتی قابل حمل است. گوش‌گیر و دماغ‌گیرها مناسب برای استخر یا قابل استفاده برای شنا هستند. گاهی در هنگام شنا کردن یا پریدن در آب نیاز به وسیله‌ای دارید تا مانع ورود آب به بینی یا گوش شما شود. این مجموعه دارای دو عدد گوش‌گیر و یک عدد دماغ‌گیر است. گوش‌گیر و دماغ‌گیر نرم است و شما احساس راحتی  زیادی با آن خواهید کرد در عین حال که دماغ‌گیر آن سفت و محکم روی بینی قرار می‌گیرد. گوش‌گیرها هم از لوازم ضروری شنا هستند. استفاده آن‌ها در استخر یا ورزش‌های آبی راحت‌تر است و فشار را بر روی شما کم خواهد کرد همچنین از نفوذ آب یا آبی که به همراه کلر است در بینی یا گوش شما جلوگیری می‌کند. «گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 1» انتخاب مناسبی خواهد بود زیرا با جنس و وزن مناسب می‌تواند همیشه در هنگام ورزش در آب یا شنا همراه شما باشد.


مشخصات کلی

  • ابعاد 6.3 × 5.5 میلی‌متر
  • وزن 16 گرم
  • سایر توضیحات - به‌همراه یک جفت گوش‌گیر

گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2

برای شنا کردن مخصوصا برای افراد غیر حرفه‌ای داشتن لوازم مناسب برای یتمرین این ورزش ضروری است. یکی از این لوازم ورزشی گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2 است. این محموعه درون محلی کوچک و پلاستیکی جای شده که به‌راحتی تمام آن‌ها قابل حمل باشد. جنس گوش‌گیر از سیلیکون تهیه شده که قابلیت کششی داشته و دوام و مقاومت بالایی دارد.  همچنین نرم و انعطاف‌پذیر بوده و به پوست شما آسیبی نمی‌رساند. علاوه بر این سیلیکون حساسیت نیز ایجاد نمی‌کند. از طرفی نرم و منعطف بودن این دماغ گیر از فشار اضافی به بینی جلوگیری می‌کند. وزن این دماغ گیر 9 گرم است و بر روی بینی بسیار سبک و راحت قرار می‌گیرد. کیفیت بالای این دماغ گیر سبب می‌شود تا به راحتی بتوان از آن در ورزش‌های حرفه‌ای مخصوص آب استفاده کرد. این مجموعه از رفتن آب به داخل گوش یا بینی شما نیز جلوگیری می‌کند. وزن و ابعاد آن نیز به‌گونه‌ای طراحی شده تا شما بتوانید به‎آسانی آن را همراه دیگر لوازم شنای خود حمل کنید. ادامه مطلب

برای شنا کردن مخصوصا برای افراد غیر حرفه‌ای داشتن لوازم مناسب برای یتمرین این ورزش ضروری است. یکی از این لوازم ورزشی گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2 است. این محموعه درون محلی کوچک و پلاستیکی جای شده که به‌راحتی تمام آن‌ها قابل حمل باشد. جنس گوش‌گیر از سیلیکون تهیه شده که قابلیت کششی داشته و دوام و مقاومت بالایی دارد.  همچنین نرم و انعطاف‌پذیر بوده و به پوست شما آسیبی نمی‌رساند. علاوه بر این سیلیکون حساسیت نیز ایجاد نمی‌کند. از طرفی نرم و منعطف بودن این دماغ گیر از فشار اضافی به بینی جلوگیری می‌کند. وزن این دماغ گیر 9 گرم است و بر روی بینی بسیار سبک و راحت قرار می‌گیرد. کیفیت بالای این دماغ گیر سبب می‌شود تا به راحتی بتوان از آن در ورزش‌های حرفه‌ای مخصوص آب استفاده کرد. این مجموعه از رفتن آب به داخل گوش یا بینی شما نیز جلوگیری می‌کند. وزن و ابعاد آن نیز به‌گونه‌ای طراحی شده تا شما بتوانید به‎آسانی آن را همراه دیگر لوازم شنای خود حمل کنید.


مشخصات کلی

  • ابعاد بسته بندی 45 × 80 میلی‌متر
  • وزن 9 گرم
  • سایر توضیحات - به‌همراه یک جفت گوش‌گیر
  • - جنس گوش‌گیر از سیلیکون

دماغ‌گیر آدیداس مدل Performance

 

مشخصات کلی

  • سایر توضیحات - وزن بسته بندی 21 گرم
  • - ابعاد بسته بندی 8.8×17.5
  • - دارای یک کیف برای حمل آسان

دماغ‌گیر کرسی کد DF200179 سایز L

 

مشخصات کلی

  • ابعاد 35*20*10 میلی‌متر
  • وزن 8 گرم
  • سایر توضیحات دماغ‌گیر کرسی مناسب برای تمام سنین به همراه پدهای سیلیکونی که باعث می شود بهترین نتیجه حاصل شود.یک محصول عالی از یک برند درجه یک جهانی

گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2

«گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2» همراه همیشگی شما در هنگام انجام ورزش‌های آبی است زیرا به همراه گوش‌گیر و دماغ‌گیر به شما عرضه می‌گردد. گوش‌گیر و دماغ‌گیرها مناسب برای استخر یا قابل استفاده برای شنا هستند. گاهی در هنگام شنا کردن یا پریدن در آب نیاز به وسیله‌ای دارید تا مانع ورود آب به بینی یا گوش شما شود. همچنین در زمان شنا ممکن است گوش‌گیر را گم کرده یا از گوش شما جدا شود. این طراحی به سادگی به شما کمک می‌کند تا آن را گم نکنید. این وسیله دارای ابعاد کوچک و وزن کمی است همچنین با داشتن یک کیف، حمل آسانی دارد. به‌علاوه جنس آن باعث می‌شود تا به‌راحتی داخل گوش قرار گرفته و از ورود آب جلوگیری کند و دماغ‌گیر نیز سفت و محکم روی بینی قرار می‌گیرد. «گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2» می‌تواند انتخاب مناسبی برای شنا کردن باشد تا هم از وزن سبکی برخوردار بوده و هم به راحتی آن را حمل کنید. ادامه مطلب

«گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2» همراه همیشگی شما در هنگام انجام ورزش‌های آبی است زیرا به همراه گوش‌گیر و دماغ‌گیر به شما عرضه می‌گردد. گوش‌گیر و دماغ‌گیرها مناسب برای استخر یا قابل استفاده برای شنا هستند. گاهی در هنگام شنا کردن یا پریدن در آب نیاز به وسیله‌ای دارید تا مانع ورود آب به بینی یا گوش شما شود. همچنین در زمان شنا ممکن است گوش‌گیر را گم کرده یا از گوش شما جدا شود. این طراحی به سادگی به شما کمک می‌کند تا آن را گم نکنید. این وسیله دارای ابعاد کوچک و وزن کمی است همچنین با داشتن یک کیف، حمل آسانی دارد. به‌علاوه جنس آن باعث می‌شود تا به‌راحتی داخل گوش قرار گرفته و از ورود آب جلوگیری کند و دماغ‌گیر نیز سفت و محکم روی بینی قرار می‌گیرد. «گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2» می‌تواند انتخاب مناسبی برای شنا کردن باشد تا هم از وزن سبکی برخوردار بوده و هم به راحتی آن را حمل کنید.


مشخصات کلی

  • سایر توضیحات - به‌همراه یک جفت گوش‌گیر
  • - دارای یک کیف برای حمل آسان
  • - ابعاد بسته‌بندی 5.5 × 8.8 سانتی‌متر
  • - وزن بسته‌بندی 20 گرم

گوش‌گیر و دماغ‌گیر Feilang

دماغ‌گیر و گوش‌گیر Feilang به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی ساخته شده است. این محصول مختص ورزش شنا از پرطرفدارترین و مهیج‌ترین ‌ورزش‌ها به‌شمار می‌رود، است. به جرات می‌توان گفت شنا قدمتی به اندازه‌ی تاریخ بشریت دارد. عبور انسان‌های اولیه از رودها، رودخانه‌ها، برکه‌ها، دریاچه‌ها و تمامی موانع آبی که پیرامون محل زندگی‌شان وجود داشت‌، نیازمند مهارتی اکتسابی به نام شنا بود. براساس یافته‌های‌ «هیروگلیف» (حروف تصویری مصریان باستان) و اسناد به‌دست آمده از یونان، روم باستان و بین‌النهرین قدمت شنا به 2500 سال پیش از میلاد مسیح ‌باز می‌گردد. شنا از جمله آموزه‌هایی بوده که اکثر تمدن‌ها در برنامه‌های آموزش نظامی خود از آن استفاده می‌کردند. ورزش‌های آبی از قرن نوزده‌ام میلادی به‌طور چشم‌گیری رشد کردند. اولین مدرسه‌ی شنا در سال 1810 میلادی در آلمان آغاز به‌کار کرد. در این مدرسه با کمک طناب، کمربند و قلاب آموزش به داوطلبان مبتدی‌ شنا آموزش داده می‌شد. در سال 1858 میلادی نخستین رقابت جهانی شنا در استرالیا برگزار شد. شنا با حضور در المپیک 1896 جای خود را در بین ورزش‌ها تثبیت کرد و به این ترتیب شکل اجرای مسابقات شنا در کشورهای مختلف توسعه یافت. با گشترش شنا نیاز به ‌لباس‌‌های مخصوص مورد توجه قرار گرفت. ‌لباس‌هایی که بسته به رشته‌ی رقابت، آب و مواد محلول در آن و حتی فیزیک بدنی شناگر متفاوت بودند؛ پوشش‌هایی که خطرات اندک ورزش‌های آبی را به حداقل می‌رساندند. از جمله خطراتی که می‌توان آن‌ها ‌را وابسته به نوع ‌لباس دانست می‌توان به التهاب گوش میانی و داخلی، رشد استخوان در کانال گوش به سبب داخل شدن طولانی مدت آب ‌به داخل گوش، سوزش چشم یا پوست به علت بالا بودن میزان PH آب که ناشی از وجود گندزدای (کلر) آب استخر است، تخریب ساختار و تغییر رنگ مو به سبب قرار گرفتن طولانی مدت در برابر کلر آب استخر و در مورد استخرهای رو باز آفتاب سوختگی شدید (یکی از عمده دلایل سرطان پوست) ‌می‌توان اشاره کرد. دماغ‌گیر و گوش‌گیر Feilang به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی ساخته شده است. این گوش‌گیر و دماغ‌گیر دارای یک محفظه شفاف برای نگه‌داری بهداشتی است. ادامه مطلب

دماغ‌گیر و گوش‌گیر Feilang به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی ساخته شده است. این محصول مختص ورزش شنا از پرطرفدارترین و مهیج‌ترین ‌ورزش‌ها به‌شمار می‌رود، است. به جرات می‌توان گفت شنا قدمتی به اندازه‌ی تاریخ بشریت دارد. عبور انسان‌های اولیه از رودها، رودخانه‌ها، برکه‌ها، دریاچه‌ها و تمامی موانع آبی که پیرامون محل زندگی‌شان وجود داشت‌، نیازمند مهارتی اکتسابی به نام شنا بود. براساس یافته‌های‌ «هیروگلیف» (حروف تصویری مصریان باستان) و اسناد به‌دست آمده از یونان، روم باستان و بین‌النهرین قدمت شنا به 2500 سال پیش از میلاد مسیح ‌باز می‌گردد. شنا از جمله آموزه‌هایی بوده که اکثر تمدن‌ها در برنامه‌های آموزش نظامی خود از آن استفاده می‌کردند. ورزش‌های آبی از قرن نوزده‌ام میلادی به‌طور چشم‌گیری رشد کردند. اولین مدرسه‌ی شنا در سال 1810 میلادی در آلمان آغاز به‌کار کرد. در این مدرسه با کمک طناب، کمربند و قلاب آموزش به داوطلبان مبتدی‌ شنا آموزش داده می‌شد. در سال 1858 میلادی نخستین رقابت جهانی شنا در استرالیا برگزار شد. شنا با حضور در المپیک 1896 جای خود را در بین ورزش‌ها تثبیت کرد و به این ترتیب شکل اجرای مسابقات شنا در کشورهای مختلف توسعه یافت. با گشترش شنا نیاز به ‌لباس‌‌های مخصوص مورد توجه قرار گرفت. ‌لباس‌هایی که بسته به رشته‌ی رقابت، آب و مواد محلول در آن و حتی فیزیک بدنی شناگر متفاوت بودند؛ پوشش‌هایی که خطرات اندک ورزش‌های آبی را به حداقل می‌رساندند. از جمله خطراتی که می‌توان آن‌ها ‌را وابسته به نوع ‌لباس دانست می‌توان به التهاب گوش میانی و داخلی، رشد استخوان در کانال گوش به سبب داخل شدن طولانی مدت آب ‌به داخل گوش، سوزش چشم یا پوست به علت بالا بودن میزان PH آب که ناشی از وجود گندزدای (کلر) آب استخر است، تخریب ساختار و تغییر رنگ مو به سبب قرار گرفتن طولانی مدت در برابر کلر آب استخر و در مورد استخرهای رو باز آفتاب سوختگی شدید (یکی از عمده دلایل سرطان پوست) ‌می‌توان اشاره کرد. دماغ‌گیر و گوش‌گیر Feilang به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی ساخته شده است. این گوش‌گیر و دماغ‌گیر دارای یک محفظه شفاف برای نگه‌داری بهداشتی است.

  • کیفیت ساخت۴
  • طراحی و زیبایی۴
  • سهولت کار با محصول۴
  • ارزش خرید۴

مشخصات کلی

  • ابعاد 95 × 120 میلی‌متر
  • وزن 15 گرم
  • سایر توضیحات - به‌همراه یک جفت گوش‌گیر
  • - به همراه یک عدد بینی‌گیر با طراحی مناسب برای افراد بزرگسال و گوش‌گیر برای جلوگیری از ورود آب به داخل گوش ها
  • - دارای قاب پلاستیکی شفاف برای نگهداری از بینی‌گیر و گوش‌گیر

رشته سیرله‌کن زود استابلایزر براش بنزین فیجت ظرفی نشانه بازتابنده صندوقچه جاشکلاتی اسپیکرمانیتورینگ بتونه گردنبندنقره استیکرفومی آدابتور کوئل شمد سوداساز زودپر تجهییزات ویتامین جلوپنجره کشویی آسان تایر یپیشبند اردورخوری دوشاخ قوطی پاروی غربیلک کمانچه فشنگی لوکس اسلتلند مولتی‌متر دیسپانسر قالپاق گل‌ الیپتیکال سگدست کالیبراتور دورسنج خمیردندان سولار اسیلوسکوپ شلگیر مبلمان ناودان ترانسپوندر پشمک کلمپ تی‌ تنبور شاژر علفزن فانکشن بیسکویت بازویی شیرینی‌خوری پایانه هد دوشاخه



:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع انگشتر زنانه کد A470

انگشتر زنانه کد A470

 

مشخصات

  • جنس روکش رودیوم
  • رنگ سنگ سفید
  • ویژگی‌های ظاهری سنگ

گردنبند لوکسین طرح توپ فوتبال عینک آفتابی مدل 1000255 نور افکن دستی رونیکس مدل سنگ عقیق شجر کد کیف قدیمی فرش هریس کد کتاب تحليل داده هاي اقتصادي لیف حمام رزماری مدل پرتقال لنت ترمز جلو کد 0446560280 شلوار زنانه کد 671-9 گردنبند لوکسین طرح شانه مو کراوات مردانه کد 219 جوراب زنانه پنتی مدل WR کفش روزمره مردانه کد M07237-907 فرش ماشینی سهند طرح شنل نرم افزار SIEMENS NX11 انگشتر نقره طرح اشک 001 بازوبند کاپیتانی طرح یوونتوس مدل کیف چرم رودوشی زنانه برندزکالا سنگ آمتیست مدل a1 صفحه برش پروکسون مدل 28809 کاور مدل H0154 مناسب برای گردنبند لوکسین مدل N483 انگشتر زنانه کد A471 ترامپولین نیشن فیتنس مدل Leap کفش مردانه کد JA6043 ماسک صورت نقابی پیورتری مدل کتاب خالکوب آشویتس اثر هدر پاراوان پوستری مدل P140 سایز کتل بل مدل 6 کیلوگرمی طبقه دیواری کد A13 کاور آکام مدل AS101328 مناسب پلیور مردانه مدل G410 چاقو سفری ریونجر مدل N20 مجسمه گالری روح چوب مدل دستبند کد H178 گوشواره مدل EAR239R0 گردنبند لوکسین طرح ستاره مدل قاب عکس مدل Sh 102016 کفش راحتی دخترانه مدل 55gp انگشتر مدل p62 کفش روزمره مردانه کد F3003 روغن لحیم یاکسون مدلYX-50 پتو نوزاد طرح خرگوش سایز کراوات کریسمس طرح بابا نوئل فرش قدیمی فرش هریس کد مغزی شیر کرمان مدل A33 انگشتر زنانه کد A472 روغن دان آیرون مکس ظرفیت کاور کوسن کد 2373 ماسک صورت نقابی پیورتری مدلTea کتاب مهرگیاه اثر امیرحسین چهل نیم بوت زنانه مدل 476 کمربند چرم طبیعی چهارنظم مدل عروسک حمام طرح ماشین مدل سوئیچ 16 پورت وای تک سنگ چشم گربه مدل s1 برس مو سسیلیا کد SH_356 قالب کیک وژله الومینیوم تیکا کاور آکام مدل AS10P1328 مناسب کراوات کریسمس مدل آدم برفی جاجیم دستبافت سه متری فرش شورت مردانه کد 2 S کیف دوشی طرح شعر نستعلیق کفش کتانی هانی کامب زنانه کاور مدل H0155 مناسب برای



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کاور ژله ای C

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی موبایل آیفون 7

 

مشخصات فیزیکی

  • وزن 14 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Apple iPhone 7
  • جنس پلاستیک نرم , پلی کربنات
  • ساختار شفاف , مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش , لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی موبایل هوآوی P8 Lite به همراه محافظ صفحه نمایش

این کاور برای گوشی موبایل هوآوی P8 Lite طراحی شده است  این کاور ژله ای با طرح های زیبا بر روی آن و به همراه محافظ صفحه ی همان طرح برای گوشی بصورت کامل از گوشی شما محافظت میکند. ادامه مطلب

مشخصات فیزیکی

  • وزن 25 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Huawei P8 Lite
  • جنس پلاستیک نرم
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی موبایل آیفون 6/6s

 

مشخصات فیزیکی

  • وزن 14 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Apple iPhone 6/6S
  • جنس پلاستیک نرم , پلی کربنات
  • ساختار شفاف , مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی موبایل آیفون 6/6s

 

مشخصات فیزیکی

  • وزن 14 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Apple iPhone 6/6S
  • جنس پلاستیک نرم , پلی کربنات
  • ساختار شفاف , مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , قاب جلویی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی موبایل آیفون 6/6s به همراه محافظ صفحه نمایش

این کاور برای گوشی موبایل آیفون 6 طراحی شده و طبیعتا با آیفون 6s هم سازگاری خواهد داشت . این کاور ژله ای با طرح های زیبا بر روی آن و به همراه محافظ صفحه ی همان طرح برای گوشی بصورت کامل از گوشی شما محافظت میکند. ادامه مطلب

مشخصات فیزیکی

  • وزن 25 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Apple iPhone 6/6S
  • جنس پلاستیک نرم
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , قاب جلویی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش , لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی موبایل آیفون 6/6s به همراه محافظ صفحه نمایش

این کاور برای گوشی موبایل آیفون 6 طراحی شده و طبیعتا با آیفون 6s هم سازگاری خواهد داشت . این کاور ژله ای با طرح های زیبا بر روی آن و به همراه محافظ صفحه ی همان طرح برای گوشی بصورت کامل از گوشی شما محافظت میکند. ادامه مطلب

مشخصات فیزیکی

  • وزن 25 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Apple iPhone 6/6S
  • جنس پلاستیک نرم
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , قاب جلویی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش , لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی سامسونگ Galaxy A5 2018

 

مشخصات فیزیکی

  • وزن 16 گرم
  • جنس پلاستیک نرم
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , قاب جلویی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی سامسونگGalaxy A5 2016/ A510

 

مشخصات فیزیکی

  • وزن 15 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Samsung Galaxy A5 2016
  • جنس پلاستیک نرم , پلی کربنات
  • ساختار شفاف , مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی سامسونگ Galaxy J5

 

مشخصات فیزیکی

  • وزن 16 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Samsung Galaxy J5 2016
  • جنس پلاستیک نرم , پلی کربنات
  • ساختار شفاف , مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی سامسونگ Galaxy J5

 

مشخصات فیزیکی

  • وزن 16 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Samsung Galaxy J5 2016
  • جنس پلاستیک نرم , پلی کربنات
  • ساختار شفاف , مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور ژله ای C Case مدل طرح دار مناسب برای گوشی موبایل آیفون 5/5S/SE

 

مشخصات فیزیکی

  • وزن 14 گرم
  • مناسب برای گوشی موبایل Apple iPhone 5/5s/SE
  • جنس پلاستیک نرم , پلی کربنات
  • ساختار شفاف , مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت صفحه نمایش , لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور موبایل کد 0221 کاور موبایل کد 0222 آویز پشمالو بانیبو مدل تی‌شرت ورزشی مردانه اند کاور موبایل کد 0223 صندل زرپای مدل 540/1 کاور موبایل کد 0224 حوله حمام مدل HH52 کاور موبایل کد 0225 کاور موبایل کد 0226 آویز گردنبند طرح کبوتر کاور محافظ چرمی مدل صندلی بلسی مدل Whale کوله لپ تاپ تانا ساعت دیواری دست ساز رژ لب مدادی بلاوجی کوسن رنس کد S5-10081 کوسن رنس کد S5-10085 تیشرت طرح دار زنانه صندلی بلسی مدل Skeleton کوسن رنس کد S5-10087 کوسن رنس کد S5-10086 کوسن رنس کد S5-10088 ساعت دیواری بنی دکو عروسک دلقک هپه مدل کوسن رنس کد S5-10089 صندلی بلسی مدل BullStool کوسن رنس کد S5-10090 گیرنده دیجیتال گاندو مدل کوسن رنس کد S5-10091 کوسن رنس کد S5-10092 کوسن رنس کد S5-10093 دریل صنعتی وورث آلمان کوسن رنس کد S5-10094 کوسن رنس کد S5-10095 رزین پرینتر سه بعدی سرم جوان کننده والنسی کوسن رنس کد S5-10096 کوسن رنس کد S5-10097 کاتر اینکو مدل HKNS1805 کیف رودوشی جیاجون مدلja7503 کوسن رنس کد S5-10098 کوسن رنس کد S5-10099 اتو مو مسافرتی جیمی کیف دوشی جیاجون مدلji-7519 اسپری محافظت کننده کفش لاک ناخن کریستال دایموند دریل صنعتی بتن شکن اسپری بوگیر کفش اسنیکرلب کالر آیدی و ارسال کیت شنی هپه فازمتر اینکو مدل HSDT1908 دکوری ماشین ایرسا طرح سرویس 6 تکه برس مو کمیکس زیرانداز مسافرتی ساحل مدل دکوری هواپیما ایرسا طرح وردنه ایرسا کد A-01 تابلو گلدوزی دونک طرح سوکت مادگی آنتن مدل تخته وایت برد ایرسا کیت کاردستی مدل M4 تی شرت زنانه آکو سوتین کد 411 سوکت نری آنتن مدل



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع گردنبند کامیلا کنتی مدل 0062

گردنبند کامیلا کنتی مدل 0062

 

گردنبند زنانه

  • جنس زنجیر فلز
  • ویژگی‌های ظاهری آویز
  • توضیحات جنس ضد حساسیت
  • رنگ ثابت
  • جزئیات رنگ ثابت
  • ضد حساسیت
  • همراه با جعبه, دستمال و کارت گارانتی
  • کد کالای محصول 211080062
  • کشور مبدا برند ایتالیا
  • کشور تولید کننده چین

تابه گریل نالینو مدل Teyam ساعت مچی مردانه Rado کد سینک داتیس مدل DB127-R توکار بوت زنانه مدل Y-London 569-8-276652 کاشی پازلی کد 1-40048 سینک داتیس مدل DB127-L توکار ساعت مچی مردانه movado کاور آکام مدل A70892 مناسب برس حرارتی بابیلیس مدل Babyliss رنده تفال سری کامفورت تاچ میز تلویزیون مدل TV-106 ساعت مچی کاسیو casio edifice ست سویشرت و شلوار پسرانه بوت زنانه مدل Tommy Hilfiger جای کاغذ یادداشت مدل عینک آفتابی پورش دیزاین کد ساعت مچی مردانه بند چرمی ماگ لومانا مدل Opel کد برس حرارتی رمینگتون مدل Remington اردورخوری والتر گلس مدل 400975 گردنبند نقره فر گالری کد مانتو مجلسی مدل هیوا ماگ مدل ZM00211 بوت زنانه مدل Y-London 569-8-276539 کیف هندزفری طرح Elsa کد پنل ال ای دی 10 کیف پول کتی طرح کروکدیلی فوتبال دستی فراز اسپرت مدل لیزر رمینگتون مدل Remington iLight کتاب Un giorno diverso اثر گردو شکن تفال مدل Comfort آویز ساعت طرح نبض آمیتیس کلاسور طرح کمپانی هیولاها کد لیزر بابلیس مدل Babyliss G973PE عینک آفتابی کد PH 4092 پاف جهانتاب مدل 3MU آویز دخترانه کیف توپکی Amitis تخته شاسی دورابل مدل 07-2350 لیزر بابلیس مدل Babyliss G947E سوتین زنانه رُزمی کد 030-625117 لوستر آویز مدل کریستالی AZ0171-DLGHT667 آویز کیف توپکی Amitis ماگ لومانا مدل Alfa اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRP535/00 تی شرت مردانه مدل 15104 غلط گیر قلمی کورس مدل گوشواره آویزی طرح گل مشکی کیف لپ تاپ مدل BF37 اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRE632/00 ماسک صورت مدل Wolf کاور آکام مدل A7P0892 مناسب جعبه ساعت چوبی نرم افزار آموزش ASP.Net شرکت اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRE635/05 سنگ فیروزه شجر کد 619 کرم پودر چیدا مدل N1 بلوز و شلوار آستین بلند تی شرت آستین کوتاه نوزاد اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRE631/00 کمربند مردانه درسا مدل 2205BLS کیف دوربین ویست مدل VDS30 کرم جوان کننده و ضد ماگ مدل ZM00212 اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRE650/05 شورت مردانه مدل 2212 مجموعه



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کاپشن مردانه اچ اند ام

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0497637012

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0788067001

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0497637024

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0778645001

 

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0497637024

 

مشخصات

  • جنس پلی آمید , پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه ایستاده
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0778645003

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0597510001

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0597510008

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0597510016

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0597510017

 

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0497637012

 

مشخصات

  • جنس پلی آمید , پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه ایستاده
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0612334006

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0788067002

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل H&M 0581441004

 

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل 0597510001

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه گرد
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0581441004

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه گرد
  • ویژگی‌های ظاهری کاور
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0597510001

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه ایستاده
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0597510017

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه ایستاده
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام مدل 0612334006

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • تعداد جیب 2 عدد
  • سایر توضیحات - محصول کشور ترکیه

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0597510008

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح طرح‌دار
  • قد کوتاه
  • یقه ایستاده
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0778645003

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه ایستاده
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0597510016

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه برگردان
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0788067002

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه گرد
  • ویژگی‌های ظاهری کاور
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام کد 0788067001

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • طرح ساده
  • قد کوتاه
  • یقه گرد
  • ویژگی‌های ظاهری کاور
  • مورد استفاده روزمره

کاپشن مردانه اچ اند ام کدH&M M1-0447301001

 

عینک آفتابی مدل 3031 C1 تصفیه کننده هوای خودرو آکرومات نرم کننده مو پرو ویتامینه​کت مردانه اچ اند ام پیکسل مدل I Disagree کاندوم ناچ کدکس مدل warm​​نرم کننده​ مدل Pro-Vitamin صورتی​​سشوار مسافرتی هوگل مدل HG125THD تاپ و شلوارک زنانه کدalsST05 سشوار رمینگتون مدل Remington D5720 هدفون یوکی مدل YK770 محافظ صفحه نمایش TPU مدل​نرم کننده مو پرو ویتامینه​بند دوربین فانتزی کد 0016 هندزفری مدل WI120 ساعت رومیزی ایکیا مدل IKEA راکت تنیس مدل 3LX استیکر دیواری صالسو طرح miniature نرم کننده مو​ حاوی عصاره​​قابلمه امپریال کالکشن مدل IM دکوری کریسمس LED ایکیا 3 پیکسل مدل Im the One ادو تویلت پدرو دل هیرو شارژر فندکی الدینیو مدل DL-C22​نرم کننده مو​ حاوی عصاره​​جاصابونی ایکیا مدل ikea TISKEN عینک آفتابی شانل مدل 5386 تاپ و شلوارک زنانه کدalsSo06​پاپیون ساتن سفید زاگرس پوش پک لیفتینگ لیراک سری Liftissime دستگیره ایکیا مدل 50371183 -Ikea خمیر بازی نارا مدل ST200 کیف پول زنانه مدل Kz128 عینک آفتابی اسپای سری Trancas​پاپیون ساتن زرشکی زاگرس پوش آویز درخت کریسمس ایکیا مدل گلدان بوهمیا مدل Nova بلوز زنانه برنس مدل اقاقیا پاپیون ساتن سرمه ای زاگرس جوراب شلواری کارامل مدل COK3480-EKRU گوی درخت کریسمس ایکیا مدل پیکسل مدل Jedi Order استیکر دیواری صالسو طرح peony کیف پول گالری وستای طرح​پاپیون ساتن طوسی زاگرس پوش کفش راحتی زنانه دفکتو مدل ست کفگیر و ملاقه باگر مگنت آکام مدل AM1255 ​پاپیون ساتن مشکی زاگرس پوش پوشه ساده پاپکو کد CF-A4-x4 کفش راحتی مردانه دفکتو مدل پیکسل مدل Just deduce It آجیل خوری قلمزنی گالری سی​پاپیون ساتن زرد مشکی زاگرس کلیپس مو مدل 85025 هودی زیپ دار زنانه اچ کلاسور آوای تحریر سایز A5 پاپیون ساتن زرشکی زاگرس پوش سینک ظرفشویی فورس مدل FS203 جامدادی رومیزی دلی کد 9175 سرویس ملحفه دو نفره ایکیا تابلو ویترای طرح The Violinist​پیراهن مردانه یقه دیپلمات مشکی نیم بوت زنانه سنگام مدل برس سایه چشم کیس



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع سرویس خواب کد ۵۲

سرویس خواب کد 527 دونفره 6 تکه

 

اطلاعات کلی

  • ابعاد بسته‌بندی 70×52×32 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی 7000 گرم
  • تعداد تکه 6 تکه
  • مشتمل بر لحاف , رو بالشی , روتشکی , کاور کوسن , کوسن
  • مناسب برای دو نفر
  • دمای شستشو 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت شستشو ماشین لباسشویی
  • سایر توضیحات - جنس پارچه ساتن پنبه
  • - چاپ شفاف و باکیفیت
  • - ثبات رنگ فوق العاده

لحاف

  • لحاف دارد
  • ابعاد لحاف 3×220×220 سانتی‌متر
  • جنس لحاف ساتن - پنبه

روکش لحاف

  • روکش لحاف ندارد

ملحفه

  • ملحفه ندارد

رو تشکی

  • رو تشکی دارد
  • ابعاد رو تشکی 1×200×160 سانتی متر
  • جنس رو تشکی ساتن - پنبه

روتختی

  • روتختی ندارد

بالش

  • بالش ندارد

رو بالشی

  • رو بالشی دارد
  • تعداد دو رو بالشی
  • ابعاد رو بالشی 1×70×50 سانتی‌متر
  • جنس رو بالشی ساتن - پنبه

تشک

  • تشک ندارد

محافظ تشک

  • محافظ تشک ندارد

پتو

  • پتو ندارد

شمد

  • شمد ندارد

کاور کوسن

  • کاور کوسن دارد
  • تعداد یک عدد
  • ابعاد کاور کوسن 1×60×25 سانتی‌متر
  • جنس کاور کوسن ساتن - پنبه
  • سایر مشخصات - یک عدد کوسن و یک عدد کاور کوسن

سرویس خواب کد 52 یک نفره 4 تکه

 

اطلاعات کلی

  • ابعاد بسته‌بندی 30×70×50 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی 3000 گرم
  • تعداد تکه 4 تکه
  • مشتمل بر لحاف , رو بالشی , روتشکی , کاور کوسن
  • مناسب برای یک نفر
  • دمای شستشو 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت شستشو ماشین لباسشویی

لحاف

  • لحاف دارد
  • ابعاد لحاف 150×220×7 سانتی‌متر
  • جنس لحاف ساتن - پنبه

روکش لحاف

  • روکش لحاف ندارد

ملحفه

  • ملحفه ندارد

رو تشکی

  • رو تشکی دارد
  • ابعاد رو تشکی 140×240×1 سانتی متر
  • جنس رو تشکی ساتن - پنبه

روتختی

  • روتختی ندارد

بالش

  • بالش ندارد

رو بالشی

  • رو بالشی دارد
  • تعداد یک رو بالشی
  • ابعاد رو بالشی 50×70×1 سانتی‌متر
  • جنس رو بالشی ساتن - پنبه

تشک

  • تشک ندارد

محافظ تشک

  • محافظ تشک ندارد

پتو

  • پتو ندارد

شمد

  • شمد ندارد

کاور کوسن

  • کاور کوسن دارد
  • تعداد یک عدد
  • ابعاد کاور کوسن 40×40×1 سانتی‌متر
  • جنس کاور کوسن ساتن - پنبه

سرویس خواب کد ۵۲ دو نفره ۸ تکه

 

اطلاعات کلی

  • ابعاد بسته‌بندی ٥٠×٧٠×١ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی ٤٠٠٠ گرم
  • تعداد تکه 8 تکه
  • مشتمل بر لحاف , رو بالشی , روتشکی , کاور کوسن
  • مناسب برای دو نفر
  • دمای شستشو 30 درجه سانتی‌گراد
  • قابلیت شستشو ماشین لباسشویی

لحاف

  • لحاف دارد
  • ابعاد لحاف ٧×٢٤٠×٢٢٠ سانتی‌متر
  • جنس لحاف ساتن - پنبه

روکش لحاف

  • روکش لحاف ندارد

ملحفه

  • ملحفه ندارد

رو تشکی

  • رو تشکی دارد
  • ابعاد رو تشکی ١×٢٤٠×٢١٠ سانتی متر
  • جنس رو تشکی ساتن - پنبه

روتختی

  • روتختی ندارد

بالش

  • بالش ندارد

رو بالشی

  • رو بالشی دارد
  • تعداد چهار رو بالشی
  • ابعاد رو بالشی ١×٧٠×٥٠ سانتی‌متر
  • جنس رو بالشی ساتن - پنبه
  • سایر مشخصات دو عدد
  • ٦٥×٤٥ سانتی متر

تشک

  • تشک ندارد

محافظ تشک

  • محافظ تشک ندارد

پتو

  • پتو ندارد

شمد

  • شمد ندارد

کاور کوسن

  • کاور کوسن دارد
  • تعداد دو عدد
  • ابعاد کاور کوسن ١×٤٠×٤٠ سانتی‌متر
  • جنس کاور کوسن ساتن - پنبه

کتاب مجمع سری اثر آویز زنانه کد 6009 چای فوری علی تی آویز زنانه کد 2009 کتاب مبانی سینما اثر کتاب بیست کهن الگوی کتاب سرزمین اکتبر اثر مایع آب بند پلیمری مجموعه کامل انیمیشن کتاب کرایا، کوسه خون‌خوار کاور مدل BrBry مناسب گلدان میناکاری کد G11 بشقاب سفالی کد Fr-1013 گردنبند مردانه طرح فربد مجموعه کامل انیمیشن پرنسس هواپز الکترا مدل EK-607CO کتاب داستان های تام انیمیشن ملاقات با اقای گردنبند مردانه طرح حمید قلم موتا کد 28 اردورخوری بلور کاوه مدل شورت زنانه کد t4 آویز زنانه کد 3009 کیف لپ تاپ کندوتی مجموعه انیمیشن بن 10 کتاب تب بشکه اثر گردنبند مردانه طرح آریا کتاب سلول شیشه ای پرده نیروانا مدل pm680 کمپرسور کولر دووان کد لگو سری Travel Building پرده نیروانا مدل pm661 پرده نیروانا مدل pm663 مجموعه انیمیشن حمله ارتش دستبند پالس کلین مدل پرده نیروانا مدل pm664 بطری مدل آتیس کد پرده نیروانا مدل pm665 پرده نیروانا مدل pm666 تخت آویز کد NP48 پرده نیروانا مدل pm667 پرده نیروانا مدل pm668 فیلم سینمایی جشن دلتنگی پرده نیروانا مدل pm669 پرده نیروانا مدل pl661 کتاب معماری درام پیرنگ پرده نیروانا مدل pm670 پرده نیروانا مدل pm671 عینک ایمنی کد 505006 شورت زنانه کد t5 کارت خوان مدل HN128 کتاب شردر، عنکبوت روباتی پرده نیروانا مدل pm673 ساختنی مدل monorail پرده نیروانا مدل pm675 پرده نیروانا مدل pm674 فیلم سینمایی بختک اثر کتاب حدیقة الحقیقه اثر پرده نیروانا مدل pm676 شورت زنانه کد t6 پرده نیروانا مدل pm677 کاور مدل C821 مناسب پرده نیروانا مدل pm678 جک و اچار بکس پرده نیروانا مدل pm679



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع گزموز سرات اوریاژ

گزموز سرات اوریاژ


کرم گزموز سرات اوریاژ مناسب پوست خشک و مستعد اتوپی ۱۵۰ میلی لیتر

توضیحات

ویژگی های کرم کرم گزموز سرات اوریاژ 

  • رفع خشکی های لب ناشی از شرایط آب و هوایی و درمان های طبی
  • مغذی، محافظ و ترمیم کننده لب های خشک و ترک دار
  • فاقد عطر و رنگ، مناسب حتی برای آقایان
  •  غیر حساسیت زا و فاقد عطر

معرفی کرم گزموز سرات اوریاژ

کرم گزموز سرات اوریاژ مناسب پوست های خشک و مستعد اتوپی می باشد که با ساختار مغذی خود، پوست را نرم و تغذیه می نماید. این محصول به راحتی بر روی پوست پخش می شود و فاقد ترکیبات خساسیت زا و عطر می باشد. مرطوب کننده گزموز سرات به واسطه داشتن ترکیب کرونوکسین التهاب و احساس خارش و کشیدگی پوست را به سرعت التیام می بخشد.

سری محصولات گزموز اوریاژ

برند اوریاژ محصولاتی که در کنار تمام خواص و ویژگی های انحصاری خود، هدف مشترکی دارند را در یک گروه، با عنوانی مشترک نامگذاری نموده است. سری محصولات گزموز با پایه مرطوب کننده برای پوست های خشک و خیلی خشک و حتی پوست های مستعد اتوپی در نظر گرفته شده است. نام و خواص محصولات گزموز اوریاژ به شرح زیر می باشد:

شوینده گزموز سیندت اوریاژ: شوینده پوست های خشک، خیلی خشک و مستعد اتوپی که علاوه بر تمیز نمودن پوست، پوست را نرم و لطیف می نماید.

کرم صورت و بدن گزموز اوریاژ: امولیانت (نرم کننده) و بازسازی کننده چربی پوست خشک و خیلی خشک

استیک گزموز لب اوریاژ: استیک ترمیم کننده لب های خشک و آسیب دیده

کرم گزموز سرات اوریاژ: امولیانت (نرم کننده) مغذی و التیام بخش پوست خشک و مستعد اتوپی

کرم گزموز صورت اوریاژ: مرطوب کننده مغذی صورت

اثرات کرم گزموز سرات اوریاژ

بازسازنده و التیام بخش:

فرمول اختصاصی سر استرول 2F موجود در این محصول اثری دوگانه در بازسازی و التیام بخشی پوست دارد و لایه دفاعی پوست را تقویت می کند.

مغذی

این محصول درمانی غنی از شی باتر(25%) است که به دلیل پوشش کامل پوست، حس راحتی را به آن باز می‌گرداند.

 

ترکیبات

آب چشمه اوریاژ، شی باتر، ستئاریل ایزونوناوات، پلی سوربات 60، اکتیل دو دکانل، پروپیل هپتیل کاپریلات، گلیسریل استئارات، PEG 100 استئارات، سدیم اکریلات/ سدیم الکیل اویل دی متیل، کو پلیمر براسیکا سمپستار، بوتیلن گلیکول، دایمتیکون، آمینو پروپان ایدیول استئارات، پلی سوربات 80، توکوفریل استات (ویتامینE)، لاکتیک اسید، سترمونیوم برومید، لورباتان اولایت

چطوری مصرف کنیم

روزانه 1 الی 2 بار روی پوست تمیز استفاده نمایید.

لطفا دقت کنید

در صورت بروز حساسیت مصرف کرم را قطع کرده و با پزشک و یا داروساز خود مشورت کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

پیشنهادات

استفاده از شوینده ها و پاک کننده های مناسب با نوع پوست توصیه می شود.

A1315 گزموز کرم اوریاژ A1316 گزموز لب اوریاژ F-04 گزموز سیندت اوریاژ A1317 اولین شیر مرطوب کننده A1318 عطر زنانه ولنتینو ولنتینا Sil-02 ادکلن مردانه ولنتینو اومو A1319 عطر زنانه ولنتینو راک A1320 ادکلن مردانه ولنتینو پور A1321 ادکلن مردانه فن کلیف A1322 عطر زنانه فن کلیف G010 لوسیون بدن نرم کننده A1323 کرم مو بر زیر D0256 بسته لوازم از بین A1325 کرم ژل موبر آقایان فرامهر اسپری کرم موبر برای A1326 نوار موبر ران و A1327 شیشه موم گرم ویت A1328 رول موبر برقی برای گایویان عطر زنانه ورا ونگ A1329 عطر زنانه ورساچه یلو A1330 ادکلن مردانه ورساچه بلو بلک‌ ادکلن مردانه ورساچه دریمر A1331 عطر زنانه ورساچه ورسوز A1332 عطر زنانه ورساچه وانیتاس Cap A1333 ادکلن مردانه ورساچه اروس D0255 ادکلن مردانه ورساچه من WF24 ادکلن مردانه ورساچه عود D0254 ادکلن مردانه ورساچه ال A1336 ادکلن مردانه ورساچه ورسوز A1337 ادکلن مردانه پور هم A1338 عطر زنانه ورسای مادام فخردین عطر زنانه ورسای لس



:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کوسن رام دیزاین کد k24

کوسن رام دیزاین کد k24

طرح گل و مرغ یکی از طرح‌های سنتی در نگارگری ایرانی است که یکی از زیباترین نمادهای عاشق و معشوق به‌ویژه در مفاهیم اشعار عرفانی است که در طرح این کوسن نیز به سبک کاشی‌کاری معماری ایرانی مورد استفاده قرار گرفته است. جنس این کوسن با برند رام دیزاین از مخمل کوبیده (مخمل مبلی پورشه) است که می‌توان بدون بالشتک به‌عنوان رومیزی مورد استفاده قرار گیرند. بالشتک این کوسن از الیاف ضد حساسیت بوده و بسیار سبک، نرم و خوش‌فرم است و حالت خود را در مرور زمان از دست نمی‌دهد و بهترین کیفیت دوخت برای آن نیز در نظر گرفته‌ شده است. « کوسن رام دیزاین کد k24 » بالشتک نیز می‌توانند به‌عنوان رومیزی مورد استفاده قرار گیرند. چاپ این طرح روی پارچه توسط پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال با تکنولوژی روز انجام‌ شده که علاوه بر شفافیت و کیفیت تصویر، ثبات رنگ فوق‌العاده بالایی دارد و با شست‌وشو و در طول زمان به‌هیچ‌عنوان رنگ آن از بین نمی‌رود. ادامه مطلب

مشخصات

  • ابعاد 40 × 40 سانتی‌متر
  • وزن 50 گرم
  • فرم مربع
  • جنس روکش پارچه مخمل
  • پر شده با پلی‌استر
  • قابلیت شست‌ و شو دارد

میر اسمارت وان شلوار زنانه افراتین کد 5517 فرش ماشینی کد1028زمینه کرم کوسن رام دیزاین کد k25 عینک آفتابی مدل Novel Deep نیم بوت مردانه مدل مینی اسپیر مدل کوسن رام دیزاین کد k26 کتابخانه 4 طبقه مدل ELL-MAT شورت دخترانه کد Lab/21 اسپیروداک شلوار زنانه افراتین کد 5523 مکنده شیشه کاریزما مدل تک رانر مدل R3-42503 سرویس چای خوری مسی میناکاری ترمومتر ( تب سنج ) هودی مردانه 1991 اس دبلیو حلقه پیلاتس مدل Sw کوسن رام دیزاین کد k27 فیبری دنده کیلومتر مجد کد پروپ ایمن ترمومتر دیجیتال PA-600 لگینگ زنانه افراتین کد 5504gher کوسن رام دیزاین کد k28 رانر مدل R2-42400 مخزن آب تاشو مدل 01 لگینگ زنانه افراتین کد 5504mesh فشار سنج دیجیتالی رانر مدل R3-42505 گردنبند فیورلی مدل N3686 سرویس تنگ و جام مسی ترازوی دیجیتال مدل کفش مخصوص تنیس زنانه ریباک مانتو زنانه اثنا مدل کیمونو کوله پشتی آدیداس مدل Egg حوله دستی مدل Married ابعاد کیف دستی زنانه مدل 1-14510 پدومتر ( قدم شمار ) کیف رودوشی مردانه مدل 830 دوربین دیجیتال سونی مدل WX500 سشوار مک استايلر مدل 6670-MC فریزر صندوقی آزمایشگاهی کفش ورزشی زنانه ریباک سری توپ فوتبال آدیداس مدل Ace تابلو شاسی بارمان مدل N276 سوت نجات مدل Ivin شلوار زنانه گاباردین راسته درسا پد گرمایی مدل اسپیکر خودرو پیامیر مدل TS-A6882S کاور انکر مدل KARAPAX Breeze بادکنک فویلی مدل Mustache شوف بالن مدل شلوار راسته زنانه مدل ۸۱۵ رانر مدل R2-42401 کوله پشتی آدیداس مدل Fallen عینک آفتابی مدل Novel Pure شلوار مردانه دثار مدل ۹۱۶ همزن مدل عینک آفتابی کومونو سری Monroe جاسوییچی آنست مدل SN-132 رانر مدل R3-42507 آب مقطر گیری 3 لیتر پابند زنانه طرح گل مدل بذر ترب سیاه گلباران سبز رانر مدل R2-42402 کوله پشتی آدیداس مدل Pastel



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع پایه نگهدارنده گوشی موبایل اوریکو

پایه نگهدارنده گوشی موبایل اوریکو مدل CBA-S3

این مدل پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل «اوریکو» بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS دارد، در برابر خط‌وخش مقاوم است و برای ثابت قراردادن گوشی موبایل داخل خوردو طراحی شده‌ است. این محصول به صورت دوتکه طراحی شده و برای گوشی‌های موبایل با صفحه‌نمایش 3.5 تا 6 اینچ مناسب خواهد بود. در این پایه، فک‌های نگه‌دارنده در قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل،‌ می‌توانند به‌اندازه‌ی عرض گوشی موبایل باز شده و از دو طرف آن را نگه ‌دارند. میزان بازشدگی دهانه‌ی این فک‌ها 103 تا 165 میلی‌متر است. زیر این پایه، بادکشی قوی وجود دارد که برای اتصال پایه روی داشبورد یا شیشه‌ی ماشین به‌کار می‌رود. این بادکش نرم است و باعث می‌شود پایه، محکم‌تر روی محل موردنظر شما بچسبد. قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل در این پایه، قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا بتوانید دستگاه را در دو حالت عمودی و افقی روی آن قرار دهید. استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها برخلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است؛ بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابران پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری‌های سیم‌دار و بی‌سیم راه چاره‌ای برای این مسئله هستند؛ اما مسلما در مواردی لازم است نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید. مثلا زمانی را تصور کنید که منتظر یک تماس مهم هستید. برای همه پیش آمده که مرتبا با تصور اینکه صدایی شنیده یا لرزشی شبیه ویبره‌ی گوشی را در جیبشان حس کرده‌اند، دست در جیب خود برده‌اند تا مطمئن شوند. یا هنگامی که در محدوده‌ای ناآشنا رانندگی می‌کنید یا به دنبال آدرسی می‌گردید و نیاز دارید که لحظه‌به‌لحظه موقعیتتان را با دستگاه GPS کنترل کنید. اینجاست که به اهمیت پایه‌های نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل پی می‌برید. البته این پایه‌ها کاربردی عمومی دارند و نه‌تنها برای گوشی موبایل، بلکه برای نگهداری موقعیت‌یاب‌های GPS و موزیک‌پلیرها هم مناسب خواهند بود. پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی اوریکو مدل «CBA-S3» ابزاری مناسب برای ثابت نگه‌داشتن و استفاده از گوشی موبایل داخل خودروست. ادامه مطلب

این مدل پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل «اوریکو» بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS دارد، در برابر خط‌وخش مقاوم است و برای ثابت قراردادن گوشی موبایل داخل خوردو طراحی شده‌ است. این محصول به صورت دوتکه طراحی شده و برای گوشی‌های موبایل با صفحه‌نمایش 3.5 تا 6 اینچ مناسب خواهد بود. در این پایه، فک‌های نگه‌دارنده در قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل،‌ می‌توانند به‌اندازه‌ی عرض گوشی موبایل باز شده و از دو طرف آن را نگه ‌دارند. میزان بازشدگی دهانه‌ی این فک‌ها 103 تا 165 میلی‌متر است. زیر این پایه، بادکشی قوی وجود دارد که برای اتصال پایه روی داشبورد یا شیشه‌ی ماشین به‌کار می‌رود. این بادکش نرم است و باعث می‌شود پایه، محکم‌تر روی محل موردنظر شما بچسبد. قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل در این پایه، قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا بتوانید دستگاه را در دو حالت عمودی و افقی روی آن قرار دهید. استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها برخلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است؛ بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابران پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری‌های سیم‌دار و بی‌سیم راه چاره‌ای برای این مسئله هستند؛ اما مسلما در مواردی لازم است نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید. مثلا زمانی را تصور کنید که منتظر یک تماس مهم هستید. برای همه پیش آمده که مرتبا با تصور اینکه صدایی شنیده یا لرزشی شبیه ویبره‌ی گوشی را در جیبشان حس کرده‌اند، دست در جیب خود برده‌اند تا مطمئن شوند. یا هنگامی که در محدوده‌ای ناآشنا رانندگی می‌کنید یا به دنبال آدرسی می‌گردید و نیاز دارید که لحظه‌به‌لحظه موقعیتتان را با دستگاه GPS کنترل کنید. اینجاست که به اهمیت پایه‌های نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل پی می‌برید. البته این پایه‌ها کاربردی عمومی دارند و نه‌تنها برای گوشی موبایل، بلکه برای نگهداری موقعیت‌یاب‌های GPS و موزیک‌پلیرها هم مناسب خواهند بود. پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی اوریکو مدل «CBA-S3» ابزاری مناسب برای ثابت نگه‌داشتن و استفاده از گوشی موبایل داخل خودروست.

  • کیفیت ساخت۴
  • کارایی۳
  • امکانات و قابلیت ها۳
  • ارزش خرید در برابر قیمت۴

مشخصات

  • مناسب برای 3.5 تا 6 اینچ
  • قابلیت شارژ ندارد
  • اسپیکر ندارد
  • شارژ فندکی ندارد
  • سایر توضیحات - جنس پایه: پلاستیک ABS
  • - قابل نصب روی شیشه یا داشبورد خودرو
  • - قابلیت چرخش 360 درجه
  • - میزان بازشدگی دهانه: 103 تا 165 میلی متر
  • - متشکل از دو تکه : پایه اتصال به داشبورد و پایه نگهدارنده گوشی
  • - دارای پدهای لاستیکی ضد خش در محل نگهدارنده گوشی موبایل برای جلوگیری از ایجاد خط و خش

پایه نگهدارنده گوشی موبایل اوریکو مدل CBA-S1

پایه‌ی نگهدارنده‌ی «CBA-S1» ساخت شرکت «اوریکو» بوده و از جنس پلاستیک ABS تولید شده است. قطر قسمت قابل‌اتصال به سطوح صیقلی و لعاب دار یا شیشه‌ در این محصول 6.5 سانتی‌متر است و با قدرت اتصال بالای خود در هر شرایط، گوشی موبایل شما را ثابت نگه داشته و از افتادن آن جلوگیری می‌کند. این پایه، قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا بتوانید از گوشی موبایل در زاویه‌های مختلف استفاده کنید. میزان بازشدگی دهانه‌ی پایه‌ی اوریکو از 4.7 تا 9.5 متغییر بوده و برای گوشی‌ها و تبلت‌های 3.5 تا 6.3 اینچی مناسب است. طول این پایه 13.5 سانتی‌متر در نظر گرفته شده که هنگام رانندگی، موجب دسترسی راحت کاربران به گوشی موبایل و تبلت‌هایشان خواهد شد. ادامه مطلب

پایه‌ی نگهدارنده‌ی «CBA-S1» ساخت شرکت «اوریکو» بوده و از جنس پلاستیک ABS تولید شده است. قطر قسمت قابل‌اتصال به سطوح صیقلی و لعاب دار یا شیشه‌ در این محصول 6.5 سانتی‌متر است و با قدرت اتصال بالای خود در هر شرایط، گوشی موبایل شما را ثابت نگه داشته و از افتادن آن جلوگیری می‌کند. این پایه، قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا بتوانید از گوشی موبایل در زاویه‌های مختلف استفاده کنید. میزان بازشدگی دهانه‌ی پایه‌ی اوریکو از 4.7 تا 9.5 متغییر بوده و برای گوشی‌ها و تبلت‌های 3.5 تا 6.3 اینچی مناسب است. طول این پایه 13.5 سانتی‌متر در نظر گرفته شده که هنگام رانندگی، موجب دسترسی راحت کاربران به گوشی موبایل و تبلت‌هایشان خواهد شد.

  • کیفیت ساخت۴
  • کارایی۴
  • امکانات و قابلیت ها۴
  • ارزش خرید در برابر قیمت۴

مشخصات

  • مناسب برای 3.5 تا 6.3 اینچ
  • قابلیت شارژ ندارد
  • اسپیکر ندارد
  • شارژ فندکی ندارد
  • سایر توضیحات - جنس پایه: پلاستیک ABS
  • - قابل نصب روی شیشه یا سطوح صیقلی خودرو
  • - قابلیت چرخش 360 درجه
  • - طول: 13.5 سانتی‌متر
  • - میزان بازشدگی دهانه: 4.7 تا 9.5 سانتی‌متر
  • - متشکل از دو تکه : پایه اتصال به سطوح لعاب دار و پایه نگهدارنده گوشی
  • - قطر پایه قابل اتصال: 6.5 سانتی‌متر
  • - دارای پد ضد خش در محل اتصال گوشی و دهانه نگهدارنده

پایه نگهدارنده گوشی موبایل اوریکو مدل سی بی ای اس 3

مشخصات فنی

  • مخصوص گوشی های 3.5 تا 6.3 اینچ
  • جنس پلاستیک ABS
  • بادکش های لاستیکی
  • پایه مجزا
  • قابلیت چرخش
  • سایر ویژگی ها میزان بازشدگی دهانه: 103 تا 165 میلی متر

مزایا و معایب

  • مزایا قابلیت چرخش 360 درجهقابل نصب روی شیشه یا داشبورد خودرومیزان بازشدگی دهانه: 103 تا 165 میلی مترمتشکل از دو تکه : پایه اتصال به داشبورد و پایه نگهدارنده گوشیدارای پدهای لاستیکی ضد خش در محل نگهدارنده گوشی موبایل برای جلوگیری از ایجاد خط و خش

پایه نگهدارنده گوشی موبایل اوریکو مدل سی بی ای اس 1

مشخصات فنی

  • مخصوص گوشی های 3.5 تا 6.3 اینچ
  • جنس پلاستیک ABS
  • بادکش های لاستیکی
  • پایه مجزا
  • قابلیت چرخش
  • سایر ویژگی ها طول: 13.5 سانتی‌مترمیزان بازشدگی دهانه: 4.7 تا 9.5 سانتی‌مترمتشکل از دو تکه : پایه اتصال به داشبورد و پایه نگهدارنده گوشیقطر پایه قابل اتصال به داشبورد: 6.5 سانتی‌متر

مزایا و معایب

  • مزایا قابلیت چرخش 360 درجهقابل نصب روی شیشه یا داشبورد خودرودارای پد ضد خش در محل اتصال گوشی و دهانه نگهدارنده

تسبیح مدل AL-S111 بسته 2 دمپایی حمامی نیکتا جنس فوکو هودی بچگانه مدل super girl کبريت مدل ASM0803 نگهدارنده تلفن همراه اوریکو مدل گردنبند زنانه نازنین کد 100-310 پیراهن دخترانه شهر شیک مدل پايه نگهدارنده گوشي موبايل لوکسا2 صندلی کارشناسی گلدسیت مدل لوشو چشمی دوربین مدل EF گردنبند نقره زنانه طرح هانیه ست لباس زیر مردانه رویین سرویس ملحفه مدل567 sp یک کاور مدل AX0391 مناسب برای پايه نگهدارنده و شارژر فندکی گردنبند زنانه نازنین کد 100-316 شیر روشویی دنیل مدل V5003L پنبه توپک گل پر مقدار مایو دخترانه مدل Elsa 308 پایه نگهدارنده گوشی موبایل خودرو بخاری گازی آبسال مدل 401S فلش مموری وریتی مدل T209 کتاب راه های تقویت خواندن گردنبند زنانه نازنین کد 100-317 حشره کش دی پی مدل کاپشن نگهبانی مردانه سبلان طرح پایه نگهدارنده گوشی شیائومی طرح گردنبند زنانه نازنین کد 100-318 کبريت مدل ASM0804 شال الیاف 3 متری قرمز فندک طرح شیر مدل BF2031 مسواک اورال-بی سری Pro-Expert مدل نگهدارنده تلفن همراه شیائومی مدل لگینگ زنانه کد 329 جاقاشقی مجلل کد 501 روسری زنانه کد mami03 باتری موبایل ایسوس مدل C11P1324 ماگ وینتج مدل VN275-4 ساختنی باکامه مدل Shop کفش ایمنی صامو پرشین مدل باتری موبایل مدل C11P1506 با کفش راحتی زنانه چرم کروکو ساق دست زنانه کد ۰۱۰۸۱۶۷ ست برس آرایشی کد BR01 چرخ گوشت آکیلیس مدل ACK-MG-2400 ماگ طرح انیمیشن ریک و گردنبند نقره زنانه طرح خاطره ماگ طرح آتش مدل n875 باتری موبایل مدل B11P1421 با کبريت مدل ASM0805 ماگ لومانا مدل CM1052 گوشواره زنانه مدل صدف کد کاور کوسن دکودیزاین مدل DC-19 باتری موبایل مدل BG58100 با کیف لوازم آرایش کد GT0103 آبمیوه گیری هامسول مدل HS422 مجموعه 24 عددی بکس رویال هودی بچگانه طرح فرشته کوچولوی باتری تبلت مدل C11P1429 ظرفیت صندل مردانه شهپر مدل مهران کیف دوشی کد 14 مایو دخترانه مدل Elsa 408 تابلو دکوما طرح پشتیبانی مدل باتری موبایل مدل 1228-9675 ظرفیت پلیور زنانه مدل sm14b



:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع ساعت هوشمند مدل M31

ساعت هوشمند مدل M31

ساعت هوشمند M31 دارای قابلیت های ضد آب IP67 , مدهای متفاوت ورزشی , صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا , نمایش میزان فاصله از مبدا تا مقصد , سنسورهای فشار خون , ضربان قلب و اکسیژن خون , محاسبه کالری مصرف شده , قدم های پیموده شده و کیفیت خواب می باشد. ساعت هوشمند M31 دارای صفحه ای تقریبا مستطیلی شکل و LCD رنگی می باشد که در زیر نور آفتاب نیز کیفیت قابل قبولی را دارا می باشد چونکه شما میتوانید در تنظیمات نور صفحه را کم و یا زیاد کنید. همچنین ساعت هوشمند M31 دارای استاندارد ضد آب IP67 می باشد و میتواند از نفوذ آب به درون ساعت جلوگیری کند پس دیگر نباید نگران خیس شدن ساعت یا افتادن ساعت داخل آب نباشید.البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دستها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. ساعت هوشمند M31 میتواند شما را برای انجام ورزش های روزمره یا اینکه در حالت عادی با مد های متفاوت ورزشی یاری کند و هر زمانی که شما نیاز به محاسبه فشار خون یا ضربان قلب داشتید به شما کمک کند. شما میتوانید با ساعت هوشمند M31 زمانی که به پیاده روی یا ورزش میپردازید میزان مسافت , قدم های پیموده شده و کالری که در آن مسیر سوزانده اید را مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشمند M31 که میتوان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک های دریافتی و پیام ها و اطلاعیه هایی که در شبکه های مجازی برای شما ارسال میشود . همچنین ساعت هوشمند M31 قابلیت کنترل کیفیت خواب را نیز دارا می باشد که به شما میتواند کمک مفیدی کند و برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی میکنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز می باشد. ادامه مطلب

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب 9*44 میلی‌متر
  • قطر قاب 9 میلی‌متر
  • وزن 47 گرم
  • فرم صفحه گرد
  • جنس شیشه معدنی شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه پلی کربنات
  • جنس بند سیلیکونی
  • نوع قفل بند سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی بله
  • صفحه نمایش لمسی بله
  • نوع صفحه نمایش اصلی LCD
  • اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچ

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت ندارد
  • GPS ندارد
  • سیستم عامل iOS , اندروید
  • توضیحات سازگاری اندروید از ورژن 4.3 به بالا
  • IOS از ورژن 8.3 به بالا
  • پردازنده NRF52832
  • قابلیت نصب کارت حافظه ندارد
  • دوربین ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player) ندارد
  • اتصالات Bluetooth
  • حسگرها ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه مستقیم ندارد
  • نوع باتری لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری 180 میلی‌آمپرساعت
  • منبع شارژ پین داکت اهنربایی
  • هشدار ها هشدار عدم تحرک
  • هشدار دریافت تماس
  • هشدار دریافت پیام
  • هشدار دریافت پیام از شبکه های اجتماعی
  • قابلیت های ویژه صفحه تمام لمسی
  • دارای اتو لایت ( روشن شدن صفحه با حرکت دست به سمت بالا )
  • کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست
  • شمارش گام‌ها
  • محاسبه‌ی مسافت طی شده
  • ذخیره‌ی مسیر طی شده
  • محاسبه‌ی کالری مصرف شده
  • قابلیت تعیین اهداف روزانه
  • پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی
  • پایش وضعیت خواب
  • امکان تنظیم یادآور
  • هشدار عدم تحرک
  • یادآوری جهت مصرف دارو
  • قابلیت تعویض بند
  • اقلام همراه دفترچه راهنما
  • کابل شارژ مغناطیسی

ساعت هوشمند مدل M31

ساعت هوشمند M31 دارای قابلیت های ضد آب IP67 , مدهای متفاوت ورزشی , صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا , نمایش میزان فاصله از مبدا تا مقصد , سنسورهای فشار خون , ضربان قلب و اکسیژن خون , محاسبه کالری مصرف شده , قدم های پیموده شده و کیفیت خواب می باشد. ساعت هوشمند M31 دارای صفحه ای تمام لمسی می باشد که در زیر نور آفتاب نیز کیفیت قابل قبولی را دارا می باشد چونکه شما میتوانید در تنظیمات نور صفحه را کم و یا زیاد کنید. همچنین ساعت هوشمند M31 دارای استاندارد ضد آب IP67 می باشد و میتواند از نفوذ آب به درون ساعت جلوگیری کند پس دیگر نباید نگران خیس شدن ساعت یا افتادن ساعت داخل آب نباشید.البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دستها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. ساعت هوشمند M31 میتواند شما را برای انجام ورزش های روزمره یا اینکه در حالت عادی با مد های متفاوت ورزشی یاری کند و هر زمانی که شما نیاز به محاسبه فشار خون یا ضربان قلب داشتید به شما کمک کند. شما میتوانید با ساعت هوشمند M31 زمانی که به پیاده روی یا ورزش میپردازید میزان مسافت , قدم های پیموده شده و کالری که در آن مسیر سوزانده اید را مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشمند M31 که میتوان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک های دریافتی و پیام ها و اطلاعیه هایی که در شبکه های مجازی برای شما ارسال میشود . همچنین ساعت هوشمند M31 قابلیت کنترل کیفیت خواب را نیز دارا می باشد که به شما میتواند کمک مفیدی کند و برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی میکنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز می باشد. ادامه مطلب

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب 13.3 × 44.9 × 53.0 میلی‌متر
  • فرم صفحه گرد
  • جنس شیشه معدنی شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه فلز
  • جنس بند سیلیکونی
  • نوع قفل بند سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی بله
  • صفحه نمایش لمسی بله
  • نوع صفحه نمایش اصلی IPS-HD
  • اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش وضوح تصویری یا قدرت تفکیک‌پذیری تصویری یا رزولوشن تصویری به انگلیسی: (Image Resolution)‏ در علوم تصویری به توانایی یک سیستم برای متمایزسازی جزئیات یک تصویر در یک سیگنال تصویری را گویند. اغلب این نوع رزولوشن به بزرگی یا کوچکی پیکسل‌های تصویر بستگی دارد و می‌توان مقدار تفکیک‌پذیری تصویر را با یکان جفت خط بر واحد طول سنجید. این کمیت من جمله در تصویرگیری تشخیصی و علوم تصویری دیگر کاربرد فراوانی دارد. 240*240

وضوح تصویری یا قدرت تفکیک‌پذیری تصویری یا رزولوشن تصویری به انگلیسی: (Image Resolution)‏ در علوم تصویری به توانایی یک سیستم برای متمایزسازی جزئیات یک تصویر در یک سیگنال تصویری را گویند. اغلب این نوع رزولوشن به بزرگی یا کوچکی پیکسل‌های تصویر بستگی دارد و می‌توان مقدار تفکیک‌پذیری تصویر را با یکان جفت خط بر واحد طول سنجید. این کمیت من جمله در تصویرگیری تشخیصی و علوم تصویری دیگر کاربرد فراوانی دارد.

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت ندارد
  • GPS ندارد
  • سیستم عامل iOS , اندروید
  • توضیحات سازگاری اندروید از ورژن 4.3 به بالا
  • IOS از ورژن 8.3 به بالا
  • قابلیت نصب کارت حافظه ندارد
  • دوربین ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player) دارد
  • اتصالات Bluetooth
  • حسگرها شتاب سنج سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد. گام شمار , شمارش ضربان قلب

سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

  • قابلیت مکالمه مستقیم ندارد
  • نوع باتری لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری 180 میلی‌آمپرساعت
  • منبع شارژ پین داکت اهنربایی
  • هشدار ها هشدار عدم تحرک
  • هشدار دریافت تماس
  • هشدار دریافت پیام
  • هشدار دریافت پیام از شبکه های اجتماعی
  • قابلیت های ویژه صفحه تمام لمسی
  • دارای اتو لایت ( روشن شدن صفحه با حرکت دست به سمت بالا )
  • کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست
  • شمارش گام‌ها
  • محاسبه‌ی مسافت طی شده
  • ذخیره‌ی مسیر طی شده
  • محاسبه‌ی کالری مصرف شده
  • قابلیت تعیین اهداف روزانه
  • پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی
  • پایش وضعیت خواب
  • امکان تنظیم یادآور
  • هشدار عدم تحرک
  • یادآوری جهت مصرف دارو
  • قابلیت تعویض بند
  • اقلام همراه دفترچه راهنما
  • کابل شارژ مغناطیسی

صندلی نشیمن کودک کد گلدان دکوری طرح خورشید دستکش نوزاد کد A111 هودی زنانه کد Navy02 اسپیرومتر بیچک چیلار کد کلاه نوزادی کد A112 کاور کوسن کودک طرح هودی زنانه کد F03 کاور مدل W 08 گردنبند زنانه نازنین مدل کوپلینگ هیوندای مدل A23SM هودی مردانه کد A49 سه راهی مدل MH-203 آویز حوله آراز مدل جاکلیدی کارزان مدل KR-LN-116 هودی زنانه کد J04 تخته شاسی مدل هندوانه زیرپوش پسرانه سنا کد کوپلینگ هیوندای مدل A24SM هودی زنانه کد LA05 پرتقال خشک آیزادفود مقدار گیرنده بلوتوثی وایرلس مدل کوپلینگ هيونداي مدل A23SF هودی زنانه طرح Skull هودی زنانه طرح skull جاکلیدی کارزان مدل KR-LN-117 کوپلینگ هیوندای مدل A22SF هودی زنانه کد 08 هودی زنانه طرح سیمپسون کوپلینگ هیوندای مدل A22SP فنجان کد 5090 بسته تاپ زنانه بایکار کد بند کد RM-04 مناسب جاکلیدی کارزان مدل KR-LN-118 برس مو سی‌سی‌لی مدل کاور آکام مدل AN91676 چراغ سقفی کد S300 سنباده مدل S11/5 P60-238 جاکلیدی کارزان مدل KR-LN-119 جوراب زنانه کد 0 کلاه بافتنی مدل H03 عینک شنا دمتز مدل کابل HDMI کد 010 پایه شارژ آی پگا کتاب YEAR OF THE جاکلیدی کارزان مدل KR-LN-120 آبرنگ 24 رنگ آنگورا سنباده مدل S11/5 P800-239 اسکناس شمار سانکیو مدل پتو سنفلا مدل K1-1097 صفحه برش آهن هیوندای کیف دوشی کد ROD6 درپوش لوله مدل MH-108 آبکش بارک کد 9226 عطر جیبی زنانه استنتال پلیور زنانه کد 146 میز پذیرایی کد m024 جانماز مدل AL-S6AL کتاب کبوترخانه در ایران الک آشپزخانه کد A93 کاور وینا مدل 12922 زردچوبه گلها وزن 50 کاور آکام مدل Aanin1676 سنباده مدل S11/5 P400-240 صندلی مدل HC-0-1-02-001



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع ماوس پد اکس

ماوس پد اکس پی جی مدل INFAREX M10

ماوس‌پد « INFAREX M10» محصولی از شرکت « اکس‌پی‌جی» (XPG) است که برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری گزینه‌ی ایدئالی محسوب می‌شود. این ماوس‌پد دارای ابعاد 3.6 × 250 × 350 میلی‌متر است و 800 گرم وزن دارد. این میزان از ابعاد باعث شده که این ماوس‌پد فضای زیادی را اشغال نکند. جنس ماوس‌پد INFAREX M10 از PVC است که علاوه بر حرکت مناسب ماوس روی آن، از دوام بالایی نیز برخوردار است. شرکت  اکس‌پی‌جی این ماوس پد را به چراغ‌هایی مجهز کرده که نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. این ماوس‌پد دارای 9 حالت روشنایی است که شامل 7 رنگ ثابت و 2 حالت رنگین‌کمان می‌شود. بدون شک مدل INFAREX M10 گزینه‌ای بی‌نقص برای تکمیل ست‌آپ بازی حرفه‌ای به شمار می‌رود. شرکت XPG برای این محصول طول کابل 7 متری در نظر گرفته است تا کاربر با مشکلی مواجه نشود. ادامه مطلب

ماوس‌پد « INFAREX M10» محصولی از شرکت « اکس‌پی‌جی» (XPG) است که برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری گزینه‌ی ایدئالی محسوب می‌شود. این ماوس‌پد دارای ابعاد 3.6 × 250 × 350 میلی‌متر است و 800 گرم وزن دارد. این میزان از ابعاد باعث شده که این ماوس‌پد فضای زیادی را اشغال نکند. جنس ماوس‌پد INFAREX M10 از PVC است که علاوه بر حرکت مناسب ماوس روی آن، از دوام بالایی نیز برخوردار است. شرکت  اکس‌پی‌جی این ماوس پد را به چراغ‌هایی مجهز کرده که نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. این ماوس‌پد دارای 9 حالت روشنایی است که شامل 7 رنگ ثابت و 2 حالت رنگین‌کمان می‌شود. بدون شک مدل INFAREX M10 گزینه‌ای بی‌نقص برای تکمیل ست‌آپ بازی حرفه‌ای به شمار می‌رود. شرکت XPG برای این محصول طول کابل 7 متری در نظر گرفته است تا کاربر با مشکلی مواجه نشود.


مشخصات کلی

  • ابعاد 3.6 × 250 × 350 میلی‌متر
  • وزن 800 گرم
  • جنس PVC
  • سایر مشخصات دارای حالت تک رنگ و رنگین کمان
  • دارای 7 حالت تک رنگ و دو حالت رنگین کمانی
  • طول کابل: 1.7 متر
  • ولتاژ: 4.4 - 5 ولت
  • جریان: 350 آمپر

دمپایی استخری کفگیر پایه دار ست نعلبکی گالری کمد لباس برزنتی سوپاپ دود و زیر سارافنی سمن بادبزن حصیری ذغال کامپیوتر کوچک بایوستار مجموعه سوپاپ آینه کنسول گالریا صندل روفرشی کفش مردانه سامی شلوار ورزشی لانزدل کاور RGBmix کفش اسپرت مردانه غذای سگ کریسپی تنگ قلمزنی رستا صندل انگشتی زنانه زیر سارافنی وردنه وی وی کره جغرافیایی نسیم شلوار زنانه سمن مجموعه آبجکت های جاکلیدی مدل عصبانی پریز تلفن روکار میز تراس دیزوم تابه بی اس روسری زنانه کد غذاساز دستی 8 مته فولاد مای محافظ ولتاژ انالوگ لیوان سفالی گالری حوله دست و کوسن خز دار قالب یخ طرح هدیه یادبود عید جاقاشقی پرانی کد کتاب از مشهد کیف کلاسوری RGBmix مایکروسافت آفیس 2016 شمعدان تارا مدل مبل کودک مدل جوراب زنانه مدل14 کابل شبکه نگزنس کفش چرم مهاجر ماگ مدل Cars1 کره جغرافیایی مدل ماگ مدل Cars2 ادوکلن ابنر 100 دستکش آشپزخانه وی ماگ مدل Cars3 بارکدخوان چند پرتویی شورت زنانه طرح دکوری سیب گل دست گیره قبلمه سوکت دزدگیر کارا دکوری سیب پاتپوری هدفون ای دیتا سردیس ره آورد فیلتر قلیایی کننده جعبه تقسیم برق ماژول آینه تاشو ویدیو پروژکتور پاناسونیک رم لپ تاپ1.35V مترونم و رطوبت



:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع میکروفون اکو

میکروفون اکو تک مدل ET-1261

در سال 1394 میکروفن ET-1261 تمامی آزمایشات لازم را در R&D شرکت اکو تک با موفقیت گذراند و تمامی فاکتورهای لازم جهت استفاده مطلوب در بازار ایران مورد بررسی قرار گرفت. این میکروفن تحت لیسانس شرکت اکوتک ایران توسط LENA تولید گردید و وارد بازار ایران و عراق گردید. بدنه کاملا استیل، کپسول گیرا و ضد ضربه و گیرایی مناسب این میکروفن باعث تولید صدایی شفاف و پر که مناسب مصارف ایران اعم از سخنرانی، مداحی، سرود و ... می باشد، شده است. این کالا جز معدود میکروفن ها با برند ایرانی در بازار می باشد. به جرات می توان گفت که در کلاس میکروفن های حرفه ای با بدنه استیل هیچ میکروفنی توان رقابت با ET-1261 را در سالهای اخیر نداشته است. از دیگر ویژگی منحصر به فرد این میکروفن می توان به اتصالات پیچی پایین میکروفن اشاره کرد این اتصالات مانع قطعی سیم در دراز مدت می شود. همراه با این میکروفن 5متر سیم میکروفن شیلددار ضد نویز نیز عرضه گردیده است تا مصرف کنندگان به طور کامل از کیفیت بالای این میکروفن بهره ببرند. ادامه مطلب

مشخصات

  • نوع میکروفن داینامیک
  • درگاه ارتباطی XLR , جک 6.5 میلی‌متری
  • فرکانس پاسخ‌گویی پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی. پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود. 50~16000

پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی. پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

  • امپدانس خروجی امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود. 600 اهم

امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

  • حساسیت -75 دسی بل
  • ابعاد بسته بندی 295×73×124 میلی متر
  • وزن بسته بندی 800 گرم
  • اقلام همراه سیم بدون نویز پیچی
  • کارت ضمانت
  • سایر مشخصات میکروفن بسیار حرفه ای با طنین بسیار شفاف

دوراهی پایه میکروفون اکوتک کد 765

این محصول، دو راهی پایه میکروفون یکی از وسیله هایی است که به پایه میکروفن نصب می شود. بوسیله ی این دوپایه می توانید 2 عدد میکروفون را به یک پایه میکروفون وصل کنید. برای تمامی میکروفن بیسیم و میکروفن های باسیم قابل استفاده است. ادامه مطلب

این محصول، دو راهی پایه میکروفون یکی از وسیله هایی است که به پایه میکروفن نصب می شود. بوسیله ی این دوپایه می توانید 2 عدد میکروفون را به یک پایه میکروفون وصل کنید. برای تمامی میکروفن بیسیم و میکروفن های باسیم قابل استفاده است.


مشخصات

  • ابعاد 50×40×100 میلی‌متر
  • مناسب برای میکروفون
  • توضیحات مبدل سری پایه میکروفن از 1 به 2
  • مستحکم
  • قابل استفاده برای انواع پایه ها
  • پیچ استاندارد
  • قابل استفاده برای انواع میکروفن ها

میکروفون اکو تک مدل ECHOTAK ET-1261

 

کاور Buenos ژل لاک رژگونه بلاوجی قاشق پیپ کفگیر تاپ ملاقه تاپ آرم زوتیZ300 برچسب خودرو پتوی فلورا کاغذ فتو قالیچه کودک کاغذ کتد دوچرخه براوو کاناپه تختخواب فندک لومانا ریمل ویو قوری پنگوئن اسکاچ پاک فندک جان شال پیکاسوترک لباس راحتی بند چرم فندک پیپ آویز اونیکست خودکار ام روسری حاشیه گوشواره اونیکست کتاب قرآن، کتاب تطهیر کشتی شیک استابیلایزر سارا ارگانایزر رهام فندک نخ بسته تور ماهیگیری میکروفن بی کانسیلر لنسور کابل دستبندی شبرنگ سپر دریل همه ماگ فندکی زانوبند میزانو کیف هرمس لیوان استار بانکه آچین تابلو دیواری5 زانوبندوالیبال میزانومدل غذاساز آیسن فندک Multi لیوان طرح لباس عروس ریموت تی سوتین دایاموند نگهدارنده قفسه پارچ میناکاری جاسیگاری دینقاو ترومپت لوانته ارگانایزر کودک جا پوشک جای سرو میز بیلیارد جا پرچمی گردنبند بیژوبریژیت ماکارونی فرمی تستر پرفیوم



:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع رنگ مو پیکارو شماره 8/0

رنگ مو پیکارو شماره 8/0 حجم 120 میلی لیتر رنگ بلوند

 

مشخصات کلی

  • مشخصه اصلی رنگ مو
  • مناسب برای خانم‌ها
  • مشخصه رنگ بلوند
  • شماره رنگ 8/0
  • پایه رنگ بلوند
  • حجم 120 میلی لیتر
  • ویتامین ندارد
  • کشور مبدا برند ایران
  • شماره مجوز 56/12132
  • صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات کراتینه

اقلام همراه

  • اکسیدان ندارد
  • دستکش ندارد

بست کمربندی مدل DB2 مجموعه سرویس خواب کد 1103 دو گردنبند مردانه سیزن بن کد سرویس خواب اسلیپ ریلکس مدل صندل زنانه مدل L102-3 رنگ رادیو مارشال مدل ME-1117 شال گردن زنانه اسمارا کد شامپوی مو سر آروماتیک مدل کارت اشتراک 3 ماهه فیلم شال زنانه کد Tp_6481_25 کاورسیلیکونی شب نما مدل Gran پرده نیروانا مدل pl1117 سایز مخلوط کن اوکوکر مدل BL-01 پابند سیزن بن طرح رز قاب پلاک خودرو مدل 45BL تاپ مردانه کد N جاکفشی DND مدل پاچنار شیر پاک کن اوراشکه مدل پرده نیروانا مدل pl1118 سایز کاپشن مردانه کلمبیا مدل Roan استیکر کودک طرح ماهی مدل کاورسیلیکونی شب نما مدلCocoaمناسب برای تابلو شاسی طرح گلدان کد کاورسیلیکونی شب نما مدل Cocoaمناسب هیزم تزیینی شومینه مدل PNH16 کاور کاترپیلار مدل 7924 مناسب سینی مهروز مدل ستاره دریایی کمربند مردانه کد 97018 کیف دوشی کد L7 کرم مرطوب کننده کریستال مدل کاورسیلیکونی شب نما مدلTypeمناسب برای دیس مدل یاس 3 کد ادوپرفیوم مردانه اکو مدل BVLGARI پرده نیروانا مدل pl1119 سایز کاورسیلیکونی شب نما مدل Typeمناسب کاور نیلکین مدل Frosted مناسب دوربین عقب خودرو مارشال مدل فرچه پروکسون کد 28282 مجموعه مسواک مدیکال کد Thb01 با قاب عکس مدل 114-863-15-K تابلو روزتو طرح پرتو کد تابلو هشدار ایست دستی مدل شومیز زنانه کد Sh042 پیش دستی مدل cncart084 شیر روشویی آویسا مدل لایت تابلو روزتو طرح خوبی تشویقی سگ نوبی مدل Duo گیتار الکتریک کورت مدل CR250 سرویس خواب کد 104 یک تابلو روزتو طرح خوبی کد کتاب دیپلماسی و رفتار بین دستکش کلمبیا مدل M Fast رنگ مو پیکارو شماره 9/0 سبد آشپزخانه مدل Mars کد شارژر فندکی استروم مدل CC210 کتاب آسیب شناسی اجتماعی (جامعه تابلو روزتو طرح خوشا چراغ خواب نورا طرح بارسلونا چراغ دیواری 7 وات مدل کیف رودوشی زنانه مدل B006 تابلو روزتو طرح خوشا کد دستکش مردانه کلمبیا مدل Chimney بازی Crash Team Racing مخصوص لامپ کم مصرف 75 وات تابلو روزتو طرح رونق عهد



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع دریل صنعتی بتن شکن

دریل صنعتی بتن شکن با سه نظام خشابی وورث آلمان مدل 5717002011

دریل برقی صنعتی بتن شکن با سه نظام خشابی  ادامه مطلب

مشخصات فنی

  • ابعاد 60*60*15 سانتی متر
  • وزن 3.5 کیلوگرم
  • منبع تغذیه برق
  • توان 800 وات
  • ولتاژ ورودی 220 ولت
  • قابلیت کنترل سرعت دارد
  • سیستم گردش راست گرد , چپ گرد
  • مشخصات سه‌نظام ۴ شیار
  • اقلام همراه خط کش , دسته , کاور , دفترچه‌ی راهنما

اسپری بوگیر کفش اسنیکرلب کالر آیدی و ارسال کیت شنی هپه فازمتر اینکو مدل HSDT1908 دکوری ماشین ایرسا طرح سرویس 6 تکه برس مو کمیکس زیرانداز مسافرتی ساحل مدل دکوری هواپیما ایرسا طرح وردنه ایرسا کد A-01 تابلو گلدوزی دونک طرح سوکت مادگی آنتن مدل تخته وایت برد ایرسا کیت کاردستی مدل M4 تی شرت زنانه آکو سوتین کد 411 سوکت نری آنتن مدل ست تمیز کننده کفش دستبند چرمی طرح فندی آداپتور 3 ولت تا دستبند النگویی السا طرح پایانه فروش هوشمند پکس قیچی ریلکس مدل 70555 مجموعه 5 عددی دوربین تخته رنگ آمیزی هپه تستر ولتاژ کاوین آرنوکس ظرف نگهداری طرح گل دستبند النگویی نیمانی طرح جاکفشی آپارتمانی هومتکس کد گوشواره کد KBE-005 ماشین کنترلی آفرود مدلrock شیر آشپزخانه سهندمدل دنیز زه گلگیر اف ای گوشواره طرح سووارسکی کد هدفون سامسونگ مدل T قطار اسباب بازی هپه گوشواره کد KBE-007 آویز سوزن دوزی طرح روسری کد tp-3018 گوشواره کد KBE-009 جاشمعی مدل CI-10BLACK سوتین فنردار کد 503 جاشمعی مدل E6-BLACK جاشمعی مدل E4-BLACK گوس متر تسلامتر دیجیتال جعبه ساعت چوبی ریلماری جاشمعی مدل E5-10BLACK گوشواره آویز طرح پروانه کیف پول بایو ورد کاور چرمی هوکار مدل گوشواره بلوتوثی مدل KBE-012 زیرانداز مسافرتی ساحل طرح گوشواره بلوتوثی مدل KBE-013 قالب شنی هپه مدل اسپرسو ساز کیدتونز واکر هپه مدل ریسر قاب عکس بهار طرح روسری ژابیز مدل001 ساعت رومیزی پروژکتوری گلیم دستبافت آرن مدل رانر مدل TRC021145 سایز قاب عکس بهار مدل رانر مدل TRC090145 سایز اسپرسو ساز کد KH-028 اسباب بازی میز آرایش



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع تستر رنگ

تستر رنگ خودرو الکومتر مدل A311CFBI

 

مشخصات

  • ابعاد 3×7×14 سانتی‌متر
  • وزن 156 گرم
  • دامنه اندازه گیری 0-500μm
  • دقت ±5% ±20μm
  • باتری دارد
  • توضیحات باتری 2x AA Batteries or via USB
  • قابلیت خاموش شدن خودکار دارد
  • اقلام همراه دو عدد باطری
  • calibration test certificate
  • کیف حمل
  • سایر توضیحات ضخامت سنج رنگ و روکش پایه آهنی F
  • نرخ خوانش سریع و صحیح: +60 خوانش در دقیقه
  • دمای عملیاتی: 10- تا 50 درجه سانتیگراد

تستر رنگ بدنه خودرو اژدر کد 610

 

مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات - مناسب برای تست میزان رنگ و بتونه‌ی موجود بر بدنه‌ی خودرو
  • - دارای وزن 20 گرم
  • - دارای طول 13 سانتی‌متر
  • - دارای 14عدد مدرج

تستر رنگ بدنه خودرو دیتون مدل 88

یکی از مواردی که در هنگام خرید و فروش خودرو اهمیت دارد توجه به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چراکه رنگ شدن خودرو می‌تواند ناشی از یک تصادف و وارد شدن آسیب جدی به خودرو باشد که در هنگام خرید خودرو خیلی نمی‌شود به آن پی برد. برای همین این محصول ابزاری بسیار کاربردی برای پی بردن به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چرا که قسمت‌های رنگ شده خوردو به علت وجود بتونه از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و همین امر موجب ایجاد یک لایه روی بدنه فلزی خودرو می‌شود. این تستر از یک بدنه پلاستیکی که داخل آن یک قطعه آهنربا قرار دارد تشکیل شده و اعداد 1 تا 10روی آن مدرج شده است. با برداشتن درپوش پلاستیک روی آن و ایجاد تماس با بدنه خودرو قسمت آهنربایی از داخل تستر جدا شده و به بدنه می‌چسبد. در صورتی که خودرو رنگ داشته باشد میزان مقاومت تستر در هنگام جدا کردن کم‌تر می‌شود و قسمت مدرج عدد کمتری را نشان می‌دهد. اما در حالتی که خودرو رنگ شدگی نداشته باشد تستر به‌سختی از بدنه جدا شده و در هنگام جدا شدن نشانگر عدد بالاتری را نشان می‌دهد. این وسیله اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و به‌راحتی در دست یا داخل جیب جای می‌گیرد. ادامه مطلب

مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات مناسب برای تست میزان رنگ و بتونه‌ی موجود بر بدنه‌ی خودرو

تستر رنگ بدنه خودرو مدل ۳۳۱

تستر دارای دقتی بالا و کیفیتی بالا می باشد و دارای دو رنج برای اندازه گیری می باشد که یک رنج بصورت عدد و یک رنج بصورت رنگ می باشد که در تصاویر محصول قابل مشاهده است. ادامه مطلب

مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات رنج بندی عددی و رنگی

تستر رنگ بدنه خودرو اکسپرت

یکی از مواردی که در هنگام خرید و فروش خودرو اهمیت دارد توجه به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چراکه رنگ شدن خودرو می‌تواند ناشی از یک تصادف و وارد شدن آسیب جدی به خودرو باشد که در هنگام خرید خودرو خیلی نمی‌شود به آن پی برد. برای همین این محصول ابزاری بسیار کاربردی برای پی بردن به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چرا که قسمت‌های رنگ شده خوردو به علت وجود بتونه از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و همین امر موجب ایجاد یک لایه روی بدنه فلزی خودرو می‌شود. این تستر از یک بدنه پلاستیکی که داخل آن یک قطعه آهنربا قرار دارد تشکیل شده و اعداد 1 تا 16 روی آن مدرج شده است. با برداشتن درپوش پلاستیک روی آن و ایجاد تماس با بدنه خودرو قسمت آهنربایی از داخل تستر جدا شده و به بدنه می‌چسبد. در صورتی که خودرو رنگ داشته باشد میزان مقاومت تستر در هنگام جدا کردن کم‌تر می‌شود و قسمت مدرج عدد کمتری را نشان می‌دهد. اما در حالتی که خودرو رنگ شدگی نداشته باشد تستر به‌سختی از بدنه جدا شده و در هنگام جدا شدن نشانگر عدد بالاتری را نشان می‌دهد. این وسیله اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و به‌راحتی در دست یا داخل جیب جای می‌گیرد. ادامه مطلب

یکی از مواردی که در هنگام خرید و فروش خودرو اهمیت دارد توجه به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چراکه رنگ شدن خودرو می‌تواند ناشی از یک تصادف و وارد شدن آسیب جدی به خودرو باشد که در هنگام خرید خودرو خیلی نمی‌شود به آن پی برد. برای همین این محصول ابزاری بسیار کاربردی برای پی بردن به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چرا که قسمت‌های رنگ شده خوردو به علت وجود بتونه از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و همین امر موجب ایجاد یک لایه روی بدنه فلزی خودرو می‌شود. این تستر از یک بدنه پلاستیکی که داخل آن یک قطعه آهنربا قرار دارد تشکیل شده و اعداد 1 تا 16 روی آن مدرج شده است. با برداشتن درپوش پلاستیک روی آن و ایجاد تماس با بدنه خودرو قسمت آهنربایی از داخل تستر جدا شده و به بدنه می‌چسبد. در صورتی که خودرو رنگ داشته باشد میزان مقاومت تستر در هنگام جدا کردن کم‌تر می‌شود و قسمت مدرج عدد کمتری را نشان می‌دهد. اما در حالتی که خودرو رنگ شدگی نداشته باشد تستر به‌سختی از بدنه جدا شده و در هنگام جدا شدن نشانگر عدد بالاتری را نشان می‌دهد. این وسیله اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و به‌راحتی در دست یا داخل جیب جای می‌گیرد.


مشخصات

  • مشخصات - مناسب برای تست میزان رنگ و بتونه‌ی موجود بر بدنه‌ی خودرو
  • - دارای وزن 20 گرم
  • - دارای طول 13 سانتی‌متر
  • - دارای 16 عدد مدرج

تستر رنگ بدنه خودرو کارشناس 3 مدل 55

با توجه به افزایش قیمت خودروهای موجود در بازار و تبدیل هزینه پرداختی اتومبیل به سرمایه های بعضا پر سود و حساسیت قیمتی بیش از حد در خرید اتومبیل های سلامت از نظر بدنه ،شرکت کارشناس بر ان امده است با تولید این محصول،کارشناسی رنگ بدنه را امری قابل دسترس برای عموم نماید. لذا با خرید محصول (کارشناس 3) به راحتی می توان رنگ شدگی در درجات مختلف و همچنین هر گونه تغییر در قطعات فابریک بدنه خودرو را به راحتی و در چند دقیقه با مطالعه راهنمای استفاده محصول موجود در بسته بندی ان تشخیص داد. با استفاده از این قطعه می توان رنگ فابریک,قطعه تعویض شده,قطعه رنگ شده و همچنین بتونه شده را به راحتی با حساسیت 3 درجه در هر بخش را تشخیص داد. ادامه مطلب

مشخصات

  • مشخصات دارای آهنربا جهت تست رنگ خوردگی یا عدم رنگ خوردگی خودرو

تستر رنگ بدنه خودرو کارشناس 4 کد 88

با توجه به به روز شدن صنعت رنگ خودرو و افزایش حساسیت این بخش نیاز هرچه بیشتر به دقت بالای دستگاه های تشخیص رنگ شدگی به صورت روز افزون احساس میگردد. بر همین اساس شرکت کارشناس بر آن آمده است که با به روز رسانی محصول قبل، کارشناس ۴ را با فن آوری به روزتر و با حساسیت بیشتر برای خودرو های امروزه روانه بازار کند. محصول جدید این کمپانی با نام تجاری کارشناس ۴ با تغییرات در بخش مگنت این محصول به حالت مولتی و ترکیبی از آلیاژ نیکل در ساختارهای فنری آن ،دقت بالا در نشان دادن درجه رنگ شدگی در قطعات خودرو را به مرحله عملی شدن برساند.همچنین تغییر در بدنه این محصول به ترکیبات فلزی باعث تغییر کمتر عوامل محیطی به عملکرد تستر و بالا بردن دوام این محصول گردیده است. ل ادامه مطلب

با توجه به به روز شدن صنعت رنگ خودرو و افزایش حساسیت این بخش نیاز هرچه بیشتر به دقت بالای دستگاه های تشخیص رنگ شدگی به صورت روز افزون احساس میگردد. بر همین اساس شرکت کارشناس بر آن آمده است که با به روز رسانی محصول قبل، کارشناس ۴ را با فن آوری به روزتر و با حساسیت بیشتر برای خودرو های امروزه روانه بازار کند. محصول جدید این کمپانی با نام تجاری کارشناس ۴ با تغییرات در بخش مگنت این محصول به حالت مولتی و ترکیبی از آلیاژ نیکل در ساختارهای فنری آن ،دقت بالا در نشان دادن درجه رنگ شدگی در قطعات خودرو را به مرحله عملی شدن برساند.همچنین تغییر در بدنه این محصول به ترکیبات فلزی باعث تغییر کمتر عوامل محیطی به عملکرد تستر و بالا بردن دوام این محصول گردیده است. ل


مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات مناسب برای تست رنگ شدگی خودرو
  • ساختار بدنه فلزی
  • ضریب دقت 5x
  • ضریب خطای زیر 5%

تستر رنگ بدنه خودرو مدل ۳۳۲

 

مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات رنج بندی عددی
  • دقت بالا

تستر رنگ بدنه خودرو اکسپرت

یکی از مواردی که در هنگام خرید و فروش خودرو اهمیت دارد توجه به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چراکه رنگ شدن خودرو می‌تواند ناشی از یک تصادف و وارد شدن آسیب جدی به خودرو باشد که در هنگام خرید خودرو خیلی نمی‌شود به آن پی برد. برای همین این محصول ابزاری بسیار کاربردی برای پی بردن به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چرا که قسمت‌های رنگ شده خوردو به علت وجود بتونه از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و همین امر موجب ایجاد یک لایه روی بدنه فلزی خودرو می‌شود. این تستر از یک بدنه پلاستیکی که داخل آن یک قطعه آهنربا قرار دارد تشکیل شده و اعداد 1 تا 16 روی آن مدرج شده است. با برداشتن درپوش پلاستیک روی آن و ایجاد تماس با بدنه خودرو قسمت آهنربایی از داخل تستر جدا شده و به بدنه می‌چسبد. در صورتی که خودرو رنگ داشته باشد میزان مقاومت تستر در هنگام جدا کردن کم‌تر می‌شود و قسمت مدرج عدد کمتری را نشان می‌دهد. اما در حالتی که خودرو رنگ شدگی نداشته باشد تستر به‌سختی از بدنه جدا شده و در هنگام جدا شدن نشانگر عدد بالاتری را نشان می‌دهد. این وسیله اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و به‌راحتی در دست یا داخل جیب جای می‌گیرد. ادامه مطلب

یکی از مواردی که در هنگام خرید و فروش خودرو اهمیت دارد توجه به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چراکه رنگ شدن خودرو می‌تواند ناشی از یک تصادف و وارد شدن آسیب جدی به خودرو باشد که در هنگام خرید خودرو خیلی نمی‌شود به آن پی برد. برای همین این محصول ابزاری بسیار کاربردی برای پی بردن به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چرا که قسمت‌های رنگ شده خوردو به علت وجود بتونه از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و همین امر موجب ایجاد یک لایه روی بدنه فلزی خودرو می‌شود. این تستر از یک بدنه پلاستیکی که داخل آن یک قطعه آهنربا قرار دارد تشکیل شده و اعداد 1 تا 16 روی آن مدرج شده است. با برداشتن درپوش پلاستیک روی آن و ایجاد تماس با بدنه خودرو قسمت آهنربایی از داخل تستر جدا شده و به بدنه می‌چسبد. در صورتی که خودرو رنگ داشته باشد میزان مقاومت تستر در هنگام جدا کردن کم‌تر می‌شود و قسمت مدرج عدد کمتری را نشان می‌دهد. اما در حالتی که خودرو رنگ شدگی نداشته باشد تستر به‌سختی از بدنه جدا شده و در هنگام جدا شدن نشانگر عدد بالاتری را نشان می‌دهد. این وسیله اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و به‌راحتی در دست یا داخل جیب جای می‌گیرد.


مشخصات

  • مشخصات - مناسب برای تست میزان رنگ و بتونه‌ی موجود بر بدنه‌ی خودرو
  • - دارای وزن 20 گرم
  • - دارای طول 13 سانتی‌متر
  • - دارای 16 عدد مدرج

تستر رنگ بدنه خودرو اکسپرت

یکی از مواردی که در هنگام خرید و فروش خودرو اهمیت دارد توجه به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چراکه رنگ شدن خودرو می‌تواند ناشی از یک تصادف و وارد شدن آسیب جدی به خودرو باشد که در هنگام خرید خودرو خیلی نمی‌شود به آن پی برد. برای همین این محصول ابزاری بسیار کاربردی برای پی بردن به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چرا که قسمت‌های رنگ شده خوردو به علت وجود بتونه از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و همین امر موجب ایجاد یک لایه روی بدنه فلزی خودرو می‌شود. این تستر از یک بدنه پلاستیکی که داخل آن یک قطعه آهنربا قرار دارد تشکیل شده و اعداد 1 تا 16 روی آن مدرج شده است. با برداشتن درپوش پلاستیک روی آن و ایجاد تماس با بدنه خودرو قسمت آهنربایی از داخل تستر جدا شده و به بدنه می‌چسبد. در صورتی که خودرو رنگ داشته باشد میزان مقاومت تستر در هنگام جدا کردن کم‌تر می‌شود و قسمت مدرج عدد کمتری را نشان می‌دهد. اما در حالتی که خودرو رنگ شدگی نداشته باشد تستر به‌سختی از بدنه جدا شده و در هنگام جدا شدن نشانگر عدد بالاتری را نشان می‌دهد. این وسیله اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و به‌راحتی در دست یا داخل جیب جای می‌گیرد. ادامه مطلب

یکی از مواردی که در هنگام خرید و فروش خودرو اهمیت دارد توجه به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چراکه رنگ شدن خودرو می‌تواند ناشی از یک تصادف و وارد شدن آسیب جدی به خودرو باشد که در هنگام خرید خودرو خیلی نمی‌شود به آن پی برد. برای همین این محصول ابزاری بسیار کاربردی برای پی بردن به رنگ شدگی بدنه خودرو است. چرا که قسمت‌های رنگ شده خوردو به علت وجود بتونه از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و همین امر موجب ایجاد یک لایه روی بدنه فلزی خودرو می‌شود. این تستر از یک بدنه پلاستیکی که داخل آن یک قطعه آهنربا قرار دارد تشکیل شده و اعداد 1 تا 16 روی آن مدرج شده است. با برداشتن درپوش پلاستیک روی آن و ایجاد تماس با بدنه خودرو قسمت آهنربایی از داخل تستر جدا شده و به بدنه می‌چسبد. در صورتی که خودرو رنگ داشته باشد میزان مقاومت تستر در هنگام جدا کردن کم‌تر می‌شود و قسمت مدرج عدد کمتری را نشان می‌دهد. اما در حالتی که خودرو رنگ شدگی نداشته باشد تستر به‌سختی از بدنه جدا شده و در هنگام جدا شدن نشانگر عدد بالاتری را نشان می‌دهد. این وسیله اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و به‌راحتی در دست یا داخل جیب جای می‌گیرد.


مشخصات

  • مشخصات - مناسب برای تست میزان رنگ و بتونه‌ی موجود بر بدنه‌ی خودرو
  • - دارای وزن 20 گرم
  • - دارای طول 13 سانتی‌متر
  • - دارای 16 عدد مدرج

تستر رنگ خودرو دیجیتال بنتک مدل GM211

روش تست رنگ شدگی بدنه خودرو با دستگاه دیجیتال تستر رنگ خودرو gm211 ‏:‏این روش مطمئن ترین روش تست رنگ خوردگی بدنه اتومبیل است و وقتی استفاده می شود که همه روش های قبلی نتوانند وجود رنگ خوردگی روی بدنه ماشین را اثبات کنند‏.‏ با این دستگاه ضخامت رنگ در نقاط مختلف ماشین اندازه گیری می شود و از طریق اختلاف ضخامت رنگ در نقاط مختلف و متقارن ماشین به رنگ خوردگی خودرو پی خواهیم برد‏.‏اگر اختلاف ضخامت رنگ در قسمتی از بدنه 50 میکرون به بالا نسبت به نقاط دیگر بود نشان می دهد که آن قسمت ماشین رنگ خوردگی دارد‏.‏ضخامت سنج رنگ دوکاره آهنی و غیرآهنی مدل GM211  ، به لحاظ بازه اندازه گیری وسیع آن که تا 1500 میکرون است و سبکی و راحتی استفاده ، هم در تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو و هم در ضخامت سنجی رنگ و پوشش به صورت صنعتی کاربری گسترده دارد‏.‏ ادامه مطلب

مشخصات

  • ابعاد 6 × 3 × 10 سانتی‌متر
  • وزن 67 گرم
  • دامنه اندازه گیری 0‎- 1500μm
  • دقت 1μm‏
  • باتری دارد
  • توضیحات باتری قلمی
  • اقلام همراه دستگاه
  • تست بوک آهنی و تست بلوک غیرآهنی
  • 5 عدد فویل کالیبراسیون
  • دفترچه راهنما
  • کیف حمل
  • سایر توضیحات ضخامت سنج رنگ و روکش (تستر رنگ خودرو) دوکاره (پایه آهن وغیرآهن)
  • پراب سرخود
  • بازه اندازه گیری: 0~1500μm
  • رزولوشن: 0.1μm
  • دقت اندازه گیری: (3%H+1μm)±
  • رنج دمای کاری دستگاه :0~C°40
  • رنج رطوبت کاری دستگاه: 10-95RH

تستر رنگ خودرو الکومتر مدل 311

 

مشخصات

  • ابعاد 3×7×14 سانتی‌متر
  • وزن 156 گرم
  • دامنه اندازه گیری 0-500μm
  • دقت ±5% ±20μm
  • باتری دارد
  • توضیحات باتری 2x AA Batteries or via USB
  • اقلام همراه دو عدد باطری
  • فویل کالیبراسیون
  • قطعات چک استیل و آلومینیوم
  • مچ بند
  • کیف حمل
  • calibration test certificate
  • دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات ضخامت سنج رنگ و روکش پایه آهنی F و غیرآهن NF
  • ضخامت سنجی بر روی پایه استیل و آلمینیوم (FNF)
  • نرخ خوانش سریع و صحیح: +60 خوانش در دقیقه
  • دمای عملیاتی: 10- تا 50 درجه سانتیگراد

ساختنی ایکس تشک سفری گبه چهار پانچو کینگ گبه پنج خودکار پرتوک کارابین کایا رانر ینیلوکس هدفون گروندیگ مجموعه 39 کاتر ورگا دوربین ایی کتاب تپه آچار سه ضد آفتاب کتاب ویرایش فرچه سیمی کتاب کولی، کتاب ضمیر ظرف پیتزا توپ مدل پازل 1000تکه نوار مچ هدفون کولر پازل 122 ساک بزرگ فازمتر پاورست مجموعه گیره پازل 80 انبردست واک تخته بسکتبال استارتر انرجایزر خاک رنگی اسکوتر پرو گلدان گالری شمعدان گالری برس ویگار آویز بیبی آویز تویز کتاب فیلمشناخت زمان سنچ بانکه ایتال پیک چوبی کتاب Jolly خودکار ویگار جاشمعی وتیو شکر پاش گلدان ایتال کاتر مگا لامپ فیلامنتی اشل کیدوز شمع لیوانی لیسک کد شمع استوانه پیک استخوانی کلاه دنباله‌دار کلاه گرد مجله مروارید فنجان مدل رنده آمبرا بانکه مدل پازل 18 مجموعه کتاب مغلطه ماژول فیبر



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع تابه کاراجا مدل Karaca SILVER

تابه کاراجا مدل Karaca SILVER STON SAHAN

 

تابه کاراجا مدل Karaca Silver Stone

 

تابه کاراجا مدل Karaca SILVER STONE

 

عینک آفتابی زنانه مدل Z03 سوتین پشت گیپور با قیمت فرش ماشینی پاتریس طرح فیروزه قابلمه کاراجا مدل Karaca SILVER شکلات خوری مدل نگین دار روسری ابریشم توییل زنانه ماگ توتورو مدل 450ml ساق دست زنانه کد ۰۱۰۸۱۶۶ کاپشن زنانه زد اندجی مدل تابه کاراجا مدل Karaca ALUMINIYOM فرش ماشینی پاتریس طرح آراز فیش پرینتر رونگتا مدل RP326USE کفش کالج هورس مردانه تابه کاراجا مدل Karaca Silver ست نگهدارنده 5 تکه مانیا لولا آرام بند دی اچ گردنبند مروارید فرش ماشینی پاتریس طرح شهریور کمربند مردانه اکوال کد 2127 جاقاشقی کوتاه ایکیا مدل Ikea ست کامل سنگ فیروزه و ماگ الینور مدل KTMG145 شورت زنانه مدل SH1044 جاقاشقی بلند ایکیا مدل Ikea تابلو شاسی مدل AX14001 فرش ماشینی پاتریس طرح گلسا تی شرت مردانه مدل S-101L-103 گردنبند تک مروارید ادوتویلت مردانه پنسیس مدل Avenuse جاقاشقی ایکیا مدل Ikea Smacker نبولایزر اکیومد مدل NF-100 گوشواره گل ریش ریش فرش ماشینی پاتریس طرح رها ماهیتابه دو طرفه کاراجا مدل کمربند مردانه اکوال کد 2128 کفش مردانه GUCCI ماگ الینور مدل KTMG146 گریپ دسته دوچرخه کد 003 شکلات خوری مدل نگین مات جا کیسه و روزنامه ای گوشواره ریش ریش و گوی ماگ Minions مدل CY-8006 آبچکان ایکیا مدل Ikea Fintorp کوله پشتی مدل n75 چسب لوکسیال مدل uv 30-24 گوشواره صدف جعبه ابزار چند منظوره پروسکیت فرش ماشینی ساوین کد 1512 نخ دندان تویست مدل Mint تابه گود دردار تفال مدل گوشواره حلقه سنگ ماگ الینورمدل KTMG147 گیره ابزار آشپزخانه ایکیا مدل عینک آفتابی زنانه مدل Z06 شکلات خوری مدل نگین گوشواده حلقه ای مروارید شلوار پسرانه کد ۰۰۲ ساعت هوشمند مدل OLDMAN ست شهر شیک طرح نقره وک تفال مدل Tefal So ساعت مچی مردانه مگیر مدل فرش ماشینی پاتریس طرح شگی سینی مدل WKA115 لاستیک چاکدار اچ آی سی تابه تفال مدل Tefal So



:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کوله پشتی مدل mo3

کوله پشتی مدل mo3

  • سبک
  • ضد اب
  • منعطف

اطلاعات کلی

  • ابعاد خارجی 35 × 10 × 38 سانتی‌متر
  • حجم داخلی 15 لیتر
  • جنس بدنه نرم , نیمه سخت , برزنت
  • وزن 400 گرم
  • نحوه بسته شدن زیپ
  • مقاومت در برابر ضربه دارد
  • تعداد دسته 1 عدد
  • توضیحات دسته دسته برای حمل دستی

امکانات

  • محل نگهداری اسناد دارد
  • نحوه حمل تک بند , دو بندی
  • جیب داخلی دارد
  • تعداد جیب‌های داخلی 5
  • جیب بیرونی دارد
  • تعداد جیب‌های بیرونی 3
  • محل نگهداری لپ‌تاپ دارد
  • مناسب برای لپ‌تاپ‌های کوچکتر از 13 اینچ
  • جیب خودکار دارد
  • قابلیت شستشو دارد
  • روکش ضد باران ندارد

اسپیکر مدل D-008 توپ ماساژور پیلاتس مدل گوشواره نقره دست ساز چاقوی سفری پتزل مدل گچ سنگ نوردی پتزل آویز گردنبند نقره دست طناب سنگ نوردی ادل کیسه خواب وئوده مدل پرده سرمه مدل pl108 قالب کفش مدل M26 کود زعیم مناسب گلدهی پرده سرمه مدل pl109 قالب کفش مردانه مدل پرده سرمه مدل pl110 پرده سرمه مدل pl113 جعبه جواهرات فامسین مدل قالب کفش مدل M802 اسپیکر XP Product مدل پرده سرمه مدل pl114 پرده سرمه مدل pl115 قالب کفش بلینک مدل پرده سرمه مدل pl118 پرده سرمه مدل pl119 کاتر فارسی بر 45 چراغ گرد سوز سفالی پرده سرمه مدل pl120 تابلو شاسی کد pt-0066 تابلو شاسی کد pt-0067 کاتر الفا مدل XA-1 تابلو شاسی کد pt-0068 پرده سرمه مدل pl121 تابلو شاسی کد pt-0069 پرده سرمه مدل pl122 واکس کفش کیوی مدل پرده سرمه مدل pl123 کوله پشتی مدل حوض بند عینک مدل golia پرده سرمه مدل pl124 تابلو شاسی کد pt-0070 پرده سرمه مدل pl125 تابلو شاسی کد pt-0071 تابلو شاسی کد pt-0072 پرده سرمه مدل pl126 پرده سرمه مدل pl127 اسپری رنگ کروم طلایی تابلو شاسی کد pt-0073 تابلو شاسی کد pt-0074 اسپری جرمگیر و ضد نشانگر کتاب گلیمی نشانک تابلو شاسی کد pt-0075 لامپ خودرو مدل سام کاتر الفا مدل تابلو شاسی کد pt-0076 مجسمه لیلپار مدل DGO-1014 کوسن وانیا مدل ca2 تابلو شاسی کد pt-0077 شلوار زنانه طرح پاپیون تابلو شاسی کد pt-0078 پرده سرمه مدل pl128 تابلو شاسی کد pt-0079 پرده سرمه مدل pl129 کاتر الفا مدل MT-1 واکس کفش کیوی بخور سرد 4 لیتری تابلو شاسی کد pt-0080



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع توستر ساپر مدل ST-387

توستر ساپر مدل ST-387

توستر «ساپر» مدل «ST-387» یکی از محصولات کاربردی و زیبای این شرکت است. در طراحی این دستگاه دو درگاه نان باریک در نظر گرفته شده است. بدنه‌ی توستر از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. این دستگاه انتخابی مناسب برای برشته‌کردن سریع و آسان انواع نان محسوب می‌شود و حتی برای گرم‌کردن نان‌های حجیم فانتزی می‌توان روی آن حساب کرد. به این منظور قطعه‌ی فلزی جمع‌شونده‌ای در کناره‌های توستر قرار گرفته است. با بالاآوردن این قطعات می‌توانید نان‌های بزرگ‌تر را روی دستگاه قرار دهید تا از حرارت توستر گرم‌ شوند. موتور توستر با توان 730 تا 870 وات کار می‌کند. امکان تنظیم دما در شش حالت کمک کرده است بتوانید به راحتی نان را به میزان دلخواه خود برشته کنید. قابلیت یخ‌زدایی که مشخصات بارز و کاربردی این توستر است این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از نانی که به صورت منجمد در فریزر نگهداری می‌شود، یک نان تست باکیفیت و تازه  روی میز صبحانه قرار دهد. به علاوه کاربر می‌تواند با استفاده از قابلیت گرمایش دوباره یا Reheat، بدون آنکه نگران میزان گرم‌شدن نان تست‌شده در مرتبه‌ی دوم باشد، تنها به میزان لازم به آن حرارت داده و آن را دوباره گرم کند. برخورداری از سینی جمع‌آوری خرده‌نان از دیگر مزایای این توستر است. ادامه مطلب

توستر «ساپر» مدل «ST-387» یکی از محصولات کاربردی و زیبای این شرکت است. در طراحی این دستگاه دو درگاه نان باریک در نظر گرفته شده است. بدنه‌ی توستر از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. این دستگاه انتخابی مناسب برای برشته‌کردن سریع و آسان انواع نان محسوب می‌شود و حتی برای گرم‌کردن نان‌های حجیم فانتزی می‌توان روی آن حساب کرد. به این منظور قطعه‌ی فلزی جمع‌شونده‌ای در کناره‌های توستر قرار گرفته است. با بالاآوردن این قطعات می‌توانید نان‌های بزرگ‌تر را روی دستگاه قرار دهید تا از حرارت توستر گرم‌ شوند. موتور توستر با توان 730 تا 870 وات کار می‌کند. امکان تنظیم دما در شش حالت کمک کرده است بتوانید به راحتی نان را به میزان دلخواه خود برشته کنید. قابلیت یخ‌زدایی که مشخصات بارز و کاربردی این توستر است این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا بدون نگرانی از نانی که به صورت منجمد در فریزر نگهداری می‌شود، یک نان تست باکیفیت و تازه  روی میز صبحانه قرار دهد. به علاوه کاربر می‌تواند با استفاده از قابلیت گرمایش دوباره یا Reheat، بدون آنکه نگران میزان گرم‌شدن نان تست‌شده در مرتبه‌ی دوم باشد، تنها به میزان لازم به آن حرارت داده و آن را دوباره گرم کند. برخورداری از سینی جمع‌آوری خرده‌نان از دیگر مزایای این توستر است.

  • طراحی۴
  • کارایی۳
  • ارزش خرید۳
  • کیفیت ساخت۴
  • امکانات و قابلیت ها۳

مشخصات کلی

  • ابعاد 175 × 150 220 میلی متر
  • وزن 1.2 کیلوگرم

مشخصات توستر

  • تعداد درگاه قرارگیری نان 2 عدد
  • قابلیت شست و شو خیر
  • نمایشگر خیر
  • کشوی جمع آوری خرده نان بله
  • قابلیت تنظیم حرارت بله
  • قابلیت یخ زدایی بله
  • قابلیت قطع خودکار بله
  • دکمه توقف عملیات دارد
  • توان مصرفی 730-870 وات
  • طول سیم 65 متر
  • سایر مشخصات دارای قابلیت گرم کردن نان‌های حجیم

تونر مشکی فناپا مدل 12A آبچکان بلانزو مدل BDD-122 مانتو زنانه مدا کد 141019431 ست پلوشرت و شلوارک پسرانه دستبند مدل cr7 حسگر حرکت آژاکس پلاس کد کاور مدل AS116052003 مناسب برای زودپز برقی ساپر مدل Jasmine تایمر راه پله برسام الکترونیک انگشتر نقره زنانه کد R278 فرش ماشینی کد S507 صندلی اداری مدل مبلیکا ظرف غذای کودک مدل S1852-5 کاور مدل pz-a1 مناسب برای جوراب مردانه کد RG-TC 704 چادر بازی کودک اینتکس مدل تمبر یادگاری مدل قاجار مالیه پیکسل طرح انگیزشی کد 20303 گیره مو کد 703 بسته مدیوم براق کننده ریوز مدل پیکسل طرح سگ کد 20311 کاور سیلیکونی طرح BMW پیرسینگ گوش کد RKH_50 ماسک صورت سودا مدل MILK کت مردانه پاتن جامه 7207539-59 جوراب زنانه کد 9605 پیکسل طرح گیتار کد ELTM441 یویو فنری عود مدل 3سایز روبالشی مدل SA514 بسته دو موزن گوش و بینی پاور تی شرت زنانه کد Tom01 بسته پذیرایی دمنوش تیست -15 آویز گردنبند طرح فروهر 1 پیکسل طرح قهوه کد 20317 اسباب بازی پرندگان مدل 1030 ساختنی کوگو سری Army Action فرش ماشینی کد S519 کاور طرح نقاشی آبستره کد تابلو بوم بیندو طرح BCFR514 روغن بزرک ریوز کد 8210119 پیرسینگ گوش کد RKH_51 کت مردانه پاتن جامه 7207555-51 پیکسل طرح گربه عاشق کد ست پیراهن و شلوار دخترانه هودی زنانه مدل تاس B83 بشقاب میناکاری کد MR 20 تل مو دخترانه مدل خرگوشی دستبند رستا طرح پرنده کد عروسک طرح اسب تکشاخ مدل شارژر همراه روموس مدل sense برس آرایشی کیوت اسکین مدل پک 6 بسته ای کاندوم پیکسل طرح نوشته کد 20334 قطره تعلیم ادرار سگ پاپی ساعت مچی مردانه مدل T001 برچسب دکمه اعلام حریق ماگ میم تیم مدل M5531 سرویس غذاخوری 18 پارچه لومینارک پیکسل طرح فوتبال کد 909 محافظ صفحه نمایش ساعت هوشمند پیرسینگ گوش کد RKH_52 پیکسل طرح پیرمرد کد 910 ساعت ديوای گلدن هاوس طرح روسری اکل مدل AK-271 - پیکسل طرح یونیکورن کد 911



:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کفش راحتی کد 9053

کفش راحتی کد 9053

این کفش از یک رویه بافت با کیفیت رنگ سورمه ای که قابلیت گردش هوای بسیار دارد و ازیک زیره از جنس ای وی ا ضد سایش و سبک ساخته شده که برای پیاده روی طولانی مدت بسیار کار آمد است. ادامه مطلب

مشخصات

  • جنس پارچه
  • جنس زیره اتیلن وینیل استات
  • نحوه بسته شدن کفش یکسره
  • کفی قابلیت ارتجاعی , طبی , قابل تعویض
  • ویژگی‌های تخصصی کفش مقاوم در برابر سایش , قابلیت گردش هوا , کاهش فشارهای وارده
  • ویژگی‌های زیره مقاوم در برابر سایش , قابلیت ارتجاعی , کاهش فشار وارده
  • نگهداری قابل شست و شو در لباسشویی
  • کشور تولید کننده ایران
  • زمان تولید بهار / تابستان 2018

فندک آکام مدل ASL1644 کاور کاجسا مدل Pearl نیم ست زنانه زد ماگ کد eid42 ماگ حرارتی طرح سیروان لاک ناخن ژلی کاتریس شناور بادی اینتکس کد هودی زنانه طرح نخل ماگ کد eid43 فندک آکام مدل ASL1645 شلوار زنانه کد RATIg فیگور حیوانات مدل ماگ کد eid44 دانه قهوه دن کورتز شیرینی خوری کد 1276SB12PE آویز عروسکی طرح خرس ماسک مو بایو مدل چسب کاشت بولت کالم کتاب صبح یکشنبه اثر ماگ کد eid45 هودی مردانه طرح never ماگ کد eid46 هودی مردانه طرح هری دمپایی زنانه مدل KS-RE ماگ کد eid47 کتاب از جنگ نرم استیکر دیواری مدل cactus سوتین زنانه تی بی شورت زنانه طرح فلامینگو فندک آکام مدل ASL1646 دروازه بازی فوتبال مدل شابلون پارس رسام طرح ماگ کد eid48 چکمه ای بغل یاتاقان دمنوش ماسالا تاری باری محافظ صفحه نمايش 5D کتاب فلسفه تحلیلی از نگهدارنده گوشی موبایل نیکا ماگ کد eid49 ساختنی 818 طرح اسپایدر مته برگی کد 2363750 ماگ حرارتی طرح اسپایدرمن هودی زنانه طرح 2020 سوییچ چهار پورت HDMI فندک آکام مدل ASL1647 ماگ کد eid50 تابلو کودک مدل TC3 کاور کد 0020 فندک آکام مدل ASL1648 شامپو مو بایو مدل هودی زنانه طرح F مته برگی کد 2363780 پرایمر صورت ریمل لاندن کتاب از غزه تا سایه چشم تکی کاتریس سبد رخت چرک رزگلد جوراب دخترانه هاینو طرح سوتین زنانه طرح فلامینگو کمل بک کد 512 ساعت هوشمند مدل C200 مانیتور بنکیو مدل EL2870U کتاب فیلسوفان هیتلر اثر جاکفشی مدل MD روتر بی‌سیم پیکس-لینک مدل پروژکتور 400 وات گلنور



:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع تابلو بشقاب سلام مجموعه

تابلو بشقاب سلام مجموعه اکسیر طرح گل و مرغ قهوه ای

 

مشخصات

  • ابعاد محصول 35*35*6 سانتی‌متر
  • وزن محصول 1966 گرم
  • محل تولید اصفهان

تابلو بشقاب سلام مجموعه اکسیر طرح گل و مرغ آبی لاجوردی

 

مشخصات

  • ابعاد محصول 34*34*6 سانتی‌متر
  • وزن محصول 1966 گرم
  • محل تولید اصفهان

تابلو بشقاب سلام مجموعه اکسیر طرح ترنج آبی لاجوردی

 

مشخصات

  • ابعاد محصول 34*34*6 سانتی‌متر
  • وزن محصول 1966 گرم
  • محل تولید اصفهان

تابلو بشقاب سلام مجموعه اکسیر طرح ترنج سبز

 

مشخصات

  • ابعاد محصول 34*34*6 سانتی‌متر
  • وزن محصول 1966 گرم
  • محل تولید اصفهان

تونیک زنانه ملورین طرح کیسه خواب وانابی مدل کاور الاگو مدل S7Sm2 مجسمه فرشته عدالت مدل فنجان لایت طرح حصیری ست لباس دخترانه رسادخت لوستر طرح برنز 8 کوله پشتی وانابی مدل تی شرت مردانه ساروک پتو سفری ایزی کمپ ذره بین فلزی دلی پوار بینی ساونیکس مدل تیشرت ورزشی زنانه اسپیدلایف ساک دستی مدل Jahan مجسمه طرح دختر پیستوله بادی سیلور مدل کتاب رهیافتی نو در انگشتر باربد طرح رقص انگشتر باربد طرح ماه فلش مموری پی اِن پادری مانارا مدل 001 انگشتر باربد طرح پاییز کلاه بافتنی طرح MGS تابلو نقاشی گالری الی اکشن فیگور سرباز کوه گردنبند آراکس مدل سه ست سرویس بهداشتی هفت لوستر طرح برنز 6 کتاب عهد عتیق، کتاب پد سینه ساونیکس مدل کمربند بدنسازی کر فیتنس اسکوتر کیک برد مدل کلاه بافتنی جیپ مدل جغجغه کودک مدل گردنبند ژوپینگ مدل ویانی پادری مانارا مدل 002 ظرف غذا کودک تویست کاور ان ایکس کتاب مدیریت مالی 1 کلاه بافتنی کمپسور مدل فیگور پاپو مدل ستون روغن آرگان مو لاکمه چاقوی سفری ایزی کمپ ظرف غذا کودک پادری مانارا مدل 003 جعبه لوازم خیاطی طرح کاور طرح نگین دستبند انگشتی گالری گرسوم کتاب راهنمای کاربردی تدوین قاشق کودک ساونیکس آسیاب مخلوط کن بیلچه تاشو ایزی کمپ پادری مانارا مدل 005 قاشق تویست شیک مدل پادری مانارا مدل 006 پیراهن تمرینی تیم بایرن تابلودیواری 3 تکه واته لباس خواب زنانه کد564 پادری مانارا مدل 008 پادری مدل 009 سایز کتاب اصول راه اندازی عروسک دیزنی مدل بازلایتر پادری مدل 010 سایز پادری مانارا مدل 011 قوری آیواکی کد FD1



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع اسپیکر جنیوس مدل SP-M120

اسپیکر جنیوس مدل SP-M120

شرکت جنیوس به تازگی محصول جدیدی تخت عنوان SP-M120 را روانه بازار کرده است که درواقع یک اسپیکر دسکتاپی با کیفیت است. این اسپیکر از طریق جک 3.5 میلی‌متری به رایانه، تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی متصل می‌شود و صدایی دوست داشتی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. این اسپیکر از دو تکه تقسیم شده است. در قسمت جلویی این اسپیکر یک خروجی هدفون به چشم می‌خورد که از آن برای اتصال هدفون به این اسپیکر می‌توان بهره برد. یکی از فاکتورهای بسیار مهم انتخاب یک اسپیکر میزان قدرت صدای خروجی آن است.  اسپیکر SP-M120 از حداکثر توان خروجی معادل 2 وات بهره می‌برد. سپیکر جنیوس مدل SP-M120 از فرکانس پاسخگویی 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. که به یاری پشتیبانی بسیار خوب تا فرکانس 20 کیلوهرتزی می‌توان تمامی صداهای یک موزیک را شنید. این اسپیکر خوش‌ساخت شرکت جنیوس انرژی خود را از برق شهری تامین می‌کند و برای استفاده از آن تنها کافی است که آن را پس از اتصال به برق شهری، از طریق جک 3.5 میلی‌متری به رایانه، پخش‌کننده صوتی یا تلفن‌همراه خود متصل کنید. جنیوس SP-M120 از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد و هنگام قرار دادن آن روی میزکارتان حس و حال تازه‌ای به آن می‌بخشد. ادامه مطلب

شرکت جنیوس به تازگی محصول جدیدی تخت عنوان SP-M120 را روانه بازار کرده است که درواقع یک اسپیکر دسکتاپی با کیفیت است. این اسپیکر از طریق جک 3.5 میلی‌متری به رایانه، تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی متصل می‌شود و صدایی دوست داشتی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. این اسپیکر از دو تکه تقسیم شده است. در قسمت جلویی این اسپیکر یک خروجی هدفون به چشم می‌خورد که از آن برای اتصال هدفون به این اسپیکر می‌توان بهره برد. یکی از فاکتورهای بسیار مهم انتخاب یک اسپیکر میزان قدرت صدای خروجی آن است.  اسپیکر SP-M120 از حداکثر توان خروجی معادل 2 وات بهره می‌برد. سپیکر جنیوس مدل SP-M120 از فرکانس پاسخگویی 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. که به یاری پشتیبانی بسیار خوب تا فرکانس 20 کیلوهرتزی می‌توان تمامی صداهای یک موزیک را شنید. این اسپیکر خوش‌ساخت شرکت جنیوس انرژی خود را از برق شهری تامین می‌کند و برای استفاده از آن تنها کافی است که آن را پس از اتصال به برق شهری، از طریق جک 3.5 میلی‌متری به رایانه، پخش‌کننده صوتی یا تلفن‌همراه خود متصل کنید. جنیوس SP-M120 از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد و هنگام قرار دادن آن روی میزکارتان حس و حال تازه‌ای به آن می‌بخشد.


مشخصات کلی

  • ابعاد 70 × 75 × 173 میلی‌متر
  • وزن 532 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال باسیم
  • اتصال دهنده جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • ورودی کارت حافظه ندارد
  • توان خروجی کلی 2 وات وات
  • حساسیت 75 دسی‌بل
  • فرکانس پاسخ‌گویی هر صدایی از فرکانس خاصی برخوردار است و پخش‌کننده / ضبط‌کننده ای که بتواند فرکانس‌های بیشتری را پوشش دهد، ابزار موسیقیایی قوی‌تر و بهتری است. گوش انسان در حالت کلی قادر به تشخیص فرکانس‌های بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. هرچه فرکانس صدا کمتر باشد، صدا به سمت صداهای بم و بیس دار (Low) می‌رود و صداهای با فرکانس بالاتر شامل صداهای زیر (High) می‌شوند. در کنار فرکانس پاسخ‌گویی، مقوله‌ی دیگری با عنوان پاسخ فرکانسی مطرح می‌شود که در واقع عبارت است از رفتار و شیوه‌ی برخورد یک دستگاه صوتی با فرکانس‌های مختلف. پاسخ فرکانسی به صورت تابعی دو متغیره از فرکانس (برحسب هرتز) و پاسخ (برحسب دسی‌بل) نشان داده می‌شود. پاسخ فرکانسی یک آلت صوتی به به یک فرکانس می‌تواند اغراق شده یا در سویه‌ی مخالف، تضعیف شده باشد. در واقع این از مزایای یک ابزار است که بتواند هر فرکانس را به همان صورتی که هست ضبط / پخش کند. 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز هرتز

هر صدایی از فرکانس خاصی برخوردار است و پخش‌کننده / ضبط‌کننده ای که بتواند فرکانس‌های بیشتری را پوشش دهد، ابزار موسیقیایی قوی‌تر و بهتری است. گوش انسان در حالت کلی قادر به تشخیص فرکانس‌های بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. هرچه فرکانس صدا کمتر باشد، صدا به سمت صداهای بم و بیس دار (Low) می‌رود و صداهای با فرکانس بالاتر شامل صداهای زیر (High) می‌شوند. در کنار فرکانس پاسخ‌گویی، مقوله‌ی دیگری با عنوان پاسخ فرکانسی مطرح می‌شود که در واقع عبارت است از رفتار و شیوه‌ی برخورد یک دستگاه صوتی با فرکانس‌های مختلف. پاسخ فرکانسی به صورت تابعی دو متغیره از فرکانس (برحسب هرتز) و پاسخ (برحسب دسی‌بل) نشان داده می‌شود. پاسخ فرکانسی یک آلت صوتی به به یک فرکانس می‌تواند اغراق شده یا در سویه‌ی مخالف، تضعیف شده باشد. در واقع این از مزایای یک ابزار است که بتواند هر فرکانس را به همان صورتی که هست ضبط / پخش کند.

  • پورت USB ندارد
  • خروجی هدفون دارد
  • ورودی صدا ندارد
  • ورودی میکروفون ندارد
  • میکروفون ندارد
  • صفحه نمایش ندارد
  • ریموت کنترل ندارد
  • رادیو ندارد
  • قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان ندارد

مشخصات اسپیکر

  • تعداد اجزاء اسپیکر 2 عدد
  • وزن اسپیکر 532 گرم
  • باتری ندارد
  • منبع تغذیه برق شهری

سبد رخت چرک مدل checkered دستبند مردانه طرح فروهر کد پتو مسافرتی مدل 019 سایز عینک آفتابی پرسیس مدل 362 شورت زنانه کد 10010110BL آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2403 اسپری مردانه دیگنتی مدل Lacoste عینک آفتابی پرسیس مدل 363 شلوار زنانه کد 602L.Y جی پی اس کیواستارز مدل کلیفون ویولنسل هیدرسین مدل 3C کیت ماشین بازی طرح آتش کاور مدل T118 مناسب برای عینک آفتابی پرسیس مدل 364 سرویس خواب کاراجاهوم مدل Lienzo پرده جمع کن مدل SH-122 ماوس مخصوص بازی مدل C29 عینک آفتابی پرسیس مدل 365 سرویس خواب مدل F111 دو کلیفون ویولن هیدرسین مدل 1V نیم بوت پسرانه ال سی پد آرایشی ام آ مدل ادوتویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل سرشیشه ناک مدلM06L کیف تبلت الکسا مدل ALX022N کبریت آکام مدل ASM0527 پلاستیک حرارتی مدل شیرینگ 40 سرشیشه ناک مدل M-0-6-S جاسوئیچی خودرو کد SK-225 مناسب شیشه شیر وی مدل 108403 تابلو شاسی طرح جی تی کیف دوشی زنانه رز مدل پمپ مایع دستشویی مدل AL-333 سرشیشه ناک مدل M-06-M کتاب ایلیاد و اودیسه اثر پرده نیروانا مدل plk738 سایز دامن زنانه کد 1-480 بازی آموزشی طرح حروف فارسی سرشیشه ناک مدل M6-18-M کتاب فلسفه سیاسی و روش سرویس لحاف کاراجاهوم مدل Lienzo پنکیک اوراچی شماره 62P سرشیشه ناک مدل M-6-18-L شلوار زنانه کد 602MK دوچرخه جاده جاینت مدل Revolt پرده نیروانا مدل plk739 سایز سرشیشه ناک مدل M6-18-S مجموعه 65 عددی پیچ مدل انگشتر نقره مدل al22 کلیفون ویولن هیدرسین مدل 3V ریموت کنترل فیلیپس کد ۳ آچار فرانسه رونیکس مدل RH-2402 شلوار زنانه کد 602D.G دستبند مردانه کد d914 سایز کلاژ فرش چهار متری گالری پیراهن مردانه باینت کد 149 دوچرخه شهری جاینت مدل Alight دستبند زنانه کد SH101 عروسک طرح بستنی مدل A13_21 پستانک ارتدونسی مگمیور مدل لب دوربین مداربسته تحت شبکه آی روسری دخترانه کد ۰۰۳۴۳-۰۱۱۱ تک کلاژ فرش سه متری گالری مجسمه کد 4 کلیفون ویلون هیل مدل Hill



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع ساختنی گلدکیدز مدل

ساختنی گلدکیدز مدل KR

 

اطلاعات کلی

  • ابعاد 230×230 میلی‌متر
  • وزن 230 گرم
  • وزن بسته بندی 250 گرم
  • سری زندگی شهری
  • رده سنی کودک , نوجوان
  • قابلیت حرکت دارد
  • تعداد قطعات 86 تکه
  • سطح سختی A
  • خطر بلعیدن دارد
  • سایر توضیحات دارای قطعات آجری رنگارنگ در اندازه های مختلف برای ساخت شهر ،هواپیما ،پرنده ،پل ،درخت و...
  • ساخت ایران
  • ساخته شده از مواد عالی
  • مناسب برای تقویت هماهنگی دست و چشم کودک ،مناسب برای تشخیص اندازه ها و رنگ ها توسط کودک
  • بالابردن توانایی کودک در خلاقیت ساخت اشکال مختلف
  • دارای کیف زیبا مدل کوله برای نگهداری و جابجایی آسان آجره ها
  • محتویات بسته 86 عدد قطعه پلاستیکی رنگارنگ

ساختنی گلدکیدز مدل Building Block HJ-3732

محصول مورد نظر ساختنی طرح کلاسیک(ساختنی که در آن طرح اصلی‌ای وجود ندارد که تمامی قطعات برای شکل گیری آن طراحی شده باشند و ساختنی از تعدادی قطعه استاندارد در ابعاد متفاوت تشکیل شده که می‌توان اشکال گوناگونی ساخت) مدل Building Block HJ-3732 بوده که در بسته‌ای متشکل از 74 قطعه به بازار عرضه شده است و به کودکان کمک می‌کند تا با ساختن سازه‌های متنوعی اعم از (اعداد، حیوانات، ساختمان سازی و ...) خلاقیت خود را افزایش دهند ادامه مطلب

اطلاعات کلی

  • ابعاد 180x190x80 میلی‌متر
  • وزن 200 گرم
  • وزن بسته بندی 220 گرم
  • سری هندسی
  • رده سنی کودک
  • قابلیت حرکت ندارد
  • تعداد قطعات 74 تکه
  • سطح سختی A
  • خطر بلعیدن دارد
  • سایر توضیحات مناسب برای کودکان بالای 3 سال
  • دارای قطعات آجری رنگارنگ در اندازه های مختلف برای ساخت شهر ،هواپیما ،پرنده ،پل ،درخت و...
  • ساخت ایران
  • مناسب برای تقویت هماهنگی دست و چشم کودک ،مناسب برای تشخیص اندازه ها و رنگ ها توسط کودک
  • دارای کیف زیبا مدل کوله برای نگهداری و جابجایی آسان آجره ها
  • محتویات بسته 74 عدد قطعه پلاستیکی رنگارنگ

عروسک طرح پت مجموعه کنترل بخاری پمپ هوا آکوا چاقوی سفری آکوشارپ کاور مدل A6P0631 مگنت مدل stk014 مگنت مدل stk015 کاور مدل A70631 چاقو آشپزخانه Kouch فندک کارای کد ظرف ذخیره غذای مگنت مدل stk016 رومیزی ترمه FIROZEHE5/5 صابون شترمرغ ویرگو پاپوش نوزاد مدل کاور مدل A7P0631 کولیس کد 1212 پایه چسب آذران کاور مدل AX0631 فندک طرح مثلث مگنت مدل stk017 نقل خوری خاتم کاور مدل AS80631 کتاب شوک فرشته کاور مدل AS8P0631 مگنت مدل stk018 ظرف عسل کد کاور مدل AS90631 کاور مدل AS9P0631 كتاب مديريت طراحي:پيش کاور مدل AN80631 رومیزی ترمه ABINILI5/5 پك هديه و کاور مدل A60632 شکلات خوری کاولین جوراب زنانه بووم قاپک شیشه لیکوتا فون عکاسی 100×140 آبلیمو خوری طرح سبد مدل PIN-1 ساختنی سری Police دورتختی طرح اژدها گردنبند کد N815 وایر شمع فرانتک بازی آموشی مدل کمپرسور باد کنزاکس چسب تکنو آترک میوه خوری کاولین1028 ساختنی استار مری ست هديه عروسک برق ناخن مارال ملاقه مدل ARL مژه مصنوعی وو کاور مدل A6P0632 قوری کاولین کد کاور مدل A70632 فندک طرح سانتوس فندک طرح بایرمونیخ فندک طرح آرسنال کاور مدل A7P0632 فندک طرح یوونتوس فندک طرح آث فندک طرح سوپرمن فندک طرح بتمن کاور مدل AX0632



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع تراکتور فرمان شکن

تراکتور فرمان شکن باغی مدل AGT 850

تراکتور کمرشکن باغی زهکش گلخانه 3 بورین زد ( سمپاش پشتی کتابی کود مخصوص گوجه گوگرد بنتونیت دار کنسانتره طیور مشعل دوگانه گرم دستگاه پوشش دار روغن صمیم طلایی760 روغن صمیم طلایی سولفات روی سولفات مس کود npk گوگرد مایع مخزن کلرزن پلی کود کامل 20 سیستم فیلتراسیون تمام بذر خیار سوپردومینوس زهکش گلخانه 4 جعبه میوه 4 پرلیت کشاورزی بیوسولفور (باکتری تیوباسیلوس) فروش اسید فسفریک فروش سولفات روی بور کشاورزی اسید هیومیک مخزن قیفی پلی سمپاش پلاستیکی زهکش گلخانه به تیلر کولتیواتور 10 تیلر کولتیواتور 5 تیلر کولتیواتور 12 آسیاب دامداری برقی آسیاب تراکتوری دستگاه هوادهی آبزیان هواکش 140 گریز هد برداشت علوفه وان پرورش ماهی هواکش گریز از مخزن پشت نیسانی پدسلولزی با قاب هواکش وزنه ای،مرغداری، هواکش وزنه ای،گلخانه،140 پد سلولزی،گلخانه،با ارتفاع پد سلولزی،گلخانه،باارتفاع 2متری پد سلولزی،گلخانه،با ارتفاع،1.20سانت پد سلولزی ،گلخانه،با بذر هندوانه بی هویج سمینیس زاویه درجه 1 صافی درجه 1 معرفی انواع دستگاه سمپاش گرد کود میکرو تخصصی کوتیواتور دیزلی 7 آمونیوم سولفات پودری علفزن پشتی 40CC سولفات آمونیوم پودری اسید دیسکلر - گوگرد مایع (Solfo (NPK+Zn (Grow Extra Grow Assist) NPK+B) کود شیمیایی آمونیوم کود کلسیم +



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع گوشواره رلف اند دایانا

گوشواره رلف اند دایانا طرح کیف دستی مدل 26806

 

مشخصات

  • نحوه بسته شدن گوشواره قلابی
  • نحوه اتصال آویز
  • ویژگی‌های ظاهری قفل
  • ابعاد 6 * 2 سانتی‌متر

گوشواره رلف اند دایانا مدل 34786

 

مشخصات

  • نحوه بسته شدن گوشواره قلابی
  • نحوه اتصال آویز
  • ابعاد 3.8 * 1 سانتی‌متر

گوشواره رلف اند دایانا مدل 29807

 

مشخصات

  • نحوه بسته شدن گوشواره قلابی
  • نحوه اتصال آویز
  • ابعاد 6 * 1.5 سانتی‌متر

گوشواره رلف اند دایانا مدل 35549

 

مشخصات

  • نحوه بسته شدن گوشواره سوزنی
  • نحوه اتصال میخی
  • ویژگی‌های ظاهری قفل
  • ابعاد 1 * 1 سانتی‌متر

گوشواره رلف اند دایانا مدل 32587

 

مشخصات

  • نحوه بسته شدن گوشواره سوزنی
  • نحوه اتصال میخی
  • ویژگی‌های ظاهری قفل
  • ابعاد 1 * 1 سانتی‌متر

جو پرک سبزدانه مقدار کتاب مطالعه خط مشی سنگ تزئینی مدل 57 فرچه کفش طرح عروس سنگ عقیق مدل e6 فندک طرح پوتین مدل جامدادی مدل A03 تایل سقفی مدل AY33007 کرم ضدچروک و ترمیم کوسن طرح گلبوته مدل کتاب دانشنامه ورزش و کتاب دینامیک سیالات اثر کتاب مدیریت فازی اثر نخود و لوبیا سبزدانه استند شانه مدل Scomb1 سنگ عقیق مدل e8 پوشه کاپیدو کد Z9 تایل سقفی مدل AY33008 پلیور پسرانه مدل کوما کتاب دینامیک مکانیزم و کتاب مبانی و کاربردهای پایه آباژور بدون کلاهک فندک کد B99 تایل سقفی مدل AY33009 سنگ عقیق مدل e9 سنگ تزئینی مدل 115 سطل زباله تفکیکی مدل لپه سبزدانه مقدار 450 جا ادویه نورینو مدل برس مو مدل 9882 دستبند زنانه کد G9 گوشواره نقره طرح دایره تایل سقفی مدل AY33010 سوتین اسمارا مدل Z-55201 شن تزئینی مدل 74 سنگ عقیق مدل e10 لپه سبزدانه مقدار 900 دیود نوری هایبراید کد سنگ عقیق مدل e11 مباحث نوین تحقیق در سطل فلزی مدل S5 دستبند کد AM-101 لیوان مدل Heart کد شلوار زنانه مارکس اند رولبولت سقفی مدل M6 تردمیل آذیموس مدل AZ-3010-CA کتاب تمرینات با کش-تناسب‌اندام تایل سقفی مدل AY33011 فندک طرح stitch کد جوراب مردانه پاتریس طرح چوب لباسی نورینو مدل شن تزئینی مدل 75 لوبیا سفید سبزدانه مقدار لیوان مدل PS تایل سقفی مدل AY33012 روسری کد 002 کباب پز مدل A60-1 ماگ فیمو کد 9708 کیف اداری مدل SB111 دستبند کد AM-104 کتاب کلیات حقوق نظریه دستبند زنانه کد G11 تایل سقفی مدل AY33013 جا کنترلی مدل 4488 پرده کد 1821



:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع قمقمه کودک ماین طرح

قمقمه کودک ماین طرح روباه کد 1204 گنجایش 0.35 لیتر

 

مشخصات

  • جنس بدنه پلاستیک
  • ابعاد 20*7*7 سانتی‌متر
  • وزن خالی 100 گرم
  • وزن پر 500 گرم
  • گنجایش 0.35 لیتر
  • بازه گنجایش 250 تا 500 میلی‌لیتر
  • نوع عایق فوم
  • نوع دهانه شیردار
  • نوع خروجی مایعات پیچی
  • قابلیت حفظ دما ندارد
  • لیوان ندارد

قمقمه کودک ماین طرح ببر کد 1204 گنجایش 0.35 لیتر

 

مشخصات

  • جنس بدنه پلاستیک
  • ابعاد 20*7*7 سانتی‌متر
  • وزن خالی 100 گرم
  • وزن پر 500 گرم
  • گنجایش 0.35 لیتر
  • بازه گنجایش 250 تا 500 میلی‌لیتر
  • نوع عایق خلاء
  • نوع دهانه شیردار
  • نوع خروجی مایعات ضامنی
  • قابلیت حفظ دما ندارد
  • لیوان ندارد

قمقمه کودک ماین طرح خرس کد 1204 گنجایش 0.35 لیتر

 

مشخصات

  • جنس بدنه پلاستیک
  • ابعاد 20*7*7 سانتی‌متر
  • وزن خالی 100 گرم
  • وزن پر 500 گرم
  • گنجایش 0.35 لیتر
  • بازه گنجایش 250 تا 500 میلی‌لیتر
  • نوع عایق خلاء
  • نوع دهانه شیردار
  • نوع خروجی مایعات ضامنی
  • قابلیت حفظ دما ندارد
  • لیوان ندارد

قمقمه کودک ماین طرح میمون کد 1204 گنجایش 0.35 لیتر

 

مشخصات

  • جنس بدنه پلاستیک
  • ابعاد 20*7*7 سانتی‌متر
  • وزن خالی 100 گرم
  • وزن پر 500 گرم
  • گنجایش 0.35 لیتر
  • بازه گنجایش 250 تا 500 میلی‌لیتر
  • نوع عایق خلاء
  • نوع دهانه شیردار
  • نوع خروجی مایعات پیچی
  • قابلیت حفظ دما ندارد
  • لیوان ندارد

کاور آکام مدل AS10E1356 پیراهن زنانه کد 612-479 کلاه مدل PK106 کتاب آدم که نمی کوزه سفالی طرح پروانه خودکار پیپر میت کاور آکام مدل AJsevPro1343 کاور کندا مدل Ae-01 کتاب پسر روی جعبه ملحفه بیزمیکس کد 001 پیراهن زنانه کد 614-479 هدست پلی استیشن 4 کاور آکام مدل Aasev1356 عصا دستی کد S204 شیر کم چرب کالبر شیر پر چرب کالبر شیر نیم چرب کالبر نوک مداد نوکی 1.3میلی شیر عسل نیم چرب شیر طالبی کم چرب شیر توت فرنگی کم کارت پستال کد FAN1 شیر قهوه کم چرب شیر موز نیم چرب جاکلیدی چوبی طرح اتوبوس شارژ فیلتر یخچال اس پیراهن زنانه کد 643-479 پیراهن زنانه کد 618-479 کنترلر آیکن مدل iControls کاور مدل MS-003 مناسب کتاب آوریل پرده ها کتاب جوان خام اثر اجاق گاز شعله کتاب روزگار رفته اثر جانماز مدل AL-S43 کتاب پارچه فروش عاشق کاور آکام مدل Aanin1356 مسواک کودک اسمارت اورال بازی آموزشی طرح آونگ جاکلیدی چوبی انگشتر زنانه مدل RS کراوات مردانه کد 226 پرده مدل HZ-265 سایز سرهمی زنانه کد 396-481 مجموعه انیمیشن زیبای خفته انگشتر زنانه کد 0133 کاور آکام مدل AJsevPri1356 جاکلیدی چوبی طرح آدم انگشتر زنانه کد 0134 فندک هانست مدل کلاسیک سرهمی زنانه کد 395-481 کاور آکام مدل AJsevPro1356 عصا دستی کد S205 سرهمی زنانه کد 397-481 فاصله ای به اندازه عینک آفتابی امریکن اوپتیکال جاکلیدی چوبی طرح دوستی جاشمعی ژیوار طرح پدرم زیربشقابی کد idm 20 فرز آهنگری دنلکس مدل کتاب شهرها و فرهنگ مانتو زنانه کد 248 پیکسل آکام مدل AP1371 سرهمی زنانه کد 398-481 کتاب بعد از سکوت



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع ماگ طرح بهترین خواهر کد

ماگ طرح بهترین خواهر کد 1120

معرفی ماگ سرامیکی: یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین لیوان یا ماگ که در دنیا مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است ماگ سرامیکی می باشد. این لیوان ها از جنس سرامیک با کوتینگ درجه یک تشکیل شده و کیفیت بسیار بالایی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند.، کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان از مزیت های ماگ سرامیکی می باشد. همچنین به علت ساختار و نحوه ی تولید، چاپ این ماگ ها با شستشو از بین نمی رود و دوام بسیار زیای دارد. چاپ روی ماگ سرامیکی به چه روشی انجام می شود؟ چاپ تصاویر روی ماگ های حرارتی با دستگاه سه بُعدی و به روش سابلیمیشن (تصعید) انجام می شود که دارای طیف رنگ گسترده و کیفیت بالا می باشد. همان طور که در تصاویر پیداست ابعاد چاپ در این ماگ 9.5 × 24 سانتی متر می باشد که تا لبه دسته ی ماگ را فرا می گیرد و ظاهر زیبا تری را ایجاد می کند. مزایای استفاده از دستگاه چاپ روی اجسام سه بُعدی: چاپ تا لبه دسته لیوان (9.5 × 24 سانتیمتر) تثبیت رنگ و کیفیت بالای چاپ است . ادامه مطلب

معرفی ماگ سرامیکی: یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین لیوان یا ماگ که در دنیا مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است ماگ سرامیکی می باشد. این لیوان ها از جنس سرامیک با کوتینگ درجه یک تشکیل شده و کیفیت بسیار بالایی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند.، کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان از مزیت های ماگ سرامیکی می باشد. همچنین به علت ساختار و نحوه ی تولید، چاپ این ماگ ها با شستشو از بین نمی رود و دوام بسیار زیای دارد. چاپ روی ماگ سرامیکی به چه روشی انجام می شود؟ چاپ تصاویر روی ماگ های حرارتی با دستگاه سه بُعدی و به روش سابلیمیشن (تصعید) انجام می شود که دارای طیف رنگ گسترده و کیفیت بالا می باشد. همان طور که در تصاویر پیداست ابعاد چاپ در این ماگ 9.5 × 24 سانتی متر می باشد که تا لبه دسته ی ماگ را فرا می گیرد و ظاهر زیبا تری را ایجاد می کند. مزایای استفاده از دستگاه چاپ روی اجسام سه بُعدی: چاپ تا لبه دسته لیوان (9.5 × 24 سانتیمتر) تثبیت رنگ و کیفیت بالای چاپ است .


مشخصات

  • ابعاد 10 × 8 × 12 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن 350 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی 10 × 9 × 12 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی 385 گرم
  • جنس سرامیک
  • تعداد یک عدد
  • در ندارد
  • قاشق ندارد
  • سایر توضیحات قابل استفاده در ماکروفر
  • غیر قابل شستشو با مواد سفید کننده

انبردست اچ تی اینسترومنتس مدل انگشتر نقره کد 00025 کیف دوشی زنانه مدل M760 لامپ کم مصرف 42 وات سرویس خواب مدل d-618 یکنفره سرویس پخت و پز ۷ تیغه اره عمودبر توسن مدل کابل تبدل USB به لایتنینگ جعبه موزیکال ایرسا مدل pink-1 سطل مدل A20 شومیز زنانه نایس فیل مدل کتاب گزیده آثار راسل اثر سرویس خواب مدل d-617 یکنفره چراغ صنعتی 18 وات گلنور کاور گرم نگهدارنده قابلمه طرح تسمه تایم دایکو مدل 9633923080 سطل زباله طرح سگ کد پیکسل آکام مدل AP0514 مچ بند ورزشی مدل JUV11 کاور نیلکین مدل Flex Case گیره روسری زنانه کد ۲۱ شومیز وی ار سی ومن انگشتر نقره کد 00024 منبع اگزوز مدل ME142 چای کاپیتان ارل گری 450 اسکاج طرح لاکپشت مدل 05 ظرف نگهدارنده طرح گل مدل سطل زباله طرح قور قوری ماگ طرح بهترین مادر کد نیم ست نقره مدل OK2907 مبدل RCA مادگي به بنان هودی زنانه طرح پونی کد کیف مردانه پوستین مدل 3003 جاکلیدی مدل key1 ست فروشگاه بستنی مدل 66821 جعبه موزیکال ایرسا مدل pink-2 سرویس خواب مدل d-622 یکنفره دفتر ستوده کد N5015 شومیز زنانه اودجی مدل viana پالتو زنانه مدل roze کاور آکام مدل AL70009 هدبند نوزادی فاباکا مدل FBC01053 انگشتر مدل KG-120 تابلو بشقاب نگارایرانی کد M01 جوراب زنانه مدل هپی کت گلدان کد 7700 تیشرت ورزشی زنانه مدل RBgomw19 گل سینه زنانه کد GOL063 صفحه شطرنج تمام خاتم اثر تیشرت ورزشی زنانه مدل NIpmw55 گرم نگهدارنده قابلمه مدل گلدار چاقوی متالتکس سری بیسیک کد پروژکتور اس ام دی 50 چادر ملی اداری کرپ کن عروسک طرح خرس چهره نما سرویس خواب مدل d-621 یکنفره سرویس چای خوری دیزاین مدل تاپ ورزشی زنانه مدل UNgow56 میوه خوری کد 7800 کتاب زنانی که کار می چوب لباسی واندر هنگر کد انگشتر نقره کد 00023 تی شرت زنانه مدل روز لیزر پوینتر مدل YL عروسک پنگوئن مدل Head Phone



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کمربند دوک

کمربند دوک مدل 13-245315

  • چرم صنعتی با دوام

مشخصات

  • جنس چرم مصنوعی
  • نوع اتصال کلیپس میخی

کمربند دوک مدل 1-245315

 

مشخصات

  • جنس چرم مصنوعی
  • طرح ساده
  • پهنا معمولی
  • نوع اتصال کلیپس میخی
  • مورد استفاده روزمره

کمربند دوک مدل 3-245315

 

مشخصات

  • جنس چرم مصنوعی
  • طرح ساده
  • پهنا معمولی
  • نوع اتصال کلیپس میخی
  • مورد استفاده روزمره

کمربند دوک مدل 22-245316

  • چرم صنعتی با دوام

مشخصات

  • جنس چرم مصنوعی
  • نوع اتصال کلیپس میخی

کمربند دوک مدل 3-245316

  • چرم صنعتی با دوام

مشخصات

  • جنس چرم مصنوعی
  • نوع اتصال کلیپس میخی

کمربند دوک مدل 1-245315

 

مشخصات

  • جنس چرم مصنوعی
  • طرح طرح‌دار
  • پهنا معمولی
  • نوع اتصال قفل فلزی
  • مورد استفاده اداری و رسمی , روزمره

کمربند دوک مدل 1-245316

  • چرم صنعتی با دوام

مشخصات

  • جنس چرم مصنوعی
  • نوع اتصال کلیپس میخی

اسکاچ اویتا کتاب افکارت خاك گربه ملاقه بلندگو رعد شلف ایکیا لوله ارشیو جاسوزنی و كتاب درباره بلندگو معلم باید فازمتر سوآپس عروسک شاهکار عروسک آرمان روغن کمک مجموعه فازمتر بلندگو ستونی فندک بوهایی پرده یونیت فلاسک پاور یونیت بوق آچار کواکسیال شمعدان لیلپار استیکر وی .ماگ طرح کتاب رهنمای خودکار پییرسز دوربین تصویر رنده پرانی ترموستات بوجیکرد گلدان موزه کاور لیزری سوییشرت جی تلویزیون هوشمند سشوار روتل كيسه آب مایع دستگاه تستر لیزری ارگانایزر كشو دستبند سیلک پیراهن اف زودپز وی توستر روتل قرابه مدل ست مانیکورerbe اینورتر شارژر كيف دهانه هود وایز رول پرزگیر کاندوم سیکس اینورتر گلدستار گیوه دخترانه پارک کودک انمیشن رییس ماشین نیکو کیستون شبکه فیش میکروفون تراش میوه فیگو طرح مضراب ناخن غذاساز روتل ساختنی مدیک ساختنی قصر قفسه فروشگاهی دامن پیش



:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کوله پشتی مدل KI2

کوله پشتی مدل KI2

 

مشخصات کلی

  • ابعاد 40*27*15 سانتی‌متر
  • وزن 450 گرم
  • جنس برزنت
  • نحوه بسته شدن زیپ
  • جیب داخلی دارد
  • تعداد جیب داخلی یک عدد
  • جیب خارجی دارد
  • تعداد جیب‌های خارجی یک عدد
  • دسته دارد

امکانات و قابلیت ها

  • قابلیت شستشو دارد
  • مقاومت در برابر ضربه خیر
  • محل نگهداری خودکار ندارد
  • محل نگهداری اسناد دارد
  • محل نگهداری لپ تاپ دارد
  • محل نگهداری قمقمه دارد
  • دسته قابل تنظیم ندارد
  • چرخ برای حمل ندارد

کوله پشتی مدل Ki2

 

مشخصات

  • جنس پلی استر
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله زیپ
  • بند و دستگیره بند بلند
  • توضیحات جنس برزنت

تابلو بوم طرح آبستره مدرن آلبوم موسیقی نوروز - عطا کاور موبایل کد 0154 مناسب مانتو بلند زنانه - سورانی ماگ طرح انسان مدل F218 کتاب عطر گوابا اثر پلینیو کفگیر مدل K1 کت تک غیر رسمی نخی فلاسک و آب میوه گیری کروات تزیینی طرح مینیون بسته تابلو بوم مدرن طرح زن آلبوم موسیقی ای سرخوشان گردنبند هکس ایران مدل 02 پالتو یقه برگردان نوزادی دخترانه چراغ قوه مدل HEL_9988T گردنبند نقره مردانه طرح موتور انگشتر پیر کاردین مدل PCRG90302B170 کفش راحتی مردانه - سوپردرای کاور موبایل کد 0204 مناسب روسری زنانه کد PN کتاب شهامت اثر اشو کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک ماگ زیزیپ مدل 444DB هودی نخی آستین حلقه ای پیکسل کد 31.5 کفش راحتی زنانه مدل Burst کتاب رئیس ناهار اثر باربارا صندل تخت زنانه Boston BS کاور موبایل کد 0146 مناسب پیراهن پسرانه کانگورو مدل kng کتاب بالاخره اثر باربارا پارک سرویس خواب مدل بهار دو ریمل امیننت مدل M01 کفش رسمی چرم مردانه Lazzaro سنجاق مو زنانه مدل G_ پخش کننده خودرو مدل 7030 آلبوم موسیقی میان تاریکی اثر رژ لب مایع مون گلس کتانی بندی مردانه - گرادلا آلبوم موسیقی رقص قطره - کفش راحتی زنانه شیما کد اسکوتر برقی شیائومی مدل روغن نرم کننده بدن آگرادو دمپایی جلو باز مردانه Lineman بند عینک زنانه کد SZ62 روسری زنانه کد GNM کاور راک مدل لایت تیوب هلی کوپتر کنترلی مدل Sky صندل چرم مردانه - جی آلبوم موسیقی نوای بی‌نهفت - کیف دستی زنانه مدل Eh01 انگشتر مردانه طرح اسکلت گردنبند هکس ایران مدل GOD پیراهن جین مردانه Walther - روسری زنانه کد BKM کیف اداری مردانه کد 283 راهنمای فارسی Canon Eos 6D ریمل مون گلس مدل 3in1 بارانی بلند زنانه - شهزاد کفش فوتسال پسرانه کد 1545 تابلو بوم طرح آبستره گل راهنمای فارسی Canon EOS 5D حوله خشک کننده میکروفایبر ممتاز سویشرت نخی دکمه دار زنانه آلبوم موسیقی رقص پروانه ها



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کاور کوسن کد 140

کاور کوسن کد 140

کوسن‌ها در هر خانه‌ای معرف سلیقه صاحبخانه هستند و وجودشان به خانه عمق، بعد و زیبایی می‌بخشد. کوسن‌ها می‌توانند دنیایی از نقش‌های زیبا، رنگ‌های دوست‌داشتنی و هر آنچه را که از جزییات به آن نیاز دارید به خانه‌تان بیاورند. اگر به دنبال این هستید که تغییرات کوچک اما تاثیرگذاری در دکوراسیون داخلی خانه‌تان ایجاد کنید، بهترین راه اعتماد به کوسن‌هاست. کوسن های این مجموعه تنوع طرح و جنس بالایی داشته و دوخت این کوسن ها کاملا حرفه ای و منحصر به فرد می باشد . ادامه مطلب

مشخصات

  • ابعاد 40*40 سانتی‌متر
  • وزن 200 گرم
  • فرم مربع
  • جنس روکش گلیم
  • قابلیت شست‌ و شو دارد
  • سایر توضیحات 1-رویه ی این کوسن از جنس گلیم می باشد .
  • 2- این کوسن ها قابلیت شستشو داشته و رنگ ثابت می باشد .
  • 3- گلیم مورد استفاده در این کوسن 100 درصد پشم می باشد.
  • 3- باز و بست این کوسن از طریق زیپ با کیفیت می باشد.
  • 4- پشت این کوسن از جنس مخمل و رنگ آن سبز یشمی می باشد.
  • 5-ابعاد کوسن : ضخامت (1سانتی متر) *طول (40سانتی متر )*عرض(40سانتی متر)

سرویس خواب کارینا کد 00409 قفس همستر مدل p10 میز تلفن مدل ونیز کاور الفین مدل SC01055P مناسب شورت مردانه کد 8030 مجموعه شکلات خوری رومنس مدل 281 سویشرت مردانه اف سی سی کاور الفین مدل SC01056P مناسب کاور ال جی دی مدل جوراب مردانه دل مد گوشواره ترنج گالری مدل سکه فیگور طرح حیوانات مدل White-Tailed کفش روزمره مردانه مدل کیمیا پیراهن زنانه طرح ماکسی اشک ماگ حرارتی طرح ارتشی کاور الفین مدل SC01057P مناسب خمیر درزگیر پی کی مدل کاور مدل C63 Good|Luckمناسب کاور آکام مدل ALX0024 تشک مهمان لومانا مدل LONA شورت مردانه کد 8040 مجموعه کلاه مدل BF56 هودی مردانه اف سی سی کاور الفین مدل SC01058P مناسب جعبه دستمال کاغذی جاسمین دکور غذای تشویقی سگ دکتر کلادر کاور آکام مدل ALX0025 ماگ حرارتی کد 02 پوستر دیواری بومرنگ کد BKW166 کاور مدل c-24 مناسب برای کاور نیلکین مدل NA20 مناسب کاور آکام مدل ALX0026 سرعت سنج باد سی ای محافظ لنز دوربین مدل ATHENE کاور آکام مدل ALX0027 کاور طرح Honda کد 1115 کفگیر سری شف کد 441 مبدل برق اطلس مدل 101 تابلو بوم طرح دریا و کفش راحتی مردانه اسکچرز مدل53988 نیم تنه زنانه طرح پوست جارکارتی شفق مدل 1876 کاور آکام مدل ALX0028 انگشتر نقره مردانه کد hb14 میکروفون ویزیترون مدل VZ-1MIC مناسب محلول ضد جوش باریجه مدل کاور طرح Flower کد 1116 کاور الفین مدل SC02046P مناسب پوستر دیواری بومرنگ کد BKW167 پلیور مردانه کد 328000502 انگشتر نقره مردانه کد 222 پیراهن دخترانه گالریا کد AB03 جای ادویه کد 83125 دامن زنانه کد 156-05 ساعت رومیزی نوژا مدل Car انگشتر نقره مردانه مدل صفوی سرویس خواب کارینا کد 00410 ماگ میم تیم مدل M5324 انگشتر نقره مردانه طرح اشک کاور الفین مدل SC02047P مناسب صابون شستشو فا مدل lemon عروسک خرس کدB ارتفاع 18 کاور الفین مدل SC02048P مناسب جلیقه مردانه مدل RAXIN رنگ شارژر همراه سان پین مدل



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع جنین یاب رومیزی فنون

جنین یاب رومیزی فنون طب مدل FT-P600

جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد :

جنین یاب مدل FT-P600 ، نوعی جنین یاب رومیزی دیجیتال با میکروکنترلر ARM و صفحه نمایشگر تمام رنگی با دو مد گرافیکی  جهت نمایش تعداد ضربان ( گراف و عدد بزرگ) می باشد . جنین یاب مدل FT-P600 دارای قابلیت ضبط صدا و فیلتر دیجیتال جهت حذف نویز می باشد . همچنین حساسیت بالا و صدای خروجی واضح از ویژگی های این محصول به شمار می رود.

 

ویژگی ها : 

  • قابلیت ضبط صدا قلب جنین بر روی USB
  • دارای صفحه نمایشگر تمام رنگی 
  • پردازش دیجیتال با بکارگیری میکروکنترلر ARM
  • دارای دو مد گرافیکی  جهت نمایش تعداد ضربان ( گراف و عدد بزرگ)
  • ابعاد : طول * عرض * ارتفاع (20*24*10)
  • پروب التراسونیک با کریستال آمریکایی
  • حساسیت بالا و تشخیص جنین از سن 12-10 هفتگی
  • نوع باتری : 9 ولت 1100 میلی آمپر
  • طراحی با ظاهری زیبا
  • توان ورودی : حداکثر 4 وات
  • کشور مبدا : ایران
  • دارای 24 ماه گارانتی  و 10 سال خدمات پس از فروش

جنین یاب رومیزی فنون طب مدل FT-D500

جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد :

جنین یاب مدل FT-D500 ، نوعی جنین یاب رومیزی دیجیتال با نمایشگر تعداد ضربان می باشد . جنین یاب مدل FT-D500 حساسیت بالا و صدای خروجی واضح و بدون نویز را دارا است. این جنین یاب دارای سیستم هوشمند میکروکنترلری می باشد . جنین یاب  با نام سونیکید (FHR)  نیز خواند می شود که برای محاسبه تعداد ضربان و تشخیص صدای قلب جنین به کار می رود. جنین یاب مدل FT-D500 شامل یک پروب اضافی رایگان نیز می باشد.

 

ویژگی ها : 

  • دارای صفحه نمایشگر ضربان قلب جنین
  • ابعاد : طول * عرض * ارتفاع (20*24*10)
  • دارای سیستم هوشمند میکروکنترلری
  • دارای پروب 2 مگاهرتز با کریستال آمریکایی + یک پروب اضافی رایگان
  • بدنه : پلاستیکی
  • دارای حفاظ فلزی جهت جلوگیری از نویز
  • حساسیت بالا و تشخیص جنین از سن 12-10 هفتگی
  • شارژ باتری داخلی
  • نوع باتری : 9 ولت 1100 میلی آمپر
  • عمر باتری : 300 آزمایش یک دقیقه ای
  • دارای سوئیچ اتوماتیک بین برق شهر و باتری
  • طراحی با ظاهری زیبا
  • توان ورودی : حداکثر 4 وات
  • کشور مبدا : ایران
  • دارای 24 ماه گارانتی  و 10 سال خدمات پس از فروش

جنین یاب رومیزی فنون طب مدل FT-A400

جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد :

جنین یاب رومیزی مدل FT-A400 ، نوعی جنین یاب رومیزی با حساسیت بالا و صدای خروجی واضح و بدون نویز می باشد . این جنین یاب دارای سیستم هوشمند میکروکنترلری و به صورت نیمه دیجیتال و تک پراب تولید وعرضه می شود . جنین یاب  با نام سونیکید (FHR)  نیز خواند می شود که برای محاسبه تعداد ضربان و تشخیص صدای قلب جنین به کار می رود.

 

ویژگی ها : 

  • ابعاد : طول * عرض * ارتفاع (20*24*10)
  • دارای سیستم هوشمند میکروکنترلری
  • دارای پروب 2 مگاهرتز با کریستال آمریکایی
  • بدنه : پلاستیکی (سبکی و راحتی کار)
  • دارای حفاظ فلزی جهت جلوگیری از نویز
  • کنترل دیجیتال حجم صدا
  • حساسیت بالا و تشخیص جنین از سن 12-10 هفتگی
  • شارژ باتری داخلی
  • نوع باتری : 9 ولت 1100 میلی آمپر
  • عمر باتری : 300 آزمایش یک دقیقه ای
  • دارای سوئیچ اتوماتیک بین برق شهر و باتری
  • طراحی با ظاهری زیبا
  • توان ورودی : حداکثر 4 وات
  • کشور مبدا : ایران
  • دارای 24 ماه گارانتی

سالپنژوگراف ریشتر 5250 آمپول بازکن SnapIT تونومتر غیرتماسی کیلر Tonocare دستگاه اتوکلاو دیجیتال HST کیت پانسمان حلزونی وکیوم کیف کمک‌های اولیه هلالی نگاتوسکوپ دیجیتالی LED شریان بند گارو ساده اره گچ بری هبو رگیاب نوزاد و بزرگسال ست معاینه رومیزی ولش پنل دیواری ست معاینه ست معاینه جیبی LED هندل قابل شارژ ست هندل ست معاینه هاین پایه ست دیواری تجهیزات ست معاینه کاو مدل شارژر ست رومیزی با هندل USB قابل شارژ هندل 3.5 ولت لیتیمی هندل ست معاینه 2.5 شارژر ست رومیزی هاین ست معاینه اتوسکوپ و ست معاینه هاین mini3000 ترازو و قدسنج دیجیتالی ترازوی قپانی اطفال سکا ترازوی ستونی سکا 703 ترازوی دیجیتالی ایستاده سکا قدسنج نوزاد سکا مدل ترازوی عقربه ای کفی ترازوی عقربه ای ایستاده ترازو دیجیتالی ویلچر سکا قدسنج ایستای پرتابل سکا میله قدسنج مکانیکی مخصوص صندلی ترازوی سکا 952 قد سنج خط کشی قدسنج نوزاد زونله مدل ترازوی دیجیتالی اطفال سکا قدسنج پرتابل مخصوص کودکان میله قدسنج تلسکوپی سکا قدسنج دیجیتال ایستاده سکا ترازوی نفرکش دنا توزین متر نواری سکا 203 قدسنج دیواری ADE مدل ترازوی عقربه ای اطفال ترازوی قپانی ایستاده و قدسنج اولتراسونیک تاشوی زونله لوپ اشتنباخ با بزرگنمایی لوپ MaximEyes 3X به لوپ دوچشمی Miniscope با لوپ دندانپزشکی پری اپتیکس لوپ دو چشمی هاین لوپ دو چشمی ریشتر لوپ دوچشمی ریشتر XL لوپ دو چشمی رزولوشن لوپ دو چشمی کیلر لوپ دوچشمی ریشتر SuperVu فشارسنج عقربه ای پایا فشارسنج جیوه ای ارکا فشارسنج عقربه ای ارکا فشارسنج دیجیتال کلینیکال یوول فشارسنج دیجیتال ولش آلن فشارسنج دیجیتال بازویی ارکا فشارسنج عقربه ای بیمارستانی پوار یدکی فشارسنج به



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع کاور مدل M43

کاور مدل M43 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J5 Prime

 

مشخصات فیزیکی

  • مناسب برای گوشی موبایل Samsung Galaxy J5 Prime
  • جنس پلاستیک نرم , TPU
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور مدل M43 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A3 2017

 

مشخصات فیزیکی

  • مناسب برای گوشی موبایل Samsung Galaxy A3 2017
  • جنس پلاستیک نرم , TPU
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور مدل M43 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro

 

مشخصات فیزیکی

  • مناسب برای گوشی موبایل Samsung Galaxy J3 Pro
  • جنس پلاستیک نرم , TPU
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور مدل M43 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J7 Prime

 

مشخصات فیزیکی

  • مناسب برای گوشی موبایل Samsung Galaxy J7 Prime
  • جنس پلاستیک نرم , TPU
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

کاور مدل M43 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7 Edge

 

مشخصات فیزیکی

  • مناسب برای گوشی موبایل Samsung Galaxy S7 Edge
  • جنس پلاستیک نرم , TPU
  • ساختار مات
  • سطح پوشش قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
  • قابلیت‌های ویژه مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر , دارای پوشش نرم داخلی حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند. لبه های برجسته برای محافظت دوربین , مقاوم در برابر خط و خش

حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند را ایفا می کند و کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD هستند.

هدبند زنانه اچ پتو مدل BL26 گیره مو شیک پارچه ملحفه m2 ارگانایزر کفش مای جاکفشی مدل Mohsen مجله Connaissance des کوییک دراو پتزل پنست مدل mh1 کاور مدل L32 کاور مدل M37 سیمولاتور دکلیف مدل کتاب اصول تمرینات مجله Watercolor Artist کتاب تمرینات بدنسازی کتاب زنان ورزشکار پرزگیر لباس درما کتاب هندبال اثر کاور مدل AV-27 بالشتک ویولن انگشتر کد SD8137 پیش دستی تقدیس دفتر حسابداری سعدی قندان تقدیس طرح موج ساز آب ال ای دی جوراب کد es320 کتاب 65 حرکت انگشتر کد SD8140 سرم مو وولاره لباس بافتنی کد جاکفشی مدل Gh001 کاور مدل NA122 کتاب فیزیولوژی تمرینات مجله Artists سپتامبر پمپ اسپری آب مجله Artists فوریه کرم پودر فول مجله Artists مارچ مجله Artists آگوست مجله Artists نوامبر شال طرح آبرنگی مجله Artists دسامبر کرم پودرفول کاور مجله Communication Arts سرهمی نوزاد عالیس سویشرت نوزادی لیتل مجله آرت نیوز چسب نواری اس سرهمی نوزادی لیتل هودی دخترانه اچ بندانگشتی زنانه طرح ماگ مدل Jenny ماگ کد MHP2780 نمکدان مدل MHP6713 فندک ژیاهنگ طرح سرویس ملحفه مدلSA7 پاپوش نوزادی مایورال سنگ چخماق سوروایو انیمیشن مسابقه سرعت رابط شلنگ مدل جاجورابی پینار جاکارتی مدل 93232 جاکارتی مدل 93235 جاکارتی مدل 93231



:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()