راهنمای خرید تخت بیمارستان برای مراقبین
نوشته شده توسط : ایران ماداس

اگر فردی با محدودیت حرکت در خانه وجود داشته باشد، داشتن تخت بیمارستان در محل سکونت شما یک سرمایه گذاری عالی است. باید مراقب باشید تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید برای سال‌های آینده به خدمات قابل اعتماد تخت اعتماد کنید.

انتخاب تخت


انتخاب تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل انتخاب آسانی نیست. بنابراین، هنگام اتخاذ این تصمیم مهم، باید از مشاوره خانواده و حمایت پزشکی استفاده کرد.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر سی پی CP کلیک کنید

 هنگام تعیین اینکه کدام تخت بیمارستانی برای استفاده خانگی مناسب‌تر است، بهتر است فکر کنید و نیازهای بیمار را درک کنید، تختخواب را در کجا قرار دهید و قیمت‌گذاری کنید تا بودجه موجود برای خرید را برآورده کنید.

تخت های بیمارستانی برقی


تخت بیمارستانی تمام برقی دارای 3 ویژگی است که شامل بالا و پایین رفتن سر، بالا و پایین پا و موتور نصب شده برای فعال کردن حرکت بالا و پایین تخت به جای اهرم برای کار با دست است. دلیل اصلی ترجیح بیماران تخت بیمارستانی تمام برقی به همین دلیل است. 

جهت مشاهده و خرید انواع یونیت صندلی دندان پزشکی کلیک کنید.

عملکرد بالا و پایین کردن تخت به مراقبین کمک می کند تا روی بیمار خم نشوند. به دلیل عملکردهای کنترل از راه دور، به این تخت بیمارستانی قابل تنظیم نیز گفته می شود. تخت بیمارستانی نیمه برقی دارای 2 ویژگی است که شامل سر به بالا و پایین و پا بالا و پایین می شود. حرکت بالا و پایین توسط یک اهرم کنترل می شود و گاهی اوقات ممکن است برای مراقبان مشکل باشد.

تخت سلام لو


تخت های Hi-Lo برای تنظیم ارتفاع و پایین نسبت به تخت های معمولی ساخته شده اند. عملکرد افزایش بالاتر برای مراقبان آسان است تا بیماران را بدون خم شدن زیاد منتقل کنند. ویژگی افزایش ارتفاع برای بیمارانی است که مستقل هستند و عملکرد پایین برای داخل و خارج شدن و همچنین به راحتی از تخت ایستادن عالی است.

ایمنی بیمار از سقوط


تخت کم ارتفاع برای کسانی که در معرض خطر افتادن از تخت هستند ایده آل است. هنگامی که تخت در پایین ترین سطح تنظیم می شود، سقوط تأثیر جدی بر بیمار نخواهد داشت.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر کامفورت کلیک کنید

استفاده کوتاه مدت


تخت های فنردار برای افرادی که به صورت کوتاه مدت به تخت بیمارستانی نیاز دارند ایده آل هستند. با این حال، توصیه می شود که لت های فلزی یا عرشه جامد را بررسی کنید. تخت های Invacare برای استفاده کوتاه مدت خوب و مقرون به صرفه هستند.

وزن بیمار


وزن فرد نقش مهمی در خرید تخت بیمارستانی دارد. یک تخت استاندارد برای افراد زیر 300 پوند مناسب است. با این حال، هر کسی که بیش از 300 پوند وزن دارد باید یک تخت سنگین بخرد زیرا بزرگتر، راحت، ماندگارتر و مقرون به صرفه است.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی بالابر بیمار کلیک کنید

تشک


انتخاب تشک نیز بسته به نیاز بیمار و اندازه تخت مهم است.

نرده و چرخ


نرده ها و چرخ چرخ ها نیز نقش مهمی در تخت بیمارستان ایفا می کنند. نرده می تواند از افتادن بیمار از تخت جلوگیری کند و همچنین به نگه داشتن و تعادل در وضعیت نشستن کمک می کند و چرخ چرخ ها به حرکت تخت کمک می کنند اما از نصب قفل مرکزی نیز اطمینان حاصل می کنند.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت کششی غلتکی کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: