5 تا از بهترین لیفت ایستاده بیماران
نوشته شده توسط : ایران ماداس

هنگامی که چالش های تحرک حرکت مستقل بین صندلی، تخت، ویلچر یا توالت را به صورت ایمن دشوار یا حتی غیرممکن می کند، یک کمک انتقال، رفتن از یک مکان به مکان دیگر را برای بیمار و مراقب راحت تر و راحت تر می کند. جابجایی بیمار یک وظیف...


 

5 بهترین لیفت بیماران ایستاده [به روز شده برای سال 2021]


هنگامی که چالش های تحرک حرکت مستقل بین صندلی، تخت، ویلچر یا توالت را به صورت ایمن دشوار یا حتی غیرممکن می کند، یک کمک انتقال، رفتن از یک مکان به مکان دیگر را برای بیمار و مراقب راحت تر و راحت تر می کند.

جابجایی بیمار یک وظیفه متداول برای یک مراقب است، و همچنین یکی از سخت ترین وظایف از نظر فیزیکی است. دستیاران پرستاری روزهای کاری خود را به دلیل صدمات اسکلتی- عضلانی به میزان پنج برابر سایر صنایع از دست می دهند. دستگاه های کمکی حمل و نقل بیمار، مراقب را از صدمات ناشی از فشار بیش از حد که می تواند در اثر بلند کردن نامناسب یا بیش از حد سنگین باشد محافظت می کند و در عین حال بیمار را در حین انتقال ایمن نگه می دارد.

طیف گسترده ای از انتخاب ها برای رفع نیازهای منحصر به فرد بیماران وجود دارد و بهترین گزینه به سطح تحرک، توانایی تحمل وزن و قدرت بالاتنه بستگی دارد. لیست ما گزینه های برتر موجود در دستگاه های انتقال بیمار را برجسته می کند. مهم نیست که چه نوع کمکی مناسب‌تر است، بیماران و مراقبان می‌توانند برای انتقال ایمن و راحت بیماران از مکانی به مکان دیگر روی این محصولات حساب کنند.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر سی پی CP کلیک کنید

انواع دستگاه های انتقال بیمار


دو نوع اصلی بالابر بیمار، بالابرهای ایستاده و بالابرهای اسلینگ هستند.

بالابر ایستاده برای بیمارانی طراحی شده است که کمی تحرک دارند اما برای بلند شدن از یک صندلی و انتقال به صندلی دیگر به کمک نیاز دارند. برای استفاده ایمن از بالابر ایستاده، بیمار باید بتواند به صورت فیزیکی در فرآیند انتقال شرکت کند. ابتدا بیمار باید بتواند روی صندلی به جلو بنشیند یا بدون تکیه گاه روی تخت بنشیند در حالی که یک مراقب در حال قرار دادن زنجیر است. برای انتقال واقعی، بیمار باید قدرت بالایی بدن خود را داشته باشد تا بتواند روی دسته های دستگیره نگه دارد و بتواند وزن را تحمل کند و در حین انتقال هر دو پا را روی صفحه پا صاف نگه دارد.

اسلینگ لیفت برای بیمارانی است که به دلیل بیماری یا جراحت از کار افتاده یا ضعیف شده اند. آنها به ویژه در انتقال بیماران سنگین تر، بلند کردن آنها بدون اعمال فشار فیزیکی بر مراقب مفید هستند. همچنین این آسانسورهای قابل حمل بیمار به راحتی توسط یک نفر کمک کننده مدیریت می شوند، بنابراین نیازی به حضور دو نفر از یک تیم مراقبتی برای جابجایی نیست که این امر باعث ساده و کاهش هزینه های مراقبت در منزل می شود.

بهترین انتخاب کلی:

5 تا برتر:

بالابر بیمار همراه برقی تمام بدنه مدل PL400HE

وارد لیست ما در شماره 5 آسانسور تمام بدنه برقی بیمار توسط BestLift است. مدل PD400HE یک بالابر برقی قابل حمل بیمار است که برای مراقبین راحت و کاربرپسند است. برای بیمارانی با وزن حداکثر 400 پوند، این بالابر زنجیر همه کاره از مراقبان در برابر آسیب محافظت می کند و در عین حال یک تجربه انتقال حمایتی را برای بیمار فراهم می کند.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت ایستا کلیک کنید

دستگاه های بالابر بیمار برای استفاده در منزل باید به راحتی قابل مانور باشند، و این نمونه ای از یک دستگاه کمکی جمع و جور است که جابجایی آن بسیار آسان است اما بسیاری از ویژگی های آسانسورهای بزرگ نصب شده دائمی در مراکز مراقبتی را دارد.

برای مونتاژ نیازی به ابزار نیست، اما شما این امکان را دارید که مونتاژ حرفه ای در محل را در خانه خود توسط یک تکنسین بیمه شده مجاز سفارش دهید. این دستگاه حمل و نقل بیمار بادوام با لوله های فولادی با روکش پودری ساخته شده است که تا سالها خدمات را تحمل می کند.

چرخ‌های عقب دارای ترمزهای قفل شونده آسان هستند تا با خیال راحت آن را در جای خود نگه دارند. ارتفاع پایین پایه و طراحی تاشو آن را آسان می کند تا نگهداری شود. برای فضاهای کوچک، این آسانسور جمع و جور در محیط مراقبت از منزل، در داخل و اطراف مبلمان و داخل و خارج از حمام به خوبی عمل می کند. بند به یک میله پخش کننده 6 نقطه ای وصل می شود و بیمار را می توان در موقعیت های عمودی یا خمیده برای انتقال به صندلی یا تخت قرار داد. پایه را می توان به صورت دستی با باز و بسته کردن پاها باز کرد، بنابراین نزدیک شدن به بیمار که روی ویلچر یا صندلی پهن دیگری نشسته است آسان است. می توان آن را با ترازوی دیجیتال اختیاری سفارش داد.

این دستگاه انتقال بیمار نمونه‌ای از یک بالابر زنجیر همه کاره است که قابل حمل، جمع‌وجور، قابل مانور در فضاهای کوچک‌تر است، به راحتی قابل ذخیره‌سازی است و می‌تواند فشار را از مراقبینی که بیماران غیر تحمل کننده وزن را تا وزن 400 پوند منتقل می‌کنند، بردارد. اگر به دنبال کمکی برای بالا بردن بیمار هستید که برای یک مراقب ساده باشد تا بتواند در یک محیط مراقبت در منزل کار کند، آسانسور موبایل برقی کامل بدن یک انتخاب عالی است.

ویژگی ها و مزایا
می تواند تا 400 پوند را در خود جای دهد
هیچ ابزاری برای مونتاژ مورد نیاز نیست
نوار پخش کننده 6 نقطه ای
دستی پاها را روی پایه باز و بسته کنید
قفل کردن کاستورهای عقب
طرفداران
به راحتی در اطراف ویلچرهای پهن مانور می دهد
ساخت و ساز بادوام
قیمت مناسب
کاربر پسند برای مراقبین و بیماران
منفی
باید قلاب ها را جداگانه بخرید
پاها در حالت خمیده به ستون بالابر نزدیک می شوند

 آسانسور عمودی بیمار مدل Molift Partner 255

دستگاه شماره 4 انتقال بیمار در لیست ما Molift Partner 255 Vertical Patient Lift by R82 است و قدرت مانور فوق العاده آن یکی از دلایلی است که یکی از انتخاب های برتر ما است.

سبک وزن اما پایدار است و برای حفظ فاصله تنظیم شده بین بیمار و ستون تعلیق ثابت در طول فرآیند بلند کردن طراحی شده است. شاسی کم مشخصات و موقعیت پایه های برقی آن را آسان می کند تا زیر اکثر تخت ها، ویلچرها و سایر صندلی ها غلت بخورد. با وزن پایه کمتر از 100 پوند، سبک وزن ترین دستگاه در رده خود است، اما ظرفیت بلند کردن آن 562 پوند است.

تعلیق 4 نقطه ای اسلینگ را در موقعیتی قرار می دهد که برای بیمار راحت و حمایت کننده باشد. این کمک قابل حمل همه کاره بالابر بیمار با برانکاردهای تعلیق 8 نقطه ای نیز سازگار است. بیمار را بدون احساس انقباض در وضعیت باز قرار می دهد.

این آسانسور قابل حمل بیمار به راحتی تمیز می شود و می توان آن را با ترازوی اختیاری سفارش داد. برای ایمنی بیشتر، عملکردهای کاهش اضطراری دستی و الکتریکی وجود دارد.

جابجایی این دستگاه انتقال بیمار برای مراقبین آسان است و ثبات و راحتی را برای کاربران با وزن 562 پوند فراهم می کند. الگوی بلند کردن، بیماران را از نزدیک شدن به ستون تعلیق دور نگه می دارد. برای سبک‌ترین وزن، پایین‌ترین مشخصات، و قابل مانورترین بالابر زنجیر قابل حمل، آسانسور عمودی بیمار Molift Partner 255 ارائه می‌دهد.دستگاه شماره 4 انتقال بیمار در لیست ما Molift Partner 255 Vertical Patient Lift by R82 است و قدرت مانور فوق العاده آن یکی از دلایلی است که یکی از انتخاب های برتر ما است.

جهت مشاهده و خرید انواع بالابر بیمار (لیفت بیمار) کلیک کنید

سبک وزن اما پایدار است و برای حفظ فاصله تنظیم شده بین بیمار و ستون تعلیق ثابت در طول فرآیند بلند کردن طراحی شده است. شاسی کم مشخصات و موقعیت پایه های برقی آن را آسان می کند تا زیر اکثر تخت ها، ویلچرها و سایر صندلی ها غلت بخورد. با وزن پایه کمتر از 100 پوند، سبک وزن ترین دستگاه در رده خود است، اما ظرفیت بلند کردن آن 562 پوند است.

تعلیق 4 نقطه ای اسلینگ را در موقعیتی قرار می دهد که برای بیمار راحت و حمایت کننده باشد. این کمک قابل حمل همه کاره بالابر بیمار با برانکاردهای تعلیق 8 نقطه ای نیز سازگار است. بیمار را بدون احساس انقباض در وضعیت باز قرار می دهد.

این آسانسور قابل حمل بیمار به راحتی تمیز می شود و می توان آن را با ترازوی اختیاری سفارش داد. برای ایمنی بیشتر، عملکردهای کاهش اضطراری دستی و الکتریکی وجود دارد.

جابجایی این دستگاه انتقال بیمار برای مراقبین آسان است و ثبات و راحتی را برای کاربران با وزن 562 پوند فراهم می کند. الگوی بلند کردن، بیماران را از نزدیک شدن به ستون تعلیق دور نگه می دارد. برای سبک‌ترین وزن، پایین‌ترین مشخصات، و قابل مانورترین بالابر زنجیر قابل حمل، آسانسور عمودی بیمار Molift Partner 255 ارائه می‌دهد.

ویژگی ها و مزایا
مانور آسان در فضاهای کوچک خانه
الگوی بلند کردن عمودی و ستون تعلیق ثابت از تماس بیمار با ستون جلوگیری می کند
Sling کاربر را فشار نمی دهد
موقعیت یابی راحت توسط سیستم تعلیق 4 نقطه ای و حلقه های سر خوردن ارائه می شود
شاسی کم مشخصات و پایه های الکتریکی قابل تنظیم نزدیک شدن به بیماران نشسته را آسان می کند
طرفداران
برای فضاهای کوچکتر خوب است
سبک اما سنگین
با تسمه احساس انقباض نکنید
می تواند به راحتی بیماران بیش از 500 پوند را بدون فشار آوردن به مراقب بلند کند
بادوام، مفید برای سالها
منفی
جابجایی بیماران بزرگتر روی فرش به آسانی روی کفپوش صاف نیست
6 نقطه تعلیق را برای انعطاف پذیری موقعیت ترجیح دهید.

آسانسور نشستن به ایستاده با باتری

مورد شماره 3 در ما، آسانسور نشستن به ایستاده با باتری توسط Lumex است. این برای کاربرانی طراحی شده است که فاقد قدرت پایین تنه هستند اما دارای قدرت بالاتنه کافی برای بالا کشیدن خود با میله های چنگال در طول فرآیند بلند کردن بدن هستند.

این آسانسور نشسته تا ایستاده برای جابجایی کاربران تا 400 پوند برای جابجایی بین تخت، صندلی، وان، کمد یا ویلچر طراحی شده است، همچنین برای کمک به لباس پوشیدن بیماران مفید است. دارای زانوبندهای قابل تنظیم و یک بند اختیاری در عقب برای پشتیبانی بیشتر.

Lumex Easy Lift STS که از فولاد گیج سنگین ساخته شده است، بیماران را به سرعت و با خیال راحت از حالت نشسته به حالت ایستاده منتقل می کند. دهانه پایه پدال پایی ارگونومیک آن که با دستگیره های بزرگ آسان آن مطابقت دارد، مانور دادن را برای مراقبین آسان می کند. ارتفاع پایین پایه و ابعاد پهن آن را محکم می کند و اطمینان می دهد که زیر اکثر تخت ها و اطراف اکثر صندلی ها قرار می گیرد. پلت فرم پا دارای دکمه آزادسازی سریع است. مبلمان و دیوارها با پوشش پایه لاستیکی از علامت گذاری جلوگیری می کنند.

دارای یک موتور 24 ولتی DC بی صدا است که توسط یک آویز دستی کنترل می شود و میزان ظرفیت باتری و وزن کم را هشدار می دهد. برای استفاده ایمن از این دستگاه انتقال بیمار، کاربران باید بتوانند حداقل 60 درصد وزن خود را تحمل کنند.

جهت مشاهده و خرید انواع ترالی کلیک کنید

برای انتقال سریع و روان از نشستن به ایستادن به نشستن در جای دیگری، این بالابر قابل حمل بیمار برای بیمارانی که می توانند بیشتر وزن خود را تحمل کنند و توانایی گرفتن دسته ها را در طول فرآیند بلند کردن دارند، به خوبی کار می کند.

ویژگی ها و مزایا
ساخته شده با فولاد گیج سنگین
ساخته شده با ساختار فولادی گیج سنگین
دسته های بزرگ مانور دادن را آسان می کند
فوق العاده پایدار
مبلمان و دیوارها از علائم ساییدگی محافظت می شود
طرفداران
انتقال سریع و روان
برای فعالیت های دیگر مانند لباس پوشیدن مفید است
به حفظ قدرت بالاتنه کمک می کند
تسمه های پشتیبانی اضافی موجود است
منفی
به دو نفر مراقب نیاز دارد
وقتی قدرت کاهش می یابد، دیگر نمی توانید از این بالابر استفاده کنید

کمک انتقال بیمار سارا استدی

کمک انتقال بیمار Sara Stedy از ArjoHuntleigh که در رتبه دوم لیست دستگاه های برتر انتقال بیمار قرار دارد. تطبیق پذیری این لیفت دستی بیمار در توانایی آن در خدمات رسانی به بیماران با درجات مختلف تحرک، توانایی و قدرت نهفته است. علاوه بر اینکه وسیله انتقال بیمار است، می توان از آن برای تمرینات درمانی نیز استفاده کرد.

دو پانل صندلی منحنی ارگونومیک با پیچ و تاب، هر کدام از مسیر خارج می شوند تا بیمار بتواند از سکوی ایستاده سوار و خارج شود. هنگامی که بیمار ایستاده است، پانل ها به راحتی توسط مراقب گرفته می شوند تا پانل های صندلی را به موقعیت خود بازگردانند، که به بیمار اجازه می دهد در یک زاویه بنشیند. بیمار می تواند از میله متقاطع مناسب به عنوان تکیه گاه برای بالا بردن یا پایین آمدن خود از نشستن و ایستادن استفاده کند.

شاسی با فاصله کم با عرض قابل تنظیم به پایه اجازه می دهد تا زیر تخت های کم ارتفاع و مبلمان پهن مانند ویلچر بچرخد. دستگیره‌های منحنی برای مراقبین راحت هستند و قفل چرخ‌ها ساده هستند.

این بالابر دستی بیمار فاقد اجزای الکتریکی است، بنابراین همیشه آماده استفاده است و می تواند بیماران تا وزن 400 پوند را در خود جای دهد. به عنوان یک ابزار درمانی، می تواند به کاربران کمک کند تا قدرت و هماهنگی لازم برای ایستادن و نشستن بدون بالابر را توسعه دهند یا بازیابی کنند. با استفاده از پانل زانو و دسته میله ای آن، بیماران می توانند بالا و پایین کشیدن خود را تمرین کنند.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت بیمارستانی کلیک کنید

این دستگاه انتقال بیمار با طراحی ساده و شهودی به دلایل مختلفی در لیست ما قرار گرفت. می‌توان آن را تنها توسط یک مراقب کار کرد و کنترل‌های پایی با کاربری آسان برای تنظیم عرض پایه و قفل چرخ، فرآیند انتقال را کنترل‌شده و ایمن نگه می‌دارد. بدون قطعات الکتریکی، نیازی به باتری یا قرار گرفتن در نزدیکی منبع برق نیست. تطبیق پذیری افزوده شده به عنوان یک دستگاه درمانی و توانایی آن در رسیدگی به بیماران با وزن حداکثر 400 پوند باعث می شود این بیمار یکی از بهترین انتخاب های ما را بالا ببرد.

ویژگی ها و مزایا
شاسی قابل تنظیم با پا
زانوبند و پانل های صندلی با طراحی ارگونومیک
پانل های صندلی با پیچ و تاب که به سرعت تنظیم می شوند
شاسی با فاصله کم به آرامی زیر مبلمان کم می لغزد
می تواند به عنوان یک وسیله درمانی استفاده شود
طرفداران
برای عمل فقط به یک مراقب نیاز دارد
بدون قطعات الکتریکی که به طور بالقوه فرسوده شوند
کنترل های ساده پا
کشش خوب روی پایه بدون لغزش
منفی
کاربر باید قدرت درک تیرهای عرضی را داشته باشد
کاربر باید بتواند وزن را تحمل کند.

بالابر بیمار Molift Raiser Pro Sit-to-Stand Patient Lift by R82

Molift Raiser Pro Sit-to-Stand Patient Lift by R82 تا حدودی استقلال را فراهم می کند و به بیماران اجازه می دهد تا با استفاده از عضلات خود در فرآیند انتقال شرکت کنند و در حین جابجایی ایمن بمانند.

"سکوی انتقال پایه" آن این لیفت بیمار را متمایز می کند. پس از اینکه بیمار روی سکوی بدون لغزش قدم گذاشت و با خیال راحت در وضعیت ایستاده قرار گرفت، مراقب سکو را به سمت صندلی بعدی، خواه توالت، تخت، یا صندلی می‌غلتد.

این آسانسور نشسته به ایستاده دارای گزینه های پشتیبانی اضافی است. یک جفت دستگیره نرم که به نرده‌ها متصل می‌شود، اینچ اضافی را برای بیمار فراهم می‌کند تا بتواند به طور مستقل به حالت ایستاده برسد. کمربندهای تسمه اختیاری برای جابجایی بیماران در مسافت های طولانی تر عالی هستند. بند ایمنی Raiser در حالی که بیمار ایستاده است، بیمار را در اطراف پشت، باسن یا بالای ران محکم می کند. تسمه ایمنی با عملکرد کشویی در زیر بیمار قرار می گیرد که یک طرف آن به آسانسور اصلی بیمار بسته شده و طرف دیگر توسط مراقب کشیده می شود تا بیمار به حالت ایستاده حرکت کند. کمربند Raiser نیز مشابه است اما دارای یک تسمه کمانش قابل تنظیم برای ایمنی بیشتر است. تسمه ها در اندازه های کوچک/متوسط ​​و بزرگ/x-large عرضه می شوند.

دارای چهار چرخ چرخ کوچک است که با لمس یک پا قفل می شود. آنها آن را در فضاهای کوچک بسیار قابل مانور می کنند و حجم کاری آن 375 پوند است.

این لیفت نشسته به ایستاده از توانایی، قدرت و تعادل بیمار برای مشارکت در فرآیند انتقال استفاده می کند. به دلیل پلت فرم انتقال منحصر به فرد و طراحی که تنظیم و ایمن کردن بیمار را برای مراقب آسان می کند، در صدر فهرست ما قرار دارد. اندازه و قدرت مانور آن، آن را برای فضاهای تنگ، حتی حمام، ایده آل می کند. تکیه گاه پای پددار قابل تنظیم ارتفاع با یک دست کنترل می شود و با قفل کردن یک چرخ با ترمز پایی، مکانیزم هر دو چرخ را محکم می کند. این در اندازه های مختلف و پیکربندی های تسمه ایمنی موجود است. اگر می خواهید یک آسانسور نشسته به ایستاده با استفاده از گزینه های زیادی داشته باشید، این قطعه ساخته شده با کیفیت برای سال های آینده به خوبی به شما خدمت خواهد کرد.

ویژگی ها و مزایا
ایده آل برای فضاهای کوچک با چهار چرخ برای مانور
جای پا بدون لغزش را می توان بدون کفش یا با جوراب یا کفش پوشید
کنترل یک دستی ساق پا با قابلیت تنظیم ارتفاع
قفل کردن سیستم ترمز تک عمل ساده
تسمه های ایمنی اختیاری، بیماران را برای جلوگیری از سقوط، ایمن و بلند می کند
طرفداران
طراحی ساده قابل حمل باعث می شود که آن را به راحتی به هر جایی ببرید
به سادگی با یک دست یا یک پا تنظیم کنید
اندازه های متعدد و تنظیمات بند موجود
برای عمل فقط به یک مراقب نیاز دارید
منفی
برای بیماران با وزن بالاتر مناسب نیست
باید مقداری قدرت بالاتنه داشته باشد و بتواند وزن را تحمل کند

نتیجه


وسایل کمکی لیفت بیمار خطر آسیب به مراقبین را کاهش می دهد، به مراقبین کمتری نیاز دارد و دسترسی ایمن را به چندین قسمت از خانه فراهم می کند و در عین حال از سلامت مراقب محافظت می کند. توانایی انتقال به میل خود به شیوه ای ایمن و کارآمد به کیفیت زندگی بیمار می افزاید و کار مراقبت را به میزان قابل توجهی آسان می کند.

فهرست ما از دستگاه‌های بلند کردن بیمار برای استفاده در منزل از پیری در محل پشتیبانی می‌کند، حتی زمانی که تحرک به یک مشکل جدی تبدیل می‌شود. مراقبین می توانند برای تحمل وزن در حین حمل و نقل بیمار به این تجهیزات تکیه کنند و بیمار می تواند با خیال راحت و راحت از مکانی به مکان دیگر در خانه خود منتقل شود.

سوالات متداول:


چگونه می توانم با خیال راحت یک بیمار را که تا حدی بی حرکت است جابجا کنم؟
برای جابه‌جایی روی صندلی، تخت، وان، ویلچر یا صندلی‌های دیگر، زمانی که فرد منتقل‌شده کاملاً بی‌حرکت باشد، بالابر بیمار فراخوانی می‌شود. کمک انتقال بیمار زمانی استفاده می شود که فردی که توانایی تحمل وزن دارد.

اکثر جابجایی ها حداقل یکی از موارد زیر را شامل می شوند: کشویی، پایه محوری، استپ استپ، و محوری خمیده. هدف انتقال بیمار به روشی است که برای بیمار و مراقب ایمن باشد. صدمات ناشی از عدم آمادگی، تغییر ناگهانی سطح هوشیاری بیمار، استفاده نکردن از مکانیک های صحیح بدن، ترس بیمار از افتادن، لغزنده بودن زمین و حتی کفش نامناسب برای کار غیر معمول نیست.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی سی پی (CP) کلیک کنید

بنابراین انتخاب تجهیزات مناسب و آماده شدن زودتر از موعد، اولین قدم برای انتقال ایمن و موفق بیمار است. داشتن همه چیز لازم در دسترس بازو و اطمینان از روشن بودن مسیر، روشن بودن مسیر و لغزنده نبودن کف‌ها، مسیری طولانی را به سمت انتقال صاف پیش می‌برد.

نشان دادن عمل به بیمار و دادن دستورالعمل های واضح و مختصر به بیمار کمک می کند احساس راحتی، اعتماد به نفس و آرامش بیشتری داشته باشد. ایده خوبی است که به بیمار اجازه دهید چند ثانیه در موقعیت جدید بماند تا تثبیت فشار خون تسهیل شود. در صورت امکان، بیماران باید به سمت قوی ترین سمت خود حرکت کنند.

یک وسیله انتقال بیمار مانند بالابر نشسته به ایستاده می تواند بیمار را از حالت نشسته به حالت ایستاده حرکت دهد، او را به صندلی دیگری بغلتد، سپس با خیال راحت به او کمک کند تا خود را به حالت نشسته پایین بیاورد. این در سوار و پیاده شدن خودرو نیز مفید است.

چگونه می توانم با خیال راحت یک بیمار را که نیمه بی حرکت است حمام کنم؟
کف مرطوب در یک فضای کوچک عامل بسیاری از سقوط های قابل پیشگیری در حمام است. برای مراقبانی که تلاش می کنند بیمار را در حمام منتقل کنند، می تواند برای آنها و بیمارانشان یک پیشنهاد خطرناک باشد. خطر سقوط بیمار و خطر آسیب به مراقب را می توان با پیروی از اقدامات ایمنی تجویز شده، که شامل استفاده از روش های مناسب با بالابر مناسب بیمار است، کاهش داد.

صندلی‌های دوش به افراد کمک می‌کنند تا با خیال راحت حمام کنند و از توالت استفاده کنند و این وسایل می‌توانند به عنوان وسیله حمل و نقل نیز عمل کنند. با کمک یک مراقب، برخی از بیماران می توانند مستقیماً از یک صندلی یا تخت به یک صندلی دوش حمام منتقل شوند. بیمارانی که توانایی تحمل وزن را دارند از کمک انتقال نشسته به ایستاده برای بلند شدن از صندلی و پایین آمدن روی صندلی حمام بهره مند می شوند.

این صندلی‌های دوش مقاوم در برابر آب و خوردگی، نگهداری آسانی دارند و سال‌ها دوام خواهند آورد. بیشتر این دستگاه‌ها همه کاره هستند و می‌توانند به‌عنوان کمد کنار تخت، صندلی‌های دوش، و وسایل کمکی روی توالت استفاده شوند. آنها مراقبت شخصی از بیمار مانند استحمام و توالت را برای بیماران و مراقبان آسان تر و ایمن تر می کنند.

چگونه یک بیمار بستری را انتقال دهم؟
برگه‌های انتقال و تخته‌های انتقال به مراقبین کمک می‌کنند تا بیماران بی‌حرکت و بیماران نیمه بی‌حرکت را با خیال راحت جابه‌جا کنند، جابه‌جا کنند و انتقال دهند. از برگه های انتقال در حالتی استفاده می شود که بیمار به صورت افقی یا رو به بالا یا رو به پایین دراز می کشد. تخته های انتقال برای بیمار در حالت نشسته استفاده می شود. جابجایی صندلی به صندلی، مانند ماشین به ویلچر، با تابلوهای انتقال نیز قابل انجام است.

برگه های انتقال
ورقه های انتقال، جابجایی بیماران در رختخواب را آسان تر می کند. گاهی اوقات آنها را از پارچه نرم ساخته می شوند تا بیمار را در تخت به سمت بالا بکشند.

تابلوهای انتقال
تخته های انتقال مدرن از پلاستیک های سفت و سخت ساخته شده اند که آنها را سبک وزن، انعطاف پذیر و قوی می کند. آنها برای اسلاید کردن بیمار نشسته از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: