مانیتور
نوشته شده توسط : ایران ماداس

پایه نگهدارنده مانیتور مدل 7914

کسانی که بیشتر اوقات روز را با کامپیوتر سر و کار دارند زاویه دیدشان نسبت به مانیتور باید استاندارد و متناسب باشد تا فرم نشستن روی صندلی صحیح و فشار روی مهره های گردن وارد نشود‏‏.‏‏استفاده از این محصول در کنار تنظیم ارتفاع صندلی باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری های اسکلتی و عضلانی ناشی از کار زیاد با رایانه می گردد. پایه نگهدارنده مانیتور مدل 7914 محصولی برای تنظیم ارتفاع مانیتور و مرتب کردن میز کار است که بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده است، بدنه آن از ام دی اف با کیفیت و ضخیم (16 میلیمتر) طراحی شده همچنین لایه ملامینه پرس شده زیرآن باعث می شود در طول زمان محصول ثابت بماند و شکل خود را از دست ندهد. استفاده از پرس وکیوم با طرح چوب ونگه ، پوست فندقی و پوست گردویی علاوه بر زیبایی باعث مقاومت آن در مقابل نفوذ آب می گردد. همچنین وجود 6 محل برای نگهداری اشیاء مانند خودکار ، لیوان چای ، فلش مموری ، کارت ویزیت ، کاغذ یادداشت باعث مرتب شدن میز کار می شود، علاوه بر آن گوشی تلفن همراهتان همیشه جلوی چشمتان خواهد بود و می توانید با یک کابل USB آن را شارژ کنید یا اطلاعات خود را به رایانه منتقل نمائید. این محصول 4 پایه با ارتفاع 8 سانتی متر دارد که می توانید تا 2.5 سانتیمتر ارتفاع هر پایه را جدا افزایش دهید و این یعنی در سطوح شیب دار هم می توانید از آن استفاده کنید. ادامه مطلب

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 310×520×80 میلی‌متر
  • وزن 1500 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی تولید داخل ایران
  •  مرتب شدن میز کار
  •  ساخته شده از ام دی اف با کیفیت با لایه ملامینه پرس شده
  •  مقاوم در برابر ریختن آب
  •  بهینه سازی زاویه دید
  •  مستحکم و با دوام
  •  قابلیت تنظیم ارتفاع
  •  قابلیت افزایش ارتفاع تا 2.5 سانتی متر
  •  طراحی ارگونومیک و جلوگیری از ابتلا به بیماری های اسکلتی و عضلانی
  •  استفاده در سطح شیب دار

پایه رومیزی تی وی جک مدل X5 مناسب برای مانیتورهای 22 تا 27 اینچ

 

 

مشخصات

  • ابعاد 10*15 سانتی‌متر
  • وزن 1900 گرم
  • جنس ورق آهن
  • مناسب برای تلویزیون
  • توضیحات دستگاه طول بازوها 32 سانتیمتر
  •  مقدار بازشوندگی گیرنده میز 12 سانتی متر
  • قابلیت حرکت بله
  • توضیحات حرکت 360 درجه
  •  44 سانتیمتر به بالا و پایین
  • استاندارد نصب VESA
  • توضیحات نصب قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • سایر توضیحات مناسب برای ماینتورهای 15 تا 27 اینچ
  •  رنگ کوره‌ای
  •  تغییر زاویه
  •  نصب سریع و آسان

مانیتور بنکیو مدل GW2780 سایز 27 اینچ

 

 

 

مانیتور ال ای دی ال جی LG LED Monitor HD 28MT48VF

معرفی کوتاه مانیتور ال ای دی ال جی LG 28MT48VF

مانیتور 28 ام تی 48 وی اف « 28MT48VF » یکی از مدل های تولید شده توسط شرکت نام آشنای ال جی « LG » است. این مانیتور همانند دیگر محصولات این شرکت با کیفیت بالا و طراحی شیک تولید و در اختیار شما قرار می گیرد. این مانیتور بر روی پایه‌ای زیبا و شیک نصب می شود؛ البته می توانید آن را به دیوار نیز نصب کنید. این مانیتور ال جی دارای نمایشگر تخت LED است که دارای کیفیت تصویر اچ دی « HD » است. از ویژگی های خوب این مانیتور می توان به زاویه دید گسترده‌ی 178 درجه (عمودی و افقی) اشاره کرد. شما می توانید در منطقه‌ای گسترده تر هنگام مشاهده، تصاویر را زیبا و بدون تاری مشاهده کنید. نسبت تصویر 16:9، روشنایی 250cd/m2، کنتراست 1000:1 و نمایش 16.7 میلیون رنگ از دیگر ویژگی های تصویری این مانیتور ال جی است. در کنار تصویر زیبا، شاهد حضور صدایی پر توان هستید. وظیفه پخش صدا بر عهده‌ی اسپیکر های 5 واتی است که سر جمع توان 10 وات را ارائه می دهند. این میزان خروجی صدا برای این مانیتور بسیار مناسب و عالی است. ال جی یک سری کامل از پورت ها را جهت اتصال به سایر دستگاهها بر روی این مانیتور ال جی قرار داده است. این پورتها شامل HDMI، D-Sub، کامپوزیت و در نهایت USB است. به سادگی می توانید فلش مموری های خود را به مانیتور متصل کنید و از دیدن فیلم ها و گوش دادن به موسیقی ها لذت ببرید. این مانیتور ال جی دارای قابلیت پخش فرمت Divx HD است. برای آشنایی بیشتر با مدل مانیتور ال جی 28MT48VF با ادامه متن فروشگاه اینترنتی بانه دات کام همراه شوید.

 

جزییات

مانیتور 28 ام تی48 وی اف « 28MT48VF » یکی از مدل های تولید شده توسط شرکت نام آشنای ال جی « LG » است. این مانیتور همانند دیگر محصولات این شرکت با کیفیت بالا و طراحی شیک تولید و در اختیار شما قرار می گیرد. این مانیتور بر روی پایه‌ای زیبا و شیک نصب می شود؛ البته می توانید آن را به دیوار نیز نصب کنید. این مانیتور ال جی دارای نمایشگر تخت LED است که دارای کیفیت تصویر اچ دی « HD » است. از ویژگی های خوب این مانیتور می توان به زاویه دید گسترده‌ی 178 درجه (عمودی و افقی) اشاره کرد. رای آشنایی بیشتر با مدل مانیتور ال جی 28MT48VF با ادامه متن فروشگاه اینترنتی بانه دات کام همراه شوید.

ساده و شیک

طراحی و شکل ظاهر هنگام خرید مانیتور ها و تلویزیون ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای این منظور ال جی مانیتور 28MT48VF را با طراحی ساده، ضخامت کم بدنه و قاب نسبتاً باریک طراحی کرده. این مانیتور دارای نمایشگر 27.5 اینچ معادل 69.87 سانتی متر است (البته برخی اوقات 28 اینچ نیز گفته می شود). این مانیتور ال جی با ابعاد 641.5 × 186.1 × 435.5 میلیمتری تولید شده که با نصب پایه ضخامت و ارتفاع آن افزایش می یابد. شما می توانید این مانیتور را با ابعاد 100 × 100 میلی متر به دیوار نصب کنید و هم آن را بر روی پایه زیبا کمانی شکل قرار دهید. این مانیتور ال جی دارای پورتهای متعددی است که در قسمت پشت کنار هم قرار داده شده اند. این پورتها شامل HDMI، USB، کامپوزیت و D-Sub می باشند که در محوطه‌ای مستطیلی شکل واقع شده اند.

 

کیفیت تصویر و صدا

 

ال جی مانیتور 28MT48VF را با کیفیت تصویر اچ دی (رزولوشن 1366 × 769 پیکسل) تولید و در اختیار کاربران قرار داده است. نمایشگر این مانیتور LED است که نسبت به مدل های LCD دارای مصرف کمتر و نمایش بهتر تصویر است. نسبت تصویر 16:9، روشنایی 250cd/m2، کنتراست 1000:1 و نمایش 16.7 میلیون رنگ از دیگر ویژگی های تصویری این مانیتور ال جی است. از ویژگی های خوب این مانیتور lg می توان به همراه شدن بلندگوهای داخلی اشاره کرد. وجود اسپیکر موجب می شود تا شما از خرید بلندگوی خارجی جهت پخش صدا بی نیاز شوید. این مانیتور حداکثر توان خروجی 10 وات را فراهم می سازد که برای یک مانیتور بسیار مناسب و عالی است.

زاویه دید این مانیتور بسیار مناسب و معقول است؛ 178 درجه عمودی و افقی. این اعداد نشان دهنده این است که در محوطه‌ای بسیار گسترده، تصاویر بر روی نمایشگر واضح و شفاف قابل مشاهده هستند.

اتصال به سایر دستگاهها

 

آیا دوست دارید هر آنچه بر روی فلش مموری هاست را به مانیتور متصل کنید و از دیدن تصاویر و گوش دادن به موسیقی های موجود بر روی آن لذت ببرید؟ یکی از ویژگی های خوب این مانیتور ال ای دی ال جی می توان به حضور پورتهای متنوع اشاره کرد که اتصال به دستگاههای مختلف را فراهم می سازد. با استفاده از پورت های که در بالا به آن ها اشاره شد، می توانید مانیتور را به سایر دستگاهها متصل کرد. استفاده از پورت HDMI نیز اتصال به دستگاههای سازگار را ممکن می سازد تا با سرعت و کیفیت بالاتر بتوانید منابع را ارسال کنید. فلش مموری خود را به سادگی با استفاده از پورت USB2.0 به مانیتور متصل کنید تا بتوانید از دیدن محتوای موجود بر روی آن لذت ببرید. پورت کامپوزیت نیز اتصال یک سری از دستگاههای سازگار را ممکن خواهد ساخت.

چرا خرید مانیتور ال جی

اگر مایل به خرید مانیتوری جهت اتصال به رایانه شخصی و خانگی خود هستید، مدل 28MT48VF گزینه‌ای بسیار مناسب برای شماست. از ویژگی های خوب این مانیتور وجود بلندگوهایی داخلی با خروجی توان بالاست که شما را از خرید اسپیکر های خارجی بی نیاز خواهند کرد. کیفیت تصویر مناسب، زاویه دید عالی، وجود پورتهای متنوع و طراحی زیبا و شیک از ویژگی های خوب این مانیتور است. وجود پورتهای متنوع بر روی این مانیتور ال جی اتصال به دستگاههای متنوع را فراهم می سازد. شما می توانید این مانیتور را هم بر روی میز قرار دهید و هم آن را به دیوار متصل کنید.

مانیتور ایسوس مدل MX279HE سایز 27 اینچ

کمپانی ASUS به تازگی از نمایشگر‌ جدیدی با نام Designo MX279HE رونمایی کرده است که صرفا کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال افزایش زیبایی در محل میز کار بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور هستند. طبق اعلام کمپانی ایسوس این نمایشگر فعلا تنها در سایز 27 اینچ تولید خواهد شد و در سه طرف پنل خود از قاب فریم بسیار ظریف و نازک از جنس آلومینیوم بهره خواهد گرفت. این مانیتور موفق به دریافت گواهی TÜV Rheinland شده که جزئی از مسائل مربوط به حفاظت چشم کاربران است. همچنین این محصول از طرف شرکت تولیدکننده به فناوری کاهش نورآبی نیز مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه‌ای، زمان پاسخ دهی ۵ میلی ثانیه به صورت GTG، حداکثر شدت روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر مترمربع و کنتراست پویا اشاره کرد. ادامه مطلب

 

مشخصات ظاهری

  • وزن 5.2 کیلوگرم

مشخصات صفحه نمایش

  • سایز صفحه نمایش 27 اینچ
  • نوع پنل IPS
  • نور پس‌زمینه LED
  • رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  •  نسبت تصویر این مورد ارتباط بین طول تصویر نسبت به عرض آنرا مشخص می کند. نسبت فوق در تلویزیون های نسل گذشته چیزی در حدود 4:3 بوده. این رقم در مدل های صفحه عریض امروزی 16:9 می باشد. و دلیل نمایش بهتر DVD ها در این تلویزیون ها نیز همین مورد است چراکه کلیه فیلم ها از 50 سال پیش تا کنون با اسپکت 1٫85:1 ساخته شده اند که خیلی نزدیک به نسبت تلویزیون صفحه عریض که 16:9 است یا 1٫78:1 می باشد. 16:9

این مورد ارتباط بین طول تصویر نسبت به عرض آنرا مشخص می کند. نسبت فوق در تلویزیون های نسل گذشته چیزی در حدود 4:3 بوده. این رقم در مدل های صفحه عریض امروزی 16:9 می باشد. و دلیل نمایش بهتر DVD ها در این تلویزیون ها نیز همین مورد است چراکه کلیه فیلم ها از 50 سال پیش تا کنون با اسپکت 1٫85:1 ساخته شده اند که خیلی نزدیک به نسبت تلویزیون صفحه عریض که 16:9 است یا 1٫78:1 می باشد.

  • کنتراست داینامیک کنتراست رنگ معیاری است برای تشخیص تفاوت موجود میان روشنترین سفید و تیره ترین سیاهی که در یک لحظه از جلوی چشمان ما می گذرد. هر چقدر کنتراست بالاتر باشد، صفحه نمایش توانایی نمایش تصاویر واضح تری را دارد. در حقیقت می توان به آن به عنوان فیلتری نگاه کرد که توانایی جذب و انعکاس نور را افزایش داده ، فشار زیادی به چشم وارد نمی کند و مبین میزان e-tone یا همان تفاوت میان تم سیاه و سفید است. به زبان ساده تر می توان گفت که هر چقدر کنتراست رنگ بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز بالاتر می رود. 80000000:1

کنتراست رنگ معیاری است برای تشخیص تفاوت موجود میان روشنترین سفید و تیره ترین سیاهی که در یک لحظه از جلوی چشمان ما می گذرد. هر چقدر کنتراست بالاتر باشد، صفحه نمایش توانایی نمایش تصاویر واضح تری را دارد. در حقیقت می توان به آن به عنوان فیلتری نگاه کرد که توانایی جذب و انعکاس نور را افزایش داده ، فشار زیادی به چشم وارد نمی کند و مبین میزان e-tone یا همان تفاوت میان تم سیاه و سفید است. به زبان ساده تر می توان گفت که هر چقدر کنتراست رنگ بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز بالاتر می رود.

  • سایز پیکسل‌ها 0.311 میلی‌متر
  • تعداد رنگ قابل نمایش 16.7 میلیون رنگ
  • شدت روشنایی 250 کاندلا بر متر مربع
  • محدوده زمان پاسخ‌گویی سه تا شش میلی‌ثانیه
  • زمان پاسخ‌گویی (GTG) زمان پاسخگویی یا عکس العمل به لمس صفحه هست که با میلی ثانیه بیان می شود . 5 میلی‌ثانیه

زمان پاسخگویی یا عکس العمل به لمس صفحه هست که با میلی ثانیه بیان می شود .

  • زاویه دید (افقی/عمودی) زاویه دید نمایشگر در واقع میزان انحرافیست که در جهات افقی و عمودی نسبت به مانیتور میگیرید اما کیفیت تصویر مثل رنگ ، کنتراست و وضوح آن تغییری نمی کند . زاویه دید نرمال برای نمایشگرها فعلا 160 درجه است . 178 درجه افقی / 178 درجه عمودی

زاویه دید نمایشگر در واقع میزان انحرافیست که در جهات افقی و عمودی نسبت به مانیتور میگیرید اما کیفیت تصویر مثل رنگ ، کنتراست و وضوح آن تغییری نمی کند . زاویه دید نرمال برای نمایشگرها فعلا 160 درجه است .

  • نوع سیگنال ویدئویی دیجیتال
  • نوع مانیتور اداری , طراحی و ادیت

مشخصات اتصال

  • پورت VGA یا D-Sub دارد
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub یک عدد
  •  پورت USB یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی 1.1, 2.1, 3.0 ارائه شده است. ندارد

یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی 1.1, 2.1, 3.0 ارائه شده است.

  • پورت HDMI HDMI یا همان High Definition Multimedia Interface اولین پورت مستقل جهان می باشد ، مستقل به این معنا که میتوانید تنها با یک فیش تصویر تمام رنگی به اضافه صوت را به صورت دیجیتال دریافت کنید. این پورت که با مشارکت شرکت های متخصص Sony , Panasonic , Philips , Hitachi , Silicon Image , Toshiba ،Thomson طراحی و ساخته شده هست توانسته است به یک پورت کار آمد و قدرتمند تبدیل بشود که در سال های بعد آن ، نسخه های جدیدتری ساخته شد و امروزه به عنوان بهترین پورت و مولد صدا و تصویر دیجیتال با سرعت بسیار بالا انتقال مورد استفاده قرار گرفته است دارد

HDMI یا همان High Definition Multimedia Interface اولین پورت مستقل جهان می باشد ، مستقل به این معنا که میتوانید تنها با یک فیش تصویر تمام رنگی به اضافه صوت را به صورت دیجیتال دریافت کنید. این پورت که با مشارکت شرکت های متخصص Sony , Panasonic , Philips , Hitachi , Silicon Image , Toshiba ،Thomson طراحی و ساخته شده هست توانسته است به یک پورت کار آمد و قدرتمند تبدیل بشود که در سال های بعد آن ، نسخه های جدیدتری ساخته شد و امروزه به عنوان بهترین پورت و مولد صدا و تصویر دیجیتال با سرعت بسیار بالا انتقال مورد استفاده قرار گرفته است

  • تعداد پورت HDMI یک عدد
  • پورت DVI DVI ‌مخفف Digital Video Interface است و یکی از با کیفیت‌ترین انواع اتصالات به شمار می‌رود. با استفاده از این پورت شما هیچگونه افت کیفیت تصویر نخواهید داشت. این اتصال دیجیتالی تصاویر می‌تواند تنها با کمک یک آدابپتور به سیستم‌هایی که دارای خروجی HDMI هستند نیز متصل گردد. همچنین می‌توان از آن برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر نیز کمک گرفت که به این منظور یک کابل مخصوص به انضمام سوکت مولتی‌پین مورد نیاز است. ندارد

DVI ‌مخفف Digital Video Interface است و یکی از با کیفیت‌ترین انواع اتصالات به شمار می‌رود. با استفاده از این پورت شما هیچگونه افت کیفیت تصویر نخواهید داشت. این اتصال دیجیتالی تصاویر می‌تواند تنها با کمک یک آدابپتور به سیستم‌هایی که دارای خروجی HDMI هستند نیز متصل گردد. همچنین می‌توان از آن برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر نیز کمک گرفت که به این منظور یک کابل مخصوص به انضمام سوکت مولتی‌پین مورد نیاز است.

  • Display Port ندارد
  • Mini DisplayPort ندارد
  • کامپوزیت ندارد
  • کامپوننت ندارد
  • ورودی صدا ندارد
  • Wireless Display ندارد
  • خروجی هدفون ندارد

سایر مشخصات

  • بلندگو (اسپیکر) ندارد
  • مصرف برق 29.1 وات
  • مشخصات فنی دارای قفل Kensington Lock
  • اقلام همراه کابل VGA
  •  کابل Audio
  •  کابل Power
  •  کابل مبدل HDMI-2-DVI
  •  آداپتور Power
  •  دفترچه راهنما
  • سایر قابلیت‌ها پشتیبانی از استانداردهای Energy Star®, BSMI, CB, CCC, CE, C-Tick, ErP, FCC, Gost-R, J-MOSS, PSE, RoHS, UL/cUL, VCCI, WEEE, WHQL
  •  دارای کلیدهای مدیریتی: Auto. Adjustment ،Brightness Adjustment ،Volume Adjustment ،Input Selection و QuickFit
  •  پشتیبانی از ASUS SonicMaster audio technology
  •  پشتیبانی از ICEpower® Bang & Olufsen technology
  • شناسه کالا 2800000115180

مانیتور صوتی کودک مدل SCD505

جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد مانیتور صوتی کودک مدل SCD 505:

  •  حساسیت بسیار بالا و دقیق نسبت به صداهای ایجاد شده توسط نوزاد (که امکان کنترل بالائی را برای والدین فراهم می آورد)
  •  امکان کار با باطری معمولی (در داخل بسته وجود ندارد) به همراه باطری قابل شارژ
  •  گستره کارکرد 330 متری (به نسبت بالا در مقایسه با مانیتورهای تصویری که 150 متر گستره کاربرد دارند)
  •  دارای چراغ خواب و امکان لالایی
  •  دارای ویژگی صرفه جویی و مصرف بهینه باطری
  •  وضوع صدایی بسیار بالا
  •  حفظ کامل حریم خصوصی، عدم امکان تداخل و شنود امواج رادیویی توسط دستگاههای دیگر با توجه به امکان انتخاب کانال اختصاصی ارتباط (دارای 120 کانال ارتباطی قابل انتخاب)
  •  تضمین عدم تداخل صوتی از سایر دستگاه های بی سیم
  •  بدون نیاز به نصب خاص و پیچیده
  •  دارای ویژگی ECO برای کاهش میزان مصرف انرژی و قدرت انتقال
  •  قابلیت تنظیم بلندی و حساسیت صدا
  •  گیرنده قابل شارژ والدین برای کنترل 24 ساعته
  •  قابلیت ارتباط دو طرفه
  •  باطری شارژشده تا 24 ساعت کار می کند
  •  زمان لازم برای شارژ: 8 ساعت
  •  ابعاد بسته: 22*15.6*9.4 سانتیمتر
  •  ساخت کشور انگلستان
  •  گارانتی: 1 سال

 

مانیتور ایسوس مدل VP228DE سایز 21.5 اینچ

 

 

 

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 100- DR

این محصول منحصر بفرد که در قالب یک آینه خودرو طراحی شده است، یک اینه باشیشه مخصوص برای شکست شدت نور خودروهای عقبی و راحتی چشم در شب می باشد و کمپانی سازنده برای راحتی کار یک مانیتور 10 اینچ لمسی را بصورت هوشمندانه ای داخل خود آینه طراحی و جانمایی کرده است و این سیستم این قابلیت رانیز دارد که بدون نیاز به تغییر جای دوربینهای جلو و عقب , از داخل خودرو و از طریق مانیتور لمسی تصویر دوربینها را در جهت های بالا و پایین تنظیم کرد تا شما عزیزان براحتی بتوانید تصاویر دوربین دنده عقب و جلو را در زوایای مختلف بدلخواه ملاحظه بفرمایید.در مورد قابلیتهای دیگر این محصول باید گفت که شامل یک دوربین با لنز 6 لایه و با کیفیت فول اچ دی برای تصویر برداری از جلوی خودرو و یک دوربین با کیفیت فول اچ دی و لنز 6 لایه دید در شب برای عقب خودرو و بهمراه خطوط نشانگر فاصله اشیا از خودرو در حالت دنده عقب نیز می باشدو نیز دارای یک دستگاه DVR مرکزی که در خود آینه طراحی وجانمایی شده است و بطور خودکار هم زمان با استارت خودرو شروع به ضبط وقایع و تصاویر جلو و عقب خودرو بصورت مداربسته با کیفیت FULL HD می نماید و باتوجه به قابلیت اتصال رم تا حجم 32 گیگابایت ضبط تصاویر را برای شما امکان پذیر می نماید. باتوجه به امکان عکس برداری با کیفیت 5 مگاپیکسل قابلیت ثبت عکسهای باکیفیت را برای شما فراهم می کند,این محصول علاوه بر سیستم پارکینگ مانیتورینگ که قابلیت ضبط هوشمند را دارد (ضبط خودکار تصاویردر صورت تشخیص حرکت نزدیک به خودرو در زمان پارک و خاموش بودن خودرو). از سیستم G-Sensor نیز پشتیبانی می نماید, تکنولوژی G-Sensor را می توان هوشمندانه ترین سیستم در طراحی این قبیل دوربین ها دانست که در صورتی که این خودرو خاموش و در حالت پارک رها شده باشد محصول در صورت احساس ضربه و یا لرزش در بدنه خودرو بصورت کاملا اتوماتیک روشن شده و شروع به ضبط صدا و تصاویر دوربینهای جلو و عقب می نماید. این امر به شما کمک می کند تا در صورتی که خودرو خود را ترک کردید در صورتی که تصادفی با خودرو شما رخ دهد و یا شخصی اقدام به ضربه و یا کشیدن خطوط بر روی بدنه ماشین کند دستگاه با تشخیص لرزش بصورت اتوماتیک با کمک باطری یدکی که در خود محصول جاسازی شده روشن می شود و از اتفاقات رخ داده بصورت مخفیانه تصویر برداری خواهد کرد. محصول فوق قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای سبک و سنگین را با توجه به مبدل 12-24 ولت دارد. و در کل باید گفت که بهترین و کاربردی ترین وسیله برای ثبت وقایع و مناظر و خاطرات خوش سفرهای جاده ای با کیفیت بسیار بالای صدا و تصویر می باشد. ادامه مطلب

 

مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات ابعاد دوربین : 25x8x4 سانتی متر
  •  کیفیت دوربین ها : Full HD
  •  دوربین جلو : دارد
  •  مانیتور داخلی : 10 اینچ لمسی
  •  امکان پخشی همزمان تصویر جلو و عقب : دارد
  •  پوشش زاویه دید دوربین جلو : 170 درجه
  •  قابل اتصال روی آینه خودرو : دارد
  •  رزلوشن تصویر: حداکثر 1080P,
  •  قابلیت عکسبرداری : دارد
  •  قابلیت اتصال کارت حافظه : 32 گیگابایت
  •  میکروفن داخلی : دارد
  •  اسپیکر : دارد
  •  دوربین عقب : ضد اب و دید در شب
  •  باتری داخلی : دارد
  •  شارژر فندکی : دارد
  •  مناسب برای تمامی خودروهای سبک وسنگین

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو مدل dan717

ضبط تصاویر مقابل خودرو با کیفیت فول HD به همراه دوربین عقب خودرو ضبط خودکار به محض وارد شدن ضربه به خودرو با ایجاد حرکت مقابل خودرو "LCD 4.3 اینچ زاویه دید 170 درجه پشتیبانی از SD CARD تا 32 گیگابایت دید در شب قابلیت عکاسی از تصاویر این محصول منحصر بفرد که در قالب یک آینه خودرو طراحی شده است یک سیستم جامع و کاربردی می باشد که شامل یک دوربین با کیفیت Full HD برای تصویر برداری از جلوی خودرو و یک دوربین با کیفیت برای عقب خودرو که دارای نشانگر فاصله نیز می باشد و یک یک دستگاه مرکزی که در خود آینه طراحی شده است که قابلیت اتصال رم تا حجم 32گیگابایت برای ضبط تصاویر می باشد تشکیل شده است. برای راحتی کار یک مانیتور 4.3 اینچی را بصورت هوشمندانه ای داخل خود آینه طراحی و جانمایی کرده است تا شما عزیزان براحتی بتوانید تصاویر دوربین را ملاحظه بفرمایید.این محصول علاوه بر سیستم Motion Detection که قابلیت ضبط هوشمند می باشد (ضبط در صورت تشخیص حرکت) از سیستم G-Sensor نیز پشتیبانی می نماید.تکنولوژی G-Sensor را می توان هوشمندانه ترین سیستم در طراحی این قبیل دوربین ها دانست که عملکرد آن بدین صورت می باشد که در صورتی که این سیستم خاموش باشد با تشخیص لرزش، محصول بصورت کاملا اتوماتیک روشن شده و شروع به ضبط تصویر می نماید این امر به شما کمک می کند تا در صورتی که خودروی خود را خاموش کرده و در حالت پارک می باشد در صورتی که شخصی اقدام به انجام اموری مانند تصادف با خودرو شما و یا کشیدن خطوط بر روی بدنه ماشین کند دستگاه با تشخیص لرزش بصورت اتوماتیک با کمک باطری یدکی که در خود محصول جاسازی شده روشن می شود و از اتفاقات رخ داده تصویر برداری خواهد نمود ادامه مطلب

 

مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات قابلیت عملکرد: HDR ، سنسور G چرخه ضبط، تشخیص حرکت (در هنگام ضربه ،تصادف و دزدی شروع به ضبط تصاویر میکند)، مانیتور پارکینگ (در هنگام پارک)، دید در شب
  •  صفحه نمایش:4.3 اینچی
  •  360 درجه مانیتورینگ،صدا،ویدیو و DVR
  •  وضوح ویدیو: جلو 1080P ، عقب VGA
  •  دوربین جلو: زاویه عرض 170 درجه
  •  دوربین عقب: زاویه دید 120 درجه
  •  فرمت ویدیو: AVI
  •  فرمت عکس: JPGE
  •  سنسور:سنسور G
  •  ولتاژ ورودی: DC 12V-24V
  •  کارت حافظه تا 32 گیگ را پشتیبانی میکند(کارت حافظه در بسته بندی موجود نیست)
  •  پورت USB
  •  بسته شامل:
  •  مانیتور LCD 4*3
  •  دوربین عقب همراه با کابل 5.8 متری
  •  شارژر اتوموبیل 3 متری
  •  راهنمای کاربر

مانیتور ال جی مدل 22M38H سایز 22 اینچ

 

 

 

مانیتور پشت سری دابسر لکسوسی DB-HR6309D-SN04 Dabser Monitor Car

معرفی کوتاه مانیتور پشت سری دابسر لکسوسی DB-HR6309D-SN04 Dabser Monitor Car

استفاده از لوازم و تجهیزات پیشرفته در خودرو خواسته همه رانندگان است و یکی از این لوازم مانیتور پشت سری لکسوسی دابسر « DB-HR6309D-SN04 Dabser » است که با کیفیت تصویر بسیار مناسب تولید شده و از همه مهمتر به صورت پلاستیکی با روکش چرمی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این نمایشگر 9 اینچی LED مجهز به امکاناتی همچون ورودی تصویر، پشتیبانی از انواع فرمت ها و همچنین یک ورودی صدا « Voice input » است. مانیتور پشت سری 9 اینچ خودرو با نمایشگر نسبتا بزرگ امکان پخش رادیو FM و همچنین سازگار با دیسک CD و DVD است و از همه مهمتر به خروجی هدفون و AV مجهز شده است. علاوه بر این می توانید هم اکنون آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام سفارش دهید.

 

جزییات

داشتن یک اتومبیل با تمام امکانات، خواسته همه افرادی است که به رانندگی علاقه دارند. مانیتور کلاهکی طرح لکسوس دابسر DB-HR6309D-SN04 یکی از این لوازم کاربردی و مورد نیاز است که به سرنشینان صندلی های عقب امکان می دهد از سرگرمی های متنوع و پخش ویدئوهای متنوع در اتومبیل لذت ببرند. کیفیت تصویر مناسب و نوع صفحه نمایش TFT به همراه امکانات مختلف دیگر از ویژگی های برجسته این مانیتور پشت سری به شمار می آید.

کارایی ایده آل و رضایت بخش

داشتن یک مانیتور زیبا نه تنها جلوه ای زیبا به اتومبیل تان می دهد بلکه به میزان قابل توجهی می توانید از کارایی ها و امکانات حرفه ای آن بهره مند شوید. برای نمونه در مانیتور 9 اینچی دابسر مدل DB-HR6309D-SN04 اینچی با امکان رنگ قابل تنظیم می توان برنامه ها و تصاویر مورد علاقه تان را با کیفیت بالا بر روی آن مشاهده کرده و از نمایشگر با کیفیتی که دارد بهره مند شوید. علاوه بر این مجهز به پورت USB ،SD CARD بوده و سازگار با سازگار با دیسک CD و DVD می باشد.

کیفیت ساخت و طراحی مدرن

 

مانیتور پشت سری خودرو دابسر مجهز به یک طراحی زیبا و با بدنه ای پلاستیکی و روکش چرمی ساخته شده از مواد اولیه می باشد که به راحتی امکان نصب را داشته و از همه مهمتر با طول کابل مناسب تولید شده است. این مانیتور کلاهکی با صفحه نمایش نسبتا بزرگ از کارایی مناسبی برخوردار بوده تا به سادگی از آن استفاده کنید.

پشتیبانی از فرمت ها

پشتیبانی از پورت های متنوع همچون USB ،SD CARD و همچنین وجود دو ورودی تصویر و از همه مهمتر کیفیت تصویر ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل این مانیتور را به یکی از بهترین مدل های موجود تبدیل کرده که امکانات و قابلیت هایی که دارد از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

مانیتور تاشو خودرو 4.3 اینچ Folding Monitor Car 4.3Inch

معرفی کوتاه مانیتور تاشو خودرو 4.3 اینچ Folding Monitor Car 4.3Inch

استفاده از لوازم و تجهیزات پیشرفته در خودرو خواسته همه رانندگان است و یکی از این لوازم مانیتور تاشو 4.3 اینچ است که با کیفیت تصویر بسیار مناسب تولید شده و از همه مهمتر به صورت تاشو با قابلیت باز و بسته شدن در دسترس کاربران قرار گرفته است. این نمایشگر 4.3 اینچی LED مجهز به امکاناتی همچون دو ورودی تصویر، پشتیبانی از انواع فرمت ها و همچنین یک ورودی صدا « Voice input » است. مانیتور تاشو 4.3 اینچ خودرو با نمایشگر نسبتا بزرگ امکان پخش رادیو FM را به راحتی فراهم می کند با استفاده از این مانیتور به راحتی می توانید پارک دوبل را انجام داده و به راحتی دنده عقب بگیرید. مانیتور تاشو خودرو 4.3 اینچ امکان وصل شدن به دوربین و پخش خودرو را داشته و از رزولوشن 272 × 480 پیکسل بهره می برد . علاوه بر این می توانید هم اکنون آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام سفارش دهید.

 

جزییات

داشتن یک اتومبیل با تمام امکانات، خواسته همه افرادی است که به رانندگی علاقه دارند. مانیتور تاشو LED یکی از این لوازم کاربردی و مورد نیاز است که به شما امکان می دهد هنگامی که مشغول رانندگی هستید از سرگرمی های متنوع در اتومبیل تان لذت ببرید. کیفیت تصویر مناسب و نوع صفحه نمایش TFT به همراه امکانات مختلف دیگر از ویژگی های برجسته این مانیتور تاشو به شمار می آید.

کارایی ایده آل و رضایت بخش

داشتن یک مانیتور زیبا و تاشو نه تنها جلوه ای زیبا به اتومبیل تان می دهد بلکه به میزان قابل توجهی می توانید از کارایی ها و امکانات حرفه ای آن بهره مند شوید. برای نمونه در این مانیتور تاشو 4.3 اینچی با امکان رنگ قابل تنظیم می توان برنامه ها و تصاویر مورد علاقه تان را با کیفیت بالا بر روی آن مشاهده کرده و از نمایشگر با کیفیتی که دارد بهره مند شوید. علاوه بر این توسط پشتیبانی از دوربین به شما در انجام دادن پارک دوبل و دنده عقب گرفتن راحت، کمک می کند

کیفیت ساخت و طراحی مدرن

 

Folding Monitor Carاین مانیتور 4.3 اینچ جلویی تاشو خودرو مجهز به یک طراحی زیبا و با بدنه ای مستحکم و ساخته شده از مواد اولیه می باشد که به راحتی امکان نصب را داشته و از همه مهمتر با طول کابل مناسب تولید شده است. مانیتور تاشو با صفحه نمایش نسبتا بزرگ از کارایی مناسبی برخوردار بوده تا به سادگی از آن استفاده کنید.

پشتیبانی از فرمت ها

 

پشتیبانی از پورت های متنوع و همچنین وجود دو ورودی تصویر و از همه مهمتر امکان اتصال دوربین خودرو این مانیتور تاشو را به یکی از بهترین مدل های موجود تبدیل کرده که امکانات و قابلیت هایی که دارد از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

مانیتور LED ایسوس Asus WUXGA IPS LED Manitor HA2402 24.1Inch


مانیتور آیینه ای 7 اینچ خودرو Rear Monitor Car 7 Inch LED

 

 

مانیتور LED ال جی LG Full HD IPS LED Monitor 34UC79G-B 34Inch

 
مشخصات دستگاه
ابعاد 23.5 × 41.6 × 55.7 سانتی‌متر
وزن 6.9 کیلوگرم
نمایشگر
سایز صفحه نمایش 24.1 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت (Flat)
تکنولوژی صفحه نمایش LED (LED-backlit)
نوع پنل IPS
شدت روشنایی (Brightness) 300 (cd/m2)
رزولوشن 1200*1920
نسبت تصویر 16:10
تعداد رنگ قابل نمایش 16.7 میلیون رنگ
زاویه دید (Viewing Angle) (H/V) 178 درجه / 178 درجه
اتصالات
پورت HDMI 1 پورت
پورت USB 4 پورت USB 3.0
Display Port دارد
DVI DVI-D
D-sub دارد
اقلام همراه
اقلام همراه کابل DVI راهنمای نصب سریع

مانیتور صوتی کودک مدل SCD525

جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد مانیتور صوتی کودک مدل SCD 525:

  •  تکنولوژیDECT برای جلوگیری از هر گونه تداخل امواج، حفظ حریم شخصی، و کد گذاری صدا وامنیت ارتباط (دارای 20 کانال ارتباطی)
  •  تکنولوژیDECT  صدای بسیار شفاف و واضح را فراهم می آورد
  •  باطری شارژ شده تا 24 ساعت تا شارژ بعدی کار می کند
  •  امکان تنظیم درجه حساسیت و شدت صدا
  •  گستره کارکرد تا 330 متر
  •  نمایشگر LED سبز رنگ برقرار بودن و یا نبودن اتصال فرستنده و گیرنده را نشان می دهد
  •  برقراری ارتباط دو طرفه
  •  امکان صحبت از روی گیرنده و دریافت بر روی فرستنده صدا - مادر می تواند در هنگام بی قراری نوزاد توسط صدا او را آرام کند
  •  چراغ بر روی فرستنده صدا در زمانی که کودک در خواب بیدار می شود روشن شده و آرامش بخش است
  •  امکان مشاهده و کنترل دمای اتاق نوزاد بر روی گیرنده (تفاوت اصلی با مدل SCD 510)
  •  دارای گردنبند مخصوص برای انداختن گیرنده صوتی بر روی سینه
  •  دارای چراغ خواب و امکان پخش لالایی بر روی گیرنده صدا
  •  تضمین عدم تداخل صوتی از سایر دستگاه های بی سیم
  •  حسگر دما جهت نظارت و نگهداری دمای مناسب اتاق
  •  دارای ویژگی ECO برای کاهش میزان مصرف انرژی و قدرت انتقال
  •  قابلیت تنظیم بلندی و حساسیت صدا
  •  قابلیت خواندن آسان صفحه دیجیتالی چند زبانه در دستگاه گیرنده والدین
  •  ابعاد جعبه: 22*15.6*9.4 سانتیمتر
  •  ابعاد نمایشگردیجیتال گیرنده صدا: 3.5 سانتیمتر
  •  ساخت کشور انگلستان
  •  گارانتی: 1 سال

فتال مانیتورینگ مدل STAR 5000

مشخصات فتال مانیتورینگ

 

  • صفحه نمایش لمسی TFTرنگی 12.1 اینچ 
  • قابلیت قرارگیری مانیتور در زوایای مختلف جهت داشتن دید بهتر 
  • وضوع بالای تصاویر و فونت های درست و خوانا 
  • پرینتر حرارتی با کیفیت بالا ، کاغذ 112 میلی متری 
  • پروب  FHR ضد آب با حساسیت بالا (مناسب برای زایمان در آب)
  • 120 ساعت حافظه داخلی جهت ذخیره سازی اطلاعات بیمار 
  • ثبت حرکات جنین به صورت دستی و اتوماتیک 
  • قابلیت اتصال به سیستم سانترال مرکزی به همراه نرم افزار پیشرفته
  • آنالیز علائم حیاتی جنین و سیستم امتیاز دهی اتوماتیک
  • (NST,FISCHER,KREBS, MODIFIED FISCHER)

فتال مانیتورینگ مدل 5000e

مشخصات فتال مانیتورینگ

 

  • صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ رنگی
  • پرینتر حرارتی با کیفیت بالا ، کاغذ ۱۱۲ میلی متری
  • قابلیت زمان دادن به انجام تست و توقف خودکار جهت جلوگیری از مصرف کاغذ و حافظه دستگاه
  • ثبت حرکات جنین به صورت دستی و اتوماتیک
  • آنالیز علائم حیاتی جنین و سیستم امتیاز دهی اتوماتیک
  • ۶۰ ساعت حافظه داخلی جهت ذخیره سازی اطلاعات بیمار
  • دارای باتری قابل شارژ لیتیومی ، نگهداری شارژ تا ۴ ساعت
  • قابلیت اتصال به سیستم سانترال مرکزی به همراه نرم افزار پشترفته

مانیتور ایسوس مدل VS207T-P سایز 19.5 اینچ

 

 

مانیتور خودرو مارشال مدل ME-211

 

اطلاعات کلی

  • مشخصات صفحه نمایش 9 اینچ
  •  رزولوشن 600 ×1024 پیکسل
  •  امکان مشاهده تلوزیون
  •  دارای پورت آنتن
  •  یک عدد پورت USB
  •  یک عدد جک هدفون
  •  یک عدد ورودی AV
  •  یک عدد خروجیAV
  •  شیار کارت حافظه SD
  •  یک درگاه HDMI

فتال مانیتورینگ مدل STAR 5000C

مشخصات فتال مانیتورینگ

 

  • صفحه نمایش لمسی TFTرنگی 12.1 اینچ 
  • قابلیت قرارگیری مانیتور در زوایای مختلف جهت داشتن دید بهتر 
  • وضوع بالای تصاویر و فونت های درست و خوانا 
  • پرینتر حرارتی با کیفیت بالا، کاغذ 112 میلی متری 
  • پروب FHR ضد آب با حساسیت بالا (مناسب برای زایمان در آب)
  • 120 ساعت حافظه داخلی جهت ذخیره سازی اطلاعات بیمار 
  • ثبت حرکات جنین به صورت دستی و اتوماتیک 
  • قابلیت اتصال به سیستم سانترال مرکزی به همراه نرم افزار پیشرفته
  • آنالیز علائم حیاتی جنین و سیستم امتیاز دهی اتوماتیک
  • (NST,FISCHER,KREBS, MODIFIED FISCHER)
  • قابلیت ثبت علائم حیاتی مادر علاوه بر جنین در مدل 5000c
  • (ECG,NIBP,SPO2,RESP,PR,TEMP)

مانیتور لمسی ایسوس مدل VT168H

مشخصات فیزیکی

  •  ابعاد با پایه 189.4 * 280.7 * 377.8 میلیمتر
  •  ابعاد بدون پایه 44 * 235.9 * 377.8 میلیمتر
  •  ابعاد جعبه 122 * 349.7 * 433.8 میلیمتر
  •  وزن بدون پایه 1.4 کیلوگرم
  •  وزن جعبه 2.8 کیلوگرم

صفحه نمایش

  •  سایز 15.6 اینج
  •  نوع صفحه نمایش لمسی
  •  کنتراست 1: 50.000.000
  •  کیفیت صفحه نمایش HD
  •  دقت تصویر - رزولوشن 768 * 1366
  •  نسبت تصویر 16:9
  •  قابلیت 3 بعدی
  •  شدت روشنایی 200cd/m2
  •  زمان پاسخگویی 10 میلی ثانیه

اتصالات

  •  VGA - D Sub
  •  HDMI
  •  USB
  •  توضیحات پورت USB 1 عدد micro USB برای قابلیت لمسی
  •  Mini DisplayPort
  •  پورت صفحه نمایش Display
  •  ورودی Component/AV
  •  ورودی ویدئو Compostie
  •  Headphone Jack
  •  پشتیبانی HDCP

سایر مشخصات

  •  مصرف برق در حالت روشن 5.78 وات
  •  مصرف برق در حالت استندبای 0.5 وات

مزایا و معایب

  •  مزایا طراحی ارگونومیکیفیت تصویر فوق العادهدرگاههای ورودی و خروجی متنوعبهینه سازی کامل با قابلیتهای ویندوز 10صفحه نمایش لمسی با قابلیت دریافت 10 لمس همزمان

مانیتور بنکیو مدل BenQ GW2381 IPS سایز 22.5 اینچ

 

پایه دیواری مدل VM-SW20 مناسب برای مانیتورهای 14 تا 27 اینچ

مزیت نگهدارنده مانیتور بر روی لبه دیواره مدل VM-SW20 در اتصال آن به لبه دیوارها با پارتیشن ها است که هم می توان به صورت گیره ای بدون سوراخ کردن آن را متصل کرد و هم می توان با سوراخ کردن از آن استفاده کرد. گاهی نیاز به تغییر موقعیت مانیتور بر روی دیوار است که این پایه بهترین گزینه است که مانیتور را به صورت ارتفاعی در حدود 30 سانتی متر تنظیم کرد. با این کار استفاده بیشتری از فضای زیر مانیتور می شود. پایه های دیواری VM-SW20 قابلیت‌های زیادی دارند که با هر نوع دکوراسیون منزلی می‌توانند سازگار و هماهنگ شوند. شما می‌توانید با قرار دادن تلویزیون خود به وسیله آن در هر نقطه از خانه و یا اتاق خود شکلی تازه به آن بیخشید. از آنجا که انعطاف‌پذیری بالایی دارند می‌توانند در کنار هر وسیله‌ای مانند شومینه، کمد، وسایل تزئینی و بوفه و… قرار بگیرند. این پایه نگهدارنده برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال انتخابی عالی‌ست. چراکه نگهدارنده مانیتور بر روی لبه دیواره مدل VM-SW20 با قرار گیری روی لبه دیوار یا پارتیشن فضای زیای در اختیار شما قرار می‌دهند و جلوه خاصی به اتاق نشیمن و یا پذیرایی شما خواهند داد. دیجیک انواع پایه دیواری و رومیزی نیز برای هر نوع تلویزیون در هر سایزی و با هر نوع قابلیتی با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. ادامه مطلب
  • قابل استفاده برای انواع لبه دیواره شیشه ای یا کابینتی
  • قابلیت حرکت به صورت عمودی

مشخصات

  • ابعاد 39*19*8 سانتی‌متر
  • وزن 1300 گرم
  • جنس فلز
  • مناسب برای تلویزیون
  • قابلیت حرکت بله
  • نوع حرکت دیواری
  • استاندارد نصب VESA
  • سایر توضیحات پشتیبانی از تلویزیون های 14 اینچ تا 27 اینچ
  •  وزن قابل تحمل 15 کیلوگرم
  •  حرکت حول محور افقی 0 درجه
  •  حرکت حول محور عمودی 0 درجه
  •  حرکت چرخشی 0 درجه
  •  زاویه قابل تنظیم VM-SW10
  •  0 درجه
  •  فاصله سوارخهای محل نصب LCD از یک دیگر ( Vesa) 100 * 100 و 75 * 75 mm
  •  حداقل و حداکثر فاصله از محل نصب 5-30 mm

مانیتور ویوسونیک مدل VA2407H سایز 24 اینچ

 

 

مانیتور مسترتک مدل PB275Q سایز 27 اینچ

رزولوشن مانیتور PB275Q با ابعاد 1920 در 1080 می باشد که تصاویر را با نسبت 16:9 به کاربران نمایش میدهد و همچنین فرکانس تصویر این مانیتور 30 تا 80 هرتز می باشد. تعداد رنگهای قابل نمایش مانیتور مسترتک مدل PB275Q سایز 27 اینچ 16.7 میلیون رنگ و کنتراست تصویر آن (1000:1) می باشد که تصاویری بسیار زنده و با کیفیت مطلوب را به کاربر نمایش می دهد . شدت نور 250 کاندلا بر متر مربع است و محدوده پاسخگویی سه تا شش میلی ثانیه می باشد . از نقاط قوت محصول این است که درگاه های خوبی بر روی آن وجود دارد و کاربران را محدود نمی کند . این مانیتور دارای درگاه های VGA، HDMI و DP می باشد که درگاه‌ HDMI تصاویری با کیفیت بالا را به شما خروجی میدهد . از دیگر مشخصات خوب این مانیتور دارا بودن خروجی هدفون است که این امکان را به کاربران میدهد تا بتوانند هدفون خود را به مانیتور متصل کنند . همچنین بر روی این مانیتور بلندگو هایی با کیفیت تعبیه شده است که نیاز شما را به بلندگوی جانبی برای کامپیوترتان بر طرف می کند . طراحی شیک و کاربر پسند معرفی مانیتور مسترتک مدل PB275Q ، با رنگ مشکی مات یکی دیگر از نقاط قوت آن است که باعث شده این مانیتور محبوبیت بیشتری کسب کند ادامه مطلب

مشخصات ظاهری

  • ابعاد 612.2x516x190 میلی‌متر
  • وزن 7.7 کیلوگرم

مشخصات صفحه نمایش

  • سایز صفحه نمایش 27 اینچ
  • نوع پنل IPS
  • نور پس‌زمینه LED
  • رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  •  نسبت تصویر این مورد ارتباط بین طول تصویر نسبت به عرض آنرا مشخص می کند. نسبت فوق در تلویزیون های نسل گذشته چیزی در حدود 4:3 بوده. این رقم در مدل های صفحه عریض امروزی 16:9 می باشد. و دلیل نمایش بهتر DVD ها در این تلویزیون ها نیز همین مورد است چراکه کلیه فیلم ها از 50 سال پیش تا کنون با اسپکت 1٫85:1 ساخته شده اند که خیلی نزدیک به نسبت تلویزیون صفحه عریض که 16:9 است یا 1٫78:1 می باشد. 16:9

این مورد ارتباط بین طول تصویر نسبت به عرض آنرا مشخص می کند. نسبت فوق در تلویزیون های نسل گذشته چیزی در حدود 4:3 بوده. این رقم در مدل های صفحه عریض امروزی 16:9 می باشد. و دلیل نمایش بهتر DVD ها در این تلویزیون ها نیز همین مورد است چراکه کلیه فیلم ها از 50 سال پیش تا کنون با اسپکت 1٫85:1 ساخته شده اند که خیلی نزدیک به نسبت تلویزیون صفحه عریض که 16:9 است یا 1٫78:1 می باشد.

  • کنتراست استاتیک 1000:1
  • سایز پیکسل‌ها 0.311
  • تعداد رنگ قابل نمایش 16.7 میلیون رنگ
  • شدت روشنایی 250کاندلا بر متر مربع
  • محدوده زمان پاسخ‌گویی سه تا شش میلی‌ثانیه
  • زمان پاسخ‌گویی (GTG) زمان پاسخگویی یا عکس العمل به لمس صفحه هست که با میلی ثانیه بیان می شود . 3 تا 6 میلی‌ثانیه

زمان پاسخگویی یا عکس العمل به لمس صفحه هست که با میلی ثانیه بیان می شود .

  • نوع سیگنال ویدئویی آنالوگ , دیجیتال
  • نوع مانیتور طراحی و ادیت , کاربری عمومی
  • نوع صفحه‌نمایش مات

مشخصات اتصال

  • پورت VGA یا D-Sub دارد
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub یک عدد
  •  پورت USB یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی 1.1, 2.1, 3.0 ارائه شده است. ندارد

یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی 1.1, 2.1, 3.0 ارائه شده است.

  • پورت HDMI HDMI یا همان High Definition Multimedia Interface اولین پورت مستقل جهان می باشد ، مستقل به این معنا که میتوانید تنها با یک فیش تصویر تمام رنگی به اضافه صوت را به صورت دیجیتال دریافت کنید. این پورت که با مشارکت شرکت های متخصص Sony , Panasonic , Philips , Hitachi , Silicon Image , Toshiba ،Thomson طراحی و ساخته شده هست توانسته است به یک پورت کار آمد و قدرتمند تبدیل بشود که در سال های بعد آن ، نسخه های جدیدتری ساخته شد و امروزه به عنوان بهترین پورت و مولد صدا و تصویر دیجیتال با سرعت بسیار بالا انتقال مورد استفاده قرار گرفته است دارد

HDMI یا همان High Definition Multimedia Interface اولین پورت مستقل جهان می باشد ، مستقل به این معنا که میتوانید تنها با یک فیش تصویر تمام رنگی به اضافه صوت را به صورت دیجیتال دریافت کنید. این پورت که با مشارکت شرکت های متخصص Sony , Panasonic , Philips , Hitachi , Silicon Image , Toshiba ،Thomson طراحی و ساخته شده هست توانسته است به یک پورت کار آمد و قدرتمند تبدیل بشود که در سال های بعد آن ، نسخه های جدیدتری ساخته شد و امروزه به عنوان بهترین پورت و مولد صدا و تصویر دیجیتال با سرعت بسیار بالا انتقال مورد استفاده قرار گرفته است

  • تعداد پورت HDMI یک عدد
  • پورت DVI DVI ‌مخفف Digital Video Interface است و یکی از با کیفیت‌ترین انواع اتصالات به شمار می‌رود. با استفاده از این پورت شما هیچگونه افت کیفیت تصویر نخواهید داشت. این اتصال دیجیتالی تصاویر می‌تواند تنها با کمک یک آدابپتور به سیستم‌هایی که دارای خروجی HDMI هستند نیز متصل گردد. همچنین می‌توان از آن برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر نیز کمک گرفت که به این منظور یک کابل مخصوص به انضمام سوکت مولتی‌پین مورد نیاز است. دارد

DVI ‌مخفف Digital Video Interface است و یکی از با کیفیت‌ترین انواع اتصالات به شمار می‌رود. با استفاده از این پورت شما هیچگونه افت کیفیت تصویر نخواهید داشت. این اتصال دیجیتالی تصاویر می‌تواند تنها با کمک یک آدابپتور به سیستم‌هایی که دارای خروجی HDMI هستند نیز متصل گردد. همچنین می‌توان از آن برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر نیز کمک گرفت که به این منظور یک کابل مخصوص به انضمام سوکت مولتی‌پین مورد نیاز است.

  • نوع پورت DVI (DVI-D (Dual Link
  • تعداد پورت DVI یک عدد
  • Display Port ندارد
  • Mini DisplayPort ندارد
  • کامپوزیت ندارد
  • کامپوننت ندارد
  • ورودی صدا دارد
  • Wireless Display ندارد
  • خروجی هدفون دارد

سایر مشخصات

  • بلندگو (اسپیکر) دارد
  • توضیحات بلندگو 2 عدد اسپیکر 1.5 وات
  • اقلام همراه کابل برق
  •  شارژ
  •  کابل اچ دی ام ای
  •  کابل دیس پلی پرت
  • شناسه کالا 2901511900170

مانیتور ECG بیورر مدل ME80

جزییات

ویژگیها و نحوه عملکرد:

  •  تشخیص و نمایش علائم حیاتی، ضربان قلب، ECG
  •  کوچک و راحت برای استفاده همراه و حمل
  •  ذخیره نتایج و نگهداری سابقه و ریتم قلب
  •  ثبت 30 ثانیه عملکرد قلب
  •  کاربری آسان و تک دکمه
  •  99 حافظه
  •  سبک و کوچک
  •  1000 اندازه گیری با یک باطری
  •  نمایشگر وضعیت باتری
  •  قابلیت شارژ باتری با پورت USB
  •  مناسب برای استفاده حرفه ای و خود آزمون
  •  دارای خروجی USB
  •  دارای کابل UCB
  •  نرم افزار
  •  کیف حمل
  •   ساخت کشور آلمان
  •  گارانتی: 1 سال

مانیتور آیینه ای فتوکرومیک خودرو اگزد مدل EX-M10

 

مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات مانیتور آینه ای اگزد به همراه دوربین دنده عقب
  •  دارای دو ورودی مجزای تصویر
  •  دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی TFT
  •  رزولیشن صفحه نمایش272 × 480

پایه نگهدارنده مانیتور ثمین مدلS-110

امروزه به دلیل استفاده زیاد از رایانه باوجود ارتفاع نامناسب وپایین تر از سطح دید نمایشگرهاونتیجتا نشستن نا صحیح کاربر با زاویه نامناسب دید باعث خستگی زودرس در کوتاه مدت و ایجاد قوز گردن و کمر(کیفوز) در درازمدت برای کاربران میگردد. استفاده از این محصول علاوه بر رفع مشکلات بالا موجب ساماندهی کلیه وسایل پراکنده روی میز کار از جمله تلفن همراه فلش وسی دی. تبلت. لیوان. خودکار ولوازم التحریرو... وایجادنمای زیبای میز و محیط کار میگردد ادامه مطلب

امروزه به دلیل استفاده زیاد از رایانه باوجود ارتفاع نامناسب وپایین تر از سطح دید نمایشگرهاونتیجتا نشستن نا صحیح کاربر با زاویه نامناسب دید باعث خستگی زودرس در کوتاه مدت و ایجاد قوز گردن و کمر(کیفوز) در درازمدت برای کاربران میگردد. استفاده از این محصول علاوه بر رفع مشکلات بالا موجب ساماندهی کلیه وسایل پراکنده روی میز کار از جمله تلفن همراه فلش وسی دی. تبلت. لیوان. خودکار ولوازم التحریرو... وایجادنمای زیبای میز و محیط کار میگردد


مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 400*300*120 میلی‌متر
  • وزن 4385 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی جنس ساخته شده از MDF همراه با سطح شیشه ای
  •  پوشش رنگ روغنی براق
  •  دارای کشونگهداری(سی دی، فلش و ...)
  •  محفظه نگهداری لیوان + لیوان همراه
  •  محل قرار گیری تلفن همراه در معرض دید
  •  کازیه نگهداری کاغذ و پوشه سایز A4
  •  محفظه نگهداری تبلت و پاکت نامه
  •  محل نگهداری خودکار و لوازم التحریر
  •  محفظه نگهداری گیره کاغذ و سنجاق

مانیتور درب بازکن تابا مدل 1035

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035 یکی از پر فروش ترین محصولات آیفون تابا میباشد. این مدل دارای طراحی بسیار دقیق و زیبا میباشد ، اگر با دقت به چیدمان کلید ها در این مدل نگاه کنید متوجه میشوید این کلید بر اساس اولویت نیاز و تعداد کاربرد چیده شده اند. همین ظرافت و دقت در تمامی طراحی این مدل به چشم میخورد. با این که این مدل دارای امکانات خاصی مانند ارتباط داخلی نیست اما دارای سایر امکانات برند تابا میباشد. یکی از دلایل تولید آیفون تصویری تابا TVD-1035 تولید آیفون تصویری بوده است تا افرادی که نیازی به ارتباط داخلی ندارند از دربازکنی زیبا و قیمت مناسب تر استفاده کنند چرا که با کم شدن امکانات از این مدل قیمت تمام شده  نیز کاهش میابد.این مدل آیفون تصویری شرکت تابا تحت پوشش شبکه سراسری خدمات پس از فروش تابا بوده که در سراسر کشور به مشتریان خود خدمات پس از فروش عرضه میکند. همچنین آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035 دارای 36 ماه گارانتی پس از فروش میباشد. مکمل داشتن یک محصول با کیفیت ، استفاده از خدمات و گارانتی معتبر است. برند تابا با داشتن سیستم گسترده از خدمات پس از فروش دارای یکی از از بهترین سرویس های خدمات پس از فروش در ایران است. ادامه مطلب

مشخصات کلی

  • شامل گوشی
  • سایر اقلام همراه کارت گارانتی - راهنمای نصب

گوشی

  • ابعاد 17*25*6 سانتی‌متر
  • وزن 800 گرم
  • قابلیت ضبط تصاویر دارد
  • توضیحات ضبط تصاویر صفحه نمایشگر TFT LCD 3.5”
  •  ذخیره 200 عکس در حافظه داخلی مانیتور
  •  قابلیت کپی کردن عکسها از حافظه داخلی در SD CARD
  •  ذخیره 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده در صورت استفاده SDCARD 8GB
  •  قابلیت حذف عکسها و فیلمها به صورت مجزا و یا کلی
  • صفحه نمایش دارد
  • سایز صفحه نمایش 3.5 اینچ
  • سایر توضیحات دارای تقویم میلادی
  •  قابلیت تنظیم 4 حالت شدت بلندی زنگ
  •  قابلیت اتصال به دو پنل (هوشمند)

پنل

  • سایر توضیحات 3/5 اینچی رنگی

مانیتور خودرو ال90 بابرند ایمپالا کد5

پخش فابریک ال90 بابرند ایمپالا دارای صفحه نمایش 9 اینچی وصفحه نمایش ازنوع لمسی خازنی می باشد.سیستم عامل این دستگاه اندروید 8.1 باجدیدترین بروزرسانی و همچنین این دستگاه دارای امکانات جانبی مختلفی ازجمله پورت usb ،بلوتوث باامکان تماس ورودی وخروجی وپخش موزیک،وای فای داخلی،،قابلیت نصب نرم افزار و دارای نقشه های آنلاین وآفلاین است. تمامی سوکت ها فابریک وبدون لطمه زدن به گارانتی خودرو،پس بانصب این دستگاه میتوانید جلوه زیبایی به اتومبیل خود بدهید. ادامه مطلب

اطلاعات کلی

  • مشخصات ابعاد: 20*18
  •  جنس پنل جلو : پلاستیک
  •  وزن: 1.5 کیلوگرم

پایه نگهدارنده مانیتور مدل 001

کسانی که بیشتر اوقات روز را  با کامپیوتر سر و کار دارند زاویه دیدشان نسبت به مانیتور باید استاندارد و متناسب باشد تا فرم نشستن روی صندلی صحیح و فشار روی مهره های گردن وارد نشود‏‏.‏‏راه حل این مسئله ، استفاده از زیر مانیتوری های چوبی گروه مهدی یار صنعت می باشدارتفتع این زیر مانیتوری 9 سانتی متر و برای اکثریت مانیتور ها قابل استفاده استجنس این محصول از ام دی اف مستحکم ساخته شده و سادگی ان باعث زیبایی آن شده است ادامه مطلب

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 90×220×250 میلی‌متر
  • وزن 500 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی ساخته شده از ام دی اف
  •  مستحکم و با دوام
  •  جلوگیری از ارتوروز و گردن درد
  •  زیبایی محیط کار
  •  ارتفاع مناسب 9 سانتی متری

مانیتور بنکیو مدل GW2381 سایز 22.5 اینچ

 

 

پایه نگهدارنده مانیتور تسکو مدل TMS 1900

 

 

پایه نگهدارنده مانیتور سناپلاستیک مدل B-818 بسته 3 عددی

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 90*300*560 میلی‌متر
  • وزن 890 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی صفحه مشکی با پایه های سفید
  •  دارای پایه های قابل تنظیم
  •  مناسب جهت مصارف اداری

مانیتور ال جی مدل 24MK430H-B سایز 23.5 اینچ

محصولی که در این قسمت شاهد هستید یکی از مانیتورهای رده‌ی متوسط و رو به بالای شرکت «LG» است. فناوری به‌کاررفته در صفحه‌نمایش این مانیتور LED است که نسبت به تکنولوژی LCD مصرف برق کمتری دارد و در برخی موارد کیفیت تصویر بهتری را هم ارائه می‌دهد. اندازه‌ی صفحه‌نمایش هم برابر با 23.5 اینچ است که برخی آن را 24 اینچ می‌نامند. نقطه‌ی قوت این محصول وضوح Full-HD آن است که برای تماشای فیلم‌های باکیفیت و بازی‌های کامپیوتری بسیار مطلوب است. اگرچه فناوری وضوح تصویر این روزها از Full-HD بالاتر رفته است و اسامی مانند4K در آن‌ها دیده می‌شود؛ اما وضوح Full HD همچنان در بازار تکنولوژی حرف اول را می‌زند و بسیار محبوب است. درگاه‌های اتصالی این محصول همچنین بسیار متنوع است و در میان‌ آن‌ها پورت‌های HDMI و DVI به چشم می‌خورد. به‌طورکلی می‌توان گفت که مدل 24MK430H-B با توجه به ویژگی‌های خود انتخابی سنجیده برای کاربرانی است که به دنبال خریدن مانیتوری برای استفاده در زمینه‌های تفریحی مانند پخش فیلم و بازی‌های کامپیوتری هستند. ادامه مطلب

مشخصات ظاهری

  • ابعاد 555x181.9x421 میلی‌متر
  • وزن 3.1 کیلوگرم

مشخصات صفحه نمایش

  • سایز صفحه نمایش 23.8 اینچ
  • نوع پنل IPS
  • نور پس‌زمینه LED
  • رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  •  نسبت تصویر این مورد ارتباط بین طول تصویر نسبت به عرض آنرا مشخص می کند. نسبت فوق در تلویزیون های نسل گذشته چیزی در حدود 4:3 بوده. این رقم در مدل های صفحه عریض امروزی 16:9 می باشد. و دلیل نمایش بهتر DVD ها در این تلویزیون ها نیز همین مورد است چراکه کلیه فیلم ها از 50 سال پیش تا کنون با اسپکت 1٫85:1 ساخته شده اند که خیلی نزدیک به نسبت تلویزیون صفحه عریض که 16:9 است یا 1٫78:1 می باشد. 16:9

این مورد ارتباط بین طول تصویر نسبت به عرض آنرا مشخص می کند. نسبت فوق در تلویزیون های نسل گذشته چیزی در حدود 4:3 بوده. این رقم در مدل های صفحه عریض امروزی 16:9 می باشد. و دلیل نمایش بهتر DVD ها در این تلویزیون ها نیز همین مورد است چراکه کلیه فیلم ها از 50 سال پیش تا کنون با اسپکت 1٫85:1 ساخته شده اند که خیلی نزدیک به نسبت تلویزیون صفحه عریض که 16:9 است یا 1٫78:1 می باشد.

  • کنتراست استاتیک 1000:1
  • سایز پیکسل‌ها 0.2745 x 0.2745
  • تعداد رنگ قابل نمایش 16.7 میلیون رنگ
  • شدت روشنایی 250cd/m2
  • محدوده زمان پاسخ‌گویی سه تا شش میلی‌ثانیه
  • زمان پاسخ‌گویی (GTG) زمان پاسخگویی یا عکس العمل به لمس صفحه هست که با میلی ثانیه بیان می شود . 5ms میلی‌ثانیه

زمان پاسخگویی یا عکس العمل به لمس صفحه هست که با میلی ثانیه بیان می شود .

  • نوع سیگنال ویدئویی آنالوگ , دیجیتال
  • نوع مانیتور گیمینگ , اداری , طراحی و ادیت , کاربری عمومی
  • نوع صفحه‌نمایش مات

مشخصات اتصال

  • پورت VGA یا D-Sub دارد
  • تعداد پورت VGA یا D-Sub یک عدد
  •  پورت USB یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی 1.1, 2.1, 3.0 ارائه شده است. ندارد

یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی 1.1, 2.1, 3.0 ارائه شده است.

  • پورت HDMI HDMI یا همان High Definition Multimedia Interface اولین پورت مستقل جهان می باشد ، مستقل به این معنا که میتوانید تنها با یک فیش تصویر تمام رنگی به اضافه صوت را به صورت دیجیتال دریافت کنید. این پورت که با مشارکت شرکت های متخصص Sony , Panasonic , Philips , Hitachi , Silicon Image , Toshiba ،Thomson طراحی و ساخته شده هست توانسته است به یک پورت کار آمد و قدرتمند تبدیل بشود که در سال های بعد آن ، نسخه های جدیدتری ساخته شد و امروزه به عنوان بهترین پورت و مولد صدا و تصویر دیجیتال با سرعت بسیار بالا انتقال مورد استفاده قرار گرفته است دارد

HDMI یا همان High Definition Multimedia Interface اولین پورت مستقل جهان می باشد ، مستقل به این معنا که میتوانید تنها با یک فیش تصویر تمام رنگی به اضافه صوت را به صورت دیجیتال دریافت کنید. این پورت که با مشارکت شرکت های متخصص Sony , Panasonic , Philips , Hitachi , Silicon Image , Toshiba ،Thomson طراحی و ساخته شده هست توانسته است به یک پورت کار آمد و قدرتمند تبدیل بشود که در سال های بعد آن ، نسخه های جدیدتری ساخته شد و امروزه به عنوان بهترین پورت و مولد صدا و تصویر دیجیتال با سرعت بسیار بالا انتقال مورد استفاده قرار گرفته است

  • تعداد پورت HDMI یک عدد
  • پورت DVI DVI ‌مخفف Digital Video Interface است و یکی از با کیفیت‌ترین انواع اتصالات به شمار می‌رود. با استفاده از این پورت شما هیچگونه افت کیفیت تصویر نخواهید داشت. این اتصال دیجیتالی تصاویر می‌تواند تنها با کمک یک آدابپتور به سیستم‌هایی که دارای خروجی HDMI هستند نیز متصل گردد. همچنین می‌توان از آن برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر نیز کمک گرفت که به این منظور یک کابل مخصوص به انضمام سوکت مولتی‌پین مورد نیاز است. ندارد

DVI ‌مخفف Digital Video Interface است و یکی از با کیفیت‌ترین انواع اتصالات به شمار می‌رود. با استفاده از این پورت شما هیچگونه افت کیفیت تصویر نخواهید داشت. این اتصال دیجیتالی تصاویر می‌تواند تنها با کمک یک آدابپتور به سیستم‌هایی که دارای خروجی HDMI هستند نیز متصل گردد. همچنین می‌توان از آن برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر نیز کمک گرفت که به این منظور یک کابل مخصوص به انضمام سوکت مولتی‌پین مورد نیاز است.

  • Display Port ندارد
  • Mini DisplayPort ندارد
  • کامپوزیت ندارد
  • کامپوننت ندارد
  • ورودی صدا ندارد
  • Wireless Display ندارد
  • خروجی هدفون دارد

سایر مشخصات

  • وب کم ندارد
  • منبع تغذیه برق شهری 100 تا 240 ولت
  • مصرف برق 26W
  • شناسه کالا 2800000106973-2900993701251

پخش خودرو مانیتور دار 45 وات V-7033R Car Audio Player

معرفی کوتاه پخش مانیتور دار خودرو 45 وات V-7033R

یک سیستم ساده و کارآمد برای هر نوع ماشین که از کیفیت بسیار بالایی برخودار می باشد دستگاه پخش کننده خودرو مانیتور دار مدل « V-7033R » می باشد که با حداکثر قدرت خروجی 45 وات تولید شده و از یک صفحه نمایش ال سی دی TFT بهره می برد. این سیستم پخش مجهز به حافظه پیش فرض بوده و از همه مهمتر مجهز به پورت USB و رم می باشد تا به راحتی انواع آهنگ های مورد علاقه تان را بر روی آن پخش کنید. پشتیبانی از فرمت های MP3 ،WMA ،AAC یکی دیگر از قابلیت های برجسته این سیستم پخش به شمار می آید. طراحی زیبا و مدرن این سیستم پخش مناسب برای همه کاربرانی است که به سیستم های حرفه ای علاقه دارند. البته تمام موارد به اینجا ختم نمی شود چراکه این سیستم پخش کننده خودرو دارای صفحه نمایش رنگی نسبتا بزرگ بوده و از این لحاظ با مدل های پیشرفته برابری می کند.


جزییات

کمپانی های زیادی در زمینه تولید لوازم خودرو فعالیت دارید و هر کدام از تولید کننده های اصلی در سیستم های پخش خودرو و سایر لوازم مورد نیاز برای اتومبیل می باشد اما اینبار با دستگاه پخش خودرو 7033 مانیتور دار، از امکانات و قابلیت های خود رونمایی می کند و در این زمینه توانسته علاقه مندان به سیستم های پخش کننده خودرو را غافلگیر کند. توان خروجی صدا 4×45W به همراه سایر امکاناتی که در ادامه به آنها اشاره می شود این سیستم پخش مانتیور دار را به یکی از بهترین مدل های موجود در بازار تبدیل کرده است.

طراحی زیبا و با دوام

صفحه نمایش ال سی دی 7 اینچ رنگی با نور پس زمینه برای دکمه ها، طراحی زیبا و همه پسندی به این سیستم صوتی خودرو V-7033R بخشیده است. البته جدا از طراحی زیبا و مستحکمی که برای این سیستم در نظر گرفته شده؛ دارای یک ریموت کنترل ویژه می باشد تا به راحتی تنظیمات آن را در دست داشته باشید. وزن این دستگاه تنها 800 گرم بوده و از ابعاد جمع و جوری بهره می برد.

 

عملکرد ایده آل

یکی دیگر از مزیت های این سیستم پخش ماشین پورت USB به همراه اکولایزر از پیش تنظیم شده الکترونیکی می باشد. به علاوه این سیستم به شما امکان پخش رادیو FM را می دهد و همچنین از کیفیت صدای 45 وات با فرکانس استاندارد برخوردار می باشد، البته فراموش نکنید که امکان پخش فرمت های WMA ، MP4 ، MP3 نیز از دیگر قابلیت های برجسته در V-7033R است.

پخش صدای فراگیر

توان صوتی ایده آل 45×4 وات بیشترین میزان صدا را تولید کرده بدون آنکه ایجاد نویز نماید. با این وجود می توان از صدای فراگیر و همه جانبه ای که توسط این سیستم پخش ماشین مانتیور دار تولید می شود بهره ببرید.

آینه مانیتور و دوربین دنده عقب چیتا مدل black

 

اطلاعات کلی

  • مشخصات مناسب برای افزایش دید راننده در هنگام حرکت به سمت عقب
  •  - دارای تمام اتصالات لازم برای نصب از جمله: 1متر کابل برای تامین برق، 6متر کابل صفحه نمایش و گردبر 18.5 میلی‌متری
  •  - دارای یک صفحه نمایش آینه‌ای 5 اینچی
  •  - مشخصات صفحه نمایش: TFT-LED با رزولوشن 480 × 272 پیکسل
  •  - جنس بدنه از پلاستیک مقاوم
  •  - جنس بدنه دوربین آلومینیوم ضد آب و بادوام
  •  - ولتاژ مورد نیاز: 12 ولت
  •  - سرعت شاتر: 1/60 - زاویه دوربین: 170 درجه
  •  - دارای 2 ورودی AV شامل AV1 و AV2
  •  - مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  •  - دارای رزولوشن افقی 420 تی وی لاین
  •  - سایز آینه: طول: 28.5، عرض: 3، ارتفاع: 7.5 سانتی‌متر
  •  - دارای خط کشی فاصله یاب جهت تشخیص فاصله
  •  - دارای دید خوب در شب
  •  - مناسب برای تمامی مدل خودروها
  •  - نمایش تصویر عقب خودرو بلافاصله بعد از قراردادن ماشین در حالت دنده عقب
  •  - دارای آینه ی ضد تابش(مناسب برای رانندگی در شب)
  •  - دارای دوربین دو حالته(نصب داخل سپر،نصب بالای پلاک)
  •  - دارای دوربین پایه فلزی جهت نصب پایدار برروی سپر خودرو
  •  - دارای رزولوشن های متفاوت(ابعاد تصویر مختلف)

کتاب اصول عیب یابی و تعمیر مانیتورهای LCD اثر علی عباسی

اصول عیب‌یابی و تعمیر مانیتورهای LCD در این کتاب با مواردی از قبیل تکنولوژی و ساخت LCD ، شرح وظایف و تحلیل مدارها، آشنایی با کدهای قطعات در مانیتور LCD و نحوه تست آن‌ها، بررسی شکل موج قسمت‌های مهم در مدارهای مانیتور LCD، بررسی عیب‌های متداول در مانیتورهاAcer، Dell ،Samsung و ...آشنا می‌شوید. CD همراه کتاب شامل آشنایی با پنل‌های LED، مدارها ، شماتیک و نرم‌افزارهای کاربردی می‌باشد. فهرست مطالب: فصل اول: آشنایی با تکنولوژی صفحه نمایشگر کریستال مایع فصل دوم: بررسی مدارات مانیتور LCD فصل سوم: آشنایی با برد منبع تغذیه (Power Supply Board) فصل چهارم: آشنایی با مادربرد یا مدار A/D فصل پنجم: آشنایی با برد اینورتر فصل ششم: آشنایی با بک لایت (لامپ‎ها) فصل هفتم: آشنایی با پنل مانیتور LCD فصل هشتم: ابزارها و تجهیزات اندازه‌گیری و طریقه باز کردن پنل مانیتور LCD فصل نهم: آشنایی با کدهای قطعات و روش تست آن‌ها فصل دهم: پیکسل‌های خراب و چسبیده در مانیتور LCD و دلایل شکسته شدن پنل LCD فصل یازدهم: ولتاژگیری نقاط مهم در مانیتور LCD فصل دوازدهم: شکل موج نقاط مهم در مانیتور LCD فصل سیزدهم: مشکل رنگ در مانیتورهای LCD فصل چهاردهم: بررسی عیب‌های متداول در مانیتورهای LCD ادامه مطلب

مشخصات فیزیکی

  • وزن 328 گرم
  •  قطع به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع برای شناسایی اندازه‌های مختلف و انتخاب بهترین ابعاد برای کتاب یا مجله موثر است. وزیری رایج ترین قطع برای کتاب، قطعی که ابعاد آن از 13×20 تا 20×26 سانتی‌متر متغیر است.

به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع برای شناسایی اندازه‌های مختلف و انتخاب بهترین ابعاد برای کتاب یا مجله موثر است.

رایج ترین قطع برای کتاب، قطعی که ابعاد آن از 13×20 تا 20×26 سانتی‌متر متغیر است.

  • تعداد صفحات 208 صفحه
  • نوع جلد جلد یا رویه محافظ کتاب، مجله، دفتر، کاتالوگ، صفحه‌ی موسیقی و هر چیز دیگر در برابر آسیب‌های فیزیکی بیرونی است. شومیز اگر جنس جلد کتاب منعطف، نرم و از مقوای نازک باشد، اصطلاحا به آن جلد شومیز گفته می‌شود.

جلد یا رویه محافظ کتاب، مجله، دفتر، کاتالوگ، صفحه‌ی موسیقی و هر چیز دیگر در برابر آسیب‌های فیزیکی بیرونی است.

اگر جنس جلد کتاب منعطف، نرم و از مقوای نازک باشد، اصطلاحا به آن جلد شومیز گفته می‌شود.

مشخصات فنی

  • نویسنده/نویسندگان مهندس علی عباسی آبندانکشی
  • ناشر مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
  • تعداد جلد 1
  • موضوع سخت‌افزار
  • رده‌بندی کتاب علوم کامپیوتر (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
  • شابک 9786001242571
  • مناسب برای بزرگسالان
  • سایر توضیحات - دارای صفحات مصور
  •  - همراه با یک لوح فشرده (CD)

پایه مانیتوری تی وی جک مدل W1 مناسب برای مانیتور های 15 تا 22 اینچی

  • رنگ با دوام
  • استحکام بالا
  • یراق آلات با کیفیت

مشخصات

  • ابعاد 10×10 و 15×15 سانتیمتر سانتی‌متر
  • وزن 610 گرم
  • جنس ورق آهن
  • مناسب برای تلویزیون
  • توضیحات دستگاه طول صفحه 12 سانتی متر
  •  عرض صفحه 12 سانتی متر
  • قابلیت حرکت بله
  • توضیحات حرکت 25 درجه به بالا و پایین
  •  25 درجه به چپ و راست
  • توضیحات نصب قرار داشتن تمام یراق آلات مورد نیاز برای نصب و مونتاژ درون بسته بندی
  • سایر توضیحات حداکثر وزن مجاز 25 کیلوگرم
  •  مناسب برای تلویزیون و مانیتورهای سایز 15 تا 22 اینچ
  •  رنگ کوره‌ای
  •  سایز متغیر
  •  تغییر زاویه
  •  نصب سریع و آسان

مانیتور ایسوس مدل VX239H سایز 23 اینچ

 

 

اسپیکر مانیتور استودیو یاماها مدل HS7i

یک جفت اسپیکر مانیتورینگ Yamaha HS7i صدایی دقیق و قابل اعتماد را به استودیوی شما می‌آورد. اسپیکرهای Yamaha همواره از مشهورترین محصولات موجود در بازار و عضوی جدانشدنی از استودیوهای بزرگ موسیقی بوده‌اند. نخستین محصول از این سری NS-10 نام داشت که در اواخر دهه‌ی ۷۰ میلادی به بازار عرضه شد. هرچند یاماها همواره در حال بهبود بخشیدن کیفیت محصولات خود است و سری HS را با دو امپلی فایر و طراحی بدنه‌ی پیشرفته برای انتقال دقیق‌ترین صدا به بازار عرضه کرده است. با HS7i همواره به صدایی قابل اعتماد دسترسی خواهید داشت. ادامه مطلب

مشخصات کلی

  • ابعاد 33x28x21 سانتی‌متر
  • وزن 8 کیلوگرم

مشخصات فنی

  • نوع اسپیکر 2Way
  • نوع ووفر Cone
  • سایز ووفر 7 اینچ (17.78 سانتی متر)
  • سایز تیوتر 1 اینچ (2.54 سانتی متر)
  • جنس تیوتر تیتانیوم (Titanium)
  • جنس بدنه چوب
  • محل خروجی هوا پشت
  • قدرت خروجی ووفر 60 وات
  • قدرت خروجی توییتر 35 وات
  • قدرت خروجی کلی 95 وات
  • حساسیت 100 دسی بل
  • فرکانس پاسخگویی 43Hz-30Khz هرتز
  • تعداد کابینت یک عدد
  • تنظیمات فرکانس پایین دارد
  • تنظیمات فرکانس بالا دارد
  • تنظیمات کالیبراسیون محیط دارد
  • ورودی آنالوگ دارد
  • نوع ورودی آنالوگ XLR , TRS
  • خروجی آنالوگ ندارد
  • ورودی دیجیتال ندارد
  • خروجی دیجیتال ندارد
  • خروجی هدفون ندارد
  • سایر مشخصات درایورها و تجهیزات نصب بهینه‌سازی شده
  •  آهنرباهای بزرگ با طراحی مدار پیشرفته
  •  دو امپلی فایر داخلی
  •  هماهنگی بسیار مناسب میان پاور امپ‌ها و درایورها
  •  طراحی پیشرفته‌ی بدنه برای از بین بردن رزونانس اضافی

پایه نگهدارنده مانیتور مدل 801

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 30*30*15 میلی‌متر
  • وزن 1000 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی مجهز به کشو

پایه مانیتور دیواری ال سی دی ارم مدل LW-85 مناسب برای سایز 15 تا 29 اینچ

پایه دیواری ، مانیتور LCDARM  مدل LW-85  که برای مانیتور های سایز 15 تا 29 اینچ کاربرد دارد .و در جهات بالا و پایین ، چپ و راست حرکت میکند. این پایه با قابلیت تحمل وزن : 12 کیلوگرم طراحی شده است . اگر (سوراخ های پشت ) مانیتور شما در اندازه های 7.5 * 7.5 و یا 10 * 10 باشد این پایه مناسب دستگاه مورد نظر شما میباشد. و برای تمامی برندها مناسب بوده و پایه LW-85 همراه با رولپلاک و پیچ  بوده که نصبی بسیار آسان را برای خریدارمحترم  به ارمغان می آورد ادامه مطلب

پایه دیواری ، مانیتور LCDARM  مدل LW-85  که برای مانیتور های سایز 15 تا 29 اینچ کاربرد دارد .و در جهات بالا و پایین ، چپ و راست حرکت میکند. این پایه با قابلیت تحمل وزن : 12 کیلوگرم طراحی شده است . اگر (سوراخ های پشت ) مانیتور شما در اندازه های 7.5 * 7.5 و یا 10 * 10 باشد این پایه مناسب دستگاه مورد نظر شما میباشد. و برای تمامی برندها مناسب بوده و پایه LW-85 همراه با رولپلاک و پیچ  بوده که نصبی بسیار آسان را برای خریدارمحترم  به ارمغان می آورد

  • حرکت در جهات بالا . پایین . چپ و راست
  • تحمل وزن :12 کیلوگرم
  • مناسب برای مانیتور های 15تا 29 اینچ

مشخصات

  • ابعاد 9*13*14 سانتی‌متر
  • وزن 700 گرم
  • جنس فلز
  • مناسب برای تلویزیون
  • توضیحات دستگاه قابل استفاده در مانیتور های 15تا 29 اینچ
  •  همراه به لوازم مورد نیاز برای نصب
  •  تحمل وزن :12 کیلوگرم
  • قابلیت حرکت بله
  • نوع حرکت دیواری
  • توضیحات حرکت حرکت به سمت بالا و پایین و چپ و راست
  • استاندارد نصب VESA
  • توضیحات نصب نصب بسیار اسان

پایه نگهدارنده مانیتور مهدی یار کد 004

کسانی که بیشتر اوقات روز را با کامپیوتر سر و کار دارند زاویه دیدشان نسبت به مانیتور باید استاندارد و متناسب باشد تا فرم نشستن روی صندلی صحیح و فشار روی مهره های گردن وارد نشود‏‏. ‏‏راه حل این مسئله ، استفاده از زیر مانیتوری های چوبی گروه مهدی یار می باشد. ارتفاع این زیر مانیتوری 10 سانتی متر و برای مانیتور های بالاتر از 20 اینچ قابل استفاده است. این پایه نگه دارنده توسط گروه مهدی یار طراحی و تولید گردیده است ادامه مطلب

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 100×250×350 میلی‌متر
  • وزن 800 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی مناسب برای مانیتور های بالاتر از 20 اینچ

آداپتور مانیتور 14 ولت 2.1 آمپر مدل AB-0001 مناسب برای مانیتور سامسونگ

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 27 × 35 × 86 میلی‌متر
  • وزن 100 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی ولتاژ ورودی: 100-240 ولت
  •  شدت جریان ورودی: 1.5 آمپر
  •  ولتاژ خروجی: 14 ولت
  •  شدت جریان خروجی: 2.1 آمپر
  •  سازگار با مانیتورهای سامسونگ

پایه نگهدارنده مانیتور فلوز مدل I-Spire Series Monitor Lift

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 506 × 203 × 124 میلی‌متر
  • وزن 662 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی اندازه کفی: 320 × 200 میلی متر
  •  مناسب برای کاهش فشار روی گردن و شانه ها
  •  قابلیت تحمل حداکثر وزن 11 کیلوگرم
  •  طراحی مدرن
  •  جنس: پلاستیک ABS صددرصد قابل بازیافت
  •  ارتفاع: حدود 9 سانتی متر

مانیتور ال جی مدل 20MP48HB سایز 19.5 اینچ

 

 

آداپتور مانیتور 12 ولت 3 آمپر کد ۰۴۳ مناسب برای مانیتور ال جی

آداپتور مانیتور مناسب برای مانیتور های ال جی ۱۲V 2A کد ۰۴۳ مناسب انتقال برق به اکثر مانیتورهای ال جی می باشد. این آداپتور دارای ولتاژ خروجی 12 ولت و شدت جریان خروجی 3 آمپر می باشد. ادامه مطلب

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 100x50x30 میلی‌متر
  • وزن 200 گرم

مشخصات فنی

  • مشخصات فنی ولتاژ خروجی 12 ولت
  •  شدت جریان خروجی 2 آمپر
  •  پشتیبانی از مانیتورهای LG سازگار با ولتاژ 12 ولت

پایه نگهدارنده مانیتور مدل خورشید 1202

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 12*25*32 میلی‌متر
  • وزن 650 گرم

آینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب مدل ZYD469E

این محصول بر روی آینه فابریک خودرو بصورت اتصال گیره ای نصب می گردد. پشتیبانی از فلش مموری، اس دی کارت، بلوتوث و دوربین دنده عقب و ورودی تصویر دیگر از مزایای این دستگاه می باشد. بلندگو داخلی دارد ولی از طریق موج اف ام رادیو، صدا را به پخش خودرو انتقال می دهد. یکی از بارزترین مشخصه این محصول رنگ آبی جیوه ای محصول می باشد که نقش آینه خودرو را به خوبی ایفا می کند. ادامه مطلب

این محصول بر روی آینه فابریک خودرو بصورت اتصال گیره ای نصب می گردد. پشتیبانی از فلش مموری، اس دی کارت، بلوتوث و دوربین دنده عقب و ورودی تصویر دیگر از مزایای این دستگاه می باشد. بلندگو داخلی دارد ولی از طریق موج اف ام رادیو، صدا را به پخش خودرو انتقال می دهد. یکی از بارزترین مشخصه این محصول رنگ آبی جیوه ای محصول می باشد که نقش آینه خودرو را به خوبی ایفا می کند.


مشخصات

  • مناسب برای تمامی خودروها
  • مشخصات مشخصات فیزیکی
  •  ابعاد (میلیمتر): 240×110
  •  وزن (کیلو گرم): 0.7
  •  سایز: 5اینچ
  •  نور پس زمینه: ندارد
  •  مشخصات نمایشگر
  •  صفحه نمایش: دارد
  •  صفحه نمایش لمسی: ندارد (دکمه های روی مانیتور لمسی می باشد)
  •  نوع صفحه نمایش: TFT LCD
  •  اندازه صفحه نمایش: 5اینچ با رزولیشن 480×800
  •  مشخصات اتصالاتی
  •  پورت USB: دارد
  •  جی پی اس داخلی: ندارد
  •  بلوتوث: دارد
  •  پورت AV: دارد
  •  کارت خوان: دارد
  •  پورت AUX: ندارد
  •  ریموت کنترل: دارد
  •  پشتیبانی از دوربین خودرو: دارد
  •  محل قرارگیری پورت USB: زیر
  •  سیستم عامل سازگار: اندروید - IOS - وینفون
  •  سیستم عامل مانیتور: ویندوز
  •  پورت HDMI: ندارد
  •  مشخصات صوتی و تصویری
  •  فرمت های قابل پخش:
  •  Video Format: RMVB / RM / FLV / 3GP / MPEG / DIVX / XVID / DAT / VOB / AVI / MP4 / MP5
  •  Audio Format: MP3 / WMA / OGG / APE / AAC / FLAC / WAV
  •  Image Format: JPG
  •  دیسک قابل پذیرش: ندارد
  •  رادیو: ندارد
  •  حداکثر قدرت صدای خروجی: 7W
  •  گیرنده تلویزیون: ندارد
  •  خروجی صدا: دارد-از طریق موج FM رادیو
  •  خروجی تصویر: ندارد
  •  قابل نصب روی خودروهای:
  •  تمامی خودرو های سبک و سنگین تولید داخل و خارج بدون هیچ محدودیتی
  •  اقلام همراه:
  •  -مانیتور تصویری 5 اینچ
  •  -ریموت کنترل
  •  -سوکت و کابل اتصال مانیتور
  •  -دوربین دنده عقب
  •  -سیم و کابل اتصال دوربین دنده عقب
  •  -مته برای سوارخکاری جای دوربین




:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: