ورزش می تواند به ترمیم زخم های باز کمک کند. مواد غذایی سالم غنی
نوشته شده توسط : ایران ماداس

ورزش می تواند به ترمیم زخم های باز کمک کند. مواد غذایی سالم غنی از پلی فنول مصرف کنید. ۵ راه برای کاهش التهاب بطور طبیعی

 

التهاب بعنوان یک عارضه فیزیکی شناخته می شود که در آن، بخش خاصی از بدن متورم، داغ، گاهی اوقات دردناک و حتی قرمز می گردد. گاهی اوقات این التهاب در نتیجه یک آسیب دیدگی اتفاق می افتد. اما می تواند بعلت عفونت، نقص هموستاز در بدن و یک رژیم غذایی نامناسب نیز باشد. در صورت وجود التهاب ــ چه خارجی باشد و چه داخلی ــ بهتر است همیشه از یک روش طبیعی برای کاهش آن استفاده کنید چون این کار، عوارض جانبی کمتر سمی و معدودتری خواهد داشت.

 

 

ورزش می تواند به ترمیم زخم های باز کمک کند.

التهاب در یک زخم باز نیز وجود دارد. یک مطالعه اخیر که در دانشگاه ایلینویز انجام شد، دلایل زیادی برای متناسب ماندن با بالارفتن سن کشف کرد و یکی از دلایل جالب آنها، رابطه بین ورزش متوسط و کاهش التهاب ناشی از بافت پوست آسیب دیده بود. پیلاتس، یوگا و حتی تنیس یا گلف همگی می توانند به ترمیم زخم های شما کمک کنند.

 

 

مشخصات و قیمت انواع گان ایزوله

 

 

مواد غذایی سالم غنی از پلی فنول مصرف کنید.

پلی فنول ها آنتی اکسیدان های طبیعی هستند که در برخی مواد غذایی تازه وجود دارند. یک مطالعه که در نسخه آپریل ۲۰۱۳ مجله بیوشیمی تغذیه ای منتشر شد، از آنچه متخصصان تغذیه مدتها به آن باور داشتند، حمایت کرد: پلی فنول ها، اثرات ضدالتهابی روی بافت چرب دارند. مواد غذایی که دارای بیشترین مقدار پلی فنول هستند، عبارتند از سیر، نعناع فلفلی خشک شده و پودر کاکائوی خام.

 

 

از روغن ماهی استفاده کنید.

 

فروش ویژه انواع ویلچر برقی وینکل پلاس

 

مطالعه ای ثابت کرد که مکمل روغن ماهی دارای اثرات ضد التهابی است. داده های این مطالعه نشان می دهد که دادن روغن ماهی روده ای بصورت سرم تزریقی بعنوان بخشی از تغذیه کامل، بازده را در افراد بسیار مریض خصوصا افراد مبتلا به آسیب ریوی مزمن / سندروم دیسترس تنفسی حاد بهبود می بخشد. در هنگام انتخاب مکمل روغن ماهی حتما از یک نوع با کیفیت که از ماهی وحشی تهیه شده و میزان PCB و سایر سموم مانند جیوه در آن تقریبا صفر است، استفاده نمایید.

 

 

از نور خورشید بهره ببرید.

ویتامین D3 ــ ویتامین نور خورشید ــ به کاهش التهاب کمک می کند. در یک مطالعه ژنتیک روی بیش از ۲۱۰۰ جفت زن دوقلوی ۱۹ تا ۷۹ ساله، محققان دریافتند که سطوح بالاتر ویتامین D با بهبود شاخص های ژنتیکی پیری و استرس مزمن مرتبط بود و آنهایی که پایین ترین سطوح ویتامین D3 را داشتند، ۵ سال سریعتر از افرادی با بالاترین سطوح ویتامین D3 پیر شدند. بنابراین اگر هوا آفتابی است، بیرون بروید و کمی آفتاب بگیرید. ۱۰ دقیقه ماندن زیر نور خورشید کافی است. علاوه بر این، خورشید یکی از بهترین راههای طبیعی برای کاهش التهاب می باشد.

 

جهت مشاهده و خرید انواع پمپ سرنگ کلیک کنید

 

از ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

با توجه به یک مطالعه که در مرکز پزشکی دانشگاه مریلند انجام شد، شواهد اولیه نشان دادند که ژل آلوئه ورا ممکن است علائم تبخال تناسلی و برخی بیماریهای پوستی مانند پسوریازیس را بهبود ببخشد. یک مطالعه دیگر نیز دریافت که ژل آلوئه ورا، اثرات ضد التهابی بهتری نسبت به کرم هیدروکورتیزون ۱ درصد یا ژل دارونما از خود نشان داد. با توجه به این، محققان ادعا می کنند که ژل آلوئه ورا ممکن است در درمان مشکلات التهابی پوست مانند اریتم ناشی از اشعه ماورای بنفش مفید باشد. آلوئه ورا می تواند بشکل مایع برای کمک به کاهش التهاب مصرف شود یا بصورت خارجی روی ناحیه آفتاب سوخته یا سایر آسیبهای خارجی پوست بکار رود. فقط از آن روی زخم های باز استفاده نکنید.

 

 

  • http://www.sciencedaily.com/releases/2007/11/071128151747.htm
  • http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23498665
  • http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24500437
  • http://www.medicalnewstoday.com/releases/88298.php
  • http://umm.edu/health/medical/altmed/herb/aloe

منبع تصاویر 

 

جهت مشاهده و خرید انواع پلایر ارتودنسی کلیک کنید

 

  • livelovefruit
  • meghantelpner
  • theblueprintdubai
  • dreamstime
  • huffingtonpost

 


منبع: https://rastineh.com/5-ways-to-reduce-in%ef%ac%82ammation-naturally-2/
تجهیزات پزشکی وینکل پلاس





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: