راهنمای خرید صندلی ماساژ
نوشته شده توسط : ایران ماداس

فروشگاه صندلی ماساژور می داند که خرید صندلی ماساژور یک سرمایه گذاری قابل توجه است و ما قبول داریم که نباید آن را سهل انگاری کرد. ما همچنین می دانیم که شما در مورد صندلی ماساژور مناسب فکر می کنید، بنابراین ما سخت کار خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم بفهمید چرا خرید یک صندلی ماساژور ممکن است بهترین تصمیمی باشد که تا به حال گرفته اید.

مزایای صندلی ماساژ

قبل از هر چیز، هنگام خرید یک صندلی ماساژور، مهم است که هزینه کلی را در نظر بگیرید. وقتی هزینه سفر به یک ماساژدرمانگر یا ماساژور را در نظر می گیرید، می توانید از 50 تا 300 دلار در ساعت به بالا نگاه کنید. برای دستیابی به مزایای درمانی مشابه یک جلسه روزانه روی صندلی، باید چندین بار در ماه ویزیت کنید. با در نظر گرفتن افزایش قیمت بنزین و ناراحتی رانندگی به مقصد و برگشت، بازگشت سرمایه معمولاً ظرف یک سال پس از خرید شما است.

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا صندلی ماساژور برای شما مناسب است یا نه، راحتی داشتن یک دستگاه کاملاً درمانی در آسایش خانه خود را نیز در نظر بگیرید. هر زمان که بیشتر به آن ها نیاز داشتید، می توانید از مزایای آسایش، آرامش و افزایش سلامتی لذت ببرید. چه یک بار در روز یا یک بار در هفته به ماساژ نیاز داشته باشید، خرید صندلی ماساژ به این معنی است که تسکین در برنامه شماست.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت بیمارستانی کلیک کنید

بیشتر از همه، هنگام خرید یک صندلی ماساژور، سلامت کلی خود را در نظر بگیرید - مزایای زیادی برای صندلی ماساژ وجود دارد! ماساژ نه تنها به ماهیچه های شما کمک می کند و تنش را کاهش می دهد، بلکه ثابت شده است که به کاهش افسردگی، درد مزمن، مشکلات مفصلی، فشار خون بالا، اضطراب و غیره نیز کمک می کند. صندلی ماساژور شما سرمایه‌گذاری برای سلامت کلی شماست و باید با احتیاط زیاد از آن استفاده کنید، به همین دلیل است که فروشگاه صندلی ماساژ در هر مرحله به شما کمک می‌کند.

سرمایه گذاری

یک صندلی ماساژور عالی یک سرمایه گذاری قابل توجه است و مانند بسیاری از چیزها، با اضافه شدن ویژگی های اضافی قیمت آن افزایش می یابد. به طور معمول، یک صندلی ماساژور سطح بالا بین 3000 تا 6000 دلار متغیر است.

هنگامی که صندلی ماساژور مناسب را برای خانه خود در نظر می گیرید، به یاد داشته باشید که قیمت نقش مهمی در آنچه دریافت خواهید کرد دارد. در حالی که یک صندلی مقرون به صرفه ممکن است به دلیل قیمت سبک تر وسوسه انگیزتر به نظر برسد، همچنین به طور قابل توجهی پیچیده تر از همتایان پیشرفته تر خود خواهد بود.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی انتقال کلیک کنید

فروشگاه صندلی ماساژ می داند که قیمت بخش مهمی از تصمیم شماست، به همین دلیل ما به دنبال این هستیم که دانش و منابعی را برای شما فراهم کنیم تا آگاهانه ترین تصمیم ممکن را بگیرید. شما می‌خواهید مطمئن شوید که در درازمدت، صندلی ماساژ شما هر چیزی را که می‌خواهید فراهم می‌کند و تمام ویژگی‌هایی را که برای تبدیل شدن آن به بخشی ماندگار از خانه‌تان نیاز دارید، دارد.

دنبال چه چیزی میگردی

عملکردهای ماساژ: صندلی‌های ماساژور سطح پایین معمولا چیزی بیشتر از ماساژ ساده لرزشی و چرخشی ارائه می‌دهند. از سوی دیگر، صندلی‌های ماساژور سطح بالا طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند تا به شما و بدنتان آرامش دهند. این ویژگی‌ها اغلب شامل، اما مطمئناً محدود به این‌ها نمی‌شوند: غلت زدن، ضربه زدن، ورز دادن، شیاتسو، رفلکسولوژی، ارتعاش، منوی فراگیر از عملکردهای از پیش برنامه‌ریزی‌شده، گرما و حتی عملکردهایی مانند جاذبه صفر و درمان وارونگی.

موقعیت های ماساژ: علاوه بر سبک های مختلف ماساژ، همه صندلی های ماساژ دارای نواحی مختلف ماساژ فراتر از پشت شما هستند. یک صندلی ماساژور خوب معمولاً ماساژ پا و پا و در برخی از صندلی‌ها ماساژ بازو و مچ را ارائه می‌کند. این گزینه‌های ناحیه ماساژ معمولاً توسط کیسه‌های هوا، سرهای ماساژ یا غلتک‌ها در سرتاسر صندلی ارائه می‌شوند. صندلی‌های ماساژور پیشرفته همچنین می‌توانند دارای سر ماساژ شست مانند باشند تا فواید درمانی سفر به ماساژور را تقلید کنند.

غلتک ماساژ: زمانی که تصمیم به خرید صندلی ماساژور رویاهای خود می‌گیرید، مطمئن شوید که یکی از ویژگی‌هایی که در نظر می‌گیرید گستردگی غلتک‌ها است. برخی از آنها سفارشی سازی در ارتفاع و همچنین عرض غلطک ها را ارائه می دهند.

کیسه‌های هوای ماساژ: کیسه‌های هوای ماساژ با رساندن هوای تحت فشار به کیسه‌های کوچکی که در پشت، پاها یا کناره‌های صندلی ماساژور قرار دارند، از تنش و سفتی تسکین می‌دهند. کیسه های هوا وقتی باد می شوند، عضلات شما را فشرده می کنند که به تحریک جریان خون کمک می کند. اگر تصمیم می‌گیرید که آیا عملکرد کیسه هوا برای شما مناسب است، به دنبال صندلی ماساژوری باشید که می‌تواند هم کیسه هوا و هم ماساژ چرخشی را به طور همزمان ارائه دهد. این دو با هم می توانند پیشرفته ترین ماساژ کل بدن موجود بر روی صندلی را ایجاد کنند.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی بالابر بیمار کلیک کنید

ماساژ گرم: اکثر صندلی‌های ماساژور پیشرفته دارای گزینه صندلی و/یا پشتی ماساژور هستند. با ارائه گرمای مادون قرمز، ماساژ شما با افزودن آرامش بیشتر به ماهیچه های شما، به طور قابل توجهی موثرتر می شود.

عملکرد دراز کشیدن: اکثر صندلی های ماساژور سطح بالا دارای گزینه های مختلف دراز کشیدن هستند که برخی از آنها شامل Zero Gravity هستند. مفهوم جاذبه صفر در بی وزنی فضانوردان در فضا منعکس شده است. این عملکرد صندلی ماساژ بدن شما را در موقعیت خنثی جاذبه قرار می دهد، که ضربان قلب شما را کاهش می دهد، تنش را کاهش می دهد و گردش خون سالم را تقویت می کند. برخی از گزینه‌های درازکش ممکن است دارای ویژگی تک لمسی باشند که به شما کنترل نهایی را می‌دهد. مطالعات نشان داده اند که افزودن درجه ای از خوابیدن به ماساژ شما نه تنها تجربه ماساژ عمیق تری را فراهم می کند، بلکه فواید آن را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

قدرت ماساژ: اکثر مردم موافق هستند که قدرت ماساژ شما یکی از مهمترین جنبه های هر صندلی ماساژور است. این استحکام به تعداد موتورهای داخل صندلی بستگی دارد و به این ترتیب، تعداد موتورهای بیشتر نشان دهنده درجه قدرت بیشتر است. با گذشت زمان، بدن شما به صندلی ماساژور عادت می کند، بنابراین گزینه های قدرت بیشتر در دسترس شما، صندلی شما را در دراز مدت مفیدتر می کند. بسیاری از صندلی های ماساژور دارای پدهای قابل جابجایی هستند که به شما اجازه می دهد سطح دیگری از سفارشی سازی قدرت ماساژ خود را انجام دهید.

برنامه های ماساژ: اکثر صندلی های ماساژ دارای گزینه های ماساژ از قبل برنامه ریزی شده هستند. اینها یک ماساژ به موقع را ارائه می دهند که نواحی خاصی از بدن را هدف قرار می دهد. صندلی‌های ماساژ پیشرفته‌تر معمولاً دارای فناوری نقشه‌برداری بدن هستند که واکنش‌های نواحی مختلف بدن شما را آزمایش می‌کند و بر اساس آن ماساژ را سفارشی می‌کند.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر سی پی CP کلیک کنید

روکش صندلی: چرم طبیعی اغلب پارچه انتخابی برای مبلمان صندلی ماساژور است، اما متوجه خواهید شد که بسیاری از صندلی‌های پیشرفته و با تکنولوژی پیشرفته مصنوعی هستند. این به دلیل مقدار حرکت و گرمایی است که صندلی ماساژ شما ایجاد می کند و باید به طور روزانه آن را نگه دارد. پارچه‌های مصنوعی معمولاً طوری طراحی می‌شوند که در برابر گرما، سایش و پارگی مقاومت کنند و طول عمر صندلی ماساژ شما را در طولانی مدت تضمین کنند.

گارانتی ها

فروشگاه صندلی ماساژ اولین کسی خواهد بود که تشخیص می دهد هر صندلی ماساژی که خریداری می کنید استفاده زیادی خواهد داشت و در موارد نادر ممکن است نیاز به نگهداری یا تعمیر داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که به طور روان و کارآمد کار می کند. هنگامی که به دنبال خرید صندلی ماساژور هستید، حتما به نوع گارانتی و طولی که سازنده صندلی ماساژور ارائه می دهد توجه کنید. همیشه به یاد داشته باشید که کسانی که گارانتی های خوبی ارائه می دهند باید در جستجوی شما ارزش بیشتری قائل شوند.

خرید شما

قبل از خرید صندلی ماساژور، مطمئن شوید که تمام پایه های خود را بپوشانید. آیا ابعاد صندلی ماساژور خود را بررسی کرده‌اید تا مطمئن شوید که می‌تواند از درگاه عبور کند و به راحتی در اتاق مورد نظر شما استراحت کند؟ آیا می توان قطعات را برای سهولت در نصب و جابجایی جدا کرد؟ اگر به هر یک از این سوالات پاسخ منفی دادید، به یاد داشته باشید که این به طور بالقوه می تواند صندلی شما را دردسرساز کند.

جهت مشاهده و خرید انواع تجهیزات توانبخشی کلیک کنید

اگر شرایط پزشکی زمینه ای خاصی دارید، همیشه قبل از استفاده از صندلی ماساژور با پزشک خود مشورت کنید تا از آسیب یا آسیب ناخواسته جلوگیری کنید.

با این حال، بیش از هر چیز، خرید صندلی ماساژ مانند خرید یک ماشین است. دقت خود را انجام دهید نظرات و توصیفات مشتریان را بررسی کنید و مطمئن شوید که صندلی ماساژی که انتخاب کرده اید هر کاری را که می خواهید انجام می دهد. نمایندگان فروشگاه صندلی ماساژ آماده پاسخگویی به سوالاتی هستند که ممکن است قبل، در حین یا بعد از خرید صندلی ماساژ داشته باشید، پس در پرسیدن آن درنگ نکنید!





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: