مشخصات،قیمت و خرید انواع تجهیزات پزشکی و سلامت - وینکل بخش 4
نوشته شده توسط : ایران ماداس

مشخصات،قیمت و خرید انواع تجهیزات پزشکی و سلامت - وینکل بخش 4

 

اتوسکوپ جیبی 2.7 ولت ریشتر مدل Penscope

جزییات مشخصات و نحوه عملکرد:  اگر به دنبال یک اتوسکوپ خوب با قیمت مناسب می‌گردید اتوسکوپ جیبی ریشتر مدل penscope گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. این اتوسکوپ دارای تابش یکنواخت بدون انعکاس است که باعث دید بهتر شما می‌شود. این محصول دارای قابلیت بزرگنمایی 2.5 برابر می‌باشد. این اتوسکوپ  جیبی ساخته شده از پلاستیک تقویت شده می‌باشد و به راحتی میتوانید آن را حمل و در هر جایی استفاده کنید. ویژگی‌ها: دارای تابش بدون انعکاس امکان نصب پوآر پنوماتیک قابلیت بزرگنمایی 2.5 برابر پوشش مقاوم و ساخته شده از پلاستیک سخت فشرده ساخته شده از پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه دارای اسپکولای 4mm و 2.5mm قابل حمل و استفاده آسان کشور مبدا: آلمان گارانتی‌:  4 سال

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ جیبی 2.7 ولت ریشتر مدل Penscope کلیک کنید

اتوسکوپ جیبی شارژی لوکسامد با نور LED

جزییات مشخصات و نحوه عملکرد اتوسکوپ با باتری قابل شارژ لوکسامد با نور LED: طرحی نوآورانه از لوکسامد آلمان که با توجه به قیمت مناسب آن با توجه به دارا بودن امکان شارژ، نور LED، کیف قابل حمل، اتصال USB به کامپیوتر، و کیفیت ساخت بالا، انتخابی کارآمد برای مقاصد مختلف تشخیصی در مراکز و کلینیکها به شمار میرود. دارای ابعاد جیبی بوده (Pocket Size) و به ویژه برای جابجایی و حمل بسیار راحت است. ویژگیها: دارای فناوری LED رینگ به صورت 6 لامپ LED متحدالمرکز بدون نیاز به فیبر نوری دارای کیف مخصوص ضد ضربه (Hard Case) منبع تغذیه: باتری 3.7 ولتی Lithium-Ion قابل شارژ اتوسکوپ دارای امکان تنظیم شدت نور و روشنایی با دارا بودن دیمر روی دستگاه دارای دکمه الکترونیکی خاموش و روشن نمودن دستگاه دامنه دید 360 درجه نامحدود شیشه قابل تنظیم در سه حالت قفل شونده استحکام و ماندگاری بالا طول عمر لامپ: 100 هزار ساعت شدت روشنایی: 10 هزار لوکس دمای رنگ: 4000 کلوین بزرگنمایی عدسی: 3 برابر خاموش شدن خودکار دستگاه پس از 3 دقیقه دارای پورت Insufflation جهت انجام تست پنوماتیک بدنه از جنس آلومینیوم و فایبرگلاس تقویت شده دارای 20 عدد اسپکولوم یکبار مصرف داخل جعبه - 10 عدد سایز 2.5 میلیمتر و 10 عدد سایز 4 میلیمتر دارای رنگبندی: مشکی، سفید کشور مبدا: آلمان کاتالوگ توضیح در مورد حکاکی نام: حکاکی نام 12 الی 24 ساعت به طول می انجامد. حکاکی برای اتوسکوپ، افتالموسکوپ، درماتوسکوپ و... بر روی هندل، و برای گوشی های پزشکی بر روی قسمت بل انجام میشود (به خواست مشتری میتواند بر روی دسته ی استیل هم انجام شود). در صورتی که تمایل به حکاکی عبارت بر روی کالای درخواستی دارید، طبیعتا وجه سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود (هم برای شهر تهران و هم شهرستان ها).

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ جیبی شارژی لوکسامد با نور LED کلیک کنید

اتوسکوپ جیبی لوکسامد با نور LED

جزییات مشخصات و نحوه عملکرد اتوسکوپ لوکسامد با نور LED: طرحی نوآورانه از لوکسامد آلمان که با توجه به قیمت مناسب آن با توجه به دارا بودن نور LED و کیفیت ساخت بالا، انتخابی کارآمد برای مقاصد مختلف تشخیصی در مراکز و کلینیکها به شمار میرود. دارای ابعاد جیبی بوده (Pocket Size) و به ویژه برای همراه داشتن بسیار مناسب است. ویژگیها: دارای فناوری LED رینگ به صورت 6 لامپ LED متحدالمرکز بدون نیاز به فیبر نوری امکان تنظیم شدت نور و روشنایی با دارا بودن دیمر روی دستگاه دارای دکمه الکترونیکی خاموش و روشن نمودن دستگاه دامنه دید 360 درجه نامحدود شیشه قابل تنظیم در سه حالت قفل شونده استحکام و ماندگاری بالا طول عمر لامپ: 100 هزار ساعت شدت روشنایی: 10 هزار لوکس دمای رنگ: 4000 کلوین بزرگنمایی عدسی: 3 برابر خاموش شدن خودکار دستگاه پس از 3 دقیقه دارای پورت Insufflation جهت انجام تست پنوماتیک بدنه از جنس آلومینیوم و فایبرگلاس تقویت شده منبع تغذیه: 2 عدد باطری آلکالاینی دارای 20 عدد اسپکولوم یکبار مصرف داخل جعبه - 10 عدد سایز 2.5 میلیمتر و 10 عدد سایز 4 میلیمتر دارای رنگبندی: مشکی، آبی و طوسی کشور مبدا: آلمان کاتالوگ توضیح در مورد حکاکی نام: حکاکی نام 12 الی 24 ساعت به طول می انجامد. حکاکی برای اتوسکوپ، افتالموسکوپ، درماتوسکوپ و... بر روی هندل، و برای گوشی های پزشکی بر روی قسمت بل انجام میشود (به خواست مشتری میتواند بر روی دسته ی استیل هم انجام شود). در صورتی که تمایل به حکاکی عبارت بر روی کالای درخواستی دارید، طبیعتا وجه سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود (هم برای شهر تهران و هم شهرستان ها).

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ جیبی لوکسامد با نور LED کلیک کنید

اتوسکوپ جیبی هالوژن فایبراپتیک هاین mini3000

جزییات مشخصات و نحوه عملکرد اتوسکوپ جیبی هاین 3000 mini: اتوسکوپ جیبی هالوژن هاین mini3000 یکی از محبوب ترین اتوسکوپ های برند هاین است که دارای طراحی منحصر به فرد و بسیار حرفه ایست؛ به گونه ای که ضمن کوچک بودن و قرارگیری راحت در جیب، دارای وزن مناسبی برای معاینه و قرار گرفتن راحت در دست است. این اتوسکوپ دارای فناوری فایبراپتیک (فیبر نوری) است که امکان دید بهتر در معاینات را فراهم میکند. ویژگی ها: دارای تکنولوژی فایبراپتیک (تفاوت با اتوسکوپ جیبی هالوژن معمولی هاین mini3000) امکان دید بهتر به دلیل نبودن لامپ در محفظه هد لامپ زنون - هالوژن دارای دکمه خاموش/ روشن برروی گیره دارای قابلیت خاموشی خودکار با قرار دادن داخل جیب مناسب برای بزرگسال و اطفال کارکرد با باتری قلمی و یا باتری قابل شارژ دارای لنز اکرلیک لنز با بزرگنمایی 3 برابر و محفظه بهینه سازی شده برای ایجاد تصاویر واضح با حداقل انعکاس بخش فوقانی هد از جنس کروم کشور مبدا: آلمان گارانتی: 5 سال - 10 سال خدمات دفترچه راهنما کاتالوگ توضیح در مورد حکاکی نام: 1- حکاکی نام 12 الی 24 ساعت به طول می انجامد. 2- حکاکی برای اتوسکوپ، افتالموسکوپ، درماتوسکوپ و... بر روی هندل، و برای گوشی های پزشکی بر روی قسمت بل انجام میشود (به خواست مشتری میتواند بر روی دسته ی استیل هم انجام شود). 3- در صورتی که تمایل به حکاکی عبارت بر روی کالای درخواستی دارید، طبیعتا وجه سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود (هم برای شهر تهران و هم شهرستان ها).

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ جیبی هالوژن فایبراپتیک هاین mini3000 کلیک کنید

اتوسکوپ جیبی هالوژن معمولی هاین mini3000

جزییات مشخصات و نحوه عملکرد اتوسکوپ جیبی هاین 3000 mini: این مدل اتوسکوپ جیبی هاین دارای لامپ زنون با نور سفید رنگ است. همچنین ساختار سری آن به شکلی است که مانع از ایجاد و انعکاس نور می شود. دارای لنز با بزرگنمایی 3 برابر بوده و طراحی ارگونومیک، مدرن و زیبایی دارد. ویژگی ها: دارای نور زنون-هالوژن (لامپ در درون محفظه) دارای دکمه خاموش/ روشن برروی گیره دارای قابلیت خاموشی خودکار با قرار دادن داخل جیب مناسب برای بزرگسال و اطفال کارکرد با باتری قلمی و یا باتری قابل شارژ دارای لنز اکرلیک اتوسکوپ با دوام در ابعاد کوچک با نورپردازی مستقیم لنز با بزرگنمایی 3 برابر و محفظه بهینه سازی شده برای ایجاد تصاویر واضح با حداقل انعکاس بخش فوقانی هد از جنس کروم کشور مبدا: آلمان گارانتی: 5 سال - 10 سال خدمات دفترچه راهنما کاتالوگ توضیح در مورد حکاکی نام: 1- حکاکی نام 12 الی 24 ساعت به طول می انجامد. 2- حکاکی برای اتوسکوپ، افتالموسکوپ، درماتوسکوپ و... بر روی هندل، و برای گوشی های پزشکی بر روی قسمت بل انجام میشود (به خواست مشتری میتواند بر روی دسته ی استیل هم انجام شود). 3- در صورتی که تمایل به حکاکی عبارت بر روی کالای درخواستی دارید، طبیعتا وجه سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود (هم برای شهر تهران و هم شهرستان ها).

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ جیبی هالوژن معمولی هاین mini3000 کلیک کنید

اتوسکوپ جیبی هاین mini3000 نور LED

جزییات مشخصات و نحوه عملکرد: اتوسکوپ جیبی mini3000 نور LED دارای شفافیت بسیار بالا برای تشخیص درست رنگ در معاینات گوش می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مثبت این اتوسکوپ طول عمر بالای لامپ نسبت به اتوسکوپ‌‌های نور هالوژن و لامپ خلا می‌باشد. طراحی ساخت و وزن این اتوسکوپ منحصرا مربوط به برند هاین می‌باشد و به گونه‌ای است که در هنگام کار کردن بسیار راحت است و میتواند درون جیب هم قرار  بگیرد. ویژگی ها: دارای لامپ LED دارای دکمه خاموش/ روشن برروی گیره دارای قابلیت خاموشی خودکار با قرار دادن داخل جیب مناسب برای بزرگسال و اطفال کارکرد با باتری قلمی و یا باتری قابل شارژ دارای لنز اکرلیک نورپردازی فایبراپتیک اتوسکوپ با دوام در ابعاد کوچک با نورپردازی مستقیم لنز با بزرگنمایی 3 برابر و محفظه بهینه سازی شده برای ایجاد تصاویر واضح با حداقل انعکاس بخش فوقانی هد از جنس کروم کشور مبدا: آلمان گارانتی: 5 سال - 10 سال خدمات دفترچه راهنما کاتالوگ توضیح در مورد حکاکی نام: 1- حکاکی نام 12 الی 24 ساعت به طول می انجامد. 2- حکاکی برای اتوسکوپ، افتالموسکوپ، درماتوسکوپ و... بر روی هندل، و برای گوشی های پزشکی بر روی قسمت بل انجام میشود (به خواست مشتری میتواند بر روی دسته ی استیل هم انجام شود). 3- در صورتی که تمایل به حکاکی عبارت بر روی کالای درخواستی دارید، طبیعتا وجه سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود (هم برای شهر تهران و هم شهرستان ها).

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ جیبی هاین mini3000 نور LED کلیک کنید

اتوسکوپ ریشتر مدل UNI -I

توضیحات اتوسکوپ ریشتر اتوسکوپ پزشکی مقاوم در برابر ضربه، محوطه فلزی نور با (XL Xenon (3.200K یا لامپ های خلاء باتری های لیتیوم یون با کارآمد عمر 3 ساعته با باتری لیتیوم یون و لامپ زنون کاملا شارژ شده است عمر باتری قابل شارژ تا 1.200 چرخه شارژ Reostat برای تنظیم شدت نور دسته باتری برای باتری های قلیایی با اندازه C دسته شارژر قابل شارژ لیتیوم شارژر L (برای 2 دستگیره) و شارژر پلاگین (برای 1 دسته) اتصال پلاگین برای اتصال ساده سر دستگاه

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ ریشتر مدل UNI -I کلیک کنید

اتوسکوپ ریشتر E-Scope

جزییات مشخصات و نحوه عملکرد اتوسکوپ ریشتر E-Scope: این مدل از سری اتوسکوپهای ریشتر دامنه وسیعی از انتخاب را برای کاربران از لحاظ رنگبندی، نوع نور چراغ دستگاه (معمولی خلاء 2.7 ولت، هالوژن 2.5HL ولت، زنون 2.5XL ولت و 3.7LED ولت) وهمچنین نوع کیف یا جعبه فراهم می آورد. دارای فضای کافی داخل جعبه یا کیف برای نگه داری اتوسکوپ و اسپکولومها امکان انتخاب نوع چراغ و نور از بین حالتهای معمولی، هالوژن، فایبر اوپتیک و LED طراحی زیبا و مدرن کارکرد دسته با باتری آلکالاین نوردهی در حالت LED سفید 5500 کلوین و با عمر 20000 ساعت (تقریبا 2 سال با یک باتری) و 50 ساعت کارکد مفید دارای کلید خاموش/ روشن در محل شست به همراه اسپکولومهای قابل استفاده مجدد و استریل شدن در سایزهای 2، 2.5، 3، 4، 5 میلی متر نوردهی 3200 کلوین با لامپ زنون بزرگنمایی سه برابر لنز هماهنگ با اسپکولومهای ساخت کمپانی های معتبر نوردهی 2500 کلوین با لامپ خلاء و 3000 کلوین با لامپ هالوژن کشور مبدا: آلمان گارانتی: 4 سال - 10 سال خدمات کاتالوگ  توضیح در مورد حکاکی نام: 1- حکاکی نام 12 الی 24 ساعت به طول می انجامد. 2- حکاکی برای اتوسکوپ و افتالموسکوپ بر روی هندل، و برای گوشی های پزشکی بر روی قسمت بل انجام میشود (به خواست مشتری میتواند بر روی دسته ی استیل هم انجام شود). 3- در صورتی که تمایل به حکاکی عبارت بر روی کالای درخواستی دارید، طبیعتا وجه سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود (هم برای شهر تهران و هم شهرستان ها).

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ ریشتر E-Scope کلیک کنید

اتوسکوپ ریشتر Uni I 2010 ریشتر (Riester)

اتوسکوپ ریشتر Uni I 2010 این دستگاه انتخاب مناسبی برای معاینات افتالمیک و ENT می باشد. ترکیبات متنوعی از این مدل اتوسکوپ برای کاربر قابل انتخاب است. لامپ اتوسکوپ از بین مدلهای ۲.۷  (لامپ وکیوم)  لامپ HL هالوژن ۲.۵ ولت و یا لامپ زنون ۳.۵XL ولت می باشد. به همراه اسپکولوم قابل استریل در سایزهای ۲، ۳ و ۴ میلی متر  دارای کیف مخصوص نگهداری و حمل از جنس پلاستیک نقره ای رنگ دو دکمه  دارای هندل فلزی

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ ریشتر Uni I 2010 ریشتر (Riester) کلیک کنید

اتوسکوپ ریشتر مدل Uni-I

جزییات مشخصات و نحوه عملکرد اتوسکوپ مدل Uni-I: این دستگاه انتخاب مناسبی برای معاینات افتالمیک و ENT می باشد. ترکیبات متنوعی از این مدل اتوسکوپ برای کاربر قابل انتخاب است. لامپ اتوسکوپ از بین مدلهای 2.7  (لامپ وکیوم)  لامپ HL هالوژن 2.5 ولت و یا لامپ زنون 3.5XL ولت می باشد. به همراه اسپکولوم قابل استریل در سایزهای 2، 3 و 4 میلی متر دارای کیف مخصوص نگهداری و حمل از جنس پلاستیک نقره ای رنگ دو دکمه دارای هندل فلزی کشور مبدا: آلمان گارانتی: 4 سال - 10 سال خدمات توضیح در مورد حکاکی نام: حکاکی نام 12 الی 24 ساعت به طول می انجامد. حکاکی برای اتوسکوپ، افتالموسکوپ، درماتوسکوپ و... بر روی هندل، و برای گوشی های پزشکی بر روی قسمت بل انجام میشود (به خواست مشتری میتواند بر روی دسته ی استیل هم انجام شود). در صورتی که تمایل به حکاکی عبارت بر روی کالای درخواستی دارید، طبیعتا وجه سفارش باید قبل از ارسال پرداخت شود (هم برای شهر تهران و هم شهرستان ها).

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ ریشتر مدل Uni-I کلیک کنید

اتوسکوپ سری L2-3716 نور هالوژن ریشتر (Riester)

اتوسکوپ سری L2-3716 نور هالوژن ریشتر (Riester) کد محصول: ۳۷۱۶ Riester لامپ: هالوژن  قابل استفاده با باطری و شارژر ولتاژ:۳/۵ ولت

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ سری L2-3716 نور هالوژن ریشتر (Riester) کلیک کنید

اتوسکوپ سری L3-3701 نور هالوژن ریشتر (Riester)

اتوسکوپ سری L3-3701 نور هالوژن ریشتر (Riester) کد محصول: ۳۷۰۱ Riester لامپ: هالوژن  قابل استفاده با باطری و شارژر

جهت مشاهده مشخصات و خرید اتوسکوپ سری L3-3701 نور هالوژن ریشتر (Riester) کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: