راهنمای مبتدیان برای ماساژ و ماساژورهای الکتریکی
نوشته شده توسط : ایران ماداس

بسیاری از ما زندگی بسیار خسته کننده ای داریم. برنامه های کاری پرمشغله، قرار ملاقات ها و رویدادهای خانوادگی ما می تواند تمام انرژی ما را از بین ببرد. بدتر این است که آنها نه تنها باعث استرس می شوند، بلکه می توانند درد عضلانی تصادفی ایجاد کنند. به همین دلیل است که ماساژ بسیار درمانی است.

ماساژ به تسکین درد، کاهش سطح استرس و حتی از بین بردن احساسات منفی کمک می کند، که برخی از افراد از آن به عنوان "انرژی" یاد می کنند که ممکن است با آنها سنگین شود.

ماساژ، یک شگفتی درمانی باستانی

ماساژ واقعا شگفت انگیز است. میدونستی خیلی به عقب برمیگرده؟ این بخشی از سنت های مختلف پزشکی باستانی بوده است و امروزه نیز به اشکال مختلف انجام می شود.

ماساژ برای فیزیوتراپی، آرامش و غیره انجام می شود. آنقدر موثر است که حتی می تواند کیفیت زندگی فرد را بهبود بخشد. فقط دربارش فکر کن. تا به حال چند بار برای ماساژ رفته اید حتی اگر در بستر یا بیمار نباشید؟ ما و بسیاری دیگر قبلاً بارها این کار را انجام داده ایم. این به این دلیل است که ماساژ دادن احساس تازه شدن فوری دارد.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی cp کلیک کنید

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا می توانید به تنهایی این کار را انجام دهید؟ اگر داشتید، پس تنها نیستید. همچنین از دانستن این موضوع که این راهنما در مورد آن است، شگفت زده خواهید شد.

در اینجا قصد داریم در مورد هنر ماساژ، چیستی، اشکال مختلف آن، نحوه انجام آن به تنهایی در خانه با استفاده از ماساژور برقی و موارد دیگر صحبت کنیم. بنابراین، لیست پخش مورد علاقه خود را قرار دهید، یک شمع روشن کنید تا حال و هوا را تنظیم کنید، و بیایید شروع کنیم!

فصل 1: هنر ماساژ

در مقدمه اشاره کردیم که ماساژ درمانی بخشی از شیوه های درمانی باستانی است. ما همچنین بحث کردیم که چگونه می تواند روی هر کسی معجزه کند. سپس دوباره، ما هنوز توضیح ندادیم که چیست، درست است؟ این همان چیزی است که این فصل قرار است در مورد آن باشد.

در زیر قصد داریم در مورد اینکه ماساژ چیست، انواع مختلف آن و دستگاه های ماساژی که می توانید برای انجام ماساژ خود در منزل تهیه کنید، صحبت کنیم.

ماساژ چیست؟
پس به هر حال ماساژ چیست؟ ماساژ عمل دستکاری و اعمال نیروی کنترل شده به عضلات در سراسر بدن است. به شخصی که برای انجام این کار آموزش دیده باشد، ماساژور یا ماساژور گفته می شود که به ترتیب مربوط به تمرین کنندگان مرد و زن است. اگر آنها برای آن گواهی دریافت کنند، ممکن است به عنوان ماساژ درمانگر معرفی شوند.

انواع مختلف ماساژ

شرایط مختلف نیاز به انواع مختلفی از ماساژ درمانی دارد، به همین دلیل جای تعجب نیست که انواع مختلف ماساژ در سراسر جهان وجود دارد. در اینجا محبوب ترین انواع آن وجود دارد:

ماساژ سوئدی

این یکی از ملایم ترین انواع ماساژ است که آن را برای مبتدیان، کسانی که به لمس حساس هستند و کسانی که تحمل کمی نسبت به درد دارند عالی می کند. از آنجایی که این یک ماساژ کل بدن است، اگر قصد دارید یک ماساژ سوئدی انجام دهید، آماده باشید که لباس‌هایتان را در بیاورید.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر کامفورت کلیک کنید

ماساژ سنگ داغ

اگر با دست های شخص دیگری که در سراسر بدن شما ورز می دهند، راحت نباشید، چه؟ آیا هنوز هم یک نوع ماساژ برای شما وجود دارد؟ آره. برای این افراد، ما به شدت توصیه می کنیم ماساژ سنگ داغ را امتحان کنند.

ماساژ با سنگ داغ مانند ماساژ سوئدی ملایم است و تاثیر آن کمتر نیست. با این حال، این یک ماساژ کل بدن نیز هست، به این معنی که برای بهره مندی از مزایای کامل آن، شما را ملزم به درآوردن لباس می کند. برای کسانی که با گرما چندان راحت نیستند، از این که بدانید ممکن است از سنگ های سرد نیز استفاده شود، خوشحال خواهید شد.

ماساژ آروماتراپی

همانطور که در بالا ذکر شد، ماساژ فقط به افرادی که نیاز به فیزیوتراپی دارند پاسخ نمی دهد. همچنین می تواند به کسانی که نیاز به درمان عاطفی دارند کمک کند. اگر خسته هستید یا فقط از نظر احساسی تخلیه شده اید، ماساژ رایحه درمانی را توصیه می کنیم.

جهت مشاهده و خرید انواع فریزر آزمایشگاهی کلیک کنید

اساساً ماساژ آروماتراپی فقط یک ماساژ سوئدی است اما با افزودن روغن‌های ضروری. بسته به نیاز و ترجیحات شما می توان از انواع مختلفی از روغن ها استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم برای شروع یکی را انتخاب کنید که از قبل با آن آشنا هستید.

ماساژ بافت های عمیق

برای سطح بعدی آماده اید؟ آیا ماهیچه های شما آنقدر پیچ خورده و درد دارند که فقط عشق سخت می تواند آن را تحمل کند؟ سپس برای ماساژ بافت عمیق آماده هستید. با این حال، از قبل هشدار دهید. این ماساژ شامل فشار عمیقی است که ممکن است برای برخی دردناک و غیرقابل تحمل باشد.

ماساژ ورزشی

در نهایت، اگر در حال پرستاری از آسیب خاصی هستید، صرف نظر از اینکه در حین ورزش دچار آن شده اید یا خیر، یا به سادگی به ماساژ متمرکزتری نیاز دارید، این همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید. ما می گوییم "به دنبال" باشید زیرا همه اسپاها و مراکز ماساژ ماساژ ورزشی ارائه نمی دهند. ما همچنین توصیه می کنیم این نوع ماساژ را توسط متخصصان ماساژ درمانی معتبر انجام دهید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت بیمارستانی کلیک کنید

شما آن را دارید! با این حال، ما را اشتباه نگیرید. مطمئناً انواع دیگری از ماساژ وجود دارد. ما حتی نیمی از آنها را معرفی نکرده ایم. با این حال، به دلیل فضای محدود در این کتاب الکترونیکی، کشف سایر گزینه های ماساژ خود را به عهده شما می گذاریم. از این گذشته، هدف اصلی ما تمرکز بیشتر روی دستگاه های ماساژ است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

انواع مختلف دستگاه های ماساژ

در حالی که همه ما می دانیم که هیچ چیز به اندازه واقعی نیست، سرمایه گذاری روی یک دستگاه ماساژ درمانی نیز هوشمندانه است تا مطمئن شوید که می توانید ماساژهای سریع انجام دهید و حتی زمانی که در خانه هستید خود را از درد تسکین دهید. به طور کلی دستگاه های ماساژور را می توان به دو دسته دستی و برقی تقسیم کرد.

ماساژورهای دستی

ماساژورهای دستی ابزارهای دستی هستند که معمولاً از چوب یا فلز با قطعات متحرک یا ثابت ساخته می‌شوند که برای عبور از نقاط فشار و تسکین درد طراحی شده‌اند. یکی از محبوب‌ترین ماساژورهای دستی، غلتک چوبی است که در اندازه‌های مختلف برای قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شود. به عنوان مثال، غلتک های چوبی کوچک برای استفاده در صورت برای تسکین و تحریک عضلات صورت برای داشتن پوستی صاف تر و سفت تر ساخته شده اند.

ماساژورهای برقی

این نوع ماساژور به جای عملکرد دستی، از برق استفاده می کند. اینها معمولاً با باتری های قابل تعویض یا قابل شارژ عرضه می شوند. با این حال، این دسته می تواند بیشتر با مکانیسم ماساژ آنها، یا ناحیه مورد نظر بدن که در آن استفاده می شود، تجزیه شود.

ماساژور سر و پوست سر
ماساژور گردن و شانه
ماساژور پشت
ماساژور ساق پا و ساق پا
ماساژور پا
ماساژور دستی
تفنگ ماساژور کوبه ای
سایز ماساژورهای برقی نیز بسیار متفاوت است، اما صرف نظر از آن، یک چیز مسلم است: داشتن یک دستگاه ماساژور در خانه باعث می‌شود تا هر زمان که نیاز بود، احساس آرامش را برای شما و خانواده‌تان فراهم کنید. ما شخصا ماساژورهای برقی را ترجیح می‌دهیم، زیرا دیگر نیازی به اعمال نیرو ندارید، که گاهی اوقات در صورت درد بسیار دشوار است.

جهت مشاهده و خرید انواع بالابر بیمار کلیک کنید

به هر حال، صحبت از دستگاه های ماساژ الکتریکی، این چیزی است که فصل بعدی کاملاً به آن اختصاص دارد. همچنین اینجاست که قرار است زیرمجموعه های ماساژورهای الکترونیکی را که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم با شما به اشتراک بگذاریم، پس بیایید برویم!

فصل 2: ماساژورهای الکتریکی 101

بنابراین، آیا آماده هستید که ماساژور برقی خود را به خانه ببرید؟ حال، سوال این است که از بین انواع مختلف موجود، کدام یک را باید تهیه کنید؟ نگران نباشید؛ همانطور که قول داده بودیم، بعداً با به اشتراک گذاشتن انواع ماساژورهای برقی با شما در پاسخ به این سؤال کمک خواهیم کرد.

انواع ماساژور برقی
مانند بسیاری از دستگاه‌ها، ماساژورهای برقی نیز به اشکال مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام برای انجام ماساژ مناسب برای شرایط خاصی طراحی شده‌اند. در اینجا برخی از انتخاب هایی وجود دارد که احتمالاً می توانید به صورت آنلاین یا در یک فروشگاه محلی پیدا کنید:

ماساژورهای الکتریکی گرم

ماساژورهای برقی گرم شده دستگاه هایی هستند که از گرما برای تسکین عضلات خسته استفاده می کنند. اینها مانند کمپرس گرم برقی معمولی شما کار می کنند، اما یک تفاوت قابل توجه این واقعیت است که این نوع هنوز یک ماساژور است و بنابراین دارای قطعات متحرک یا لرزان است.

ماساژورهای برقی ویبره

در حالی که ما در حال حاضر در مبحث لرزش هستیم، برخی از ماساژورهای الکتریکی از گرما استفاده نمی‌کنند، بلکه فقط از لرزش استفاده می‌کنند. چیزی که ما در مورد این ماساژورهای برقی دوست داریم این است که پالس های مختلف یا گزینه های ارتعاشی را ارائه می دهند که سطوح مختلف درد را تسکین می دهد و با نیازها و ترجیحات مختلف مطابقت دارد.

ماساژورهای الکتریکی مادون قرمز

دستگاه های ماساژ مادون قرمز شبیه ماساژورهای برقی گرم شده هستند. با این حال، به جای استفاده از گرمای معمولی که توسط الکتریسیته تولید می‌شود، گرمایی که از این نوع دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شوید از فناوری مادون قرمز ناشی می‌شود.

جهت مشاهده و خرید انواع کالسکه cp کلیک کنید

اگر واقعاً می‌خواهید جزئیات را مشخص کنید، مادون قرمز نوری است که می‌تواند گرما تولید کند و به دلیل ماهیت آن، در مقایسه با ماساژور برقی استاندارد شما می‌تواند بهتر به مناطق مورد نظر شما نفوذ کند. حتی می تواند گردش خون بهتر را بهبود بخشد و سلولیت را کاهش دهد.

حال جدا از گزینه های مختلفی که در بالا ذکر کردیم، ماساژورهای برقی را می توان بر اساس نحوه استفاده از آنها نیز دسته بندی کرد، مانند موارد زیر:

ماساژورهای برقی دستی

ماساژورهای برقی دستی وسایلی هستند که می توانید آنها را با دستان خود هدایت و کنترل کنید. اکثر آنها به شکل عصا هستند، با پیوست های مختلف که می توانید بسته به نیاز و خلق و خوی خود آنها را تعویض کنید. اگرچه، برخی از ماساژورهای دستی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی کف دست شما بسته شوند، که اگر واقعاً به آن فکر کنید، می‌توان آن‌ها را نیز به عنوان «پوشیدنی» دسته‌بندی کرد.

پوشیدنی ها

پوشیدنی ها ماساژورهای الکتریکی هستند که می توانید آنها را بپوشید. اینها اشکال مختلفی دارند، اما محبوب ترین آنها کمربند ماساژ است. هر چند فقط یک کلمه احتیاط. هرگز یکی را به قصد چرت زدن با آن نپوشید. با هیچ نوع ماساژ دهنده ای نخوابید، به خصوص آنهایی که گرما تولید می کنند. این برای جلوگیری از هر گونه آسیب ناخواسته است.

کوسن و مبلمان

در نهایت، ماساژورهای برقی وجود دارد که می توانید روی آنها بایستید، دراز بکشید و البته روی آن بنشینید. محبوب ترین صندلی ماساژور برقی است که می توانید چند دقیقه یا تا زمانی که دردتان تسکین یابد روی آن بخوابید.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی انتقال کلیک کنید

وای، واقعاً طیف گسترده ای از دستگاه های ماساژ الکتریکی مختلف برای انتخاب وجود دارد، فکر نمی کنید؟ چالش در حال حاضر انتخاب مورد مناسب برای شماست.

کدام یک را باید دریافت کنید؟

هنگام انتخاب نوع ماساژور باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. شما باید به منطقه مورد نظر، زمان ماساژ در دسترس و البته بودجه خود فکر کنید.

قبل از تصمیم گیری، از خود بپرسید: آیا می توانید با این ماساژور ارتعاشی دستی به کمر خود برسید؟ یا بهتر است به جای آن یک بالشتک ماساژ ویبره برای صندلی اداری خود تهیه کنید؟ آیا وقت دارید بنشینید و مرتباً با یک جلسه ماساژ خود را درمان کنید؟ یا چیزی را ترجیح می دهید که بتوانید هنگام کار یا انجام کارهایتان بپوشید؟ در نهایت، آیا واقعاً می توانید آن صندلی ماساژور خوابیده را بپردازید یا آیا بودجه شما در حال حاضر شما را به یک دستگاه کوچکتر محدود می کند؟

هنگامی که پاسخ این سؤالات را مشخص کردید، کار هوشمندانه بعدی این است که توصیفات و نظرات را به صورت آنلاین بررسی کنید. هر ماساژور به طور متفاوتی کار می کند و در برخی موارد، برخی از ماساژورهای "معجزه گر" یا "پیشگامانه" اصلاً کار نمی کنند. بهتر است در سمت امن تر کارها باشید و از قبل تحقیق کنید.

در زیر بهترین انتخاب های ما از بهترین ماساژورهای الکتریکی در هر دسته پس از ساعت ها تحقیق آورده شده است:

بهترین ماساژور سر و پوست سر
بهترین ماساژور گردن و شانه
بهترین ماساژور ساق پا و ساق پا
بهترین ماساژور پا شیاتسو
بهترین ماساژور دستی
بهترین تفنگ ماساژور ضربی
بهترین ماساژور پا برای نوروپاتی
بهترین صندلی ماساژور
بهترین کوسن ماساژ
بهترین ماساژور پشت
بعد از اینکه بالاخره ماساژور برقی را برای خود انتخاب کردید، می‌توانیم به فصل بعدی برویم که در آن نحوه استفاده و نگهداری از آن را یاد می‌گیریم.

فصل سوم: استفاده و نگهداری از ماساژورهای الکتریکی

خوب، چه نوع ماساژور برقی گرفتید؟ آیا قبلا آن را امتحان کرده اید؟ اگر این کار را نکرده اید برای ما خوب است، زیرا ما هنوز به شما یاد نداده ایم که چگونه.

در این فصل، ما قصد داریم با راهنمای گام به گام استفاده ایمن از ماساژور برقی، خطرات ناشی از آن، و در ادامه نحوه مراقبت از ماساژور خود را به اشتراک بگذاریم تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. 

نحوه استفاده ایمن از ماساژور برقی

بیایید استفاده از دستگاه ماساژ جدید خود را شروع کنیم. آن را از بسته بندی خارج کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: از قبل دفترچه راهنما را بخوانید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که دفترچه راهنمای همراه دستگاهتان را بخوانید. این فهرست کاملی از تنظیمات و ویژگی‌های ماساژور را در اختیار شما قرار می‌دهد که اگر می‌خواهید از دستگاه خود حداکثر استفاده را ببرید، مهم است بدانید. همچنین شامل اقدامات احتیاطی مستقیم از طرف سازنده است.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر سی پی CP کلیک کنید

از آنجایی که این کتاب الکترونیکی برای عموم مردم طراحی شده است، ما نمی‌توانیم مشخصات دستگاه شما را با شما در میان بگذاریم، به خصوص که صدها دستگاه ماساژ مختلف در آنجا وجود دارد. پس دوباره، این دلیلی است که ما به شدت توصیه می کنیم کتابچه راهنما را بخوانید.

مرحله 2: هنوز دستگاه خود را به برق وصل نکنید.

قبل از اینکه دستگاه خود را وصل یا روشن کنید، ابتدا باید با ویژگی های آن آشنا شوید. آیا ماساژور شما نیاز به شارژ مجدد دارد؟ آیا در کل جلسه نیاز به وصل شدن دارد؟ آیا هنوز باید صبر کنید تا دستگاه گرم شود؟ پس از دانستن پاسخ این موارد، می توانید به مرحله بعدی بروید.

مرحله 3: منطقه مشکل را شناسایی کنید.

اکنون که با دستگاه آشنا شدید، وقت آن است که بدن خود را بشناسید. قصد دارید کجا از دستگاه خود استفاده کنید و برای چه مدت می توانید آن را در آنجا اعمال کنید؟

مرحله 4: دستگاه خود را روشن کنید و از پایین ترین تنظیمات استفاده کنید.

ما می‌دانیم که احتمالاً بر اساس دردی که تجربه می‌کنید یا سطح تسکینی که می‌خواهید، به یک محیط متوسط ​​یا بالاتر از آن نیاز دارید. با این حال، اجازه دهید بدنتان به تدریج به حس جدید عادت کند. بگذارید عضلاتتان گرم شوند و بعداً، قبل از اتمام جلسه، اجازه دهید تا خنک شود.

مرحله 5: به جلسه خود ادامه دهید.

تنظیمات دستگاه خود را بر این اساس افزایش دهید تا آن را با نیازها و ترجیحات خود تنظیم کنید.

مرحله 6: صبر کنید تا دستگاه قبل از ذخیره سازی خنک شود.

اگر ماساژور برقی دارید که گرم می شود، صبر کنید تا خنک شود. در غیر این صورت، می توانید آن را دوباره در انبار قرار دهید. اکثر ماساژورهای برقی با کیسه های مخصوص نگهداری عرضه می شوند. اگر شما این کار را نکردید، از یک کیسه پارچه‌ای یا جایگزین‌های دیگر استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که ماساژور شما را در صورت عدم استفاده از گرد و غبار محافظت می کند.

جهت مشاهده و خرید انواع تردمیل توانبخشی کلیک کنید

بعداً در مورد نگهداری دستگاه ماساژور بیشتر صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر، اجازه دهید به موضوع بعدی برویم، جایی که در مورد خطرات مختلف استفاده از ماساژور الکتریکی صحبت خواهیم کرد.

خطرات استفاده از ماساژورهای الکتریکی: آنچه باید بدانید

ماساژورهای برقی عالی هستند، اما درست مانند سایر ابزارها و وسایل پزشکی، استفاده نادرست مطمئناً می تواند خطراتی برای سلامتی داشته باشد! در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

می تواند به شریان های شما آسیب برساند

پوست اطراف گردن شما نازک و ظریف است. به همین دلیل است که توصیه نمی کنیم هر چقدر هم که ماساژور ملایم باشد، آن قسمت را با آن رد کنید. بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که حتی ممکن است باعث سکته مغزی ایسکمیک شود. بله!

می تواند باعث برق گرفتگی شود

این قبلاً داده شده است. از آنجایی که دستگاه ماساژ شما از الکتریسیته استفاده می کند، همیشه سیم های آن را از نظر پارگی های کوچک و اجزای در معرض دید قبل و بعد از استفاده بررسی کنید. همچنین هرگز آن را با دست‌های خیس، روی پوست مرطوب و مهم‌تر از همه زمانی که در وان یا استخر غوطه‌ور هستید، استفاده نکنید.

ممکن است برای مشکل شما کارساز نباشد

بالاخره همه دردها نیاز به ماساژ ندارند. تعیین آن به یک درمانگر حرفه ای یا خبره نیاز دارد. برخی از آسیب ها نیاز به توجه بیشتری دارند، در حالی که برخی به کمپرس سرد نیاز دارند. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از استفاده از ماساژور برقی در مناطقی که درد مزمن یا جدی را تجربه می کنید، ابتدا با پزشک یا فیزیوتراپ خود مشورت کنید.

نکاتی در مورد نحوه نگهداری از ماساژور الکتریکی

در پایان فقط یادتان باشد که از ماساژور برقی خود مسئولانه و در حد اعتدال استفاده کنید. با در نظر گرفتن نکاتی که با شما در میان گذاشته ایم، مطمئن هستیم که می توانید از راحتی و کمکی که ماساژور برقی می تواند ارائه دهد، لذت ببرید.

هنگامی که عاقلانه استفاده شود، واقعا می تواند به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای خدمات ماساژ خانگی باشد. حتی اگر از دستگاه ماساژ خود مراقبت کنید، می توانید از آن بهره بیشتری ببرید زیرا می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت تراکشن کلیک کنید

همانطور که وعده داده شده بود، در اینجا چند نکته مفید در مورد نحوه مراقبت از ماساژور آورده شده است:

بیشتر ماساژورهای برقی دیگر نیازی به فشار اضافی ندارند. فقط آن را در ناحیه مورد نظر خود پارک کنید و اجازه دهید بدون اعمال نیروی اضافی کار خود را انجام دهد.

به مدت زمان هر جلسه پیشنهادی توجه داشته باشید. بیشتر ماساژورها جلسات پنج دقیقه ای تا 10 دقیقه ای را توصیه می کنند. از مدت زمان معین تجاوز نکنید همچنین به همین دلیل است که شما باید دفترچه راهنمای کاربر را از قبل بخوانید.

سیم را دور دستگاه خود نپیچید. طناب را بپیچید و با یک کش سیمی محکم کنید. این کار از ساییدگی طناب جلوگیری می کند که معمولاً منجر به آسیب دیدن سیم ها و سیم های در معرض دید می شود.

همچنین، سیم‌ها و سیم‌های دستگاه را نکشید. هنگام جدا کردن دوشاخه، دوشاخه را روی سر آن نگه دارید و آن را بیرون بکشید.

هنگام حمل بدون قاب، دستگاه خود را در بدنه آن نگه دارید نه به سیم آن.

وقتی از دستگاه ماساژور خود استفاده نمی کنید، همیشه در یک بسته ذخیره سازی نگهداری کنید. می دانیم که قبلاً به این موضوع در بالا اشاره کرده ایم، اما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت این موضوع تأکید کنیم.

در نهایت، دستگاه خود را در مکانی امن و خشک نگهداری کنید. آن را دور از دسترس کودکان نگه دارید!

خودشه! با در نظر گرفتن این نکات، ما مطمئن هستیم که شما و ماساژور برقی‌تان از جلسات اسپای خانگی جوان‌کننده زیادی با هم لذت خواهید برد.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: