تجویز داروهای اپیوئید پس از ترخیص تجویز داروهای افیونی پس از مسمومیت
نوشته شده توسط : ایران ماداس

تجویز داروهای اپیوئید پس از ترخیص تجویز داروهای افیونی پس از مسمومیت

 

داروهای مخدر حتی پس از مسمومیت (اُوردوز) نیز تجویز میشوند.

محققان دریافتند، تعداد کمی از افراد پس از ترخیص از بیمارستان داروهای ضد اعتیاد دریافت میکنند.

 

 

 

تجویز داروهای اپیوئید پس از ترخیص

 

جهت مشاهده و خرید انواع شیلد محافظ متحرک کلیک کنید

 

محققان می گویند، پس از درمان برای اوردوز داروهای اپیوئید (مخدر)، بسیاری از بیماران همچنان نسخه های مشابه همان داروهایی که نزدیک بود آنها را به کشتن دهند، دریافت می کنند.

به علاوه محققان دانشگاه پیتزبورگ دریافتند که برای تعداد کمی از بیماران اُوردوز داروهای ضد اعتیاد پس از ترخیص از بیمارستان تجویز میشود.

محققان بیش از ۶۰۰۰ نفر را که از اوردوز ناشی از داروهای اپیوئید جان سالم به در بردند، مورد بررسی قرار دادند، داروهای اپیوئید دسته ای از داروها شامل مسکن هایی مانند مورفین و اکسین کونتین (اکسیدوئون)، اپیوئید های مصنوعی مانند فنتانیل و هروئین هستند.

جولی دونوهو گفت: ” ۴۰ درصد از افرادی که دچار مسمویت هروئین شدند و ۶۰ درصد از افرادی که با داروهای تجویزی اپیوئید دچار اوردوز شده اند، طی شش ماه پس از اوردوز، هر نوع دارویی که اولین بار در اوردوز آنها نقش داشت، برای آنان تجویز شد.”.

وی گفت که سیستم مراقبت بهداشتی برای پاسخ دادن به این حوادث تهدید کننده زندگی که به طور نامتناسبی بر جوانان تاثیر می گذارد، سازماندهی نشده است.

طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها، بیش از ۳۳۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۵ از مصرف بیش از حد داروهای اپیوئیدی، از جمله داروهای تجویزی مسکن و هروئین، در سال ۲۰۱۵ جان خود را از دست دادند.

 

فروش ویژه انواع دستگاه اکوکاردیوگرافی وینکل پلاس

 

دونوهو گفت، برای هر مرگ ناشی از اُوردوز، ۳۰ بار اُوردوز به مرگ منتهی نمی شود که هر بار فرصتی برای انجام اوردوز را فراهم می آورد.

یک متخصص گفت که درمان با مواد اعتیاد آور به راحتی در دسترس نیست.

دکتر کوری والر، سخنگوی انجمن آمریکایی داروهای اعتیاد آور، گفت: “ما توانایی پیگیری همه افراد را نداریم، زیرا نیروی کار کمتر از نصف اندازه لازم برای رسیدگی به بحران است.”

وی گفت: “علاوه بر این، پزشکان اغلب از تجویز بیمار خود توسط سیستم پزشکی و یا بیماران خود مطلع نیستند. ”

دونوهو موافق است که تغییرات عمده مورد نیاز است.

 

 

مشخصات و قیمت انواع دیلاتور

 

 

دونوهو پیشنهاد داد: “ما باید ظرفیت درمان را افزایش دهیم تا افرادی که تحت درمان مصرف بیش از حد دارو در بیمارستان ها قرار میگیرند بتوانند درمان اعتیاد را در حالی که در بیمارستان بستری هستند شروع کنند، بدنامی مرتبط با این درمان کاهش یابد و ارائه دهندگان آموزش ببینند که چگونه انگیزه بیماران را به این درمان سوق دهند.”

علاوه بر این، پزشکانی که داروهای ضد درد اپیوئیدی را تجویز می کنند، باید بدانند هنگامی که یک بیمار دچار اُوردوز میشود، چطور بتوانند درمان را تغییر دهند.

دونوهو خاطرنشان کرد: “احتمال زیادی وجود دارد که دیگر انواع درمان ضد درد غیر اعتیاد آور، بیشتر برای بیمارانی که در حال بهبودی اوردوز داروهای غیر مهلک هستند، مناسب باشد.”

برای این مطالعه، دونوهو و همکارانش از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ اطلاعات مربوط به قربانیان برای همه بیماران در سن ۱۲ تا ۶۴ سال با اوردوز هروئین یا تجویز داروهای ضددرد مخدر را مورد استفاده قرار دادند.

محققان بر روی مصرف داروهای مسکن درد تجویزی، مدت زمان و میزان درمان با داروهای بوپرنورفین، متادون یا نالترکسون شش ماه قبل و بعد از اوردوز تمرکز کردند.

 

مشخصات و قیمت انواع فرز الماسه رند شنک طلایی

 

یک سوم از ۶۰۰۰ بیمار از اوردوز هروئین جان سالم به در بردند. محققان دریافتند که میزان داروهای تجویزی مخدر از حدود ۱۱ درصد به ۹ درصد کاهش یافته است. از ۴۰۰۰ نفری که دچار اوردوز داروهای اپیوئیدی تجویزی شده اند، نسخه های تجویز شده از حدود ۳۳ درصد قبل از اوردوز به تدریج به بیش از ۲۸ درصد پس از آن کاهش یافت.

در این میان، تعداد بیمارانی که درمان با داروهای کمکی را دریافت میکنند از ۳۰ به ۳۳ درصد پس از اوردوز هروئین افزایش یافت. یافته ها نشان دادند که این افزایش حتی کمتر از ۱۴ تا ۱۵ درصد پس از اوردوز داروهای ضد درد تجویزی بود.

دونوهو گفت: “به طور متوسط، بیماران در اوایل دهه سوم زندگی خود بودند، سه چهارم آنها سفیدپوست بودند و اکثریت آنها توسط پزشک به داشتن اعتیاد به مواد مخدر تشخیص داده شده بودند.”

والر پزشکان را برای تجویز بیش از حد داروهای اپیوئیدی برای بیمارانی که جراحی انجام داده اند و درد مزمن دارند سرزنش کرد.

وی گفت: “ما اکنون شواهد روشنی داریم که نشان میدهند، مواد مخدر برای تسکین درد مزمن کار اشتباهی است. آسیب آن بیشتر از فایده آن است.”

والر گفت: پس از جراحی، اکثریت قریب به اتفاق بیماران تنها سه تا هفت روز به داروهای ضد درد مخدر نیاز دارند کنند.

جهت مشاهده و خرید انواع ترالی فلزی دو کشو کلیک کنید

وی گفت: “با این حال، به طور متوسط، پزشکان برای دو تا سه هفته دارو مسکن درد می نویسند.”

والر تلاش های دولت برای محدود کردن تعداد قرص های درد که پزشکان می توانند تجویز کنند را تحسین میکند.

وی افزود: “وقتی ما خودمان مراقب نباشیم، بنابراین کسی باید این کار را برای ما انجام دهد.”

این گزارش در ۲۲ آگوست در مجله انجمن پزشکی آمریکا منتشر شد.

مقاله مرتبط: ترک اعتیاد

 

جهت مشاهده و خرید انواع فروش ویژه کلیک کنید

  • Julie Donohue, Ph.D., associate professor, health policy and management, University of Pittsburgh Graduate School of Public Health; Corey Waller, M.D., spokesman, American Society of Addiction Medicine, senior medical director, education and policy, National Center for Complex Health and Social Needs, Camden, N.J.; Aug. 22, 2017, Journal of the American Medical Association
  •  medlineplus
  • HealthDay

منبع تصاویر 

  • medimoon
  • media.npr

 

‏‫‬‬‬


منبع: https://rastineh.com/prescribing-opioid-drugs-after-poisoning/
تجهیزات پزشکی وینکل پلاس





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: