پرینتر لیزری اچ پی حضور بلکبری هامبورگ در اسناد FCC و افشای قیمت آن در کانادا
نوشته شده توسط : ایران ماداس

پرینتر لیزری اچ پی

حضور بلکبری هامبورگ در اسناد FCC و افشای قیمت آن در کانادا –

 

آن طور که به نظر می رسد زمان زیادی تا عرضه دومین موبایل اندرویدی کمپانی بلکبری باقی نمانده است، چرا که ردپای محصولی جدیدی تحت عنوان بلکبری هامبورگ به تازگی در پایگاه داده رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) مشاهده شده و به فاصله ای کوتاه قیمت آن نیز در بازار کانادا مشخص شده است.

طبق اطلاعات جدید این موبایل اندرویدی توسط کمپانی چینی TCL تولید خواهد شد. همان طور که می دانید این شرکت به مالکیت آلکاتل درآمده است، بنابراین شایعات قبلی در خصوص احتمال تولید بلکبری هامبورگ بر اساس Idol 4 بیش از پیش قوت می گیرد.

 

موبایل جدید بلکبری با شماره مدل STH-100-2 داری باتری ۲۶۱۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ و ۳ گیگابایت رم خواهد بود. نمایشگر این محصول

برای مطالعه ادامه مطلب حضور بلکبری هامبورگ در اسناد FCC و افشای قیمت آن در کانادا – کلیک کنید

 

انگشتر برلیانس

بهترین گوشی های شیائومی با قیمت 2 تا ۱۰ میلیون تومان


اکنون می خواهم برای شما چندین گوشی از برند شیائومی را که با قیمت ۲ تا ۱۰ میلیون عرضه می شوند به شما معرفی کنم. این شرکت ۱۰ سال است که تاسیس شده ولی در همین ۱۰ سال موفقیت های زیادی کسب کرده است و اینکه این شرکت تنها گوشی تولید نمی کند بلکه محصولات بیشتری نیز عرضه می کند. عکس های گوشی های شیائومی به این دلیل معروف هستند که هم بسیار مزایای زیادی دارند و هم بسیار ارزان هستند. در این مقاله قصد دارم به شما بهترین گوشی های ۱۰ میلیون این شرکت را معرفی کنم. اگر شما نیز محدودیت بودجه را دارید می توانید از بین این گوشی هایی که معرفی می کنم یک مدل را برای خرید انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت انواع برندها و مدلهای گوشی به صفحه لیست  قیمت گوشی موبایل در سایت ایمالز

برای مطالعه ادامه مطلب بهترین گوشی های شیائومی با قیمت 2 تا ۱۰ میلیون تومان کلیک کنید


محافظ ضد باد میکروفون

تست روانشناسی: آیا برای ازدواج تمایل دارید؟ – تست روانشناسی: آیا برای ازدواج تمایل دارید؟


 

در سال‌های اخیر در تمام کشورها با فرهنگ‌های مختلف، متوسط سن ازدواج نسبت به سالیان گذشته تفاوت کرده و افزایش را نشان می‌دهد. در بین ما افرادی وجود دارند که مجردند و ترجیح می‌دهند هرچه زودتر تشکیل خانواده بدهند اما در این بین هستند اشخاصی که دوست دارند همچنان مجرد بمانند یا دیرتر ازدواج کنند.

باید اشاره داشت در بیشتر افرادی که تشکیل خانواده می‌دهند میل به ازدواج احساس می‌شود، یعنی زمانی که این احساس در آنها به وجود آمد، تشکیل خانواده می‌دهند… .

شاید شما بپرسید، این نیاز را چگونه باید در وجود خودمان بشناسیم تا ازدواج کنیم و آیا اصلا چنین احساسی در ما به وجود می‌آید یا نه؟ تست‌های زیر را پاسخ دهید تا متوجه شوید که در وجودتان چنین میلی دارید یا خیر؟

 

 

 

 

تست روانشناسی: آیا برای ازدواج تمایل دارید؟

۱- آیا زمانی که مادر و پدری را به همراه فرزند کوچک‌شان می‌بینید، غ

برای مطالعه ادامه مطلب تست روانشناسی: آیا برای ازدواج تمایل دارید؟ – تست روانشناسی: آیا برای ازدواج تمایل دارید؟ کلیک کنید

 





:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: