معرفی انواع قیمت کتری سفری
نوشته شده توسط : ایران ماداس

معرفی انواع قیمت کتری سفری

قیمت کتری سفری مدل DS-08

معرفی کوتاه قیمت کتری سفری مدل DS-08

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسیله هایی که باید در طبیعت به همراه داشته باشید، کتری می باشد. نوشیدن یک لیوان چای و داشتن آب گرم از واجبات سفر و طبیعت گردی است. بهترین ملاک در خرید کتری توجه به جنس، ظرفیت و وزن آن است. مخصوصا زمانی که به کوهنوردی می روید هر چه وسیله ها و لوازم تان سبک وزن تر باشند، بهتر است و کمتر خسته می شوید. کتری مدل دی اس 08 « DS-08 » در ابعاد 80 × 140 میلی متر و وزن سبک 140 گرم وارد بازار شده است. جنس این کتری از آلومنیوم و روکش تفلون می باشد. وسیله ای کاملا سبک و با ساختاری محکم که در دسترس کاربران قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این کتری در برابر ضربه و خط و خش از خود مقاومت نشان می دهد و بر روی انواع اجاق گاز پیک نیکی قرار می گیرد. کتری مسافرتی در گنجایش مناسب 800 میلی لیتر طراحی شده که تقریبا معادل سه لیوان آب داغ است. این کتری از یک دسته ی سبز رنگ برخوردار می باشد که حمل و جابجایی آن را آسان تر می کند. دسته ی کتری دارای پوشش لاستیکی جهت عدم سوختن و آسیب رسانی به پوست دست شما است.


جزییات

یکی از کارهایی که بیشتر افراد به آن علاقه دارند، نوشیدن چای و حتی قهوه می باشد. در طبیعت نوشیدن چای لذت بخش است و برای اینکه کاربران از چای تازه دم برخوردار شوند دست به خرید کتری های کوچک می زنند تا بتوانند به راحتی آن را با خودشان حمل کنند. کتری سفری مدل DS-08 از وسیله های کارآمد با بدنه ای مستحکم و با دوام در برابر ضربه و خراش است که پیشنهاد مناسبی برای کوهنوردان محسوب می شود. ادامه ی نقد و بررسی و مشخصات کامل این کتری سبک را از دست ندهید.

طراحی و ابعاد جمع و جور

 

یکی از مشخصه های اصلی در کتری ها که قابلیت خوش دست بودن و قابل حمل را فراهم می کند، ابعاد و وزن محصول می باشد. برای اینکه در طول مسیر اذیت نشوید و بتوانید در مقصد از نوشیدنی داغ برخوردار شوید؛ از کتری سفری مدل DS-08 استفاده کنید. این کتری از طراحی جمع و جور و ابعاد 140 × 80 میلی متر بهره می برد. همچنین به دلیل وزن سبک 140 گرم و دسته ی بزرگ به راحتی قابل جابجایی خواهد بود. پوشش پلاستیکی سبز رنگی که بر روی دسته دیده می شود از سوختن دست شما جلوگیری می کند و در صورت جوش آمدن آب کتری می توانید به آسانی آن را از روی اجاق گاز پیک نیکی بردارید. لوله ی خروجی کتری کوهنوردی بزرگ طراحی شده تا به راحتی مایعات از آن خارج شود.

تهیه ی آب جوش در کمترین زمان

آیا دوست دارید در طبیعت و کوه نیز همانند خانه از چای تازه دم برخوردار شوید؟ یکی از لذت های سفر به طبیعت و کوهنوردی نوشیدن چای است که باعث می شود خستگی از تن هم بیرون برود. بردن فلاسک های چای گزینه ی خوبی برای طبیعت است، اما بعد از چند ساعت چای بد طعم می شود و ممکن است حتی سرد شود. با خرید کتری DS-08 می توانید در عرض مدت زمان کمی آب داغ را بجوشانید. این کتری بدنه ی محکمی دارد اما به دلیل ضخامت کم آب را سریعا به جوش می آورد. کتری کوهنوردی DS-08 دارای ظرفیت 800 میلی لیتر می باشد که حدودا سه لیوان متوسط مایعات را شامل می شود.

 

روکش تفلون و ماندگاری زیاد

این کتری دارای روکش تفلون و چند لایه ی رنگ نوک مدادی است که تا حدودی مانع از زنگ زدن کتری می شود و طول عمر و ماندگاری آن را افزایش می دهد.

فلاسک فوما 3.2 ساق بند کوهنوردی عینک کوهنوردی Climbing عینک کوهنوردی پولاریزه نخ ماهیگیری ابریشمی فلاسک ناسا 2.2 فلاسک ناسا 1.8 گاز پیکنیک مسافرتی چرخ ماهیگیری کوانهای چاقوی 12 کاره چوب ماهیگیری شیمانو چاقوی جیبی کوهنوردی قمقمه کوهنوردی منیزیمی اجاق کمپینگ هپی دوربین شکاری کامت فلاسک فوما 3 قمقمه ورزشی 550 قمقمه ورزشی 600 قمقمه ورزشی آبی قمقمه ورزشی 500 قمقمه ورزشی Sport قمقمه ورزشی 700 اسکوتر برقی 8.5 اسکوتر برقی 10 چادر مسافرتی میله ماشین شارژی قدرتی دفتر خاطرات عروسکی قلک پول طرح کوله پشتی مشکی پرگار فلزی چنچی پکیج لاکچری لوازم پکیج اقتصادی نوشت پکیج متوسط لوازم پکیج اقتصادی لوازم پکیج متوسط نوشت پکیج لوازم تحریر پکیج نوشت افزار جامدادی ساده تک جامدادی دخترانه فانتزی جامدادی پسرانه سه جامدادی مکانیکی پسرانه ماژیک مشکی غیر ماژیک هایلایت بایل جامدادی عروسکی طرح پرگار تکی AH1038 ست بازی دکتری بازی فکری قایم خودکار آبی ماتریکس بازی فکری رابطه بازی تردست 4 چرتکه و حسابگر بازی فکری کوکی بازی شکل ساز ست فانی بافت آموزش منظومه شمسی ست دفترچه یادداشت دفترچه یادداشت کودکانه ماژیک هایلایت 6 مداد مشکی با مداد مشکی پاک مداد مشکی سعید مداد نوکی بایل خودکار آبی مونتکس دفترچه یادداشت سیمی دفترچه یادداشت Feat





:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: