5 تا از بهترین بالابرهای بیمار
نوشته شده توسط : ایران ماداس

برای افرادی که نمی توانند بدون کمک قابل توجهی از تخت، صندلی یا ویلچر سوار و از آن خارج شوند، می توان از بالابر هویر برای انتقال و حمل ایمن کاربر از تقریباً هر سطحی استفاده کرد. کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی برخی از بالاتر...


 

برای افرادی که نمی توانند بدون کمک قابل توجهی از تخت، صندلی یا ویلچر سوار و از آن خارج شوند، می توان از بالابر هویر برای انتقال و حمل ایمن کاربر از تقریباً هر سطحی استفاده کرد. کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی برخی از بالاترین میزان صدمات و بیماری های شغلی غیر کشنده را در هر بخش صنعتی تجربه می کنند، و بالابر هویر یک وسیله حرکتی کمکی است که فشار وارد شده به مراقبان را در حین انتقال کاهش می دهد.

از آنجایی که سفر مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های ارتباطی و عزت‌نفس را بهبود می‌بخشد و برنامه‌ریزی سفر بخشی از مهارت‌های زندگی خودمدیریتی است که استقلال افراد معلول را افزایش می‌دهد، آسانسور متحرک می‌تواند تا حد زیادی به ارتقای کیفیت زندگی روزانه کمک کند.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر سی پی CP کلیک کنید

بالابر هویر شامل یک قطب بلند، یک پایه U شکل، یک بازوی افقی است که قلاب‌ها را نگه می‌دارد یا یک میله پخش‌کننده برای اتصال به زنجیر، همراه با یک سیستم هیدرولیک و بازوی متحرک. پنج انتخاب برتر ما برای بهترین بالابرهای هویر، همگی در صورت نیاز به انتقال، تجربه ای راحت و ایمن را برای کاربران و مراقبین آنها فراهم می کنند.

بهترین انتخاب کلی:

5 تای برتر

بالابر PL400EF - Electric Foldable Portable Mobile Transportable

اولین ورودی در لیست 5 برتر ما، آسانسور PL400EF - موبایل قابل حمل تاشو الکتریکی از Bestcare است. معلولیت به این معنا نیست که فرد نباید به فعالیت‌های ضروری مانند رفتن به محل کار، قرار ملاقات‌های پزشکی و ملاقات با دوستانش دسترسی داشته باشد. این آسانسور برقی کوچک اما قدرتمند هویر به اندازه کافی کوچک است که می تواند تا شود و به راحتی در صندوق عقب ماشین برای مسافرت قرار گیرد، و به اندازه کافی قدرتمند است که با خیال راحت بیمارانی با وزن حداکثر 400 پوند را در خود جای دهد.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت ایستا کلیک کنید

چرخشی و تاشو، در صورت عدم استفاده، این بالابر هویر را می توان به راحتی در سه مرحله ساده تا کرد تا در زیر تخت یا در کمد نگهداری شود. انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد زیرا اگرچه با نوار پخش کننده 2 نقطه عرضه می شود، اما در واقع با تسمه های 4 و 6 نقطه ای نیز سازگار است. روی چرخ‌های 4 اینچی عقب با ترمز، و چرخ‌های دوگانه 3 اینچی جلو، با استفاده از فرمان برای هدایت، به نرمی می‌چرخد.

وقتی تا شود، ابعاد آن 46 اینچ طول، 25 اینچ عرض و تنها 11 اینچ ارتفاع است. می تواند از ارتفاع 18.3 اینچ و تا ارتفاع 67 اینچ بلند شود. پاهای آن می تواند تا 37.7 اینچ باز شود که به شما امکان می دهد بیمار را با ویلچر بزرگتر بلند کنید.

دارای سیستم هشدار صوتی، با زنگ هشدار برای سیگنال اضافه وزن یا باتری کم است. در صورت خرابی بالابر یا باتری، می توان یک ویژگی آزادسازی دستی را فعال کرد. مقداری مونتاژ سبک مورد نیاز است و با ضمانت محدود 3 ساله همراه است. ارتقاهای اختیاری از جمله ترازو بسیار راحت، باتری اضافی و پایه شارژ در دسترس هستند.

ردپای کوچک و تاشو بودن این بالابر هویر آن را به یکی از انتخاب های برتر ما تبدیل کرده است.

جهت مشاهده و خرید انواع گیت ترینر کلیک کنید

ویژگی ها و مزایا
نوار پخش 2 نقطه ای نیز با تسمه های 4 و 6 نقطه سازگار است
طراحی صرفه جویی در فضا در کمد، زیر تخت، یا در اکثر صندوق عقب ماشین جا می شود
در 3 مرحله ساده تا می شود
تحمل وزن 400 پوند
محدوده بلند کردن 18.3 تا 67 اینچ
بازخورد مشتری
طرفداران
راه اندازی و استفاده آسان
مراقبین فشار قابل توجهی را در طول انتقال نجات می دهد
محدودیت وزن بالا تقریباً به هر بیمار خدمت می کند
قابل حمل بودن سفر را آسان تر می کند
هر آلارمی را به وضوح نمایش می دهد
ویژگی دستی ایمنی را تضمین می کند
منفی
همراه با بند نمی آید
برای بیماران قد کمتر از 5 فوت کمی بیش از حد عریض است.

آسانسور بیمار LEVANTAR

بالابر بیمار طبقه LEVANTAR از Drive Medical رتبه 4 را در لیست بهترین بالابرهای هویر ما به دست آورده است. این آسانسور سنگین می تواند با خیال راحت بیمارانی با وزن حداکثر 500 پوند را در خود جای دهد.

جهت مشاهده و خرید انواع استندینگ برد کلیک کنید

گهواره 6 نقطه ای آن با انواع اسلینگ ها سازگاری دارد و ردپایی وسیع دارد تا هرگونه فشردن قلاب برای بیمار به حداقل برسد. گزینه های خرید شامل پایه برقی دستی یا با باتری است. کاستورهای جلوی 3 اینچی و کاستورهای بزرگ 5 اینچی قفل مهر و موم شده در عقب دارد.

بازوی بوم این آسانسور را می توان به اندازه کافی پایین آورد تا بیمار را از روی زمین بلند کند. نمایشگرهای LCD دوتایی آن به مراقب این امکان را می‌دهد تا عملیات را از چندین موقعیت زیر نظر داشته باشد و نشانگر بصری باتری تضمین می‌کند که همیشه از زمان نیاز به شارژ یا تعویض باتری مطلع شوید. علاوه بر نشانگرهای بصری، هشدارهای صوتی را می توان برای هشدارهای باتری، اضافه وزن و هشدارهای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی کرد. می توانید یک چرخه بالابر یا یک برنامه تعمیر و نگهداری مبتنی بر زمان تنظیم کنید که به طور خودکار به شما ردیابی و هشدار دهد.

گزینه‌های ایمنی شامل یک توقف ایمنی است که اگر بیمار یا مراقبی مانع از عمل بازوی بوم شود، درگیر می‌شود. این دستگاه دارای یک باتری و یک پایه شارژ خارجی است، اگرچه می توان آن را هنگام روشن یا خاموش کردن آسانسور شارژ کرد. مونتاژ دستکش سفید در خانه توسط یک تکنسین مجرب در دسترس است.

این آسانسور هویر با ظاهری شیک و شیک به دلیل قابلیت های سنگین و لیستی از ویژگی های راحتی و ایمنی در لیست ما قرار گرفت.

ویژگی ها و مزایا
گهواره عریض 6 نقطه ای فشار قلاب را کاهش می دهد
کنترل های اضافی دستی
آلارم های صوتی برای باتری، اضافه وزن و نگهداری
می تواند بیمارانی با وزن تا 500 پوند را در خود جای دهد
چرخ‌های عقب با قفل آسان، پایداری و مانور آسان را فراهم می‌کنند
بازخورد مشتری
طرفداران
آسان برای استفاده
برای بیماران چاقی کار می کند
قطعه ای بادوام
هشدارهای تعمیر و نگهداری راحت
به ویژگی های ایمنی اطمینان دارد
منفی
عملکرد آهسته
ذوزنقه باریک

آسانسور سیار تاشو پیشرفته 

با انتخاب شماره 3 ما، آسانسور تاشو متحرک پیشرفته Advance Compact Patient Lift توسط Hoyer، سبک بالابر خود را انتخاب کنید، هیدرولیک یا برقی با باتری.

پاهای مخروطی آن به این آسانسور هویر اجازه می‌دهد تا به بیمارانی که روی ویلچرهای عریض هستند نزدیک‌تر شود. برای آسان‌تر کردن حمل‌ونقل، دارای پدهای کمکی برای راه‌اندازی آن در حرکت است. وزن سبک و بدون نیاز به ابزاری برای تا کردن آن، این بالابر دارای ظرفیت وزنی 340 پوند است. این یک جایگزین قابل حمل جذاب برای آسانسورهای دائمی نصب شده است.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر کامفورت کلیک کنید

یک پدال عقب به راحتی پاها را باز و بسته می کند، که حتی می توان آن را در زمانی که بالابر در حال استفاده و در حال حرکت است تنظیم کرد. علاوه بر پد فشاری، دارای یک دسته بزرگ است که مانور دادن از اتاقی به اتاق دیگر را برای مراقب آسان می کند. طراحی تاشو مثلثی این آسانسور به آن اجازه می دهد تا در هنگام ذخیره یا حمل و نقل بدون کمک بایستد.

پد پای نسخه هیدرولیک را می توان از هر طرف چرخاند و دریچه آزادسازی پیشرونده آن را می توان به آرامی باز کرد تا مراقبان با هندزفری کار کنند تا بتوانند در هنگام پایین آمدن به بیماران کمک کنند. نسخه الکتریکی با باتری دارای یک باتری قابل شارژ به همراه یک کنترل از راه دور دستی با سیم است. باتری آن در 4 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

این بالابر هویر در مدل هیدرولیک از 15.4 اینچ تا 64.6 اینچ و در نسخه برقی از 15.3 تا 66.5 اینچ برخوردار است. با تاب های حلقه ای خاکستری هویر سازگار است. گزینه ها و قابلیت مانور مناسب برای مراقب، این آسانسور را در لیست ما قرار داد.

ویژگی ها و مزایا
می تواند به صندلی های پهن و ویلچر نزدیک شود
ساخته شده از آلومینیوم سبک وزن و در عین حال قوی
برای ذخیره سازی به راحتی تا می شود
کمک پد فشاری برای شروع حرکت
انتخاب نسخه هیدرولیک یا باتری دار
بازخورد مشتری
طرفداران
تنظیم و تا شدن آسان
می تواند کاربران قدبلند را در خود جای دهد، اما در یک فضای کوچک ذخیره می شود
قابلیت حمل امکان سفر با ماشین را فراهم می کند
بسیار قابل مانور
منفی
دو نفر را برای بارگیری در ماشین می برد
چرخ‌های جلو کوچک‌تر می‌تواند حرکت روی فرش را دشوار کند

بالابر بیمار Molift Smart 150

در رتبه دوم لیست ما، آسانسور جمع و جور Molift Smart 150 توسط R82 قرار دارد که مورد تایید TSA برای سفرهای هوایی است.

حتی در تنگ ترین فضاها، این بالابر برقی هویر تقریباً هر حرکت یا انتقالی را امکان پذیر می کند. با ارتفاع بالابر 65 اینچ می تواند از روی زمین بلند شود. این دستگاه به راحتی در محل خود مانور می دهد تا بیماران را در خانه، مدرسه و هنگام مسافرت بلند کرده و جابه جا کند. قادر به پذیرش بیماران با وزن حداکثر 330 پوند است، دارای یک نوار زنجیر 4 نقطه ای سازگار با تسمه های Molift است که موقعیت صحیح و راحت بیمار را تضمین می کند، خواه شروع یا پایان دراز کشیدن یا نشستن باشد.

جهت مشاهده و خرید انواع اتوکلاو کلیک کنید

سفر با این بالابر هویر کار سختی نیست. همراه با کیف مسافرتی و بدون ابزار می توان آن را به دو قسمت تقسیم کرد یا در صورت نیاز به سادگی تا کرد. همچنین به راحتی زیر تخت یا در کمد نگهداری می شود. پایه های قابل تنظیم دستی دسترسی آسان را فراهم می کند.

با سیستم اعلان سرویس خودکار، هرگز نباید تعجب کنید که چه زمانی نیاز به سرویس دارد. این دستگاه دارای عملکرد پایین آوردن برقی و دستی است و همچنین دارای توقف اضطراری برای ایمنی است. این یک تجربه کاربری ملایم و روان با چندین سرعت بالا بردن برای انتخاب فراهم می کند. اگر می خواهید الگوهای بلند کردن روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه را کنترل کنید، دارای یک باتری قابل شارژ و یک شمارنده بالابر الکترونیکی است. این اطلاعات در بازرسی سالانه مهندسان Molift نیز ارزشمند است. یک دی وی دی آموزشی، باتری پک پاور، شارژر و کنترل دستی با هر بالابر ارائه می شود.

سهولت استفاده در طول سفر یک مزیت عمده برای انتخاب این آسانسور است، به همین دلیل است که آن را در لیست شماره 2 ما قرار داده است.

ویژگی ها و مزایا
بسیار کاربر پسند
جمع و جور و در عین حال بادوام
محدوده بلند کردن سخاوتمندانه
قابلیت تنظیم پا متناسب با نیازهای کاربر
اسلینگ میله را می توان با چند قلاب Molift استفاده کرد
بازخورد مشتری
طرفداران
قابلیت جمع شدن و قرار دادن در عقب ماشین برای سفر
بسیار بادوام و سالها می توان روی آن حساب کرد
امکان سفر را برای سفرهای اتومبیل و هواپیما باز می کند
نقل و انتقالات در خانه را سریع و آسان انجام می دهد
امکان انتخاب سرعت بالابر یک تجربه راحت را تضمین می کند
منفی
دوست ندارم به دو قسمت تقسیم شود
بیش از 50 پوند وزن دارد

بالابر برقی بیمار با پایه قابل تنظیم برق

خدمات رسانی به بیماران چاقی با دو مدل - با ظرفیت وزنی 450 یا 700 پوند - آسانسور الکتریکی بیمار با پایه قابل تنظیم برقی توسط Medline رتبه برتر را در لیست ما کسب کرده است.

این بالابر برقی هویر به حداقل قدرت و تلاش مراقبین نیاز دارد. از آنجایی که می تواند از روی زمین تا 66 اینچ برای مدل با ظرفیت 450 پوند، و 71 اینچ برای مدلی که می تواند بیمارانی با وزن 700 پوند را در خود جای دهد، بلند کردن دستی و فشار فیزیکی بالقوه بر مراقبین را حذف می کند. گهواره 6 نقطه ای آن انتقال ها را با توزیع وزن بهینه تثبیت می کند و همچنین آن را با لیست طولانی تسمه ها سازگار می کند.

جهت مشاهده و خرید انواع کالسکه سی پی CP کلیک کنید

این بالابر که توسط یک کنترل از راه دور کاربر پسند که آسانسور را بالا و پایین می‌کند کار می‌کند، دارای پایه‌هایی است که با استفاده از پدال ساده پا قابل تنظیم هستند تا مبلمان و صندلی‌های چرخدار را در خود جای دهند. دارای چرخ های قفل کننده برای پایداری است و باتری قابل جابجایی به راحتی مستقیماً به یک پریز معمولی برای شارژ متصل می شود. باتری را می توان به طور مستقل شارژ کرد و در هر بار شارژ کامل تا 100 بالابر را انجام می دهد.

یک ایستگاه شارژ اختیاری روی برد یک گزینه در دسترس است و بازوهای تمرینی در مدل 700 پوندی در دسترس هستند. مونتاژ دستکش سفید در خانه توسط یک تکنسین مجرب در دسترس است، بنابراین شما می توانید آسانسور خود را بدون اینکه خودتان در کنار هم قرار دهید، به خدمت بگیرید.

ظرفیت وزن موجود در این دو مدل، و طراحی که وزن را برای راحتی و ایمنی بیمار بدون اعمال فشار بر مراقبین توزیع می کند، بالابر برقی بیمار Medline با پایه قابل تنظیم برقی را در بالاترین نقطه لیست بهترین بالابرهای هویر ما قرار داد.

ویژگی ها و مزایا
کنترل های کاربر پسند
سرعت عملگر سریع برای بالابرهای کارآمد
با پایه های با مشخصات کم به راحتی زیر مبلمان می لغزد
گهواره 6 نقطه ای متناسب با انواع بند
پایه قابل تنظیم برق
بازخورد مشتری
طرفداران
حرکت آسان، حتی با یک بیمار سنگین وزن
استحکام در حین تکمیل نقل و انتقالات باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود
خوش ساخت و استفاده آسان
کنترل های ساده
مبلمان چاقی را در خود جای می دهد
منفی
به آرامی بالا و پایین می آید
مایلیم پاها کمی بازتر شوند.

سوالات متداول
س: بالابر  چیست؟
پاسخ: بالابر  یک وسیله حرکتی کمکی است که به مراقبین اجازه می دهد تا بیماران مبتلا به مشکلات حرکتی را با خیال راحت از مکانی به مکان دیگر منتقل کنند. بالابر هویر که به نام مخترع خود، تد هویر، که در سن 16 سالگی فلج شد، نامگذاری شده است، طراحی اولیه ای دارد که شامل یک میله بلند با پایه U شکل و یک بازو یا میله افقی است که دارای قلاب یا گهواره یا میله پخش کننده است. بر روی. به قلاب ها یا میله ها تسمه ای است که توسط گیره ها یا حلقه های فلزی آویزان شده است. در حالی که در زنجیر حمایت می شود، می توان بیماران را با سیستم هیدرولیک و بازوی متحرک بالا، پایین و حرکت داد.

س: چگونه از بالابر هویر استفاده کنم؟
پاسخ: تعدادی دستورالعمل عملیاتی همراه با نکات ایمنی و اقدامات احتیاطی وجود دارد که یک مراقب باید از آنها آگاه باشد تا بتواند با اطمینان بالابر بیمار هویر را اجرا کند، از جمله:

پایه باید باز باشد تا تجهیزات در طول بالابر ثابت بمانند و باید به اندازه کافی عریض تنظیم شوند که تناسب کامل با ویلچر، توالت یا صندلی را فراهم کند.
دستگاه گشاد کننده پایه باید با پدال پا یا اهرم دستی آسان باشد
اطمینان حاصل کنید که آسانسور قادر است بیمار را از روی زمین بلند کند، ابتدا با یک فرد توانمند آزمایش کنید.
به دنبال ویژگی‌های طراحی باشید که از مراقبت کننده پشتیبانی می‌کند، به خصوص اگر مراقب با چالش‌های فیزیکی مختلف زندگی می‌کند.
اسلینگ مناسب را انتخاب کنید
قبل از شروع فرآیند بالابر، چرخ‌های آسانسور را قفل کنید.
مدلی را انتخاب کنید که دارای اجزای کاهش دهنده فشار با کارکرد آسان باشد تا از ایمنی بیمار اطمینان حاصل شود، به خصوص در شرایط تک مراقب.
بالشتک روی پایه فلزی آسانسور می تواند از بیمار محافظت کند و از خراشیدگی، خراشیدگی دیوارها و مبلمان جلوگیری کند.
س: چه زمانی باید از بالابر هویر استفاده شود؟
پاسخ: زمانی که بیمار برای جابجایی بین تخت، صندلی، توالت، ویلچر و غیره به کمک 90 تا 100 درصدی نیاز دارد.

س: آیا یک نفر می تواند از بالابر هویر استفاده کند؟
پاسخ: در محیط های بالینی، معمولاً به دو مراقب نیاز است. برای استفاده در منزل، هنگامی که یک مراقب به درستی آموزش دید، آسانسور هویر معمولاً می تواند توسط یک نفر به طور ایمن اداره شود. همه سبک ها را نمی توان تنها توسط یک مراقب اداره کرد، بنابراین مهم است که تعیین کنیم چه مدل هایی به دو همراه نیاز دارند.

س: چه کسی به بالابر هویر نیاز دارد؟
پاسخ: بیماری که 90 درصد یا بیشتر بی‌حرکت است، فضای لازم برای جابجایی آسانسور را دارد و سطح کمک مراقب در دسترس بیمار همگی تعیین می‌کنند که آیا بالابر هویر ابزار حرکتی مناسبی است یا خیر.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی بالابر بیمار کلیک کنید

اگر بیمار تا حدی توانایی تحمل وزن را دارد، لیفت هویر می تواند کمک حمایتی برای کمک به او در حرکت در طول روز باشد. برای کاربرانی که عمدتاً کاملاً بی حرکت هستند، بالابر هویر به آنها این امکان را می دهد تا با خیال راحت فعالیت های روزمره زندگی خود را انجام دهند که نیاز به حرکت از مکانی به مکان دیگر دارد.

س: بالابر هویر چقدر است؟
پاسخ: آسانسورهای دستی اولیه هویر را می توان با قیمتی در حدود 450 دلار خریداری کرد، در حالی که گران ترین بالابرهای الکتریکی می توانند در محدوده 12000 دلار باشند. قیمت آسانسورهای موجود در لیست ما بین 1300 تا 4100 دلار است.

س: آیا می توان از بالابر هویر در خانه استفاده کرد؟
ج: بله! محبوب‌ترین نسخه‌ها، مدل‌های قابل حمل هستند، همانطور که در این مقاله معرفی شده‌اند، که انتقال بیمار از اتاقی به اتاق دیگر را با ایمنی و راحتی آسان می‌کنند.

افکار نهایی
بالابر هویر به مراقب کمک می کند تا فردی را که عمدتاً یا کاملاً بی حرکت است بین تخت، حمام، ویلچر یا سایر مبلمان منتقل کند. به حداقل رساندن فشار بر مراقب و قرار دادن بیمار در یک بند در حالی که بالابر به مکان دیگری می‌چرخد، این وسیله حرکتی را به ابزاری مهم در ایجاد یک محیط سالم برای بیمار تبدیل می‌کند.

انتخاب برتر ما، بالابر برقی بیمار با پایه قابل تنظیم نیرو توسط Medline، به دلیل ساختار سنگین و حداقل قدرت مراقبتی مورد نیاز برای پذیرش بیماران با وزن 450 پوند تا 700 پوند، بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید، مورد توجه قرار گرفته است. هر دو مدل این بالابر با قابلیت بلند شدن از روی زمین و با برد قابل توجه بالابر روی ایمنی بیمار چاقی و ایمنی مراقب تمرکز دارند.





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: